![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10061 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10062 |
Burgemeester
|
![]() En dit is 10.001
*Opent een fles champagne* Laatst gewijzigd door Nussbaum : 22 oktober 2006 om 10:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10063 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10064 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik neem de believers-kant met een korreltje zout (wil dus niet zeggen dat ik denk dat er geen waarheid inzit), maar die non-believers hebben als enige tegenargument het zagen over de regeltjes van discussies, over het weerleggen etc. Zwak hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10065 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10066 | |
|
![]() Citaat:
Enkele maanden geleden is die documentaire volledig getoond op de nederlandse tv met daarna een vraaggesprek met Cole en een aanvullende documentaire. Tsja... Wat zal ik zeggen? De eerste documentaire werd met de grond gelijk gemaakt. Nu geloven jullie me natuurlijk niet. En terecht want ómdat ik het zeg' is niet echt een argument. ![]() Ik zal dus opzoeken wanneer het is geweest en desgewenst de links posten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10067 |
Banneling
|
![]() [SIZE=-1]Euchelon zal nogal piepen bij het doorgaan van dit topic
![]() ![]() ![]() ![]() [/SIZE] |
![]() |
![]() |
![]() |
#10068 |
Burgemeester
|
![]() Het was de 10 001de reactie en de 10 002de post. En nu op naar de 20 000. Probeer dan aub niet te weer te verzaken.
Laatst gewijzigd door Nussbaum : 23 oktober 2006 om 03:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10069 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat wel zeker is, is dat Hitler een grensincident heeft gefaked (tot en met valse uniformen) om een aanleiding te hebben voor de inval in Polen in 1939 (Operatie Himmler in Gleiwitz/Gliwice op 31 aug. van dat jaar). Een dergelijke inside operatie, zeker als daar veel volk bij betrokken is, kan nooit lang geheim blijven. Als u dus gelijk had inzake 9/11 zouden we dat al lang geweten hebben (of zal de waarheid niet lang meer verborgen blijven) Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 23 oktober 2006 om 07:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10070 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geloof ook niet in het geleuter van de Paus & zijn Bende Wijwaterzeikers , en zijn joodse en islamietische tegenhangers, maar ik besef wel dat er dingen zijn die ons , met onze zintuigen en wetenschappelijke kennis, ontsnappen. Ik denk dat de geschiedenis van de mensheid ouder is als we nu denken, dat er vroegere beschavingen waren, en dat deze een vergevorderde wetenschap hadden.Al de "esoterische kennis" die er vandaag bestaat zijn daarvan resten, mogelijk slecht geïnterpreteerd, gedeeltelijk vergeten enz. Maar mischien zijn er mensen die toegang hebben tot authentieke bronnen, en daarvan op een slechte manier gebruik maken...Ik zeg niet dat het waar is, maar dat het zou kunnen, en wel op een zo objektief mogelijke wijze.Gewoon alles ontkennen, zonder enige zekerheid , is dom, het is zelfs niet wetenschappelijk. Of de uitbuiters van deze aarde nu ook esoterische kennissen bezitten weet niemand, wél dat er gesloten "clubjes" bestaan (skull & bones onderandere) van invloedrijke mensen die de wereldtaart onder zich verdelen van vader op zoon... 90 % van alle geld in omloop is in handen van 1 % van de wereldbevolking.Als je dat geen samenzwering noemt, dan weet ik het niet meer.En daarvoor is geen "Abracadabra" van doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10071 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10072 |
|
![]() Het is zo dat bepaalde kennis volgens elitaire geheime genootschappen "niet bestemd" is voor de massa. Deze kennis uit zich vooral op esoterische vlak en de rol dat bewustzijn speelt binnen onze realiteit.
Er is een zo rijke geschiedenis, een zo rijk beeld van de realiteit waar enkele elitaire clubs beslist hebben door de eeuwen heen dat dit geen "spek voor de bekl" van de massa was. Daardoor zijn de mensen vooral in de Westerse samenleving ontnomen van spiritualiteit, en een harde materialistische visie wordt gepromoot omdat dit ook beter in de lijn licht van een zicht of onzichtbare dictatuur. Wat men leert in de officiële academische instellingen is slechts een klein deeltje van het verhaal, waarbij bepaalde zaken volledig genegeerd worden.
![]() |
![]() |
#10073 |
|
![]() Goe gezegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10074 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik bijvoorbeeld mezelf neem of de mensen in mijn onmiddelijke omgeving, dan kan ik slechts vaststellen dat een herziening of aanpassing van een mening STEEDS gebeurd wegens het opduiken van nieuwe concrete elementen of door een doorgedreven discussie. NOOIT onder invloed van bedreigingen. En naar mijn bescheiden mening gebeurd dat bij de meerderheid van de bevolking op een analoge manier. Vandaar mijn generaliserend schrijfsel : Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10075 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10076 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoniet, past hij voor mij in de grote groep 'normale burgers' die hun mening herzien ZONDER bedreiging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10077 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 23 oktober 2006 om 09:46. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10078 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10079 | |
|
![]() Hier een stuk over de aspecten van het onstaan van het leven en het universum, waarbij het idee van een alles creëerende god en evolutietheorie verworpen wordt. Dit soort visies komt overeen met een nieuw paradigma dat het holografisch model van de realitiet genoemd waarbij bewustzijn een rol speelt zoals sommige ontwikkelingen in de quantumfysisca sugereren.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10080 | |
|
![]() Citaat:
![]() Vind me een hedendaagse historicus die beweert dat Pearl Harbour of de brand van het Rijksdaggebouw in 1933 geen inside job zijn.
![]() |