Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 november 2006, 21:11   #10981
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Hier nog enkele stukjes uit haar boek, o.a over Reagan en Bush. Veel mensen zullen het neit geloven, maar het geeft goed aan hoe deze personen echt zijn achter de schermen.
Citaat:
My mind-controlled existence became more complicated after Senator Byrd introduced me to the then President Ronald Reagan in the fall of 1982 at a White House political party. Byrd told me, "When you meet the Chief, imagine him with his pants down. He's most comfortable knowing you are imaging him with his pants down. He doesn't want formality." Former President Ford had conditioned me to dread the Office of President, and I mechanically went through the motions of meeting Reagan

I realize now that Reagan twisted reality to fit his personal perceptions rather than to adhere to Byrd's philosophy of providing "excuses" for what he deemed "the order of things." In typical Reagan fashion, he did not perceive mind control as slavery, but as "an opportunity for those who otherwise would have nothing in life." He claimed that multigenerational incestuously abused children like myself, or "previously impoverished baseball players from third world countries and slums, are provided an opportunity to 'be all they can be' through making a 'contra-bution' to society, our nation, and the world, by utilizing their talents to a maximum potential." With this attitude, Reagan displayed pride in the sick role he played as The Wizard of Oz, directing Project Monarch slaves like myself.
En hier over Bush en Cheney:

Citaat:
The décor of the residence area reflected Cheney's primitive, rustic, western preference. Like his "ultra secret" Pentagon Bunkhouse, use of leather was in abundance. The main room was small, but appeared larger due to an infinity mirror on one wall. The main room was small, but appeared larger due to being decorated in mirror fashion with one side looking at the other. Centered between two facing black leather sofas was a coffee table littered with drugs and paraphernalia. Bush and Cheney were sitting in matching black leather recliners angled toward the large stone fireplace where a fire was blazing, illuminating and heating the room.

Heroin, Bush's drug of choice, was in abundance and Cheney joined him in using it. The smorgasbord of drugs laid out supposedly included opium, cocaine, and Wonderland Wafers (MDMHA-XTC aka ecstasy), which indicated to me that they intended to celebrate their vacation with abandon. I had seen Cheney stumbling drunk before, but this was the only time I saw him use heroin and give it to me. Kelly, too, was subjected to the drugs.

Bush attempted to sell Cheney on the idea of pedophilia through graphic descriptions of having sex with Kelly. Both were already sexually aroused from drugs and anticipation. Cheney demonstrated to Bush why he did not have sex with kids by exposing himself to Kelly and saying, "Come here." Upon seeing Cheney's unusually large penis, Kelly reeled back in horror and cried, "No!" which made them both laugh. Bush asked Cheney for his liquid cocaine atomizer as he got up to take Kelly to the bedroom. When Cheney remarked how benevolent it was of Bush to numb her with it before sex, Bush replied "The hell it is. It's for me." He described his excited state in typical vulgar terms and explained that he wanted to spray cocaine on his penis to last longer.

Cheney said, "I thought it was for the kid."

Bush explained, "Half the fun is having them squirm." He took Kelly's hand and led her off to the bedroom.
Oud 27 november 2006, 22:30   #10982
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Is 2012 niet belangrijker?
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2006, 00:35   #10983
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Over die esoterische zaken, velen denken dat dit bullshit is en dat zaken die ze binnen geheime occulte genootschappen praktiseren zever zijn. Zaken zoals Out of body ervaringen (OBE's) en remote viewing denken de meeste dat het zever is, nochtans bestaat het. Het maakt een deel uit van onze realiteit.

Zelf heb ik daar enkele (beperkte) spontane ervaringen mee, en het is misschien interessant van hier eens een persoonlijke account te geven. Close minded mensen kunnen dan misschien zeggen van exodus liegt express om toch maar te overtuigen of iets in die aard, maar ik kijk er niet achter. Mensen die zo'n zaken niet willen geloven kunnen daar gewoon voor kiezen, maar dat wil niet zeggen dat hun geloof correspondeert met de realiteit.

Ik heb zelf al OBE's gehad. Bij een OBE gaat het etherische (of astrale) lichaam zich afscheiden van het fysieke lichaam. Volgens sommigen wordt er een "vrije" kopie gemaakt met je bewustzijn erin maar dit doet er nu niet toe.

OBE's zijn anders dan lucide dromen in die zin dat je in een OBE in "objectieve" werelden kan terchtgkomen die op zichzelf bestaan zoals de astrale werelden. Ze zijn geen constuctue van je eigen geest.

Ook kan je bij een OBE terechtkomen in wat noemt de "real-time zone". Dit is onze fysische realiteit. Je kan dan bijvoorbeeld jezelf zien liggen.

Ik heb de eerste maal een OBE gehad wanneer ik zeer vermoeid was, dit was na een weekend waar ik nogal serieus gefeest heb. Ik lag in mijn bed en kon niet in slaap geraken. Mijn lichaam was vermoeid, maar mijn geest was wakker. Ik begon gezichten te zien voor mij met gesloten ogen. Ik zag mijn eigen gezicht in perfect detail in zwart wit. Het zien van gezichten wordt veroorzaakt door de hypnagogische fase. Dit is een veranderde staat van bewustzijn waarbij de hersenen golven aan 4Hertz in plaats van de 12+ Hertz als men overdag wakker is.

Iedereen die slaapt komt in die fase maar voor een OBE moet men wakker blijven. Het lichaam moet in slaap vallen maar de geest moet lucide blijven. Als je niet lucide genoeg bent val je in slaap en ga je dromen.

Toen ik probeerde in slaap te vallen hoorde ik plots een raar geluid, het klonk alsof men met vorken over borden schraapte, en tegelijkertijd had ik sensaties van "vallen". Het geluid was bijna oorverbovend en het deed zelfs bijna pijn aan mijn oren. Direct erna ging ik een 30tal centimeter boven mijn lichaam, ik zag mijn kamer zoals ik ze gewoon zou zien en ik voelde me wakker zoals overdag. Het gebeurde allemaal in een korte periode, want ik begon te panikeren en schoot direct terug in mijn lichaam. Dit is logisch want als men angstig is wil het lichaam de vluchtreflex kunnen gebruiken.

Hier een accout van iemand dat ook hetzelfde fenomeen beschrijft, die ook over deze exit-geluiden spreekt:

Erna heb ik nog enkele ervaringen gehad maar niet zo "clean" als die eerste keer. Het waren meet van die "gentle exit" types.
Let maar op, waarschijnlijk probeert de occulte NWO-elite jou in te palmen met hun elementale alchemie. Voor je het weet ben je een van hun!

(A propos, ik heb ook al beangstigende hallucinaties gehad nadat ik op een feestje veel te veel gedronken had.)

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 28 november 2006 om 00:49.
AEvanLoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2006, 00:38   #10984
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Soms krijgen we kleine hints van de occulte stromingen die heersen binnen de elite en de grote muziekartiesten die ermee verbonden zijn.

Sommige bronnen zeggen dat madonna een gecontroleerde asset is. Ze is alleszinds bezig met esoterische zaken, ze is een fervent voorstander van de Kaballah (mainstream bronnen). In onderstaande foto zien we madonna met het alzien oog op haar rug, een occult symbool.

Het is inderdaad algemeen geweten dat Madonna tegenwoordig met de Kaballah flirt. Zij is dan ook een volleerde snob.
Is zij misschien in handen van de NWO? Of is zij misschien zelf de HEILIGE ISIS in hoogsteigen persoon?

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 28 november 2006 om 00:39.
Oud 28 november 2006, 00:45   #10985
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Van Madonna weet ik neit, maar Jane Mansfield, in de jaren 50 enorm bekend als actrice was allezsinds into satanisme. Hieronder foto's van haar waarin ze deelneemt aan een satanisch ritueel met Anton Lavey, toen lieder van de Church of Satan:

Jane Mansfield ook een NWO-illuminata?
Laat me niet lachen: Jane Mansfield, Christian Rozencreutz en Etienne Davignon één front!

Je weet toch dat de vader van Helmut Lotti een helderziende is?
Zou ons aller Helmut zelf ook geen NWO-bons zijn?
Oud 28 november 2006, 01:01   #10986
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon Bekijk bericht
U weet toch dat Eustace Mullins een notoir antisemiet was, zeker in de periode dat hij dat boek schreef (1952). Niet moeilijk dat zijn geschriften zeer gegeerd zijn bij antisemitische conspiracy-believers.

Misschien bent u zelf niet bewust antisemiet, maar deze bron is het zeker wel.

zie op en.wikipedia.org:

Mullins has been accused of anti-Semitism by groups such as the Anti-Defamation League.

In 1968, Mullins authored a strongly anti-Semitic tract entitled "The Biological Jew" (Staunton, Va., Faith and Service Books, Aryan League of America, 1968). This book's central thesis is that Jews are parasites, contributing nothing to, and deriving benefit from whatever society of which they are part. It includes the following defense of Nazi anti-Semitism: "Nazism is simply this — a proposal that the German people rid themselves of the parasitic Jews. The gentilehost dared to protest against the continued presence of the parasite, and attempted to throw it off." The book also claims that Jews "drink the blood of an innocent gentile child" in religious ceremonies, and that this practice represents the essence of Judaism. [4]
In an interview conducted in 1993, Mr. Mullins disclaims his past anti-Semitism:
Question: Do you believe Jews are parasites? EM: Parasites? No, as I say, this was a theme that I developed in 1968 in that one book. I've never referred to it again and in fact there is nothing about Jews in my last five books in the past twenty years simply because I moved into larger spheres, the world order...

En over zijn bekendste antijoodse boek:

Mullins' New History of the Jews, The International Institute of Jewish Studies, Staunton, Virginia, 1978. Reprint of 1968 Edition. Quoting from the introduction "throughour the history of civilization, one particular problem of mankind has remained constant. In all of the vast records of peace and warsand rumors of wars, one great empire after another has had to come to grips with the same dilemma..the Jews."
Graag een reactie hierop van Lex Blanca die al vaak heeft ontkend dat hij zich op antisemitische auteurs baseert.

(Andere NWO-believers mogen ook reageren.)

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 28 november 2006 om 01:03.
Oud 28 november 2006, 08:26   #10987
exodus

Standaard

Citaat:
Jane Mansfield ook een NWO-illuminata?
Laat me niet lachen: Jane Mansfield, Christian Rozencreutz en Etienne Davignon één front!

Je weet toch dat de vader van Helmut Lotti een helderziende is?
Zou ons aller Helmut zelf ook geen NWO-bons zijn?
Ik denk niet dat Jayne Mansfield ook op de hoogte was van de NWO op zich, ze is immers geen publiek figuur. Het toont wel aan dat Satanisme en occultisùe kan in die kringen, om de massa te bespelen.
Oud 28 november 2006, 10:40   #10988
exodus

Standaard

Oud 28 november 2006, 10:44   #10989
exodus

Standaard

Citaat:
Tancredo says president believes nation should be merely 'idea' without borders.

Rep. Tom Tancredo

PALM BEACH. – President Bush believes America should be more of an idea than an actual place, a Republican congressman told WND in an exclusive interview.

"People have to understand what we're talking about here. The president of the United States is an internationalist," said Rep. Tom Tancredo, R-Colo. "He is going to do what he can to create a place where the idea of America is just that – it's an idea. It's not an actual place defined by borders. I mean this is where this guy is really going."

Tancredo lashed out at the White House's lack of action in securing U.S. borders, and said efforts to merge the U.S. with both Mexico and Canada is not a fantasy.

"I know this is dramatic – or maybe somebody would say overly dramatic – but I'm telling you, that everything I see leads me to believe that this whole idea of the North American Union, it's not something that just is written about by right-wing fringe kooks. It is something in the head of the president of the United States, the president of Mexico, I think the prime minister of Canada buys into it. ...
Oud 28 november 2006, 11:28   #10990
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blabylonia Bekijk bericht

Niet iedereen vindt het belangrijk om bevestiging te krijgen van daddy-Mainstream.

Dat de papa het niet enkel goed met je voorheeft, maar je ook in een bepaalde richting wenst te duwen zonder dat je het wellicht eerst doorhebt, is intussen populaire kennis geworden.

Dus ja, je zal genoegen moeten nemen met een alternatieve bron.

En kom nu -weeral- niet af dat dat voor jou ontoereikend is. En wel om volgende bedenkingen:

Ik kan je beamen dat het logisch lijkt dat er bij dergelijke bronnen geen mainstream aandacht aan gespendeerd wordt:

Het ligt niet in de dagelijkse berichtgeving omdat het veel te controversieel is, en net wel omdat het contraproductief zou werken: Mensen zijn zodanig met hun dagelijkse leven bezig dat dergelijke info nu eenmaal niet productief is. En het doel van het volk is om het systeem te laten draaien. Dus als het even kan, niet te kritisch zijn.

Sommigen zijn gewoon te lui of -momentaan- mentaal incompetent om met dergelijke info om te kunnen gaan.

Nogmaals, zolang het de dieners van de macht niet dient, zal je het niet op het nieuws zien. Laat staan dat er hiervoor carrieres of mensenlevens op het spel zouden gezet worden.

Het fenomeen is gewoon danig buitenproportioneel dat geen zinnig mens er aandacht voor 'acht' te hebben.

Het verhaal van de NWO behelst heel wat controversiele aspecten, en om het geheel wat te kunnen overzien moet je er ZELF open voor staan en er ZELF naar op zoek willen gaan. Als je altijd vasthoudt aan datgene wat de grote meneren en madammen voor jou als plausibel willen inlepelen, dan zal je nooit komen tot wat in elk van ons terug te vinden is.

En dat is nu precies de reden om de NWO in zijn groter geheel te bekijken.

Het is dan ook bijzonder leuk om vast te stellen dat u het nodig vindt om dit te posten:

Bron: Arizona Wilder, getuige als NWO-speeltje, zie Davidicke.com voor meer info.

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2006, 11:32   #10991
Pindar
Banneling

Standaard

tsja

Citaat:
Blind Obedience To The Canons Of Capitalism

Bow your heads and drop to your knees, brothers and sisters! Feel the power of the Holy Dollar coursing through your being as you humbly offer your prayers, exaltations and gratitude to Mighty Mammon!

Lay the perpetual argument to rest. There is no separation of church and state.
http://www.rense.com/general74/blind.htm

Pin d'Ar
Oud 28 november 2006, 11:35   #10992
Pindar
Banneling

Standaard

Tsja
Citaat:
Is it possible...? Terrorists free, anti-terrorists in prison? With Bush, everything is possible!

1. Is it possible that the United States protects the masterminds responsible for the bombing of an airliner?

YES. On October 6, 1976, Orlando Bosch and Luis Posada Carriles killed 73 innocent civilians, including the Cuban fencing team, by blowing up a Cuban D-C 8 in flight. Even the U.S. Department of Justice found Bosch to be "implicated in the terrorist attacks abroad". Nevertheless, Bush Sr. granted him a green card.
http://globalresearch.ca/index.php?c...articleId=3978

Pin d'Ar
Oud 28 november 2006, 11:39   #10993
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Chavez Derails Plan For Global Dictatorship

Hugo Chavez' vow to "defeat the most powerful empire on earth" and "beat the devil" on December 3rd by achieving re-election in Venezuela is a bold and stark reminder that the fiery President has achieved what many dismiss as impossible - Chavez has derailed the plan for global dictatorship.
http://www.prisonplanet.com/articles...vezderails.htm

Pin d'Ar
Oud 28 november 2006, 11:42   #10994
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Graag een reactie hierop van Lex Blanca die al vaak heeft ontkend dat hij zich op antisemitische auteurs baseert.

(Andere NWO-believers mogen ook reageren.)
Och... de ADL labelt iedereen die kritisch staat tov Israel als antisemitisch. Zelf joden als Norman Finkelstein en Noam Chomsky hebben dat label al opgeplakt gekregen. Ook iemand als David Icke wordt een antisemiet genoemd omdat de ADL zijn "shapeshifting reptilian aliens" steevast beschouwt als een symbool door joden, ondanks het feit dat Icke steevast volhoudt dat het daar niets mee te maken heeft.

Laten we daarom eens kijken naar was Mullins er zelf over zegt :
Citaat:
Question: Do you believe Jews are parasites? EM: Parasites? No, as I say, this was a theme that I developed in 1968 in that one book. I've never referred to it again and in fact there is nothing about Jews in my last five books in the past twenty years simply because I moved into larger spheres, the world order...

Kortom, hij heeft ingezien dat er niet zoiets bestaat als een joodse samenzwering maar wel een samenzwering waar heel wat joden bij betrokken zijn op het hoogste niveau. Laat dat nu precies zijn wat de NWO is.

De NWO is een vaststaand feit. Daar kan je gewoon niet omheen. Het is echter geen vaststaand feit dat Bush aan pedofilie heeft gedaan, dat hij een alien is, dat aliens hem beheersen, dat er een gat in de zuidpool is die leidt naar Shambala, dat UFO's van Shambala komen, en nog meer van dat fraais. Zoals ik al meer dan eens gepleit heb : stick with the proven facts, people ! ! !

Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 28 november 2006 om 11:43.
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2006, 11:51   #10995
Pindar
Banneling

Standaard

de kat uit de zak??

Citaat:
Rumsfeld okayed abuses says former U.S. general

Donald Rumsfeld authorized the mistreatment of detainees at Abu Ghraib prison in Iraq, the prison's former U.S. commander said in an interview on Saturday.

Former U.S. Army Brigadier General Janis Karpinski told Spain's El Pais newspaper she had seen a letter apparently signed by Rumsfeld which allowed civilian contractors to use techniques such as sleep deprivation during interrogation.
http://news.yahoo.com/s/nm/20061125/...aq_rumsfeld_dc

Pin d'Ar
Oud 28 november 2006, 11:53   #10996
exodus

Standaard

Citaat:
Yep, en dit nieuws stond al een jaar geleden op sites zoals Prisonplanet. Wederom weer eens een bewijs dat de mainstream media geen prul waard is.
Oud 28 november 2006, 11:56   #10997
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Yep, en dit nieuws stond al een jaar geleden op sites zoals Prisonplanet. Wederom weer eens een bewijs dat de mainstream media geen prul waard is.

HELEMAAL MEE EENS!

Effe een voorspelling over het nieuws:

binnenkort veel weggelopen en verdwenen kinderen, veel nieuws over pedofilie,en nog meer verminkte babies!

U dacht toch niet dat de babies in het ziekenhuis die een breuk hadden toeval was, mag ik hopen?

Pin d'Ar
Oud 28 november 2006, 12:28   #10998
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
Is 2012 niet belangrijker?
wat ik begrepen heb is 2012 het jaar waarin het maya-dna ophoudt te bestaan. De rest over 2012 zijn fabeltjes, zoals omdraaien van de polen,
goddelijke interventie etc etc.

Pin d'Ar
Oud 28 november 2006, 13:21   #10999
exodus

Standaard

Sommigen zeggen hier dat we willen bangmaken, maar dat is zeker niet zo. Als je naar de staat van de wereld kijkt en de manipulaties in de westerse wereld kan je niet anders dan besluiten dat er toch wel wat "kwaadaardigheid" speelt in de maatschappij soms. Meestal is het verborgen zoals kinderpornonetwerken op hoog niveau, maar soms ook zichtbaar op wereldschaal zoals 9/11. Afgezien van wie er achter zit.

Waar de NWO theorie juist voor pleit is niet voor een angst van deze zaken, maar juist voor een bewustzijn. We hoeven niet te ontkennen dat het bestaat, en hoeven er ook niet bang voor te zijn, maar juist bewust. Er zal niets veranderen als je je kop in het zand steekt, integendeel.

Achter de NWO zitten indivudiuen die men toch zou kunnen bestempelen die een duistere kant hebben. Met zo'n kwaadaardigheid valt niet te praten, men kan het niet overtuigen, want het is volledig bewust van zijn eigen kwaadaardigheid. De grootste kwaadaardigheid is die diegene het "goede" , of de meer "menseljke" of ethische principes begrijpt, maar er gewoonweg niet voor kiest. Het is volledig in zichzelf gekeerd en is bewust van zijn eigen aard. Als je het probeert morele of ethische termen uit te leggen zal het je weglachen. Het begrijpt ze wel, maar heeft er lak aan.

Het is precies dat begrip van de goede bedoelde kant dat het kwade (om in zo'n generale termen te spreken) gebruikt in zijn manipulaties. 9/11 is daar een voorbeeld van, de menselijke emoties worden bespeeld en gemanipuleerd om bepaalde zaken te bewerkstelligen.

Zelfde met de tsunami. Er worden massale internationale inzamelacties georganiseerd, en men steekt een groot deel van het geld in eigen zakken. Men profiteert van de nobele impulsen van de mensen om te helpen.

Het geeft geen zin om angstig te zijn of om geweld te gebruiken, want dat voedt hun enkel bij wijze van spreken. Je hoeft ze ook niet haten want dat leidt tot niets. Enkel een bewustzijn van hun manipulaties kan tot resultaten leiden, want eenmaal men hun doorgeeft zal men ook niet hun voorgestelde oplossingen accepteren.
Oud 28 november 2006, 13:21   #11000
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
HELEMAAL MEE EENS!

Effe een voorspelling over het nieuws:

binnenkort veel weggelopen en verdwenen kinderen, veel nieuws over pedofilie,en nog meer verminkte babies!

U dacht toch niet dat de babies in het ziekenhuis die een breuk hadden toeval was, mag ik hopen?

Pin d'Ar
Ok, een +- concrete voorspelling van u, dus dat is meetbaar.

U schrijft binnenkort, dus laten we aannemen tussen 1/1/2007 en 30/6/2007.
Als tijdens die periode het aantal berichten én PV's over kindermishandeling, kinderverdwijningen en pedofilie significant gestegen is. (laat ons zeggen : 30% MEER dan tijdens dezelfde periode in 2006)
dan ga ik u gelijkgeven én een bak bier naar keuze.

Omgekeerd geldt hetzelfde + openlijke excuses van u voor al uw zever die u hier rondspuit.

Deal? Of alweer te laf?

Laatst gewijzigd door parcifal : 28 november 2006 om 13:22.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be