![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11041 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit is wel een goeie:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 28 november 2006 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11042 | |
|
![]() En dit! Sluit gewoonweg aan bij wat wij zeggen:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 28 november 2006 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11043 | |||||
Minister-President
|
![]() Er is hier eerder door iemand de opmerking gemaakt dat u geen goede rechercheur zou zijn, en ik meen dat dat een terechte opmerking was.
Citaat:
Dat er voor die versie zelf ook geen bewijzen zijn, dat deert u niet? Wat een rare manier van redeneren. En dat van iemand die zich notabene herhaaldelijk beroept op logica. Als morgen uw zus is verkracht en ze zegt dat steve het heeft gedaan, (ondanks er geen enkele bewijs is tegen mij) dan gelooft u haar maar, omdat er geen bewijs is tegen iemand anders? Er zouden nogal wat onschuldigen in de cel zitten met uw methode. Citaat:
Leg me dan eens uit waarom het voor u logischer lijkt dat de daders moslimterroristen zijn en niet elementen in de Bush junta? Citaat:
Trouwens, de rapporten dat er uranuim van Niger naar Saddam was verscheept, dat er wmd's waren in Irak, etc....., kwamen die ook niet van "credible instanties en experts"? Citaat:
Zitten er dan fvolgens u fouten in de officiele versie? Zo ja, welke? Citaat:
Wat het u "lijkt", is nauwelijks relevant. Feit blijft dat u een versie gelooft (aanvaardt, what ever) waar GEEN onweerlegbaar bewijs voor is. Dat u dan nb in één zin "lijkt mij" en "beyond any reasonable doubt" gebruikt, is veelzeggend.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 28 november 2006 om 19:22. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11044 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11045 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11046 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Voor de volledige uitleg: 911 Myths - Responsibility |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11047 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Hier is duidelijk te zien dat de stalen constructie wel degelijk ingestort was, net zoals bij het WTC. De betonnen kern hield het gebouw overeind. Meer details: 911 Myths - Madrid Windsor Tower |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11048 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11049 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Goed, laat ze dan maar eens horen, die voorbeelden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11050 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#11051 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11052 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11053 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Alweer een argument die nergens op slaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11054 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11055 | ||
Minister-President
|
![]() Je moet niet met je ogen rollen, juffrouw.
![]() Alsof je ooit al antwoord hebt gegeven. Kan je niet lezen wat ik schreef? "datum én TEKST!" Ik ben heus wel op de hoogte van de video's uitgezonden door westerse media én van Al jazeera hoor. ![]() Ik zie enkel niet waar JIJ "al die bekentenissen" vandaan haalt. U doet het uitschijnen alsof elke video daar "bekentenissen" van bin Laden bevat, terwijl dat helemaal niet het geval is! Daarom dat ik teneerste wil weten over wélke specifieke uitspraken u het heeft. D?*n kunnen we praten. Tentweede, dat heb ik ook al enkele keren geschreven maar blijkbaar zijn sommigen er blind voor: a) aangezien je hier moet voortgaan op het "woord" van bin Laden kan je nooit een eventuele bekentenis alszijnde "waarheid" aanvaarden, aangezien hij het ook meermaals heeft ONTkent. Dus "wanneer" heeft hij de waarheid gesproken? b) het feit dat bin Laden was betrokken bij de aanslag, sluit geensinds uit dat een andere "partij" ook kan betrokken zijn. Citaat:
Ik wil helemaal de discussie niet herleiden tot één video. Citaat:
![]() Kan je nu vertellen over wélke video('s) u het wil hebben? Over die videoboodschappen van bin Laden wil ik tot slot nog eens keer MIJN gedacht zeggen. Voor iedereen die oprecht naar de waarheid zoekt, zijn die video's tot?*?*l irrelevant, aangezien hun bewijskracht NIHIL is. Ik heb bijgevolg ook NOOIT de ontkentenis van bin Laden als "bewijs" aangehaald dat hij het niet heeft gedaan. Het zijn de verdedigers van de officiele versie die hier aanhoudend komen aandrammen met de "bekentenissen" van bin Laden. Ik heb voor die mensen een vraag: Geloofden jullie bin Laden ook toen hij het ontkende? Ik heb niet de pretentie te claimen dat IK wéét wanneer bin Laden loog en wanneer hij de waarheid sprak. Maar bon, sommigen hier schijnen dit wél te weten.
![]() |
![]() |
#11056 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat zijn motieven voor het een of het andere ook mogen zijn, er is een video met zijn bekentenis op en dat is een bijzonder gewichtige aanwijzing dat OBL wel degelijk de stuwende kracht achter 911 was. Volgens wat ik gelezen heb op amerikaanse en britse sites, hebben hun inlichtingsdiensten wel degelijk conclusive evidence dat OBL verantwoordelijk was, maar die informatie blijkt voorlopig classified te zijn. Ik kan daar eigenlijk wel mee leven. Er is ook ander materiaal dat wel beschikbaar is. Wat vindt je hier bvb van, Steve? : http://video.msn.com/v/us/msnbc.htm?...5&f=00&fg=copy (Sorry voor de Blackberry-reclame ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 28 november 2006 om 23:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11057 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11058 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bewijzen moeten gewogen worden. De officiele versie kent een aantal bewijzen, de believers-versie GEEN. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11059 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11060 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat ik weet wat je bedoelt maar als je kritiek wil hebben, mag je wel een beetje moeite doen, nietwaar? Of doet het u misschien pijn om een beetje nauwkeurig te zijn in uw beschrijvingen? Laatst gewijzigd door parcifal : 29 november 2006 om 02:34. |
|
![]() |
![]() |