![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11301 |
Banneling
|
![]() Unseen Photos of Bohemian Grove Found
![]() http://www.jonesreport.com/articles/..._bohemian.html Nuff Seen! Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#11302 | |
Banneling
|
![]() Gaan we, nog dieper in de shit!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11303 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11304 |
Gouverneur
|
![]() Verschillende believers hebben hier al op geantwoord, en zullen dat opnieuw doen, dat Bush (of de "NWO "- maar in sommige geesten is dat in bepaalde omstandigheden identiek) een Pearl Harborachtige aanleiding nodig had om Afghanistan en Irak aan te vallen. Als de NWO met dat doel zo'n gigantische en spectaculaire "inside-job" heeft in elkaar gestoken, die duizenden Amerikaans levens heeft gekost in New York èn in de oorlogsgebieden, waarom is het doel van die offers dan compleet mislukt: of geloven de believers nog dat de operaties Irak en Afghanistan als succesverhalen beschouwd kunnen worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11305 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hierboven: Bewijs dat psychiatrische drugs NIET werken! Citaat:
And so on and so forth Pin d'Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11306 | |
Banneling
|
![]() lekker he? die FDA! #$%^%*&^()*)_
Citaat:
http://www.bevnet.com/news/2006/11-2...ttledwater.asp Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11307 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://prisonplanet.com/articles/nov...netfreedom.htm Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11308 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11309 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11310 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welk recht heb jij om het spam te noemen? Omdat het je niet bevalt? Nou, ik kan je zeggen dat wat er aan komt (de NWO) je nog minder zal bevallen! Verder is het me al lang duidelijk dat er geen redelijke discussies gehouden kunnen worden hier . Ik zet hier informatie waarvan ik vind dat het het idee van de NWO steunt. Mensen bekijken zelf maar wat ze met de info doen. Take it or leave it! Jij hebt het recht mijn postings daarover over te slaan! ![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11311 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik zou van architect veranderen, als ik een nieuwe WTC-toren zou bouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11312 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11313 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11314 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
De wetenschappers mogen dan zeggen dat ze kritisch zijn en de wetenschappelijke methodes willen gebruiken, dit zijn holle woorden. Echte kritische mensen durven gevestigde waarden in vraag stellen, en laten zich niets zomaar iets aanpraten door een gevestigde autoriteit!
![]() |
![]() |
![]() |
#11315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11316 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens die "harde bewijzen" van NIST vind ik zo hard niet hoor. Het blijft uiteindelijk maar een simulatie.
![]() |
![]() |
![]() |
#11317 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Conspirationisten begrijpen het echter niet. Hun probleem. Citaat:
Niemand verbiedt jou of Alex Jones of Hoffman of Steven Jones of 2004gun of democratsteve of wie dan ook een betere simulatie uit te voeren (eerst misschien de fouten in de NIST-studie aanwijzen).
![]() |
![]() |
#11318 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind dat je een simulatie geen hard bewijs kunt noemen. Ze negeren de collapse zelf. "De zwaartekracht doet de rest" ... dit is pas pseudo wetenschap. Je kan een simulatie zodanig tweaken dat het aan je verwachtingen begint te voldoen.
![]() |
![]() |
![]() |
#11319 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waarom zouden de CD bedrijven zoveel tijd en geld steken in "prepositioned explosives" wanneer blijkt dat een brandje aan +- driekwart de hoogte genoeg blijkt voor het instorten van een building?(standaard fysica). Laatst gewijzigd door eti1777 : 4 december 2006 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Dat jullie deze zever nooit beu worden. ![]()
![]() |