![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11181 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien eens tijd dat jij geen gebruik maakt van sites als 'styleduell.com' hierboven waar een onbekend persoon gewoon een paar prentjes heeft opgeladen. Wat is de relevantie en de authenticiteitsgarantie daarvan? Nihil. Nul, zero, nada. Uiteraard. Als je iets wil aantonen over NIST, ga dan naar de NIST-site zelf. En daar lees ik : Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11182 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En bedankt om aan te tonen wat ik net zeg. Je gaat verder op bewering in het nist rapport (over de temperatuur van de lucht dan nog, groot verschil met het staal dat ik aantoon) en laat de echte bewijzen van het nist rapport naast u liggen. Authenticiteitsgarantie.. ik kom nimeer bij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11183 |
Minister
|
![]() Dat klopt niet. Die site is van Ben Joosten.
![]() |
#11184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op die manier kan ik binnen het uur 'bewijzen' dat Alex Jones een satanist, pedofiel en moordenaar is met een Iq van 37. Als het een open directory (noem zoiets geen site aub) met knipsels van jezelf is, dan geef je zelf toe dat het geen neutrale info is... Geef dus de link naar de originele nist-pagina's die jouw beweringen staven of anders shut the fuck up., a*hole. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11185 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De vraag was: Toon eens aan dat een brand 1200 C kan halen, met de suggestie dat dat niet mogelijk was. Ik geef vier links waarin die 1200 C moeiteloos wordt gehaald. Dus iemand legt bewijzen naast zich neer. Ik ben het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11186 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik dacht dat JIJ (eigen woorden) het Nist rapport zo goed bestudeerd had??? Dus waarom vraag naar die link? Indien je de rapporten hebt gelezen dan weet je dat Nist zelf erkend dat onderzoek op staalresten heeft uitgewezen dat de STAALtemperatuur (is iets anders dan OMGEVINGStemp.) de 300° NIET heeft overschreden. Het straffe is dan nog dat Nist (heb ik ook al eens op gewezen) om de trigger van de instorting te "verklaren", plots met een computersimulatie op de proppen komt waar een véél hogere temp. wordt bereikt dan hun eigen eerdere bevindingen. Ik begrijp niet hoe een "kritische "geest als uzelf blijft komen aandraven met rapporten van de Bush junta zelf, waarvan al in overvloed is bewezen dat zij vol steken met leugens, verdraaingen, weglatingen, etc....
![]() |
![]() |
#11187 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik las nog vandaag bvb op deze NIST-website : Citaat:
Verder is je vraagstelling ivm die stalen balk redelijk ondoorzichtig. Wat ik je kan vertellen is : de warmte-geleidingscoefficient van staal is hoog. Staal zal dus op erg korte tijd de temperatuur aannemen van de omgeving. (de lucht gewoonlijk). Als je 2 stalen I-profielen hebt van 2 en 4m lang, zullen die in een homogene omgeving van 800 Graden, beiden zeer snel en gelijktijdig zijn opgewarmd tot 800 graden. De lengte speelt daar geen rol in. Daarom was die thermische isolatie net zo belangrijk. Maar zoals we weten was die op zeer vele plaatsen op de getroffen verdiepingen verdwenen of beschadigd door de impact van de airliners. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11188 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom geen reactie op mijn vorige post? Ik heb u gevraagd eens GOED uw eigen geplaatste links te lezen. Dan zou u weten dat aan een hele boel voorwaarden moet worden voldaan om uw 1200° te bereiken. Voorwaarden die bijna NOOIT worden vervuld tijdens een kantoorbrand, en ook niet bij die van het WTC op 11 sept.
![]() |
![]() |
#11189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat zo onlogisch? Als Akufen zijn punt wil maken, kan hij toch tenminste zo beleefd zijn om het originele materiaal gebruiken, nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11190 |
Minister-President
|
![]() Ja da's waar, maar punt is dat hij GELIJK heeft en iemand die de Nist rapporten heeft gelezen wéét dat.
![]() |
#11191 | |
|
![]() Vreemd. Het staat er toch gewoon in. Sterker nog, ik heb ook gedeelten geciteerd.
Omdat ik dacht dat als u het echt zou lezen u de cijfers vanzelf zou vinden. Citaat:
Zo uitzonderlijk is het niet dat er temperaturen boven de 1000C worden gehaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11192 | |
|
![]() Nogmaals een link (zie ook post 11012):
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11193 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Anyway, heb zelf eens wat rond gesurfd en ben een tabel tegengekomen die hier wat meer over zegt. (stond niet bij hoe lang de columns waren. kan de tabel ook niet copieren want was een pdf document) Niettegenstaande overtrof het resultaat mijn verwachtingen. Een omgevingstemperatuur van 800° (na 60 minuten) geeft en staaltempearuur van 150° minder indien het stal onbeschermd is, en een temp. van 500°!! minder indien het staal geisoleerd is, want bij het WTC dus het geval was. (oh ja, volgens Nist was die isolatie weg door de inslag, maar als je hun test beziet die dit moet "bewijzen", ![]() ![]() Bon, voor mijn part genoeg gezeverd over de temperatuur, want hét hekel punt in de instorting is nog steeds dat, zelfs indien collapse-ignition werd bereikt, de torens nooit VOLLEDIG hadden kunnen instorten.
![]() |
![]() |
#11194 |
Banneling
|
![]() ... laat staan tegen een snelheid ongeveer gelijk aan vrije val.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11195 |
Minister
|
![]() Wie heeft hier aandelen in Swiss Re of in Munich Re?
![]() |
#11196 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dat is maar één van de vele onverklaarbare karakteristieken van de collapse. Wees wel voorzichtig met verklaringen als, "gelijk aan" of "bijna vrije valsnelheid". Er wordt, zelfs door verdedigers van de officiele versie, wel eens gewag gemaakt van 10 seconden en dat is schromelijk overdreven.
![]() |
![]() |
#11197 |
Minister-President
|
![]() En nu bewijs je wel degelijk dat je NIET WIL eerlijk zijn in deze discussie.
Waarom post je maar een "gedeelte" en laat je het gedeelte waar de eigenschappen van "vlamoverslag" wordt beschreven weg? Vlamoverslag wordt teneerste bijna NOOIT bereikt (dat staat wel in je geciteerde tekst), maar wat er niet staat is wat je ZIET bij vlamoverslag. Namelijk dat dit gepaard gaat met wat benoemd wordt als "uitslaande brand". Alle ramen die springen en vlammen die zeer agressief naar buiten komen. Iets wat NIET is waargenomen tijden de WTC brand. In tegendeel, alle waargenomen beelden wijzen erop dat niet eens de vereiste temparatuur om tot vlamoverslag te komen, is bereikt. ALLE waargenomen beelden hebben ALLE karakteristieken van een uitdovende brand door gebrek aan zuurstof. Bovendien negeer jij de honderden mensen die met hun zakdoekjes stonden te wuiven net boven, net onder en ja, zelfs OP de plaats waar de vliegtuigen waren gecrashed. ONMOGELIJK indien daar temperaturen hadden geheerst waar jij hier gewag van maakt.
![]() |
#11198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat in het vet staat is trouwens absoluut onmogelijk tenzij er factoren in het spel zijn die je niet hebt aangehaald. Laatst gewijzigd door parcifal : 1 december 2006 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welk motief kan zoiets verklaren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11200 |
|
![]() Meer doden en meer trauma. 9/11 zou veel minder impact gehad hebben indien die gebouwen niet neergingen. Er is een litteteken gemaakt in de skyline van new york en het hart van de Amerikanen.
![]() |