![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10561 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die quote is een van de beste, mss is het goed hem eens nader te bekijken. Hij spreekt over NWO, en legt de link met de Verenigde Naties, en dat de V.N het plan van zijn oprichters ten uitvoering moet brengen. Als je de NWO kent dan weet je wat dit wil zeggen: het doel is een wereldregering. En als je mij niet geloof, geloof Einstein dan: Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 14 november 2006 om 09:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10562 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(maar dan wel een democratische regering die een federatie van staten bestuurt). Je kan daar geen enkel zinnig argument tegen inbrengen. De bron van enorm veel onrecht en lijden is net de scheiding en de opdeling van de wereld in natiestaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10563 |
|
![]() Ben jij hier echt oprecht van overtuigd?
![]() |
#10564 | |
|
![]() Citaat:
Los daarvan, een wereldregering hoeft niet noodzakelijk goed te zijn, er kunnen ook totalitaire wereldregeringen zijn. En met dat ze het in het geheim doen, dat ze er conflichten en wereldoorlogen voor aanstoken voorspelt het niet veel goeds. Bestudeer eens de teksten van de U.N en je zal zien dat het communistisch en verborgen dicatoriaal is.
![]() |
![]() |
![]() |
#10565 | ||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Ze zullen ons wel de illusie trachten te geven, maar het is niet wat ze plannen. Citaat:
Neemt niet weg dat een wereldregering dat ook kan zijn. En als we ermee akkoord gaan onze vrijheden op te geven in ruil voor veiligheid, dan hoeven de machthebbers enkel een onveiligheidsgevoel te creeren. Ze hebben zeker de middelen daartoe en ze hebben niet de integriteit om het beste met de massa voor te hebben.
![]() |
![]() |
#10566 | |
|
![]() Een goeie, heel passend op de toestand waarin we ons nu bevinden:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 14 november 2006 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10567 |
Banneling
|
![]() Yes.
Het is simpel : om wereldomvattende problemen aan te pakken (migratiestromen, hongersnoden, klimaatopwarming, etc.) is een wereldregering nodig en geen losse en vrijblijvende structuur als de UN. Spijtig genoeg menen sommigen nog dat ze daardoor meer zouden verliezen dan winnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10568 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10569 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan nooit goed doen voor iedereen. (vind ik een zinnig tegenrgument) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10570 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10571 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je alleen al de shit ziet hier in België, en je gaat zoiets dan nog eens op wereldschaal proberen. Sorry, maar in mijn ogen zijn we belange nog niet klaar hiervoor. edit: ik zou eigenlijk wat uitgebreider moeten antwoorden, wat ik bedoel, ma zit hier op't werk, dus, meer als een occasionele one-liner kan ik nu echt niet typen. Laatst gewijzigd door KrisKras : 14 november 2006 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10572 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Momenteel 'lossen' we veel problemen op door ze te simpelweg te 'verschuiven'. Dat taxeert alleen maar toekomstige generaties in ruil voor snel profijt van gehaaide ondernemers en politici van vandaag. Zoiets is onaanvaardbaar. Er is werkelijk nood aan een globaal project voor de toekomst. Of vind je de huidige toestand ideaal of zelfs maar voldoende? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10573 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
No kidding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10574 | |
|
![]() Citaat:
Ik zal neit zeggen dat een wereldregering slecht is, als er goeie bedoelingen zijn, maar op grote schaal kunnen ze enorm snel gecorrumpeerd worden. Maar het punt is dat we moeten realiseren dat de NWO er is aan werkt aan een openlijke wereldregering, waarin de vrijheden van de mens sterk beperkt zullen zijn en en geen middenklasse meer zal zijn, alleen werkslaven en een elite. Het feit is dat ze nu aan een wereldregering werken. En de feiten wijzen aan dat geen geen "goeie" wereldregering is. Alle idealen van een goeie wereldregering ten spijt.
![]() |
![]() |
![]() |
#10575 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedereen gelijk stellen misschien dan? Zelfde kansen voor elk individu? hmm, dan gaan een hoop super rijken plots niet meer zo super rijk zijn, gaan die akkoord gaan. Klinkt bijna als communisme, en we hebben gezien hoe dat afliep he. Mensen zijn bijlange nog niet klaar om in vrede te leven in één grote "wereldstaat" (die trouwens serieus multicultureel gaat zijn ![]() Een politiestaat dan maar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10576 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Volgens mij zie jij IEDEREEN die vòòr een soort van wereldregering is als een een NWO'er, terwijl er volgens mij ook mensen zijn die oprecht voor een wereldregering ten goede van de menssheid streven. Dus ik begrijp parcifal z'n argumenten wel. Ik heb bvb met R. Griffin gepraat en die man is een hevig tegenstander van de Bush junta, maar is tegelijkertijd erg voor een wereldregering. Dus volgens mij is niet iedereen die voor een wereldregering is per defenitie een voorstander van de NWO. Maar ik ben uiteraard ook de eerste om toe te geven dat wat die hele NWO betreft, ik minder goed op de hoogte ben dan U en bvb Lex.
![]() |
![]() |
#10577 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]()
![]() |
#10578 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is genuanceerder dan juust wereldregering ja/nee. Het is kijken wie de touwtjes in handen zou hebben als ze erdoor komt en het ziet er niet goed uit dan...
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 14 november 2006 om 18:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10579 | |
|
![]() Citaat:
Je hebt ook mensen binnen U.N organisaties die ergens opgevangen hebben dat een wereldregering de bedoeling is en met volle overtuiging en goede bedoelingen voor een wereldregering zijn. Dit is de meerderheid van de mensen. Dus je hebt gelijk dat niet iedereen die voor een wereldregering is voor "de" NWO is, laat staan dat ze ervan weten. De meesten zijn kleine onbewuste pionnen voor het systeem De "kleine vissen" weten nooit het volledige verhaal. Het is aan de top van de pyramide dat de grote vissen zitten die volledig bewust zijn van het plan , en zijn duivelse intenties. Dit is een kleine minderheid. Het is dan ook als iemand zegt dat hij voor een wereldregering is, EN hij bevindt zich duidelijk in kringen van de elite, zoals een Rockefeller of Kissinger, dat je wel mag stellen dat het een "NWO'er" is. Of bijvoorbeeld een hoge piet bij de CFR. In het geval van Griffin is dat duidelijk niet zo.
Laatst gewijzigd door exodus : 14 november 2006 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10580 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben er namelijk van overtuigd dat wij in het westen een aantal drastische hervormingen moeten doorvoeren en als je vandaag ziet met welke arrogantie het westen zijn systeem verdedigd én wil opleggen, zie ik die hervormingen nog niet direct voor morgen. Citaat:
Citaat:
![]() |