![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1061 | |||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Parcival wat denk je?Dat ik professor in de fysica ben?Dat ik A-publicaties schrijf over de wetten van de fysica? ![]() Diegenen die het hebben gevonden waren waarschijnlijk wel fysicussen;wat maakt het uit voor de resultaten en de qualiteit van hun bevindingen dat ik en jij leken zijn? Ga maar een andere garagist zoeken....je gaat nu bij de verkeerde.Je auto rijdt waarschijnlijk al niet meer...zo'n goeie garagist raadpleeg je. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 8 augustus 2005 om 12:04. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1062 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mmmm ... als je het zo leest lijken de kernreactoren op zich niet zo erg, maar wel het afval dat er wordt geproduceerd. En dat lijkt me een enorm nadeel als je hoort wat ze er allemaal wel niet mee (moeten) doen om de risico's in te perken. Dan kom ik eigenlijk toch tot de conclusie dat er een efficiëntere manier moet zijn dan deze, althans, dat hoop ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#1063 | |||||
|
![]() Citaat:
Euh ... ik denk/hoop niet dat ik 1 ben op 6 miljard maar toch ... ga ik subiet nog janken van ontroering ... :'-( (zelfs al moest dit sarcastisch bedoelt zijn).[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 8 augustus 2005 om 12:21. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1064 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
een bijverschijnsel van "electro hydrodynamica". Door een hoge spanning (typisch 25 000 Volt) maar laag in vermogen te plaatsen op speciaal gevormde condensatoren kan je een bepaalde opwaartse luchtstroom creëren vanwege de ionen-beweging. (ionenwind genoemd). Je kan dus inderdaad je condensator constructie doen zweven (probeer dat maar eens met je spanningsbron IN of gemonteerd OP je condensator-constructie). Je moet mij niet geloven hoor. Kijk misschien eens wat de NASA erover zegt op deze pagina. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1065 | |
|
![]() Citaat:
Mmm ... ik hoop althans van niet. Maar anderzijds, misschien valt het wel allemaal nog mee als we de theorie zien? Mischien wordt het wel op zo'n wijze aan elkaar genaaid dat het allemaal nog steek lijkt te houden en dat eventueel ook kan? Ik weet het niet ... Eigenlijk vind ik het op dit moment heel moeilijk over zulke stellingen te oordelen, eigenlijk, om ze niet als absurd af te doen, maar dit kan volgens mij heel goed zijn omdat deze uitspraken niet kunnen gesitueerd worden in een bepaalde context, de theorie. Laten we hopen dat we dus zulk fundament terugvinden in de theorie. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1066 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb dus wel een graad in electrotechniek, in tegenstelling tot jou waarschijnlijk, daarom kan ik ook iets zinnig zeggen over het Biefeld Brown effect. Over anti-graviteit in het algemeen spreek ik me niet uit, omdat ik inderdaad niet gekwalificeerd ben. Jij doet dat wel (zie hoger), dus vraag ik naar je kwalificaties. Normaal toch? Als je dan zegt dat je die niet hebt, dan kan ik jouw beweringen dan ook gerust verticaal klasseren. Graag gedaan.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door parcifal : 8 augustus 2005 om 12:20. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1067 | |
|
![]() Citaat:
![]() Daar ben ik het helemaal mee akkoord! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1068 | |||||
|
![]() Citaat:
Je moet je eens proberen in te leven in de non-believers: als ik tegen jou vertel dat, laat ons zeggen, Bush niet bestaat maar dat het eigelijk Hitler is verkleed als iemand anders die het overleefd heeft omdat hij een übermensch is, en ik zeg bestel boek x en y maar, en kijk maar naar die documentaire van 3 uur waarin het wordt uitgelegd ... zou jij het dan doen? Op een website kijken, als die geloofwaardig overkomt, tot daar toe nog. Maar als ik er dan bijvertel dat Hitler alias Bush 's nachts in een weerwolf verandert ... is de kans volgens mij al een stukje kleiner. Dat is wat ik erover denk. Dit is een forum, de bedoeling is discussiëren, maar echt van mensen verlangen dat ze hun vrije tijd gaan opofferen om een documentaire te bekijken waarin hun een denkbeeld wordt opgelegd waarin ze niet geloven, en hun aanraden boeken te bestellen daarover ... dat gaat te ver en getuigt niet van veel respect (vind ik persoonlijk). Trouwens, ik hoop dat jullie bij het lezen van die boeken en het bekijken van die documentaires in het achterhoofd hebben gehouden dat die geschreven zijn door mensen, en mensen zijn per definitie subjectief. Een benadering van de waarheid kan mogelijk zijn, maar de absolute waarheid (al dan niet) beweren in pacht te hebben ... wijst er meer op dat je je niet kan neerleggen bij het feit dat dat niet mogelijk is.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 8 augustus 2005 om 13:03. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1069 | |||||
|
![]() Citaat:
Ahum ... hier wordt her en der door believers beweert dat de zwaartekracht niet bestaat. Sterker nog, nu opent hier een post met de bewering dat er wordt gedacht dat de zwaartekracht overwonnen is ... Maar het gaat dus niet om dat de zwaartekracht niet zou bestaan. Het gaat er om dat er experimenten zijn uitgevoerd waarbij men de zwaartekracht probeerde te overwinnen en dat lukte ... Dat is toch iets hélemaal anders?? Waar halen jullie dan dat de zwaartekracht niet bestaat? En het zou niet gaan om 'what's in a word?' maar om de zwaartekracht an sich. :-s[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 8 augustus 2005 om 12:56. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1070 | |
|
![]() Citaat:
Dat er veel meer is dan dat de huidige wetenschappen ons doen willen geloven daar ben ik het mee eens. Misschien is dit een raakpunt tussen dis- en believers en moeten we dit domein eens uitvlooien?
![]() |
![]() |
![]() |
#1071 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja dat je een graad hebt zegt heel weinig! Aan de andere kant vertelt het mij weer dat je heel weinig open staat voor wat andere te vertellen heb, tenzij een soortgelijke opleiding hebben. En weet niet of je m'n citaat gelezen hebt? [/size]A Nobel Prize was awarded in 1957 for substantiating the process for extracting free electromagnetic energy from the vacuum, yet no one current electrical engineering or Classical Electromagnetics textbook mentions it" -Tom Bearden [size=2] zoveel zegt zo'n opleiding dus niet! Dus verschuil je daar dan ook niet achter. met vriendelijke groeten Pindar [/size][edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 8 augustus 2005 om 13:04. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1072 | |
|
![]() Citaat:
Die mening van die muis wordt niet gevraagd zeker? ![]() Maar als dat zo is is dat dè oplossing voor het voertuigsvraagstuk probleem!! Als er een mens in die tuigen zit, werkt het dan ook nog, en kan je daarmee sturen?
![]() |
![]() |
![]() |
#1073 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De reden waarom veel mensen zich vastklampen aan de voorspelbaarheid van de materialiteit, is de lage spiritualiteit die in hen aanwezig is. Mensen die gegroeid zijn doorheen de tijd, doorzien inderdaad het geheel en begeven zich volledig aan hun Tao. Maar laag ontwikkelde wezens ( ook mensen ) zijn daar nog niet klaar voor: ooit als ze voldoende gegroeid zijn in hun karma cyclus, zal ook hen 'waarheid' wachten. Ik zie het niet als een soort van gevangenis, dan wel als een leerschool, wat het leven ten volle is trouwens. Alleen door tegenslagen kan je de weldaad van succes en voorspoed apprecieren, zo is dat ook op spiritueel vlak: mensen moeten groeien, om uiteindelijk de cyclus van geboorte en wedergeboorte te overstijgen en terug 1 te worden met datgene waaruit alles is voortgekomen: Brahma ( is maar een naam ). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1074 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() @ puud: ik ga niet op alles reageren, ik kan mijn tijd beter op andere posts verkwanselen.
Citaat:
Citaat:
[quote ] Trouwens wat is er verkeerd aan SF. [/quote] Het is FICTIEF, tiens ! Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Vraag eens aan Guderian waar hij zijn mosterd haalt? Dan zul je direct zien wat voor een soort "rechts" GRECE juist is. Citaat:
![]() Citaat:
Ik weet dat je mijn post weer als blabla gaat afdoen, maar probeer uzelf toch maar te overtuigen dat niet alle tegenstanders van GRECE per definitie links zijn, dat de Nouvelle Droite niet zo onschuldig is, dat Bergier inderdaad bekend staat omwille van zijn SF-capaciteiten, en dat de schrijfsels van Mallery ondertussen weerlegd zijn. De groeten !
![]() |
![]() |
#1075 | |||||||
|
![]() Citaat:
[size=2]Brown gave a successful demonstration of a flying airfoil in 1953. The device was 2 feet in diameter with later demonstrations using 3 foot diameter craft. These were seen to fly a 50 foot diameter course. Formal scientists tend to dismiss such phenomena as being due to the "electrical wind" (ion) effect, yet Brown thoroughly disproved this by flying the discs in a vacuum. Results of this airless test were deemed astonishing. [/size][size=2]En: [/size][size=-1]Working in conjunction with Dr. P.A. Biefield, Brown found that highly charged capacitors when properly suspended showed a tendency to move relative to the gravitational force.[/size] [size=-1]When the poles of a freely suspended charged capacitor (even in vacuum) were placed on a horizontal axis, a forward thrust would be produced which would move the capacitor in the direction of the positive pole. The direction of thrust would reverse in conjunction with a polarity change. This is the phenomenon known as the Biefield-Brown Effect. [/size] ![]() http://www.electrogravityphysics.com/html/t_brown.html[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 8 augustus 2005 om 13:33. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1076 |
Minister-President
|
![]() Interessant, vliegende schotels blijken dan toch mogelijk.
Tot .... Parcival het principe komt verduidelijken en zegt dat het niks met anti- zwaartekracht te maken heeft. Het is eerder het bekende actie-reactie principe (wind kan een object de hoogte instuwen - zie ook Harrier vliegtuigen) Hier zou het gaan om een ionenwind (wat dat ook moge wezen) toch een soort wind die niet zomaar uit het niets ontstaat. Ook hier is toevoer van electriciteit gewenst. Je kan mss met deze ionenwind iets meer doen dan momenteel het geval is maar het is dus blijkbaar niet zo'n groot geheim als men wil laten uitschijnen of spreken we hier toch nog over twee verschillende zaken. Terug aan de believers om hun verhaal kracht bij te zetten en dan liefst over dit item, niet over iets anders beginnen antwoord eens op de posting van Parcival aub. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1077 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1078 |
Minister-President
|
![]() voldaan aan vraag voordat ze gesteld werd, wat een service.
Nu Parcival terug mag ik hopen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1079 | |||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
En ?*k zeg u dat het (zover we weten) geen anti-graviteits effect opwek,dat Biefeld Brown fenomeen, zelfs niet in vacuum. Moest dat wel zo zijn dan konden we onze fysica wel beginnen herschrijven. Het is ontkracht o.a. in volgend artikel : - Tajmar, M., "The Biefeld-Brown Effect: Missinterpretation of Corona Wind Phenomena," AIAA Journal, Vol 42, pp 315-318 (2004) 1ste pagina van het artikel : http://pdf.aiaa.org/jaPreview/AIAAJ/2004/PVJA9095.pdf Ik verwacht nu van u dus een link naar het artikel waarin het experiment wordt beschreven en onderbouwd en waardoor het dus herhaalbaar word. En let op, met vacuum bedoel ik dus : een druk van minder dan 10^-3 pascal. (en in een serieus magazine hé, niet 'Ufology today' of zoiets) Ondertussen even gekeken naar de experimenten die het Blaze lab heeft uitgevoerd met lifters (de zwevende modellen die gebruikt worden om het BB-effect te testen) en wat vind ik daar : Lifters in vacuum & why they DO NOT work Nu jij weer Exodus. 8)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door parcifal : 8 augustus 2005 om 14:19. |
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1080 |
Minister-President
|