Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 november 2006, 11:56   #10681
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Hier een interessante transcirpt van een telefoontje naar een Federal reserve bank:
Wat wilt u hier eigenlijk mee aantonen?
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2006, 12:02   #10682
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lees eens de bovenstaande transcript die ik gepost hebt, bevat inderdaad veel interesante stof tot discussie.
***zucht***

Je hebt je oorspronkelijke insinuatie niet kunnen hardmaken, je kan geen antwoord verzinnen op de eenvoudige vragen die ik stelde.
Dus maar opnieuw wat copy-pasten en straks van onderwerp veranderen.

Je bent overigens uit het niets over de FED begonnen omdat je vastzat met je verkiezingsfraude.

Allez, next ...
Oud 21 november 2006, 12:12   #10683
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Hier hebben we het al eerder over gehad.:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=8655
En deze komt van Pindar:
http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=63

Hoezo fatalisme?
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2006, 12:48   #10684
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
***zucht***

Je hebt je oorspronkelijke insinuatie niet kunnen hardmaken, je kan geen antwoord verzinnen op de eenvoudige vragen die ik stelde.
Dus maar opnieuw wat copy-pasten en straks van onderwerp veranderen.
Ik heb geen zin meer in dit soort spelletjes, iedereen die de FED onderzoekt ziet in wat voor criminele instelling het is. Zeker als je kijkt naar de manier hoe het opgericht is. Het heeft niets met de structuur te maken, dat was weer zo'n afleidingsmaneuvre van je.

In de transcript die ik gepost hebt haalt de beller enkele interessante punten aan. Denk zelfs eens na.

Citaat:
Je bent overigens uit het niets over de FED begonnen omdat je vastzat met je verkiezingsfraude.
Nee, eigenlijk niet, maar ik heb geen zin om dat te verantwoorden. Het is gewoonje mening.

Het is soms grappig hoe je hier soms venijn komt spuien gewoon omdat je tegen deze info gekant bent, onder het laagje vernis van correctheid en logica... Net zoals je dat berichtje op de 9/11 draad over Steven Jones zijn ruzie, "marginale groepen conspiracy theoristen" etc...
Oud 21 november 2006, 13:09   #10685
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb geen zin meer in dit soort spelletjes, iedereen die de FED onderzoekt ziet in wat voor criminele instelling het is....
Waarmee je weer eens impliciet toegeeft dat je niet in staat bent jouw beweringen hard te maken met verifieerbare argumenten.
Zich beroepen op "iedereen die ... onderzoekt ziet ..." is zowat het zwakst denkbare argument, op schelden en persoonlijke aanvallen na.

Citaat:
Het is soms grappig hoe je hier soms venijn komt spuien gewoon omdat je tegen deze info gekant bent, onder het laagje vernis van correctheid en logica... Net zoals je dat berichtje op de 9/11 draad over Steven Jones zijn ruzie, "marginale groepen conspiracy theoristen" etc...
Venijn spuien noem je dat?
Jij spamt het forum vol met berichten vanop conspiracy-sites. Ik post er eentje, en dat heet het "venijn spuien"!

Kan ik er aan doen dat ze in de "9/11 Truth movement" elkaar de huid volschelden? Mag dat niet geweten zijn? Jij was toch de Grote Voorvechter Van Vrije MeningsUiting, neen? Alléén de "truth" over de "9/11 Truth movement" mag niet gekend zijn.
(En ik was daarnet het antwoord van Jones aan lezen. Een echte aanrader! )

Ik heb overigens precies geschreven waarom ik de conspiracy theoristen van marginaal belang vond. Op deze argumenten heeft uiteraard geen believer gereageerd.

Laatst gewijzigd door Firestone : 21 november 2006 om 13:16.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2006, 14:03   #10686
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan ik er aan doen dat ze in de "9/11 Truth movement" elkaar de huid volschelden? Mag dat niet geweten zijn? Jij was toch de Grote Voorvechter Van Vrije MeningsUiting, neen? Alléén de "truth" over de "9/11 Truth movement" mag niet gekend zijn.
(En ik was daarnet het antwoord van Jones aan lezen. Een echte aanrader! )
Volgens mij wordt de "9/11 Truth Movement" vanuit NWO geïnfiltreerd en ziet straks een nieuwe, mytheïstische strekking het licht..."The Conspiracy whitin the Conspiracy-Movement" ...

Naar het schijnt zouden de infiltranten dezelfde zijn die vanuit de ruimte de WTC-torens via controlled demolition met hun fasers en fotontorpedo's neerhaalden.
Wel, het lijkt toch redelijk waarschijnlijk dat zij het zijn.
Meer nog, het heeft er alle schijn van.
Beter is echter te stellen dat het - lettend op alle geruchten - ei zo na vast staat dat zij de infiltranten zijn.
Laat ons dus maar besluiten dat we het over feiten hebben.
Deze feiten zijn - gelet op bovenstaande, sluitende bewijsvoering - wat ze zijn en daarom moet het tegendeel worden bewezen indien iemand ze wil ontkrachten.
Oud 21 november 2006, 15:06   #10687
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lees eens de bovenstaande transcript die ik gepost hebt, bevat inderdaad veel interesante stof tot discussie.
Wat kan mij overtuigen dat dergelijk telefoontje mogelijk echt is?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2006, 15:44   #10688
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Wat kan mij overtuigen dat dergelijk telefoontje mogelijk echt is?
Check de feiten, en je zal zien dat het zo hoe de caller het zegt.
Oud 21 november 2006, 16:21   #10689
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Check de feiten, en je zal zien dat het zo hoe de caller het zegt.

Jij hebt geen flauw benul van wat een feit is.

Ik zal er eentje uitpikken, om aan te tonen hoe conspirationisten de feiten schaamteloos manipuleren.

Citaat:
CALLER - Does my government own any of the stock in the Federal Reserve?

MR. SUPINSKI - No, it is owned by the member banks.

CALLER - Are the member banks private corporations?

MR. SUPINSKI - Yes
Het eerste antwoord van Supinski is niet helemaal juist. De "member banks" bezitten geen aandelen van de FED, maar van één van de 12 "regional Federal Reserve Banks".
Soit.
Het tweede antwoord klopt. De "member banks" zijn inderdaad privé bedrijven, die in de praktijk verplicht zijn lid te zijn (en dus aandelen bezitten) van hun "regional Federal Reserve Bank".

En nu begint de manipulatie.

Iedereen weet wat stocks zijn.
Uw aller Firestone is bijvoorbeeld de fiere bezitster van een aantal Dexia-aandelen.
Maakt dat van mij de eigenares (helaas met nog enkele anderen ) van Dexia? Ja.
Was ik verplicht deze aandelen te kopen? Neen, dat heb ik uit vrije wil gedaan.
Moet ik mijn aandelen voor altijd behouden? Neen, ik mag ze op elk ogenblik verkopen, en krijg dan de waarde van de aandelen uitbetaald.
Heb ik dankzij mijn aandelen recht op een deel van de winst van Dexia? Ja, dat zijn de dividenden die Dexia elk jaar uitkeert!
Heb ik dankzij mijn aandelen inspraak in het beleid van Dexia? Ja, in principe wel, in verhouding tot het aantal aandelen dat ik bezit (al is dat inderdaad vooral theoretisch).

Waarom vertel ik dit in detail? Iedereen weet dat toch, niet? Inderdaad. Daarom dat het vragen naar de aandelen van de "regional Federal Reserve Banks", zonder in te gaan op wat deze aandelen voorstellen, misleidend is. Men suggereert iets dat gewoon niet klopt.

Want de "stocks" van de "regional Federal Reserve Banks" hebben andere eigenschappen dan normale aandelen van privé-bedrijven.
De "member banks" zijn in de praktijk verplicht aandelen van hun "regional Federal Reserve Bank" te bezitten, afhankelijk van de grootte van de bank.
Ze kunnen deze aandelen niet verkopen.
Ze krijgen de winst van de FED niet uitbetaald, die gaat naar de regering. Ze krijgen een gedeeltelijke vergoeding voor de reserves die ze verplicht bij hun "regional Federal Reserve Bank" deponeren.
Hebben ze inspraak in het beleid van de FED? Neen, dit wordt bepaald door de politiek benoemde "Board of Governors of the Federal Reserve System". Ze hebben deels inspraak in het beleid van hun "regional Federal Reserve Bank", volgens een systeem dat de invloed van de grote banken beperkt. Dat regionaal beleid heeft geen invloed op het monetair beleid van de VS.

Conclusie: alléén de vraag stellen "who owns the stock", zonder uit te leggen dat stock hier iets anders voorstelt dan aandelen van een echt privé-bedrijf is manipulatief. Wie de echte feiten checkt doorziet dat gemakkelijk.
De relevantie van dat "privé-bedrijf" verhaal is gewoon nihil, zowel voor het beleid als voor de winsten van de FED.

En nu moet één van de believers eens aantonen waar ik hier fout zit.

Laatst gewijzigd door Firestone : 21 november 2006 om 16:23.
Oud 21 november 2006, 21:56   #10690
exodus

Standaard

Hier een redelijk redelijk recent interview van Clinton waar hij in het begin interview zegt dat hij er constant aan denkt hoeveel levens hij wel wil redden, hoe hij als president zoveel moeite deed om conflicten op te lossen en de wereldproblemen te verhelpen, zodanig dat het misselijkmakend is want het is zo geforceerd. Dan nog eens wetende dat Clinton een crimineel is van het zuiverste water, corrupt en frauderend tot op het bot, laat compromiterende getuigen omleggen, overzag drugtraffiek die via zijn staat binnen kwam , enz enz... Het zijn pscyhopatische criminelen die zich in een laagje vernis hullen.

Ook interessant is dat zo 4 minuten in het interview hij gevraagd wordt waarom hij niet meer deed om Bin Laden te pakken toen hij president was. Clinton raakt duidelijk enorm geagiteerd en het sijpelt erdoor wat voor een nijdig ventje het wel is. Zijn agitatie blijft maar aanhouden, verergert zelfs nog, en hij verwijt de interviewer ervan dat hij hem geframed heeft, leunt dreigend naar de interviewer doe enzovoort.

Dit soort mensen staan aan het hoofd van een van de machtigtste landen ter wereld , pretenderend dat ze de mensheid een goed hart toedragen terwijl ze wellicht in hun diepste de mensheid haten en psychopatische criminelen van het zuiverste soort zijn.

Hier is het clipje:

http://video.google.nl/videoplay?doc...q=bill+clinton

Laatst gewijzigd door exodus : 21 november 2006 om 21:56.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 02:55   #10691
Heftruck

Standaard

Something completely different;

The Real Face of the European Union
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 08:45   #10692
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dan nog eens wetende dat Clinton een crimineel is van het zuiverste water, corrupt en frauderend tot op het bot, laat compromiterende getuigen omleggen, overzag drugtraffiek die via zijn staat binnen kwam , enz enz...
exodus herhaalt hier (naar goede gewoonte) de leugens die de ultra-conservatieve groepen in de VS over Clinton verspreiden.

Miljoenen dollars belastingsgeld heeft oa Kenneth Starr verspild in zijn onderzoek over Clinton!

Het ergste wat ze gevonden en bewezen hebben is dat ie zich liet pijpen door een stagiaire ...
(niet fijn en erg voor Hillary, maar om dat nu "een crimineel van het zuiverste water" te noemen)

(@exodus: bespaar je de moeite de bekende roddels te posten, kom met bewijzen.)

Laatst gewijzigd door Firestone : 22 november 2006 om 08:45.
Oud 22 november 2006, 09:33   #10693
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Een pareltje!

Het doet er niet toe, maar "ze" doen het toch maar. Voor de lol waarschijnlijk.
Het doet er niet toe voor zij die van achter de schermen reageren, maar wel voor bvb. de vooraanstaande republikeinen. Zij hebben er wel baat bij dat ze de verkiezingen winnen.

Er is hier onlangs een filmpje gepost van een programmeur die in opdracht van een hooggeplaatste republikein een programma geschreven heeft die de verkiezingsuitslag manipuleert. We zouden het nooit weten als het zo zou gegaan zijn...
Het was een filmpje van in de rechtbank.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 09:37   #10694
exodus

Standaard

Citaat:
exodus herhaalt hier (naar goede gewoonte) de leugens die de ultra-conservatieve groepen in de VS over Clinton verspreiden.

Miljoenen dollars belastingsgeld heeft oa Kenneth Starr verspild in zijn onderzoek over Clinton!
Leugens?? De bewijslast tegen Clinton is enorm. Hetgeen in de mainstream komt is gewoon maar een heeeel klein deel van wat die man allemaal uitspookt heeft. Het spoor van de Clintons ligt bezaaid met lijken die iets wisten over hun onfrisse zaken.

Bekijk eens de video "Bill Clinton: his life" (dat zal je waarschlijk wel niet doen). Daarin wordt alles haarfijn uitgelegd. Kenneth Star heeft de hete aardappelen gewoon laten vallen en zich op het showelement geconcentreerd.

Citaat:
Het ergste wat ze gevonden en bewezen hebben is dat ie zich liet pijpen door een stagiaire ...
(niet fijn en erg voor Hillary, maar om dat nu "een crimineel van het zuiverste water" te noemen)
Hij liet zich niet alleen pijpen door stagaires, maar ook door mannen. Nuja, de biseksualiteit van Clinton is zijn privé zaak, maar dit ga je dus ook niet horen in de mainstream.

Hillary is trouwens niet veel beter, gewoon zijn partner in crime.

Als je trouwens gelooft wat Clinton daar allemaal uitkraamt in het begin van dat interview dan ben je goed naief.

Laatst gewijzigd door exodus : 22 november 2006 om 09:39.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 09:38   #10695
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:

Dit "privé-bedrijf" verhaaltje rond de FED is irrelevant.
De president kiest de members of the board van een lijst die opgesteld is door de bankiers zelf...ze handelen 100% zeker in het welzijn van het volk.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 22 november 2006 om 09:48.
Oud 22 november 2006, 09:51   #10696
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ze krijgen de winst van de FED niet uitbetaald, die gaat naar de regering.
Heb je daar een link voor?
Dus de regering leent geld aan de FED, betaalt daar rente op en die rente gaat naar de regering?
Oud 22 november 2006, 11:09   #10697
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leugens?? De bewijslast tegen Clinton is enorm. Hetgeen in de mainstream komt is gewoon maar een heeeel klein deel van wat die man allemaal uitspookt heeft. Het spoor van de Clintons ligt bezaaid met lijken die iets wisten over hun onfrisse zaken.

Bekijk eens de video "Bill Clinton: his life" (dat zal je waarschlijk wel niet doen). Daarin wordt alles haarfijn uitgelegd. Kenneth Star heeft de hete aardappelen gewoon laten vallen en zich op het showelement geconcentreerd.

Hij liet zich niet alleen pijpen door stagaires, maar ook door mannen. Nuja, de biseksualiteit van Clinton is zijn privé zaak, maar dit ga je dus ook niet horen in de mainstream.

Hillary is trouwens niet veel beter, gewoon zijn partner in crime.

Als je trouwens gelooft wat Clinton daar allemaal uitkraamt in het begin van dat interview dan ben je goed naief.
u bent weer van onderwerp veranderd. Werd de FED grond te heet onder u voeten?

Als ik u posts lees, heb ik oprecht medelijden met je. Het moet verschrikkelijk zijn te leven met jou wereldbeeld, dat overigens compleet van de pot gerukt is en waarvan de redeneringen aan elkaar zijn geplakt met tutterfrut.
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 11:10   #10698
exodus

Standaard

En net zoals Clinton is Putin ook een regelrechte psychopatische crimineel, een ex-KGB'er die journalisten laat omleggen als ze zijn onfrisse zaakjes aan het licht willen brengen.
Citaat:
Putin: Once A KGB Thug, Always A KGB Thug

Crude assassinations, espionage and power grabs are Kremlin calling card,
Steve Watson
Infowars.net

Tuesday, November 21, 2006

It may not be called the Soviet Union anymore, however its leadership is infested with old school Russian thugs and KGB criminals. As the London Guardian reports, the poisoning of former Russian spy Alexander Litvinenko in a London restaurant is the latest in a line of attacks on the Kremlin's opponents abroad. The "defectors" who have fled the criminality and now speak out against the pantomime of Russian democracy in the name of freedom and human rights are failing to be given safe haven by the West as our governments cozy up to Vladimir Putin's tyrannical regime.
Litvinenko, an ex FSB (post Soviet KGB) operative, has seemingly been subjected to three times the fatal dose of thallium, a tasteless, odourless killer used in rat poison until, in the 1970s. It is unclear whether he will survive.
his friends and ex colleagues, most probably fearing they are next, have directly blamed the Russian government for the poisoning. They say Russia wanted to stop Litvinenko investigating last month's assassination of the campaigning journalist Anna Politkovskaya, whom he was also friends with. They believe the Kremlin was also to blame for Politkovskaya being shot outside her Moscow apartment.

During a recent debate at the Frontline club , a private members' club for foreign correspondents in London, on the murder of Anna Politkovskya, Mr Litvenenko was filmed standing up from the audience and saying: "I can directly answer you - it is President Putin of the Russian federation who has killed her". He goes on to make several more allegations against both Mr Putin and the Kremlin.

Anna Politkovskaya was Putin's most prominent critic, and at the time of her death was about to publish a powerful story about torture and abductions in Chechnya. Her death brings to at least 13 the number of journalists killed in contract-style killings since Putin came to power in 2000, according to the New-York based Committee to Protect Journalists (CPJ). This systematic silencing of journalists, in addition to killing off all independent TV news networks, represents the destruction of the very short lived free press in Russia.

Politkovskaya had accused Putin of stifling freedom and failing to shake off his past as a KGB agent, possibly working in conjunction with the East German Stasi. According to the Washington Post:
"Putin defends the Soviet-era intelligence service to this day. In recent comments to a writers' group in Moscow, he even seemed to excuse its role in dictator Joseph Stalin's brutal purges, saying it would be "insincere" for him to assail the agency where he worked for so many years. Fiercely patriotic, Putin once said he could not read a book by a Soviet defector because "I don't read books by people who have betrayed the Motherland."
It comes as little surprise that Alexander Litvinenko has thus been targeted for speaking out about Politkovskaya. Protesters around the world have denounced Putin as her murderer.

Politkovskaya herself had previously been poisoned by the secret services as she attempted to report on the unfolding Beslan school massacre in 2003, an event which the majority of Russians now believe was a staged government psy-op involving Intelligence and military police, aimed at once again smearing Chechen separatists and securing more state powers for Putin's government.

This is a long favoured strategy of Putin's government which came to power as a result of an FSB plot in the autumn of 1999 which involved blowing up apartment blocks all around Russia and blaming the attacks on Chechen separatists, thus playing on Russian fears of the fierce Muslim Chechens both to start a new war in Chechnya and to win Putin the presidential elections.

Litvinenko's book, Blowing Up Russia, details this claim, another reason for his attempted assassination. The ex-operative, who Russia says was removed from the FSB for corruption, claims he left because he did not want to carry out an FSB order to assassinate the man who was then Putin's political Enemy Number One - Exiled Russian media tycoon Boris Berezovsky. Berezovsky had detailed Putin's direct involvement in the terrorist act that eventually brought him to power.
In a London Telegraph article, Oleg Gordievsky, a former KGB colonel today states:

I know that today the KGB has tried to kill my friend. Tomorrow it could be me and the day after it could be another London-based critic of Mr Putin's government. Since the fall of the Soviet Union, the KGB, my old employer, has been renamed the FSB. But I know its methods are unchanged from those perfected in the darkest hours of Stalin's reign of terror.
He knows that the west has failed to call his government to account for the suspicious circumstances surrounding Ms Politkovskaya's murder. Indeed on the day she died, President Bush trumpeted Russia's acceptance into the World Trade Organisation. Yet Mr Putin is eliminating his opponents with the same ruthless determination displayed by Adolf Hitler in the 1930s. Western leaders are pursuing a hypocritical policy of appeasement that is encouraging the ruthless instincts of Russia's leaders.

Despite his criminal rise to power, his KGB past and such systematic dismantling of democracy by Putin, he and George Bush are "best friends". After meeting in 2001, Bush declared that he had peered into his soul and liked what he saw there.
The friendship continued as Putin urged US voters to re-instate Bush in 2004.

The reason Putin, a man who finds rape admirable, likes Bush so much is that he can get away with whatever he wants without worry of recrimination. As prominent Russian experts have stated, there is an agreement between the two whereby in return for Russian acquiescence in the war on terror agenda in the middle east, the Bush administration has ignored Putin's undemocratic, freedom restricting takeover of the country and the EU.

Despite a hideous human rights record, a total crackdown on civil rights, and the fact that it is now the world's largest exporter of arms to the developing world, which includes $700 million in surface-to-air missiles to Iran and new aerial refueling tankers to China, Russia has been welcomed into the World Trade Organisation with open arms.
This is because the Russian style of "democracy" is the globalists' chosen model for Europe. The EU is being "harmonised" to this system. As Putin declared in 2003 at the EU summit:

"Only by acting together can Russia and the enlarging European Union direct the process of the formation of a new world order, common values and interests."

The Bilderberg agenda of artificial hiking of oil and gas prices in europe over the last two years and rising the cost of standard of living is directly geared towards benefiting the Russian, and beyond them the Chinese, models of "democracy" where the state is all powerful and the middle class really becomes non-existent.
The fact that our governments appease such criminal and ruthless acts of state sponsored murder and terror should be enough of a wake up call, without even touching upon the fact that we have also caught them engaging in them.
Oud 22 november 2006, 11:17   #10699
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
u bent weer van onderwerp veranderd. Werd de FED grond te heet onder u voeten?
Tja, als je een nieuwe post wil plaatsen over iets dan heet dat van onderwerp veranderen.

Citaat:
Als ik u posts lees, heb ik oprecht medelijden met je. Het moet verschrikkelijk zijn te leven met jou wereldbeeld, dat overigens compleet van de pot gerukt is en waarvan de redeneringen aan elkaar zijn geplakt met tutterfrut.
Laat dat "medelijden" maar vallen. Trouwens, ik vind het niet verschrikkelijk om ermee te leven hoor.

Het is zeker niet van de pot gerukt. Iedereen die het bestudeert is tot de conclusie gekomen dat het zo is.
Oud 22 november 2006, 11:19   #10700
exodus

Standaard

En voor wie het artikel over Putin niet leest. Hier even deze quote van Putin eruit:

Citaat:

"Only by acting together can Russia and the enlarging European Union direct the process of the formation of a new world order, common values and interests." -- Putin

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be