![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10261 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook heb je gelijk als je zegt dat je niet de schoolmeester mag uithangen. Het is belangrijk om net de ander ertoe aan te zetten zijn eigen onderzoek te doen. Dat bereik je echter alleen als je voldoende overtuigdend bent, wat je alleen kunt met bewezen feiten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Van de honderden lobbygroepen behoren er enkele zeer machtige tot de NWO, die op die manier onafhankelijke politici proberen te manipuleren. De meerderheid van de lobbygroepen zijn echter onafhankelijk van de NWO of bestaan uit mensen van de lagere randen van de NWO. Het zijn onbelangrijke visjes die met hun lobbygroepen hun stem willen laten horen en hopen dat de elite naar hun stem luistert, wat in sommige gevallen waarschijnlijk zelfs lukt ook nog. Zoals exodus al zei, het bestaan van concurrerende lobbygroepen betekent niet dat de NWO niet bestaat, evenmin als het bestaan van 4-jaarlijkse verkiezingen dat doet. De NWO is net groot geworden door het lobby-systeem en de "parlementaire democratie", mede door handig gebruik te maken van de mainstream media die al decennia lang in handen is van grote concerns (alleszins in de VS, maar vandaag ook steeds meer bij ons). Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 28 oktober 2006 om 15:18. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10262 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10263 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
(Bedoelt u met "externaliseren" het tegenovergestelde van esoteriseren - als dat woord al bestaat?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- Ik ben mij bewust van de Kabbalistische achtergrond van de vrijmetselarij. - Ik ben mij bewust van de vreemde rituelen bij de Skull & Bones society. - ... Het probleem is dat het moeilijk te achterhalen valt in welke mate de NWO esoterisch gestuurd is, laat staan om daar ook maar iets van effectief te bewijzen. Daarom kun je die esoterische aspecten beter achterwege laten. Nogmaals, als je andere mensen wilt overtuigen moet je je beperken tot datgene wat je objectief kunt aantonen en waar weinig tot geen speculatie voor nodig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10265 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Maar is dit in tegestrijd met de "man-made origin" theorie van de epidemie door Dr Horowitz? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10266 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Duesberg theorie stelt dat be belangrijkste oorzaken van AIDS in de "westerse wereld" het gebruik van zwaar toxische drugs (vooral Heroine, AZT en poppers) is. Vermits deze drugs worden aangemaakt in laboratoria, kun je zeggen dat deze laboratoria impliciet verantwoordelijk zijn voor AIDS. In Africa is er dan weer de andere variant, die door ondervoeding of een zeer onregelmatige voeding wordt veroorzaakt. Je kunt hier stellen dat het systematische uitbuiten van Africa impliciet verantwoordelijk is. In beide gevallen kun je dus de schuld steken bij de mens en is het mogelijk dat de NWO hier een bewuste tactiek van heeft gemaakt. Alleen valt dit laatste absoluut niet te bewijzen met de beschikbare gegevens en heeft dit hoegenaamd niets te maken met de stellingen van charlatan Horowitz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10267 | |
|
![]() Citaat:
![]() ik zou toch maar eens zijn boek lezen. Als je de theorie verwerpt zonder erover te lezen ben je evengoed bezig als de non-believers.
![]() |
![]() |
![]() |
#10268 |
Banneling
|
![]() Op basis van wat ik hem heb horen zeggen in zijn interviews, het soort programmas waar hij zijn interviews doet (gewoonlijk een filmpje van christelijk geinspireerde paranoide Amerikanen a la Stanley Monteith), het gebrek aan bewijzen dat ik er tot nu toe voor ben tegengekomen en de contradictie met de zeer wetenschappelijke Duesberg thesis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10269 |
|
![]() ![]() Bovenstaande is een van de documenten die gerelateerd zijn aan de creatie van AIDS. Dit document uit 1971 beschrijft de stappen die men plande in de creatie van het virus. Dit is ontdenkt in medsiche archieven in de USA. Click on the below thumb for the access to the full-size Special Virus Cancer Program Flowchart.
Laatst gewijzigd door exodus : 28 oktober 2006 om 17:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10270 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10271 |
Banneling
|
![]() - Wat mij betreft kan dit door iedereen met een beetje verstand van software gemaakt zijn. Hoe weet ik dat dit niet het geval is met dit document? Er zijn tal van fake documenten op het internet te vinden, hoor. Een duidelijk voorbeeld is de beruchte MAJIC12 handleiding, die nogal onprofessioneel is gefotografeerd in plaats van professioneel ingescand om "echter" te lijken.
- Gesteld dat het document authentiek is, hoe weet ik dat dat document effectief uit de Amerikaanse archieven komt? Ik zie geen enkele officiële stempel of zegel. - Gesteld dat dit document authentiek is en afkomstig van de Amerikaanse archieven, hoe weet ik dat het hier over AIDS gaat en niet over een andere ziekte? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10272 |
|
![]() Zeker en vast. AIDS is gegeven via vacinaties door de WHO georganiseerd in Afrika. Gruwelijk. De U.N en haar dochterorganisaties is een monster dat moet gestopt worden.
Laatst gewijzigd door exodus : 28 oktober 2006 om 17:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10273 | |
|
![]() Citaat:
Als aids gemaakt was door mensen was het niet zo'n ingewikkeld virus geweest, dat kan gewoon nog niet met menselijke middelen, dan was het een variantje geweest op een van de simpelere virussen.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 28 oktober 2006 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10274 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het idee van een forum is om van ideeen te wisselen, die te bediscussieren en om de kans te krijgen om je mening op een gracieuze manier bij te kunnen schaven zonder dat rancune de overmacht krijgt. Spijtig genoeg lijkt dit meer uitzondering dan regel. Dat sommigen kiezen om te gaan schelden op argumenten die de ‘algemeen aanvaarde dogma’s’ in twijfel trekken, of argumenten trachten te verdraaien om toch maar niet geschonden uit de discussie te komen, vertelt veel over hun open, kritische en creatieve geest. Geen denkwijze of wereldvisie is feilloos, maar de mate waarin een educatief traject tot onaantastbaar summum wordt verheven, is uiteindelijk gedoemd tot falen. De opgave van de discussie rond de NWO is net om ‘out-of-the-box’ te denken. Dat heel wat feiten voor zich spreken is [voor mij] een onweerlegbaar gegeven. Dat deze feiten nog steeds in een mediale duisternis gehuld worden is koren op de molen van de non-believers. Daar komt nog bij dat het begrip NWO heel wat vertakte facetten behelst: van meer tot minder aanneembare feiten. Wat Pindar en Exodus doen, is het trachten bloot te leggen van die tentakels. Dat hier vaak de grens van de collectieve modaliteiten op de proef wordt gesteld is niet hun verdienste…. Het is wel de uitdaging van degene die er kennis van neemt om er iets mee te doen. Zoniet blijft die in die eeuwenoude conforme cirkel draaien en raakt nog verder verstrikt in de mentaliteit die de Illuminati omschrijven als ‘de menselijke kuddementaliteit’.. En dat is hun wapen om onze onwetendheid verder te voeden. Iemand die bericht over het reilen en zeilen van de NWO beweging wordt niet geacht een demagoog te zijn. Mensen met een dergelijke instelling hebben geen opportunistische of machtsgeile motieven, behalve die dan om informatie-overdracht vrij te houden. In dat opzicht zou elke kritische burger kunnen evolueren van een ‘gesteldheid’ van ontkenning, naar een staat van kritische nieuwsgierigheid tot een indivduele onderzoeker die het lef heeft zijn bedenkingen en inzichten tot een discussie te brengen. Individuele verantwoordelijkheid binnen een collectieve verantwoordelijheid krijgt met deze discussie een nieuwe dimensie. Dat heel wat ‘feiten’ over de NWO door heel wat invloedrijke en officiele instanties niet bijgestaan noch erkend worden, is enkel maar een motivatie om het fenomeen dringend verder te bestuderen. En de officiele bewijzen dringen daarom nog moeilijker door in het collectieve geheugen. Ook omdat de ‘de-spiritualized’ westerse wereld geen antwoorden vindt op haar materialistsiche debacle…. Je gooit het kind met het badwater toch ook niet weg? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10275 |
Minister
|
![]() "" ... maar ik besef wel dat er dingen zijn die ons, met onze zintuigen en wetenschappelijke kennis, ontsnappen.""
Da's straf. Nooit gedacht dat ik met u nog eens akkoord zou gaan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10276 | |
|
![]() "The Brotherhood of the bell" is een film die hier al een paar keer aan bod is gekomen. Het is een zeer goeie film die zeer realistisch weergeeft hoe geheime genootschappen werken en de morele dillemas die personen mee te kampen krijgen wanneer ze vuil werk moeten doen voor de genootschap waarbij ze zich aangesloten hebben.
Glen Ford speelt een professor die lid was van "The brotherhood of the bell" in zijn studententijd. 22 jaar later krijgt hij een opdracht, dat hem allesbehalve zint. Hij probeert de origanisatie te exposen met onaangename gebeurtenissen tot gevolgn. Clip 1 (De professor krijgt zijn opdracht) http://www.youtube.com/watch?v=P3CoDKt0ICE Clip 2 (De professor probeert de organisatie te exposen op tv) http://www.youtube.com/watch?v=w7qfVraXgcU Een review: Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 30 oktober 2006 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10277 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb Horowitz zijn exposé nog eens bekeken, een paar van zijn affirmaties nagegaan, Ik zou toch eens zijn boek lezen. Ondervoeding is geen exclusiviteit van Afrika. Drugsgebruik is millenium's oud. Chemische drugs niet, ok(alhoewel). Maar dan moet je weten of drugs(in het algemeen) het immuniteitssysteem verzwakt en zo de aantal T-cellen verminderd hebben ofwel was er echt de creatie van een chemisch product die AIDS veroorzaakt, wat "man made" genoemd kan worden en verdeeld kan worden langs de ene kant als recreatieve drugs en langs de andere kant als vaccinaties misschien? Aids is +- 30 jaar oud, niet? In Horowitz's boek legt hij uit hoe, "the military" op zoek gingen naar biologische wapens, waarbij heel wat documenten te correleren vallen met die visie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10278 | |
Minister-President
|
![]() Herinnering herinnering herinnering
Citaat:
studenten VUB betalen 1 euro toegang, anderen 7.5 euro Laatst gewijzigd door styllo_ben : 31 oktober 2006 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10279 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10280 |