![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1101 | ||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Weet iemand meer van de zwaartekracht overwinnen met bepaalde ORMUS:edelmetaalelementen in hun niet metallieke vorm.In deze vorm meer voorkomend dan in hun metallieke vorm.
Een bepaalde theorie hieromtrend gaat ongeveer als volgt:als monoatomen of diatomen van deze materialen quantum gekoppeld worden aan elkaar gaan ze zich in grote getale als 1 enkel atoom gedragen.Sommigen claimen dat anti-gravity effecten optreden wanneer de 'atomic spin' horizontaal op dezwaartekracht staat.Bij gewone materie is die 'atomic spin' min of meer lukraak.In de ORMUS materialen die zich gedragen als 1 enkel atoom zou de 'atomic spin bij allen hetzelfde zijn en ze zou horizontaal op de zwaartekracht kunnen "geplaatst" worden. Niet echt goed uitgelegd vrees ik...maar ik vind niet meteen een goeie link.Weet iemand hier meer van?Of een goeie link misschien? Ik had al getuigenissen gelezen van mensen die claimden gewerkt te hebben aan geheime projecten waar ze de zwaartekracht overwonnen met monoatomisch goud..[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 8 augustus 2005 om 20:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1102 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() TR-3B Antigravity Physics Explained
The MFD generates a magnetic vortex field, which disrupts or neutralizes the effects of gravity on mass within proximity, reducing the weight of the aircraft by 89%. Meer uitleg op volgende link:http://www.handpen.com/Bio/gravity.htm#TR
![]() |
#1103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Na het lezen van dat stukje van Pindar dat je quote was ik het ook aan't denken ... Ik had bijna geschreven: misschien een spiritueel raakpunt tussen believers en non-believers, maar had me bedacht. Wat zegt die NWO over het spirituele? Is dat ook in de theorie geïntegreerd?
![]() |
![]() |
![]() |
#1104 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1105 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1106 | |
|
![]() Citaat:
Ik begrijp gewoon niet dat hier wordt beweerd dat de zwaartekracht niet bestaat met een air van hier tot in China van 'en de domme massa heeft het nog niet door'. Terwijl er gewoon experimenten zijn gedaan waarin er omstandigheden werden gecreëerd waarin de zwaartekracht niet meer geldt ... Het feit dat ik meermaals heb gevraagd naar informatie over de theorie en hoe het allemaal aan elkaar hangt ... en hierop geen antwoord kreeg (behalve lees een boek of bekijk een documentaire) ... en dan komt er uiteindelijk een stelling van jullie concreter naar boven, dit keer met bewijsmateriaal waarbij die stelling verdraaid wordt in de hoop dat niemand dat merkt? ... Wat moet ik dan wel niet beginnen denken van de rest van die theorie? :-s
![]() |
![]() |
![]() |
#1107 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1108 | |
|
![]() Citaat:
Ook al begrijp ik niet precies hoe dat effect in elkaar zit. Zeker weten! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1109 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En die air van hier tot in China vind ik wel meevalle eerlijk gezegd ![]() En de steeling verdraaien in de hoop dat niemand het merkt...dat is volgens jou een algemeen kenmerk van de believers?Die vaak terugkomt of zo? ![]()
![]() |
![]() |
#1110 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En hoe ontzettend belangrijk is zijn/haar werk voor de literatuur van tegenwoordig? In hoeveel studies die draaien om literatuur komen we die naam tegen? Of is dit nu toevallig een wel heel belangrijke techniek, in jouw ogen? Wake up, man. Er wordt niets onderdrukt in die zin, het wordt hooguit niet actief meer ingezet. Daarmee passief gelaten, voor dood achtergelaten, whatever. En wie weet waarin die techniek allemaal weer wèl verwerkt zit..
![]() |
![]() |
![]() |
#1111 | |
|
![]() Citaat:
En ik blijf heel benieuwd naar de theorie in zijn geheel (en dat is niet sarcastisch, ironisch bedoelt ofzo)
![]() |
![]() |
![]() |
#1112 | |||||||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Les 1 in verlichting / out of body-experiences: Niet serieus nemen! Het zijn altijd symbolische gewaarwordingen, waarbij de meest zuivere ervaring enkel uit puur licht bestaat. Daaronder vindt men verslagen van een hele schare aan geesten, engelen en andere lichtwezens. Veelal het verzinsel van de mens om toch maar enigszins overweg te kunnen met deze staat van de geest, deze staat van zijn. Maar ja, weer een sukkel die zijn eigen hersenspinsels (5 niet-fysieke wezens) verwarde met de realiteit. En weer iemand die aan zijn gebrabbel (want veel meer zal het niet zijn) allerlei "belangrijke theorieen" denkt te mogen koppelen. Er lopen veel sukkels rond op deze aarde, zoveel moge duidelijk zijn.. ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 8 augustus 2005 om 21:20. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1113 |
Minister-President
|
![]() Trouwens iemand gezien van die soort nieuwere Gladio?Van die Italiaanse neofashistische ex-inlichtingendienst mensen die betrapt waren een soort nieuwe Gladio te verwezenlijken of zo(weet er t fijne niet van-heb raprap stukje kunnen llezen bij de tandarts...).
De leider stond op de foto mooi te pronken in zijn masonieke outfit van de loge waar hij deel van uitmaakt. Ze hadden het als ik me niet vergis over de 3de wereldoorlog die er zeker komt volgens hen-die tussen de beschaafden(wij,noemden ze die) en de barbaren(islam). Iemand op de hooghte van de plannen van de 3 wereldoorlogen die Albert Pike(33ste graad vrijmetselaar en mede-oprichter van de KKK) gemaakt had? http://www.threeworldwars.com/albert-pike.htm
![]() |
#1114 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1115 |
|
![]() Onder deze link staat ook een artikel waardoor de wet(ten) van de zwaartekracht worden opgeheven, althans, voor een magneetje. Het heet het Meisner-effect en de oorzaak is supergeleiding. En dit is de link: http://www.kennislink.nl/web/show?id=118659.
En ik vroeg me af, voor de fyisici onder ons, als we zo'n magneet vergrootten en onder een auto-achtig voertuig plaatsen... kunnen we dan daar niet mee rijden (lees: zweven) op een milieuvriendelijke(re) manier? ![]()
![]() |
![]() |
#1116 | |
|
![]() Citaat:
Oké is goeie, is tof van je. ![]() Ik zal zeker eens kijken op google.
![]() |
![]() |
![]() |
#1117 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die energie uit het vacuum halen vanin die post is toch op zijn minst baanbrekend te noemen? Op het gebied dvan energie zou de wereld toch al een stuk beter af kunnen zijn dan nu het geval is doordat die vooruitgang wordt tegengewerkt...o.a. door oliemagnaten.
![]() |
![]() |
#1118 |
Minister
|
![]() Leuke teksten enzo, maar die Albert Pike, hebben we daar ook bronnen van?
Of is het weer zo'n opgedist lulverhaal wat goed past op de borst van één of andere samenzweringsdenker?
![]() |
![]() |
#1119 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Verlicht uzelf, en zie dat het voor iedereen mogelijk is te leven en te groeien, los van de heersende klasse, mentaliteit of whatever mainstream. Hallo!
![]() |
![]() |
![]() |
#1120 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
[/size] Citaat:
[size=2]vrij energie lijkt me juist wel erg belangrijk. Denk dat iemand anders wakker moet worden. ![]() [/size] Citaat:
[/size] Citaat:
Dit is weer een makkelijke manier, ridiculiseren. wat men niet snapt is belachelijk, idioot etc. zo kan men natuurlijk niet eerlijk discussieren [/size] Citaat:
Citaat:
[size=2]met vriendelijke groeten Pindar [/size] |
||||||
![]() |
![]() |