![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#941 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het trapsgewijs opbouwen van theorieën op onbewezen "feiten", die in de volgende stap als waar worden beschouwd, is een standaard methode in praktisch elke nep-theorie. (Als men daar even over doordenkt is het bijna logisch dat nep-theorieën zo worden "bewezen".)[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 7 augustus 2005 om 13:50. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#942 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zand is er reeds genoeg maar een bron van deze citaten zou wel handig zijn. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#943 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#944 | |||||||
Burger
|
![]() Citaat:
Er is trouwens geen 'schaduwregering', er is een mondiaal overkoepelend machtsinstrument dat al opgebouwd werd tijdens het Britse Rijk, dat systeem bestaat nog steeds, met hoog in de pyramide de bankiersfamilies. Kijk naar de docu, als u zich tenminste 3 uur kan focussen op iets waar U bijna nog nooit over gehoord hebt. Ik begrijp de heisa trouwens niet rond de Bilderberggroep, de intentie erachter bij vele leden is gewoon zelfverrijking en ietwat humanisme, maar ook dit is slechts een machtsinstrument. De idee om tot een wereldregering te komen die kan voorkomen dat mensen elkaar uitroeien is misschien wel goed, maar niet als je daartoe eerst een derde van de wereldbevolking zelf moet uitroeien. En kan mij iemand eens zeggen wat een 'believer' is, ik hou zo niet van veralgemeningen, dat lijkt een erg enggeestige beschrijving. Ik geloof zaken die andere mensen niet geloven, terwijl andere mensen geloven wat ik niet geloof. Wie is dan de believer of de desbeliever ? Is dat waar de meerderheid van de bevolking consensus over bereikt de te geloven waarheid ? Ik hoop het alleszins van niet. Want daartoe verwijs ik graag naar een quote van onze goede oude leermeester Plato. Strange times are these in which we live when the old and the young are taught falsehoods in the schools of learning. And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and a fool. Plato.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door MadDog : 7 augustus 2005 om 14:04. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#945 | ||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#946 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#947 |
Burger
|
![]() Correct, de meeste mensen hebben er nog nooit van gehoord, laat staan dat ze weten wat het inhoudt.
LEXBLANCA, wat was bij u de 'trigger' die je de dingen in vraag liet stellen, iets wat bij slechts een heel kleine minderheid van de mensen plaatsgrijpt ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#948 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Naar het schijnt denkt 70 % van de burgers in dit land dat de zon rond de aarde draait. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#949 | |||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 7 augustus 2005 om 14:53. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#950 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Of is dit te evident ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#951 |
Minister-President
|
![]() Vraagje aan firestone:
Wat vind jij het beste, dat geld en macht zonder beperking mogen groeien of dat er mag ingegrepen worden naarmate geld/macht te geconcentreerd wordt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#952 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij mij is het begonnen toen een vriend van me mij nogal onzeker over wat hij gezien had vroeg Masters of Terror van Alex Jones te bekijken-over9/11 wat een inside job is... In zijn laatste docu maakt hij en heel mooie synthese...Martial Law heet de film en is vrij te downloaden op o.a. www.supportthetruth.com (Masters of Terror ook trouwens) Ik zag altijd dat verkeerde mensen de macht in handen hadden en dat het de verkeerde kant opging met de wereld maar ik ben nog jong en heb dus nog niet zoveel kennis van de wereld....ik was ook grotendeels maar wat ik was angeleerd... Je post ook links naar docus maddog...heel goed....maar volgens mij zal geen enkele disbeliever ooit je links bekijken over Fed...ze hebben ok Martial Law nooit bekeken terwijl dia al zoveel is aangeraden in de thread over het vliegtuig in het Pentagon-9/11 in het algemeen eigenlijk. Ze zouden het beter wel doen.Ze schijnen niet te vatten dat niet alles wat OOK op conspiracy sites verschijnt niet enkel door conspiracy nuts vervaardigd en geloofd wordt.Jammer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#953 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zoals elke doorsnee burgertrut vind ik overdreven concentratie van geld/macht niet goed. Concentratie van macht kan men tegengaan door de democratie te versterken. In tegenstelling tot wat de meesten op dit forum blijkbaar denken denk ik dat we de laatste 100-200 jaar wel degelijk vooruit zijn gegaan op dit gebied. Burgerlijke rechten, sociale rechten, emancipatie van minderheden, vrouwenemancipatie, op al deze vlakken staan we beter dan pakweg 100 jaar geleden. Dit op zich ontkracht al de illuminati-zever. Concentratie van geld kan men in een vrije markt economie (imho) moeilijk tegengaan. Aftoppen (alles boven een bepaald bedrag afpakken) lijkt me niet realistisch, en ik ben niet echt overtuigd dat het wenselijk is. Intelligente belastingssystemen lijken mij een beter middel voor enige herverdeling.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 7 augustus 2005 om 14:53. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#954 | |||||
Burger
|
![]() Citaat:
De laatste 100 jaar waren de bloedigste jaren uit de gehele menselijke geschiedenis, door de opkomst van de chemische industrie is kanker momenteel doodsoorzaak nr. 1 geworden onder jonge mensen. We leven inderdaad langer, maar die levensjaren zijn niet meteen gezonde levensjaren geworden. In onze contrijen is het momenteel goed dijen ja, maar in grote delen van de wereld is het een ware hel. Bovendien leven we niet in een democratie maar in een plutocratie. En graag had ik antwoord gekregen op mijn vraagje over believers/disbelievers van hierboven.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door MadDog : 7 augustus 2005 om 15:00. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#955 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
De democratie versterken door vrijheden in te perken in ruil voor veiligheid?(bescherming tegen de terroristen-government sponsored) ah,juist...tis voor onze eigen veiligheid zeker...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 7 augustus 2005 om 15:00. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#956 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De beste gevangenis is diegene waarin de mens denkt 'vrij' te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#957 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Sommigen(maar nog even benadrukken! de meesten niet!) geloven de Annunaki theorie van de shape shifters. De disbelievers geloven niks wat ook maar in de buurt komt van een conspiracy site.Ze doen elk complot af als onzin... ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 7 augustus 2005 om 15:07. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#958 | |||||||||||||||||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Omdat je nogal wat weerwerk biedt aan wat men hier de believers noemt. Indien je kortweg "Ja" had geantwoord had ik mss kunnen gewagen van een doorbraak (eindelijk een punt waar believers en disbelievers het eens zijn). Citaat:
Voor wat het waard is, ik vind je dus helemaal geen burgertrut (ver van) Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door satiper : 7 augustus 2005 om 15:18. |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#959 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men moet het geval per geval bekijken.
![]() |
![]() |
#960 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
anderzijds 300 jaar geleden was echte onverbloemde slavernij waar men met de zweep op een mens mocht kloppen nog een feit, dus ook Firestone heeft gelijk, 't is maar hoe je 't bekijkt Citaat:
Citaat:
Dat is nieuws ![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |