![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9581 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien ben je totaal onlogisch. Mij roep je op om beleefd te zijn, wat ik altijd ben, voor personen. Maar jouw beledigingen, die mogen dan weer wel, en daar moet men dan maar mee lachen. ![]() Maar soit, weer probeer je de thread te kapen met persoonlijke spam. Interessanter ware geweest dat Pindar (of jij) zijn laatste posts (over Paus Johannes XXIII bijvoorbeeld, of over Rothschild) eens wat onderbouwde. D?*t gebeurt echter niet! Schelden dan maar, zeker ... ![]()
![]() |
![]() |
#9582 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En kom nou niet aan dat je dat niet gezegd hebt! En als je je zo stoort aan mijn berichten, nou, dan zet je me toch op de negeer. Iets wat ik zometeen met jou ook doe. Maar dat zul jij niet doen want het gaat je om heel iets anders. Nou ja, je zult jou redenen hebben om te doen wat je doet. So be it Ik ga weer niet meer op je reageren en wens je verder een fijne dag. Nuff said ![]() Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 22 september 2006 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9583 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Urenlang discussiëren alsof ons eigen leven ervan afhangt, is slecht voor de gezondheid (en nog slechter voor de lachspieren). Ik zou graag dat boek eens willen lezen dat Pindar hier opgaf: ![]() Het schijnt dat er ook een videofilm van bestaat: http://video.google.nl/videoplay?doc...=final+warning |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9584 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb inderdaad vaak gewezen op de antisemitische leugens die jij verspreidt, op de antisemitische bronnen die jij gebruikt, op de smerige oeroude antisemitische roddels die jij in leven probeert te houden. Citaat:
Citaat:
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 22 september 2006 om 13:15. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9585 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stewart Swerdlow, pag 62 Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 22 september 2006 om 13:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9586 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
neeee niet lezennnnn!!! Dat is.....ehhh....zever!!!! ![]() Volgens mij moeten we nu idd eens effe lekker lachen maar wel oppassen dat we niet naar koetjes en kalfjes verhuizen!! ' ![]() ![]() ![]() LOL Pin d'Ar Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 22 september 2006 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9587 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is hier geen sprake van een complot. Pindar is gewoon iemand die met een paar andere mensen gewoon op deze thread publiceert. Heb JIJ het voormelde boek al gelezen ? ![]() Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 22 september 2006 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9588 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
niet kunnen discussieren. ![]() Pin d'ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9589 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9590 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9591 | |
Banneling
|
![]() LOL
deze is echt lachen!!! Citaat:
Laatst gewijzigd door Pindar : 22 september 2006 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9592 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9593 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
(dat van Ben Shari kwam overigens van Stew Webb...hij beweert eveneens een e-mail van David Rockefeller te hebben ontvangen met de plannen voor de komende wereldregering (uit hoeveel die zal bestaan en wat ede regels zullen zijn etc.) en dat Kolvenbach nr. 99 va de Knights Templars is en dat is de hoogste;nr. 100 is de Duivel zelf.Hij beweerde er overigens bij dat Kolvenbach dood was en dat de andere 99 nu wachten om bezeten te worden en zijn plaats in te nemen...Bush Sr. zou nr. 77 zijn... Er doet ik weet niet hoeveel onzin de ronde gebaseerd op populistische niet gestaafde roddels-zeer spijtig.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 22 september 2006 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9594 |
Banneling
|
![]() Zopas het videoclipje
Bush - State of the Union 2006 - "The Enemies of Freedom" gezien. Daaruit blijkt nog eens op welke manier de Amerikaanse bevolking door Bush en consoorten gehersenspoeld werd. De woorden 'terror, terrorists, freedom... worden constant door elkaar gebruikt. http://www.youtube.com/watch?v=haZUw...EF60&index=139 Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 22 september 2006 om 18:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9595 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
We kunnen nu al zo goed als zeker stellen dat het niet stevig gebackt zal zijn en dat het onwaar is (zoals al die theorietjes daarrond).
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 22 september 2006 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9596 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die Swerdlow geeft allicht geen enkele vorm van backing (Coleman evenmin overigens) en gaat naar wat ik nu al gelezen heb mee in de populistische nonsens.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 22 september 2006 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9597 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik kan de moeilijke Franse woorden en zinnen niet goed inschatten.
![]() |
![]() |
#9598 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Enig idee sinds wanneer de Rothschilds tot de machtigen der aarde behoren?
![]() |
![]() |
#9599 |
Banneling
|
![]() Een zeer lezenswaardig artikel van het BRussells Tribunal over de 'Nieuwe Wereldorde' op Indymedia gevonden.
Het BRussells Tribunal stelt de wettigheid van de militaire interventie in Irak in vraag en spitst zich toe op de verantwoordelijkheid die berust bij het Project for a New American Century (PNAC), een in 1997 opgerichte denktank en pressiegroep waarvan o.a. Dick Cheney, Paul Wolfowitz, Donald Rumsfeld en Francis Fukuyama mede-ondertekenaars zijn. http://indymedia.all2all.org/news/2004/04/83783.php ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9600 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik reageerde gewoon op jouw bericht. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |