![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9541 | |
Banneling
|
![]() hmmmm
Citaat:
speaks for itself Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9542 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9543 |
Banneling
|
![]() Dit boek heb ik hier al eens eerder gepost.
ik ben het niet met alles eens wat ie schrijft maar heel veel wel: ![]() Voor wie niet deze pil, er staat echt heel veel in, wil lezen, hier de video: http://video.google.nl/videoplay?doc...=final+warning 2 uur en 42 minuten. Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 21 september 2006 om 12:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9544 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Spijtig genoeg is Pindar zo stupide om grijnzend rotte vis te presenteren als 'catch of the day'. Elk basic onderscheidingsvermogen of kritische zin is de Pinda blijkbaar vreemd op dat gebied. ![]() Nul Michelinsterren dus voor de Pinda... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9545 | ||
Banneling
|
![]() ja maar gelukkig is de wetenschap en de geschiedenis zoals beschreven echt hoor!!!
(jemig al die troep komt nu echt omhoog) Citaat:
Citaat:
en de boer? die ploegde voort Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 21 september 2006 om 12:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9546 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Kan je er ook meteen de bron bij geven?
![]() |
![]() |
#9547 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Desborough en de pdf's op www.illuminati-news.com en ook bovengenoemd boek (final warning) en de boeken van Ralp Epperson (The new world order) en de boeken van Jordan Maxwell Ik ken het boek wel van Coleman maar daar heb ik het niet uit, ik weet niet eens uit mijn hoofd of het daar in staat. Citaat:
'iluminating the illuminati' Pin d'Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9548 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enkele tijd geleden dacht ik nog dat vadertje Bush de uitdrukking 'Nieuwe Wereldorde' voor het eerst uit zijn mouw schudde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9549 | ||
Banneling
|
![]() We hebben het een paar postings terug gehad over symbolisme
Hier een , in mijn ogen, zeer goede presentatie van Jordan Maxwell. Een echte aanrader: Citaat:
Citaat:
http://video.google.nl/videoplay?doc...jordan+maxwell And so on and so forth Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 21 september 2006 om 13:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9550 | |
Banneling
|
![]() zo zo zo zou het dan toch kloppen wat 'we' al heel lang zeggen?
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9551 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 21 september 2006 om 14:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9552 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik was inderdaad verstomd, niet over dat ‘laatste’ - want die mop loopt al jaren op internet – maar dat een moderne jonge vrouw zulke stupiditeiten ook maar kan geloven. Om je te ontspannen raad ik je aan dit artikeltje te lezen waarin brandhout gemaakt wordt van je 11, arend en ‘ik kon mijn ogen niet geloven’ klucht. Veel leesgenot, juffrouw.
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. Laatst gewijzigd door puud : 21 september 2006 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9553 |
Burger
|
![]() Je kan natuurlijk niet ontkennen dat er vrijmetselaars waren en nog steeds zijn en dat die op ettelijke plekken van deze planeet het voor het zeggen hebben maar los van dat:
Het zijn geloofsvormen waarbij de leden een betere status mee zouden bereiken. M.a.w. de gewone mens bekomt een pion en wordt als mindere aanzien. Tiens, waar kennen we dat nog van. T'wordt dringend tijd voor de toorn der duivel..... enfin planeet, begin er maar aan... aardbevingen en masse, vulkaanuitbarstingen en masse, richt voor ettelijke triljoenen euro's schade aan scheur de europese plaat los en laat de bewoners maar een goed afzien....ze verdienen het. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9554 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Last van een aanval van automutilatie, ofzo? Gelieve dergelijke toestanden te beperken tot uw eigen lijf en het niet anderen toe te wensen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9555 | ||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Je noemt Maxwell...wanneer had hij het er het eerst over (want hij heeft uiteindelijk een enorme invloed gehad op heel veel van dat soort auteurs)?En die andere,wanneer brachten zij dat uit en hoe kwamen ze eraan? John Coleman publiceerde dat ik 1992 peis 'k (ergens rond 1990 alleszins). Ik ging er van uit dat het van hem kwam omdat hij een ex-MI6 agent blijkt die geheime documenten te zien kreeg,maar dat was mogelijk voorbarig. Waar komt het uiteindelijk vandaan dat "de Illuminati" zich tegenwoordig Moriah Conquering Wind noemen? John Coleman zegt dacht ik ook dat de Illuminati (of Moriah Conquering Wind) onder de Committee of 300 staan. Citaat:
Ik las laatst dat de voorzitter Ben Shari is...er zijn werkelijk tientallen theorieën over wat betekent dat er tientallen fout zijn (mits er maar 1 waar kan zijn).
![]() |
![]() |
#9556 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9557 |
Minister-President
|
![]() 3D kaart van het Oeral gevonden van 120 miljoen jaar oud?
![]() http://www.xpeditionsmagazine.com/ma...ia/russia.html The next inquiry was to determain the geological structure of the slab. Analysis has shown it consists of three levels. The base is 14 cm (5.511811æinches) thick, made of the firmest dolomite. The second level is probably the most interesting, "made" of diopside glass. The technology used to create it is not known to modern science. Actually, the map relief is marked on this level. While the third level is 2 mm (.07874 æInches) thick and made of calcium porcelain, protecting the map from external impact. "It should be noticed," the Professor said, "the relief has not been manually made by an ancient stonecutter. It is simply impossible. It is obvious this the stone was machined." Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 21 september 2006 om 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9558 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9559 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9560 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
staan. Citaat:
Ik heb nu weinig tijd, maar die hou je nog tegoed van me. Pin d'Ar |
||
![]() |