![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11581 | ||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#11582 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Wel makkelijk he. Als je een vraag moet beantwoorden die je niet aanstaat, dan zeg je maar dat ze iirelevant is. Tja.
![]() |
![]() |
#11583 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik schreef, in het FEMA-verslag staan vaststellingen, hypotheses, maar vooral veel vragen. Vragen die door de NIST-studie beantwoord moesten worden, en dat ook werden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dan kan je ongetwijfeld degelijke links geven naar deze 5 officiële theorieën, ja? En kom niet af met artikels in kranten of zoiets. ![]() Citaat:
Een stevige "hypothese" dus.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 8 december 2006 om 18:21. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11584 |
Minister
|
![]() Zit er één of andere believer zijn/haar theoriëen via pm door te sturen.
Halloho!!! 't Is hier te doen!
![]() |
#11585 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dan zever je weer dat we "contextloze citaten uit het Nistrapport posten". Citaat:
Citaat:
Op wat baseer JIJ je wijsheid? Juist op het blind vertrouwens in de pipos van Fema en Nist Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Dit is één van de voorbeelden van hoe jullie bewijsmateriaal tegen jullie versie simpelweg negeren.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 8 december 2006 om 18:56. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11586 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
- Ik geef u de historische feiten m.b.t. de protocollen aan de hand van links naar verschillende wetenschappelijke studies: Die vertrouwt u niet; wetenschappers zijn namelijk 'niet onafhankelijk'; - Ik geef u een link naar een journalistiek onderzoek van de Times uit 1921 naar de herkomst van de protocollen; Die vertrouwt u niet; mainstream media zijn 'niet onafhankelijk'; - Ik geef u diverse links naar twee rechtzaken die in Zwitserland en Zuid-Afrika hebben plaatsgevonden in 1934 en 1935 mét getuigen, mét vergelijking van de originele documenten, mét een overschot aan bewijs; Die vertrouwt u niet, de rechters zijn 'niet onafhankelijk'; - Ik geef u een plaats waar de originele 'Dialogues' wordt bewaard; Die vertrouwt u niet; Het boek kon weleens vervalst zijn; - Ik geef u een link naar de originele teksten in zowel frans als engels zodat u zelf kunt vergelijken; Die vertrouwt u niet; want internet is makkelijk te vervalsen... Dan concludeert u dat er geen bewijzen zijn over de herkomst van de protocollen en begint een verhandeling over de Rothschilds en zwitserse bankiers, zonder ook maar één enkel tegenargument. Anno 2006 is er geen zinnig mens die nog zou durven beweren dat de protocollen authentiek zijn. Zelfs op de site van Stormfront (Ja, ik ben er geweest op mijn zoektocht. Ik ben nu nog bezig mijn hersens uit te spoelen..) wordt openlijk onderkend dat 'de protocollen' een vervalsing is. De enigen die er nog écht in geloven zijn hier op dit forum te vinden. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 8 december 2006 om 19:07. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11587 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De gaasconstructie zorgde er trouwens voor dat het WTC kon doorboord worden zonder al te veel schade te berokkenen. Je kan het een beetje vergelijken met een potlood dat je door een kippengaas steekt. Dan is er nog het feit dat er maar weinig vuur en veel donkere rook te zien is na de inslag van de vliegtuigen in de WTC. Dit is een duidelijk teken van een slecht brandend vuur. Brandweermannen die zich in de WTC bevonden op dat moment, spreken dan ook van kleine verspreide vuurtjes. Verder is er nog WTC7. Gebouw WTC7 toont alle tekens van een klassieke implosie. Hier kan men het argument niet gebruiken dat het gebouw ernstig beschadigd werd door de impact van een vliegtuig. Net zoals bij de andere twee gebouwen ging het hier om kleine brandjes, waarbij we ons eigenlijk ook mogen afvragen hoe die in de eerste plaats gestart zijn. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11588 | ||||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() En hoe ben ik weggelopen van de discussie, wanneer ik toch nog maar elke keer jouw posts beantwoord, ondanks het feit dat ik eigenlijk na gisteren al niet meer wou posten? De waarheid mag gezegd worden. Vermits jij verder inhoudelijke discussie lijkt te vermijden, bent u degene die door de mond valt. Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Als u volhoudt dat de uitspraken bij de vermelde rechtzaken op degelijke logische basis en degelijke bewijzen is gebaseerd, wacht ik op de bewijzen en logica in kwestie. Nogmaals, de uitspraken op zich betekenen niets. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waar zijn die links, trouwens? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En uiteraard kan iedereen op het internet beweren dat hij de orriginele tekst gebruikt, wanneer dat niet zo is. Van de Protocollen zijn voldoende drukken uit de eerste helft van de 20ste eeuw beschikbaar om vrij zeker te zijn van de inhoud en die van het orrigineel naast die van het internet te leggen. Bij de 'Dialogues' zijn orriginelen echter veel te zeldzaam. Citaat:
![]() Citaat:
![]() U zou u nog verbazen.... |
||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11589 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat ligt heus niet aan mij, hoor. ![]() Citaat:
Bewijs eerst eens jouw beweringen. Citaat:
Weer een zware beschuldiging, weer meer insiders in het complot, weer geen enkel bewijs. Citaat:
Citaat:
De instorting van de torens (alle drie) is niet voorafgegaan door explosies die men bij CD overduidelijk hoort. D?*t is een feit dat je op elke opname van de instortingen kan checken. Ook de seismografen hebben geen explosies geregistreerd. Je hebt overigens nagelaten links naar de "vijf officiële versies" die volgens jou bestaan te geven. Samengevat: weer eens straffe beweringen die je niet hard maakt.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 8 december 2006 om 23:46. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11590 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dit is wel de meest absurde bewering die ik omtrent de instorting al heb gelezen (los van idiote sciencefictiontheorieën). Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat iemand absoluut de mogelijkheid van een bepaalde interpretatie wil "bewijzen". Iets te krampachtig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11591 | ||||||||||||
|
![]() Citaat:
Tegenover bijzonder goed gedocumenteerde rechtzaken, waarvan de handelingen en argumentatie, alsook de bewijzen binnen 5 minuten door iedereen op te zoeken zijn, stelt u alleen dat u 'denkt'dat die rechtzaken 'weleens niet objectief zouden kunnen zijn''. Ja, zo heet dat. Ja, ik kan ze nu zelfs zien blinken. Citaat:
Ik zou zeggen: Begin daar dan eens mee. Schelden is een teken van onmacht. Citaat:
Toon maar aan waar ik mijn beweringen niet onderbouw. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb aan mijn systeembeheerder gevraagd of hij wat aan mijn computertje wil doen; Ik zie die bewijzen van u namelijk nog steeds niet. Citaat:
In principe onderstreep ik geen woorden in mijn berichten. Als u dus onder een woord of cijfer een streepje ziet staan kunt u er donder (oh!) op zeggen dat het een link is. Citaat:
Citaat:
Citaat:
U refereerde er net aan. Maar ze komen er opnieuw, gebundeld, aan. Citaat:
Citaat:
Er is geen zinnig mens, heden ten dage, die nog gelooft dat de protocollen authentiek zijn. De enigen bij wie je nog zou verwachten dat ze dat WEL doen is bij extreem-rechts en complotdenkers. Maar ZELFS enige ''heren'' van Stormfront erkennen dat het om een vervalsing gaat. Blijft over: hardnekkige complotdenkers. |
||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11592 | |
|
![]() Voor Illusion 667:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 9 december 2006 om 01:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11593 |
|
![]() De teksten van 'Dialogues'':
Bij Gutenberg kun je overigens het boek rechtstreeks bestellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11594 | |||||||||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Da's van't geeuwen. Citaat:
De enige reden waarom ik geen zin meer heb om deze draad verder te zetten, is precies jullie ontwijkende gedrag. De enige reden dat ik toch nog niet ben weggegaan, is het feit dat het te verslavend is om jullie te zien afgaan ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Nogmaals : ik wacht op de eigenlijke bewijzen die in die rechtzaken zijn gebruikt. Ik blijf er achter vragen en u blijft het vermijden ze te geven. Citaat:
![]() Juridische uitspraken zeggen hoegenaamd niets over het bestaan van juridische bewijzen, en dit vooral in politiek controversiële zaken. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11595 |
Banneling
|
![]() @ Hertog van Gelre
Waar zijn die verdomde bewijzen van jou? De meeste van de links in kwestie hebben niet eens iets met de Protocollen te maken. Diegene die er wel mee te maken hebben, zeggen niets dat nog niet in deze draad gezegd is. Nog altijd is het enige "bewijs" vermeld het zogenaamde plagiaat van de zeer zeldzame "Dialogues". Zijn dat nu die links waar je zo over hebt zitten zagen? Hoe zwakjes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11596 | ||||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11597 | |
|
![]() Citaat:
Als u nog meer wilt: Ik zag dat op Wikipedia al een goed begin is te vinden. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 9 december 2006 om 02:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11598 |
Banneling
|
![]() 1u40..... tijd om te gaan slapen en meteen ook tijd voor mij laatste post.
Van diegenen onder de "non-believers" die de schijn willen ophouden van integriteit, had ik nog graag het volgende zien : - Uitleggen waarom jullie deze politici weigeren serieus te nemen, terwijl jullie alles van de CIA aannemen mbt 9/11 - Mijn argumenten mbt de macht van de Rothschild familie weerleggen, die Firestone en hertog steevast afdoen als insituaties, ondanks het feit dat deze algemene kennis waren ongeveer 100 jaar geleden en in heel wat degelijke literatuur uit die periode vermeld. - De feiten mbt de WTC weerleggen op een logische en wetenschappelijk gefundeerde wijze, die rekening houdt met de reële situatie en niet één of andere abstracte mogelijkheid. - De argumenten van de twee aangehaalde dissidente burgerlijk ingenieurs weerleggen - Één reden geven om Osama Bin Laden te beschuldigen voor 9/11 behalve "De veiligheidsdiensten beweren..." of "Hij heeft het zelf toegegeven", wat - zoals al meer dan eens aangetoond - geen bewijskracht heeft. - Één reden geven dat de Protocollen van Zion een vervalsing zijn, behalve dan "die rechter beweert...", "die journalist beweert..." of "het is plagiaat van een zwaar gecensureerd Frans boek uit de 19de eeuw". Zo lang niet op al deze aspecten een min of meer bevredigend antwoord is gegeven, is er geen reden om nog iets toe te voegen en hebben jullie geen recht om mij van vanalles en nog wat te beschuldigen. De belangrijkste argumenten die ik heb gebruikt in mijn laatste posts staan hier allemaal samengevat. Nu is het aan jullie om die met logische argumenten en bewijzen te ontkrachten of toe te geven dat jullie het niet kunnen. Goodnight and goodbye. Aan diegenen die enige integriteit hebben, wens ik veel opzoekgenot. Voor de anderen hoop ik dat iemand hun ooit eens een mep in hun gezicht geeft en hen eens hun ogen doet opengaan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11599 | ||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Ik wacht vol ongeduld op een reeks citaten waaruit dit mag blijken. Nu ten grond, Ill! (vergeef me dat ik je naam enigszins afkort) Je link in je citaat van hierboven - "deze politici" - betreft deze quote: "Woodrow Wilson, The New Freedom, 1913 Some of the biggest men in the United States, in the Field of commerce and manufacture, are afraid of something. They know that there is a power somewhere so organized, so subtle, so watchful, so interlocked, so complete, so pervasive, that they better not speak above their breath when they speak in condemnation of it." Ik heb de essentie waar het bij believers omgaat in het vet onderlijnd. Er zou dus 'iets' zijn dat zeer goed is georganiseerd en zoveel macht heeft, dat de machtigste zakenlui uit de VS er angst voor hebben. Klinkt angstaanjagend en dat is uiteindelijk waar jullie mee bezig zijn, niet? Zaken die in jullie kraam passen uit hun context trekken, er een spooky conclusie aan verbinden en die verkeerde conclusie als onderbouwend argument voor jullie fantasie gebruiken in de hoop dat andere mensen even goedgelovig zijn als jullie en ze dit als zoete samenzweringskoek slikken. Heb jij eigenlijk wel gans die tekst gelezen,Ill? Laat me toe daar ernstig aan te twijfelen. Daarom hieronder een link waar je de integrale tekst kan lezen: http://www.gutenberg.org/files/14811/14811-h/14811-h.htm Ik zal je echter op weg helpen, ook al betwijfel ik dat je enige rekening zal houden met de historische plaatsing binnen een integrale context van het citaat van Woodrow Wilson dat je aanhaalt. Het citaat komt uit het programma van Woodrow Wilson voor de presidentsverkiezingen van 1913. Dat programma draait rond volgende punten: -uitbreiding van de macht van de federale overheid. -bescherming van de belangen van de individuele burger. -betere bescherming van de werknemers. -hervorming van het monetair -en banksysteem (Federal Reserve Act). -wetten tegen misbruik grote ondernemingen en herstel van eerlijke concurrentie. Waarom wil Wilson dat? Wel, hij wil dat als antwoord op datgene waarvoor jouw 'biggest men' bang zijn, Ill. Datgene noemt zich: vooruitgang! Wilson omschrijft dit als volgt in 'The New Freedom': “There is something very new and very big and very complex about these new relations of capital and labor. A new economic society has sprung up, and we must effect a new set of adjustments” en dan komt hij tot de essentie van wat dat 'something is: “Progress! Did you ever reflect that that word is almost a new one? No word comes more often or more naturally to the lips of modern man, as if the thing it stands for were almost synonymous with life itself, and yet men through many thousand years never talked or thought of progress. They thought in the other direction. Their stories of heroisms and glory were tales of the past. The ancestor wore the heavier armor and carried the larger spear. There were giants in those days. Now all that has altered. We think of the future, not the past, as the more glorious time in comparison with which the present is nothing. Progress, development,—those are modern words. The modern idea is to leave the past and press onward to something new”. Bovendien heeft hij ook aan, hoe met die vrees voor vooruitgang om te gaan: “Are those thoughtful men who fear that we are now about to disturb the ancient foundations of our institutions justified in their fear? If they are, we ought to go very slowly about the processes of change. If it is indeed true that we have grown tired of the institutions which we have so carefully and sedulously built up, then we ought to go very slowly and very carefully about the very dangerous task of altering them. We ought, therefore, to ask ourselves, first of all, whether thought in this country is tending to do anything by which we shall retrace our steps, or by which we shall change the whole direction of our development?” Wilson wil met zijn New Freedom de periode van de grote businesstycoons voorgoed afsluiten omdat deze periode was uitgedraaid op economische en sociale vastroesting zodat vooruitgang onmogelijk werd. Bovendien - en dit heeft niks met NWO of zo te maken - waren die businesstycoons zo machtig dat ze elk nieuw ondernemerschap de kop indrukten omdat ze zoiets als mogelijke concurrentie beschouwden. Wilson wilde dus vooruitgang boeken door iedereen de mogelijkheid te bieden opnieuw de 'American Dream' na te streven. Hij wil dus af van een 'geïnstitutionaliseerde' economie en terug naar een individuele economie: “We have come upon a very different age from any that preceded us. We have come upon an age when we do not do business in the way in which we used to do business,—when we do not carry on any of the operations of manufacture, sale, transportation, or communication as men used to carry them on. There is a sense in which in our day the individual has been submerged. In most parts of our country men work, not for themselves, not as partners in the old way in which they used to work, but generally as employees,—in a higher or lower grade,—of great corporations. There was a time when corporations played a very minor part in our business affairs, but now they play the chief part, and most men are the servants of corporations.” Hij versterkt zijn vaststelling door: “It is true that, while most men are thus submerged in the corporation, a few, a very few, are exalted to a power which as individuals they could never have wielded. Through the great organizations of which they are the heads, a few are enabled to play a part unprecedented by anything in history in the control of the business operations of the country and in the determination of the happiness of great numbers of people.” Om zijn hervormingen door te voeren pleit hij dan ook voor een sterkere federale overheid: “We used to think in the old-fashioned days when life was very simple that all that government had to do was to put on a policeman’s uniform, and say, "Now don’t anybody hurt anybody else." We used to say that the ideal of government was for every man to be left alone and not interfered with, except when he interfered with somebody else; and that the best government was the government that did as little governing as possible. That was the idea that obtained in Jefferson’s time. But we are coming now to realize that life is so complicated that we are not dealing with the old conditions, and that the law has to step in and create new conditions under which we may live, the conditions which will make it tolerable for us to live.” Met zijn New Freedom wil hij dus de vastgeroestheid van het Amerikaans establishment doorbreken want: “I used to say, when I had to do with the administration of an educational institution, that I should like to make the young gentlemen of the rising generation as unlike their fathers as possible. Not because their fathers lacked character or intelligence or knowledge or patriotism, but because their fathers, by reason of their advancing years and their established position in society, had lost touch with the processes of life; they had forgotten what it was to begin; they had forgotten what it was to rise; they had forgotten what it was to be dominated by the circumstances of their life on their way up from the bottom to the top, and, therefore, they were out of sympathy with the creative, formative and progressive forces of society”. Dus, Ill, de angst van de 'biggest men' die jij met je onderschrift wil aantonen, heeft geen uitstaans met één of ander groot NWO-complot, maar met de vaststelling door Woodrow Wilson dat het sociaal-economisch leven is vastgeroest en dat die 'biggest men' bang zijn voor vooruitgang. Maar goed, je gelooft wat je wil natuurlijk. Citaat:
Verder stel ik vast dat je op het elan blijft verder gaan van vooroordelen en loze beschuldigingen zonder bewijs te leveren. Wanneer je bewijzen worden aangedragen van het tegendeel dan veeg je die van tafel met argumenten 'onbekwaam', 'vervalst', 'omgekocht' en dis meer. Daar doe, alvast ik, niet aan mee. Geloof wat je wil. Citaat:
Ik stel enkel vast dat je - zoals mezelf - technisch onvoldoende geschoold bent om hier maar ook iets zinnigs bij te brengen. Je haalt je info van consiparcywebsites - in de meeste gevallen evenzeer door technische leken opgesteld - en die 'via-via'-informatie wil je dan opwerpen in een discussie die enkel door specialisten op begrijpelijke wijze kan worden gevoerd. Ik houd me aan de conclusies die zijn geformuleerd door échte specialisten in bijv. het NIST-rapport. Maar da's voor believers geen geloofwaardig document want die honderden specialisten zijn omgekocht of liegen. Opnieuw, geloof wat je wil, maar beschuldig niemand zomaar in het wilde weg. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik hoop niet dat iemand je ooit een mep in je gezicht heeft; dat je ogen mogen opengaan daarentegen.
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 9 december 2006 om 11:31. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11600 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 9 december 2006 om 12:08. |
||
![]() |