Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 augustus 2005, 19:58   #1101
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Weet iemand meer van de zwaartekracht overwinnen met bepaalde ORMUS:edelmetaalelementen in hun niet metallieke vorm.In deze vorm meer voorkomend dan in hun metallieke vorm.
Een bepaalde theorie hieromtrend gaat ongeveer als volgt:als monoatomen of diatomen van deze materialen quantum gekoppeld worden aan elkaar gaan ze zich in grote getale als 1 enkel atoom gedragen.Sommigen claimen dat anti-gravity effecten optreden wanneer de 'atomic spin' horizontaal op dezwaartekracht staat.Bij gewone materie is die 'atomic spin' min of meer lukraak.In de ORMUS materialen die zich gedragen als 1 enkel atoom zou de 'atomic spin bij allen hetzelfde zijn en ze zou horizontaal op de zwaartekracht kunnen "geplaatst" worden.

Niet echt goed uitgelegd vrees ik...maar ik vind niet meteen een goeie link.Weet iemand hier meer van?Of een goeie link misschien?
Ik had al getuigenissen gelezen van mensen die claimden gewerkt te hebben aan geheime projecten waar ze de zwaartekracht overwonnen met monoatomisch goud..[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Lex Blanca on 08-08-2005 at 21:01
Reason:
--------------------------------

Weet iemand meer van de zwaartekracht overwinnen met bepaalde ORMUS:edelmetaalelementen in hun niet metallieke vorm.In deze vorm meer voorkomend dan in hun metallieke vorm.
Een bepaalde theorie hieromtrend gaat ongeveer als volgt:als monoatomen of diatomen van deze materialen quantum gekoppeld worden aan elkaar gaan ze zich in grote getale als 1 enkel atoom gedragen.Sommigen claimen dat anti-gravity effecten optreden wanneer de 'atomic spin' horizontaal op dezwaartekracht staat.Bij gewone materie is die 'atomic spin' min of meer lukraak.In de ORMUS materialen die zich gedragen als 1 enkel atoom zou de 'atomic spin bij allen hetzelfde zijn en ze zou horizontaal op de zwaartekracht kunnen "geplaatst" worden.

Niet echt goed uitgelegd vrees ik...maar ik vind niet meteen een goeie link.Weet iemand hier meer van?Of een goeie link misschien?
Ik had al getuigenissen gelezen van mensen die claimden gewerkt te hebben aan geheime projecten waar ze de zwaartekracht overwonnen met monoatomisch goud..[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Niet echt goed uitgelegd vrees ik...maar anders wordt het weer zo lang.Weet iemand hier meer van?Of een goeie link misschien?
Ik had al getuigenissen gelezen van mensen die claimden gewerkt te hebben aan geheime projecten waar ze de zwaartekracht overwonnen met monoatomisch goud..[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 8 augustus 2005 om 20:01.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2005, 20:19   #1102
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

TR-3B Antigravity Physics Explained

The MFD generates a magnetic vortex field, which disrupts or neutralizes the effects of gravity on mass within proximity, reducing the weight of the aircraft by 89%.

Meer uitleg op volgende link:http://www.handpen.com/Bio/gravity.htm#TR
Oud 8 augustus 2005, 20:36   #1103
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MadDog
Dit is de notie van spirituele groei.
De reden waarom veel mensen zich vastklampen aan de voorspelbaarheid van de materialiteit, is de lage spiritualiteit die in hen aanwezig is.

Mensen die gegroeid zijn doorheen de tijd, doorzien inderdaad het geheel en begeven zich volledig aan hun Tao.

Maar laag ontwikkelde wezens ( ook mensen ) zijn daar nog niet klaar voor: ooit als ze voldoende gegroeid zijn in hun karma cyclus, zal ook hen 'waarheid' wachten.

Ik zie het niet als een soort van gevangenis, dan wel als een leerschool, wat het leven ten volle is trouwens.

Alleen door tegenslagen kan je de weldaad van succes en voorspoed apprecieren, zo is dat ook op spiritueel vlak: mensen moeten groeien, om uiteindelijk de cyclus van geboorte en wedergeboorte te overstijgen en terug 1 te worden met datgene waaruit alles is voortgekomen: Brahma ( is maar een naam ).

Na het lezen van dat stukje van Pindar dat je quote was ik het ook aan't denken ...
Ik had bijna geschreven: misschien een spiritueel raakpunt tussen believers en non-believers, maar had me bedacht.

Wat zegt die NWO over het spirituele? Is dat ook in de theorie geïntegreerd?
Oud 8 augustus 2005, 20:41   #1104
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
En ?*k zeg u dat het (zover we weten) geen anti-graviteits effect opwek,dat Biefeld Brown fenomeen, zelfs niet in vacuum.

Moest dat wel zo zijn dan konden we onze fysica wel beginnen herschrijven.

Het is ontkracht o.a. in volgend artikel :

- Tajmar, M., "The Biefeld-Brown Effect: Missinterpretation of Corona Wind Phenomena," AIAA Journal, Vol 42, pp 315-318 (2004)

1ste pagina van het artikel :
http://pdf.aiaa.org/jaPreview/AIAAJ/2004/PVJA9095.pdf

Ik verwacht nu van u dus een link naar het artikel waarin het experiment
wordt beschreven en onderbouwd en waardoor het dus herhaalbaar word.
En let op, met vacuum bedoel ik dus : een druk van minder dan 10^-3 pascal.

(en in een serieus magazine hé, niet 'Ufology today' of zoiets)

Ondertussen even gekeken naar de experimenten die het Blaze lab heeft
uitgevoerd met lifters (de zwevende modellen die gebruikt worden om het BB-effect te testen) en wat vind ik daar :

Lifters in vacuum & why they DO NOT work

Nu jij weer Exodus. 8)
God damn ... de link naar de orginele paper van het onderzoek inclusief! Dat we dat nog mogen meemaken in deze thread!
Oud 8 augustus 2005, 20:45   #1105
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
In het artikel waarvan je de eerste pagina geeft zeggen niet dat ze het effect uitsluiten. Ze zeggen dat het als het effect er is, het veel kleiner is dan de ionenwind. Ze zeggen ook:

The obtained results suggest that corona wind effects were misinterpreted as a connection between gravity and
electromagnetism.

Het is dus geen hard bewijs maar enkel een suggestie. Bovendien is deze suggestie gebaseerd op één enkel experiment. Brown zelf zei dat in sommige experimenten afhankelijk van de set-up, het effect in het vacuum niet te zien is, dus daar moet men zeker rekening mee houden.

Ik kan hier een experiment posten die juist het tegengestelde beweert. Het suggereert ook enkel maar dat het effect er is, in zijn experiment. Maar dit experiment is dus evenveel waard als hetgeen jij naar refereerde.

Journal Franklin Institute" Vol. 206 (Aug 1928), No.2 pp. 143-9, "Some Experimental Evidence Supporting The Kinetic Theory of Gravitation"

Brown heeft zelf aangetoont en gezegd dat zijn effect in het vacuum gold. Ofwel heeft Brown gelijk, ofwel is hij een leugenaar (wat ik niet denk).

Bovendien zijn er nog andere papers die het effect onderschijven:

The solution to Einstein's Unified Field Equations predicts the existence of a force very similar to the Biefield-Brown Effect. This paper will examine this prediction because it details the direct conversion of an electric field into a gravitational field.

The Biefield-Brown Effect, as found by Thomas Townsend Brown in the late 1920's, produced a slight weight change in a specially constructed capacitor when it was subjected to an extremely high DC voltage[1]. Others have verified the effect and several patents have been granted over the years[2], but no one has been able to explain what the effect is or its source.

http://www.vreh.com/gravity/equation.htm

Hier nog een link, naar een uitvoerig artikel met refenties naar het effect:

http://www.seaspower.com/Outsidethebox-Loder.htm

Via de disclosure project blijkt dat NASA werkende anti-gravity tuigen heeft. Of die gebaseerd zijn op Biefield Brown weet ik niet. (De video van de persconferantie in de national pressclub zijn te downloaden van de website van de disclosure project).

Laat me ook zeggen dat het voor mij niet belangrijk is om mijn gelijk te halen, in tegenstelling tot sommigen. Ik ben geinteresseerd in de waarheid en als blijkt dat ik mis ben wil ik dat zeker toegeven. Maar dat het biefield brown enkel van die ionenwind komt heb ik tot nu toe geen overtuigend bewijs gezien.
Oh my God! Nogal één! Het serieuze werk is begonnen sè!
Oud 8 augustus 2005, 21:00   #1106
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
Ja dat is iets helemaal anders...ben ik bij "jullie"?
Geen idee meer wie het exact heeft zitten predicen hier ...

Ik begrijp gewoon niet dat hier wordt beweerd dat de zwaartekracht niet bestaat met een air van hier tot in China van 'en de domme massa heeft het nog niet door'.
Terwijl er gewoon experimenten zijn gedaan waarin er omstandigheden werden gecreëerd waarin de zwaartekracht niet meer geldt ...

Het feit dat ik meermaals heb gevraagd naar informatie over de theorie en hoe het allemaal aan elkaar hangt ... en hierop geen antwoord kreeg (behalve lees een boek of bekijk een documentaire) ... en dan komt er uiteindelijk een stelling van jullie concreter naar boven, dit keer met bewijsmateriaal waarbij die stelling verdraaid wordt in de hoop dat niemand dat merkt? ...
Wat moet ik dan wel niet beginnen denken van de rest van die theorie? :-s
Oud 8 augustus 2005, 21:03   #1107
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Inderdaad. Men is al veel verder. Het Biefield Brown effect is al 80 jaar geleden ontdenkt. Dat is een hele tijd. Vergelijk de technologie van 80 jaar geleden met die van nu. En toch hebben we nog altijd geen toepassingen van Biefield Brown. Daar zit op zijn minst een reukje aan.
Dan hebben we nog getuigennissen van ex-militairen waarin men zegt dat men in black-projects waar miljarden naar toe gaan, aan antigravitatie werkt. En ook energie halen uit het vacuum... zoals Pindar zei.
Al deze technologien zouden de mensheid ingrijpen kunnen veranderen maar de elite wil ze liever voor zich houden. Zij hebben immers controle over de oliebronnen.
Interessante denkpiste... zeker door de link te maken met de oliebronnen, olie die inderdaad niet meer verkocht zou worden indien blijkt dat er efficiëntere manieren zijn om je door de ruimte te begeven ... die geen brandstof vereisen.
Oud 8 augustus 2005, 21:04   #1108
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper
Jullie zijn in elk geval goed bezig om mogelijkheden te belichten die wat in de vergetelheid waren geraakt mss.
De techniek is er blijkbaar (mss nog in kinderschoenen) .
Mss zijn er wel mensen die op eigen houtje aan onderzoek gaan doen.
Lijkt me wel positief mocht dit ten goede kunnen komen aan iedereen.

Ook al begrijp ik niet precies hoe dat effect in elkaar zit.

Zeker weten!
Oud 8 augustus 2005, 21:12   #1109
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Geen idee meer wie het exact heeft zitten predicen hier ...

Ik begrijp gewoon niet dat hier wordt beweerd dat de zwaartekracht niet bestaat met een air van hier tot in China van 'en de domme massa heeft het nog niet door'.
Terwijl er gewoon experimenten zijn gedaan waarin er omstandigheden werden gecreëerd waarin de zwaartekracht niet meer geldt ...

Het feit dat ik meermaals heb gevraagd naar informatie over de theorie en hoe het allemaal aan elkaar hangt ... en hierop geen antwoord kreeg (behalve lees een boek of bekijk een documentaire) ... en dan komt er uiteindelijk een stelling van jullie concreter naar boven, dit keer met bewijsmateriaal waarbij die stelling verdraaid wordt in de hoop dat niemand dat merkt? ...
Wat moet ik dan wel niet beginnen denken van de rest van die theorie? :-s
Tja,je moet ons niet allemaal over dezelfde kam scheren hè.En er was dacht ik ook opgemerkt dat het niet zo gezegd werd dat zwaartekracht niet bestaat;maar dat je de zwaartekracht pas voelt als je ergens mee in aanraking komt-niet terwijl je valt of zo,ik weet t ni meer precies.Nuja,zeker niet alle believers hebben zwart op wit beweerd dat zwaartekraacht niet bestaat.
En die air van hier tot in China vind ik wel meevalle eerlijk gezegd

En de steeling verdraaien in de hoop dat niemand het merkt...dat is volgens jou een algemeen kenmerk van de believers?Die vaak terugkomt of zo?
Oud 8 augustus 2005, 21:14   #1110
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
O ja en er worden geen technieken onderdrukt hoor!

ahum:

[size=3]"A Nobel Prize was awarded in 1957 for substantiating the process for extracting free[/size]
[size=3]electromagnetic energy from the vacuum, yet no one current electrical engineering[/size]
[size=3]or Classical Electromagnetics textbook mentions it"[/size]
[size=3]-Tom Bearden[/size]

met vriendelijke groeten

Pindar
Ah, en wie heeft de nobelprijs voor de literatuur gewonnen in, zeg, 1957?
En hoe ontzettend belangrijk is zijn/haar werk voor de literatuur van tegenwoordig? In hoeveel studies die draaien om literatuur komen we die naam tegen? Of is dit nu toevallig een wel heel belangrijke techniek, in jouw ogen?

Wake up, man.
Er wordt niets onderdrukt in die zin, het wordt hooguit niet actief meer ingezet. Daarmee passief gelaten, voor dood achtergelaten, whatever. En wie weet waarin die techniek allemaal weer wèl verwerkt zit..
Oud 8 augustus 2005, 21:16   #1111
Groentje-18

Standaard

Citaat:

En de steeling verdraaien in de hoop dat niemand het merkt...dat is volgens jou een algemeen kenmerk van de believers?Die vaak terugkomt of zo?
Neen, maar hier werd het wel gebruikt vind ik...

En ik blijf heel benieuwd naar de theorie in zijn geheel (en dat is niet sarcastisch, ironisch bedoelt ofzo)
Oud 8 augustus 2005, 21:19   #1112
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
op die website:

Citaat:
ABOUT BRIAN

Epilogue from "A Blueprint for a Better World"

When the author was eighteen months old he contracted what was believed at the time to be a terminal illness; since that near death experience, he has possessed the ability to astrally project. During an out of body experience which occurred in 1971, he encountered five highly spiritually evolved non physical beings who informed him that he must write a revisionist history of the world.
Nou moe
En die gek heeft er nog naar geluisterd ook.
Les 1 in verlichting / out of body-experiences: Niet serieus nemen!
Het zijn altijd symbolische gewaarwordingen, waarbij de meest zuivere ervaring enkel uit puur licht bestaat. Daaronder vindt men verslagen van een hele schare aan geesten, engelen en andere lichtwezens. Veelal het verzinsel van de mens om toch maar enigszins overweg te kunnen met deze staat van de geest, deze staat van zijn.

Maar ja, weer een sukkel die zijn eigen hersenspinsels (5 niet-fysieke wezens) verwarde met de realiteit. En weer iemand die aan zijn gebrabbel (want veel meer zal het niet zijn) allerlei "belangrijke theorieen" denkt te mogen koppelen.

Er lopen veel sukkels rond op deze aarde, zoveel moge duidelijk zijn.. [edit]
[size=1]After edit by Mephisto on 08-08-2005 at 22:20
Reason:

Citaat:
op die website:

Citaat:
ABOUT BRIAN

When the author was eighteen months old he contracted what was believed at the time to be a terminal illness; since that near death experience, he has possessed the ability to astrally project. During an out of body experience which occurred in 1971, he encountered five highly spiritually evolved non physical beings who informed him that he must write a revisionist history of the world.
Nou moe
Het zijn altijd symbolische gewaarwordingen, waarbij de meest zuivere ervaring enkel uit puur licht bestaat. Daaronder vindt men verslagen van een hele schare aan geesten, engelen en andere lichtwezens. Veelal het verzinsel van de mens om toch maar enigszins overweg te kunnen met deze staat van de geest, deze staat van zijn.

Maar ja, weer een sukkel die zijn eigen hersenspinsels (5 niet-fysieke wezens) verwarde met de realiteit. En weer iemand die aan zijn gebrabbel (want veel meer zal het niet zijn) allerlei "belangrijke theorieen" denkt te mogen koppelen.

Er lopen veel sukkels rond op deze aarde, zoveel moge duidelijk zijn.. [/size]

[size=1]After edit by Mephisto on 08-08-2005 at 22:19
Reason:

Citaat:
op die website:

Citaat:
ABOUT BRIAN

Nou moe
Het zijn altijd symbolische gewaarwordingen, waarbij de meest zuivere ervaring enkel uit puur licht bestaat. Daaronder vindt men verslagen van een hele schare aan geesten, engelen en andere lichtwezens. Veelal het verzinsel van de mens om toch maar enigszins overweg te kunnen met deze staat van de geest.

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
op die website:

Citaat:
ABOUT BRIAN

Nou moe
Het zijn altijd symbolische gewaarwordingen, waarbij de meest zuiveren enkel puur licht ervaren. Daaronder vindt men een hele schare aan geesten, engelen en andere lichtwezens. Veelal het verzinsel van de mens om toch maar enigszins overweg te kunnen met deze staat van de geest.

[/edit]

Laatst gewijzigd door Mephisto : 8 augustus 2005 om 21:20.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2005, 21:19   #1113
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Trouwens iemand gezien van die soort nieuwere Gladio?Van die Italiaanse neofashistische ex-inlichtingendienst mensen die betrapt waren een soort nieuwe Gladio te verwezenlijken of zo(weet er t fijne niet van-heb raprap stukje kunnen llezen bij de tandarts...).
De leider stond op de foto mooi te pronken in zijn masonieke outfit van de loge waar hij deel van uitmaakt.
Ze hadden het als ik me niet vergis over de 3de wereldoorlog die er zeker komt volgens hen-die tussen de beschaafden(wij,noemden ze die) en de barbaren(islam).
Iemand op de hooghte van de plannen van de 3 wereldoorlogen die Albert Pike(33ste graad vrijmetselaar en mede-oprichter van de KKK) gemaakt had?
http://www.threeworldwars.com/albert-pike.htm
Oud 8 augustus 2005, 21:20   #1114
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Neen, maar hier werd het wel gebruikt vind ik...

En ik blijf heel benieuwd naar de theorie in zijn geheel (en dat is niet sarcastisch, ironisch bedoelt ofzo)
Ok,ik wil het wel eens proberen een min of meer volledig beeld te schetsen;mr niet meer vandaag .Volgens mij kom je ook al een heel eind als je zoekt op google...
Oud 8 augustus 2005, 21:21   #1115
Groentje-18

Standaard

Onder deze link staat ook een artikel waardoor de wet(ten) van de zwaartekracht worden opgeheven, althans, voor een magneetje. Het heet het Meisner-effect en de oorzaak is supergeleiding. En dit is de link: http://www.kennislink.nl/web/show?id=118659.
En ik vroeg me af, voor de fyisici onder ons, als we zo'n magneet vergrootten en onder een auto-achtig voertuig plaatsen... kunnen we dan daar niet mee rijden (lees: zweven) op een milieuvriendelijke(re) manier?
Oud 8 augustus 2005, 21:23   #1116
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Ok,ik wil het wel eens proberen een min of meer volledig beeld te schetsen;mr niet meer vandaag .Volgens mij kom je ook al een heel eind als je zoekt op google...

Oké is goeie, is tof van je.

Ik zal zeker eens kijken op google.
Oud 8 augustus 2005, 21:23   #1117
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
Wake up, man.
Er wordt niets onderdrukt in die zin, het wordt hooguit niet actief meer ingezet. Daarmee passief gelaten, voor dood achtergelaten, whatever. En wie weet waarin die techniek allemaal weer wèl verwerkt zit..
En de oliemagnaten dan die alle patenten van van voertuigen die op alternatieve energie rijden opkopen?

Die energie uit het vacuum halen vanin die post is toch op zijn minst baanbrekend te noemen?

Op het gebied dvan energie zou de wereld toch al een stuk beter af kunnen zijn dan nu het geval is doordat die vooruitgang wordt tegengewerkt...o.a. door oliemagnaten.
Oud 8 augustus 2005, 21:30   #1118
Mephisto
Minister

Standaard

Leuke teksten enzo, maar die Albert Pike, hebben we daar ook bronnen van?
Of is het weer zo'n opgedist lulverhaal wat goed past op de borst van één of andere samenzweringsdenker?
Oud 8 augustus 2005, 21:33   #1119
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
ja , U ziet , er is veel meer, veel meer.

dit heb ik eerder hier ergens neergezet maar het blijft mooi gezegd:

"There is far more to this world than taught in our schools, shown in the media, or proclaimed by the church and state. Most of mankind lives in a hypnotic trance, taking to be reality what is instead a twisted simulacrum of reality, a collective dream in which values are inverted, lies are taken as truth, and tyranny is accepted as security. They enjoy their ignorance and cling tightly to the misery that gives them identity.

Fortunately, some are born with spiritual immune systems that sooner or later give rejection to the illusory worldview grafted upon them from birth through social conditioning. They begin sensing that something is amiss, and start looking for answers. Inner knowledge and anomalous outer experiences show them a side of reality others are oblivious to, and so begins their journey of awakening. Each step of the journey is made by following the heart instead of following the crowd and by choosing knowledge over ignorance.

Knowledge is the key to unlocking our potential. It gives us the self-determination, responsibility, and power necessary to cast off the chains of covert oppression. Knowledge is therefore the greatest protector, for it also gives us foresight to impeccably handle the challenges of life and, most importantly, to sidestep the traps on the path to awakening. The more you know of higher truths and apply what you know, the more you begin operating under higher laws that transcend the limitations of the lower. "

met vriendelijke groeten

Pindar
Alleen spijtig dat je zélf blijkbaar niet doorhebt dat je gezever over samenzweringen van hetzelfde nivo is als al die mensen die op dit moment achter Bush aanrennen. Wedden dat ze in de loges véél meer begrijpen dan jij, met je leuk aangehaalde tekstje?

Verlicht uzelf, en zie dat het voor iedereen mogelijk is te leven en te groeien, los van de heersende klasse, mentaliteit of whatever mainstream. Hallo!
Oud 9 augustus 2005, 09:44   #1120
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat zegt die NWO over het spirituele? Is dat ook in de theorie geïntegreerd?
[size=2]Daar willen ze ons zoveel mogelijk van af houden! DAT is een van de reden dat bv de indianen zo veel uitgeroeid zijn

[/size]
Citaat:

Ah, en wie heeft de nobelprijs voor de literatuur gewonnen in, zeg, 1957?
En hoe ontzettend belangrijk is zijn/haar werk voor de literatuur van tegenwoordig? In hoeveel studies die draaien om literatuur komen we die naam tegen? Of is dit nu toevallig een wel heel belangrijke techniek, in jouw ogen?
[size=2]Tsja,[/size]
[size=2]vrij energie lijkt me juist wel erg belangrijk. Denk dat iemand anders wakker moet worden.

[/size]
Citaat:
Wake up, man.
[size=2]Lijkt me als ik het zo lees dat U slaapt! Er wordt heel veel onderdrukt, dit was slecht een kleine illustratie!

[/size]
Citaat:

Er lopen veel sukkels rond op deze aarde, zoveel moge duidelijk zijn
[size=2]

Dit is weer een makkelijke manier, ridiculiseren. wat men niet snapt is belachelijk, idioot etc. zo kan men natuurlijk niet eerlijk discussieren

[/size]
Citaat:
Alleen spijtig dat je zélf blijkbaar niet doorhebt dat je gezever over samenzweringen van hetzelfde nivo is als al die mensen die op dit moment achter Bush aanrennen. Wedden dat ze in de loges véél meer begrijpen dan jij, met je leuk aangehaalde tekstje?
Ahum, U lijkt negatief bevooroordeeld met een obsessieve behoefte dit te laten merken?

Citaat:
Verlicht uzelf, en zie dat het voor iedereen mogelijk is te leven en te groeien, los van de heersende klasse, mentaliteit of whatever mainstream. Hallo!
U heeft het mis, Als de informatie niet klopt of eenzijdig is is de groei scheefgroei. dank U.

[size=2]met vriendelijke groeten

Pindar
[/size]
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be