![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10901 |
Gouverneur
|
![]() Alleen degenen die u gelijk geven (of liever omgekeerd: degenen waarin u onvoorwaardelijk in gelooft) beschouwt u als mensen die de dingen bestudeerd hebben. U gaat er per definitie van uit dat degenen die u ongelijk geven de dingen niet bestudeerd hebben.
Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 25 november 2006 om 12:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10902 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb nog geen enkele keer gezien dat Firestone concreet in het ongelijk is gesteld door een aantoonbaar tegenargument. Dus ik heb redenen genoeg om haar als de meest betrouwbare deelnemer aan deze NWO-discussie te beschouwen. En u hebt blijkbaar redenen genoeg om de discussie met haar uit de weg te gaan (en dat ook aan anderen aan te raden). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10903 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Misschien bent u zelf niet bewust antisemiet, maar deze bron is het zeker wel. zie op en.wikipedia.org: Mullins has been accused of anti-Semitism by groups such as the Anti-Defamation League. In 1968, Mullins authored a strongly anti-Semitic tract entitled "The Biological Jew" (Staunton, Va., Faith and Service Books, Aryan League of America, 1968). This book's central thesis is that Jews are parasites, contributing nothing to, and deriving benefit from whatever society of which they are part. It includes the following defense of Nazi anti-Semitism: "Nazism is simply this — a proposal that the German people rid themselves of the parasitic Jews. The gentilehost dared to protest against the continued presence of the parasite, and attempted to throw it off." The book also claims that Jews "drink the blood of an innocent gentile child" in religious ceremonies, and that this practice represents the essence of Judaism. [4] In an interview conducted in 1993, Mr. Mullins disclaims his past anti-Semitism: Question: Do you believe Jews are parasites? EM: Parasites? No, as I say, this was a theme that I developed in 1968 in that one book. I've never referred to it again and in fact there is nothing about Jews in my last five books in the past twenty years simply because I moved into larger spheres, the world order... En over zijn bekendste antijoodse boek: Mullins' New History of the Jews, The International Institute of Jewish Studies, Staunton, Virginia, 1978. Reprint of 1968 Edition. Quoting from the introduction "throughour the history of civilization, one particular problem of mankind has remained constant. In all of the vast records of peace and warsand rumors of wars, one great empire after another has had to come to grips with the same dilemma..the Jews." Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 25 november 2006 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10904 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar waarin de NWO-believers zich vergalopperen is in hun onbewezen suggestie dat er een grote samenhang is, zelfs een overkoepeling op een ontoegankelijk hoog niveau, die al die samenzweringen èn schijnsamenzweringen uit heden en verleden herleidt tot aspecten van één eeuwenoude supersamenzwering tegen de mensheid. Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 25 november 2006 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10905 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En ga nu weer niet ontkennen dat u de NWO als een occulte, esoterisch geïnspireerde geheime elite beschouwt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10906 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zeer verhelderend zijn ook uw posts op de thread "NWO en esoterie" die ik gestart ben met de vraag "Stel dat er een conspirerende NWO-elite bestaat (of heeft bestaan) - is dat een clubje dat in esoterische theorieën en mysteries gelooft, of zijn het precies de believers die proberen de zogenaamde NWO te ontmaskeren (zoals Exodus en Pindar) die met alle soorten esoterische "kennis" dwepen?" (http://forum.politics.be/showthread.php?t=64618). Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 25 november 2006 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10907 |
Gouverneur
|
![]() foutje
Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 25 november 2006 om 15:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10908 | ||||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wat Exodus hier verduidelijkt lijkt me een [weliswaar duistere] politieke logica zelve.... Een ''toonbeeld van een blitzbombardement'' waarbij u hier wel even verzaakt om ook maar een enkel tegenargument aan te voeren. ![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10909 |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 25 november 2006 om 16:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10910 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En dan nog het voorstellen als "lessen", hoe belachelijk kan het zijn. ![]() Bovendien verwijt hij mij een schertsende toon, maar hij krijgt gewoon terug wat hij gaf.
![]() |
![]() |
![]() |
#10911 |
|
![]() DAt is niet zo, bovendien bulkt die uitspraak weer van de vooroordelen.
![]() |
![]() |
#10912 | |
|
![]() Citaat:
Om het te bestuderen moet je er toch een tijdje mee bezig zijn, en omdat de meesten al vanop voorhand de rekening gemaakt hebben, hebben ze niet de zin en de intentie om het objectief en voor een tijdje te bekijken. Oordelen zonder te onderzoeken, dat is wat de disbelievers hier doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#10913 | ||
|
![]() Citaat:
De wereldvakbond is gewoon weer een stop naar die doorgedreven globalisatie waar de poltieke krachten van de NWO achterzitten. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10914 |
|
![]() Uw punt zijnde??
![]() |
![]() |
#10915 | |
|
![]() Over die esoterische zaken, velen denken dat dit bullshit is en dat zaken die ze binnen geheime occulte genootschappen praktiseren zever zijn. Zaken zoals Out of body ervaringen (OBE's) en remote viewing denken de meeste dat het zever is, nochtans bestaat het. Het maakt een deel uit van onze realiteit.
Zelf heb ik daar enkele (beperkte) spontane ervaringen mee, en het is misschien interessant van hier eens een persoonlijke account te geven. Close minded mensen kunnen dan misschien zeggen van exodus liegt express om toch maar te overtuigen of iets in die aard, maar ik kijk er niet achter. Mensen die zo'n zaken niet willen geloven kunnen daar gewoon voor kiezen, maar dat wil niet zeggen dat hun geloof correspondeert met de realiteit. Ik heb zelf al OBE's gehad. Bij een OBE gaat het etherische (of astrale) lichaam zich afscheiden van het fysieke lichaam. Volgens sommigen wordt er een "vrije" kopie gemaakt met je bewustzijn erin maar dit doet er nu niet toe. OBE's zijn anders dan lucide dromen in die zin dat je in een OBE in "objectieve" werelden kan terchtgkomen die op zichzelf bestaan zoals de astrale werelden. Ze zijn geen constuctue van je eigen geest. Ook kan je bij een OBE terechtkomen in wat noemt de "real-time zone". Dit is onze fysische realiteit. Je kan dan bijvoorbeeld jezelf zien liggen. Ik heb de eerste maal een OBE gehad wanneer ik zeer vermoeid was, dit was na een weekend waar ik nogal serieus gefeest heb. Ik lag in mijn bed en kon niet in slaap geraken. Mijn lichaam was vermoeid, maar mijn geest was wakker. Ik begon gezichten te zien voor mij met gesloten ogen. Ik zag mijn eigen gezicht in perfect detail in zwart wit. Het zien van gezichten wordt veroorzaakt door de hypnagogische fase. Dit is een veranderde staat van bewustzijn waarbij de hersenen golven aan 4Hertz in plaats van de 12+ Hertz als men overdag wakker is. Iedereen die slaapt komt in die fase maar voor een OBE moet men wakker blijven. Het lichaam moet in slaap vallen maar de geest moet lucide blijven. Als je niet lucide genoeg bent val je in slaap en ga je dromen. Toen ik probeerde in slaap te vallen hoorde ik plots een raar geluid, het klonk alsof men met vorken over borden schraapte, en tegelijkertijd had ik sensaties van "vallen". Het geluid was bijna oorverbovend en het deed zelfs bijna pijn aan mijn oren. Direct erna ging ik een 30tal centimeter boven mijn lichaam, ik zag mijn kamer zoals ik ze gewoon zou zien en ik voelde me wakker zoals overdag. Het gebeurde allemaal in een korte periode, want ik begon te panikeren en schoot direct terug in mijn lichaam. Dit is logisch want als men angstig is wil het lichaam de vluchtreflex kunnen gebruiken. Hier een accout van iemand dat ook hetzelfde fenomeen beschrijft, die ook over deze exit-geluiden spreekt: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10916 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of er een woord bestaat voor een dergelijke discussietechniek, maar persoonlijk vind ik dat u zich daardoor wel redelijk belachelijk maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10917 |
Gouverneur
|
![]() Ja of neen?
Als u dat inderdaad geschreven hebt (en u weet zelf goed genoeg dat ik u letterlijk geciteerd heb) kunt u toch nu niet ontkennen dat u de NWO en new age aan elkaar linkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10918 |
|
![]() Ik heb er toch al op gereageerd?? De new age is inderdaad gelinkt aan de NWO in die zin dat de new age een religie is op maat gemaakt voor het volk, door wat wij als "NWO" termen gecreerd.
![]() |
![]() |
#10919 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Wanneer je echter citaten aangeeft die inhouden dat bepaalde groeperingen -al dan niet gecoördineerd- streven naar een 'nieuwe wereldorde' dan is het duidelijk een kwestie van geloof of je dat als kwaadaardig, onschuldig of zelfs lovenswaardig beschouwt. Voor mij is het handelen naar elitaristische opvattingen in kringen van mensen die een zekere macht bezitten 'kwaadaardig'. Dat hoeft niet meer te betekenen dan de wens om - zonder democratische legitimiteit - meer macht te verwerven. Wijzen op concrete connecties binnen de elites kan in dat opzicht verhelderend zijn. Wanneer dat dan echter gepaard gaat met verregaande beschuldigingen van sinistere bedoelingen met benoemen van namen, komen we weer bij jouw opmerking terecht. De kwaadaardigheid die inhoudt dat men satanische rituelen en kindermisbruik als middel tot machtsverwerving nodig zou hebben met als bedoeling de massa tot waardeloze slaven te degraderen, is van een andere orde. Dergelijke beschuldigingen kan men inderdaad niet te lichtvaardig uiten. Ik zou graag hebben dat één en ander uit elkaar wordt gehouden. Het is natuurlijk zo dat de 'aanklagers' vaak vanalles op een hoop gooien. De 'jury' doet echter ook dikwijls haar best om dan maar het kind met het badwater weg te gooien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10920 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |