Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 december 2006, 18:22   #11661
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

In onderstaande artikel worden verschillende soorten van "false flag" terrrorisme besproken met voorbeelden. Dit is het principe waarbij de staat opzettelijk terrrorisme creert met behulp van een reëele of imaginaire vijand om bepaalde zaken door de agenda te kunnen drukken. In de link naar het artikel kunnen ook filmpjes bekeken worden. Vooral de fasle fla van de Golf of Tonkin is interessant.

Definitie:

False flag operations are covert operations conducted by governments, corporations, or other organizations, which are designed to appear as if they are being carried out by other entities. The name is derived from the military concept of flying false colors; that is, flying the flag of a country other than one's own.

Citaat:

False Flag Terror Of The New World Order
Methods used to facilitate staged attacks

Paul Joseph Watson
Prison Planet
Tuesday, December 12, 2006

The fact that states, intelligence and security agencies engage in false flag staged terror to further political agendas is documented throughout history, but it's too naive to simply characterize every act as an "inside job." Different methods are utilized to facilitate attacks using three different basic templates.

1) Unwitting Dupes

In this case, role players are used to test "security responses" by being told they are part of an exercise for a dummy terrorist attack, an operation that will help the state prevent similar attacks in future. The controllers tell the unwitting dupes that no harm will come to them and that their help will be greatly rewarded.

- London Bombings
The 7/7 bombings are a prime example of the unwitting dupes method. Mohammed Siddique Khan, the alleged ringleader of the 7/7 London bombings, was working for British intelligence agency MI5 as an informant at the time of the attacks. Family and friends described the accused bombers as friendly, westernized and having no interest in politics. Metropolitan police career experts in criminal psychology concluded that the bombers' behavior clearly indicated they did not know they were about to die. In an impossible coincidence, the attack paralleled a security drill that targeted the exact same locations at the exact same time. This is a clear example of where unwitting dupes were told that the operation was a security test and yet were strapped with real bombs and a real attack took place.

2) Provocateurs & Patsies

This is by far the most used method. In this case, radicals with past ties to terrorist groups are hired as informants to infiltrate mainly Islamic political groups and encourage them to carry out acts of terror. In almost every case, the materials required to carry out the attack are directly provided by intelligence agencies or via the hired provocateur. Agent provocateurs also take the guise of undercover government agents, who radicalize otherwise harmless groups over a long period of time and provide financial and material support and safe passage for the group to carry out the attack.

- 1993 WTC Bombing
The first World Trade Center bombing was provocateured by the government. In 1993 the FBI planted their informant, Emad A. Salem, within a radical Arab group in New York led by Ramzi Yousef. Salem was ordered to encourage the group to carry out a bombing targeting the World Trade Center's twin towers. Under the illusion that the project was a sting operation, Salem asked the FBI for harmless dummy explosives which he would use to assemble the bomb and then pass on to the group. At this point the FBI cut Salem out of the loop and provided the group with real explosives, leading to the attack on February 26 that killed six and injured over a thousand. The FBI's failure to prevent the bombing was reported on by the New York Times in October 1993.
3) Complete Complicity

Acts of complete complicity, where the state controls and dictates the attack every step of the way, are only used for major bellwether terrorist atrocities with clearly defined and planned outcomes. Pre-arranged patsies are set-up to take the fall for the attack, but they play very little or no role whatsoever in actually carrying out the attack. 9/11 is the obvious example, but another major case where this method was first used dates back to the 1950's.

- Bombing Campaign Against Mossadegh's Iran
Kermit Roosevelt admitted on NPR radio that in 1953 the CIA and British intelligence carried out a wave of bombings and shootings in Iran to overthrow the democratically elected Premier following Mossadegh's declaration that he would nationalize foreign oil holdings. He then went on to brag about how they subsequently blamed the bombings on Mossadegh himself. The CIA's own account of the overthrow, reported on by the New York Times in April 2000, states that the agency "directed a campaign of bombings" as part of the coup d’état.
Watch a clip from Alex Jones' movie Terror Storm, where additional acts of false flag staged terror are discussed and characterized.
http://www.prisonplanet.com/articles...6falseflag.htm
Oud 12 december 2006, 19:32   #11662
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Dus ze hebben zich laten aanvallen EN ze hebben de 'slagkracht' onderschat. De grootte van een aanval bepaalt niet of ze zich hebben laten aanvallen.

Ze geven het zelfs toe in de quote die jij gebruikt!
Ja, maar 'laten aanvallen' en 'laten aanvallen' is twee.

Twee landen, al drie maanden op voet van oorlog. De VS voelen zich bedreigd en weten dat Japan vandaag of morgen zal aanvallen. Ze willen ze graag voor zijn maar weten ook dat ze de bevolking niet meekrijgen om de eerste slag te slaan. Het is namelijk nog geen oorlog.

Ze hebben, in afwachting van die aanval onderhandeld, hun militaire bases uitgebreid en hun pacifische leger én de bevolking gewaarschuwd. Zelfs nog een extra waarschuwing twee uur voor de aanval. Ze hebben het dus niet 'laten gebeuren', wat u suggereert.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2006, 21:32   #11663
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Exodus,

Vooraleer je bron rond je Rockefeller-quote te behandelen en die quote voor eens en voor altijd naar de prullenbak te verwijzen, ga ik even reageren op je laatste reactie omdat die bijzonder interessant is om inzicht te krijgen in de CT-logica.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Weet je daar zit het verschil. Wij hebben de NWO bestudeert en die quotes passen perfect in wat wij weten over de NWO.
Gelet op de niet-onderbouwde hypothesen dat als een onsamenhangend ding rammelt, zou ik aan niet te veel mensen vertellen dat CT-ers NWO 'bestuderen'.
In het vet heb ik twee belangrijke zaken aangeduid:
a. jullie weten niet, jullie denken te weten; anders gezegd jullie geloven.
b. Het is waar dat de quotes perfect passen in jullie geloof.

Iets wat je weet kan je onweerlegbaar bewijzen en weet je, Exodus, geloof het of niet, maar uit pure interesse rond hoe NWO-ers denken, heb ik gans deze thread - weliswaar in een tiental stappen - doorgenomen; je kan het geloven of niet.
En weet je, ik heb nergens één sluitend bewijselement gevonden voor jullie NWO-hypothese. Zodra vragen werden gesteld rond het aanvoeren van bewijzen, werd ontwijkend geantwoord, werd aan omkering van bewijslast gedaan (niet de beschuldiging moest worden hard gemaakt maar wel de onschuld), werd bij momenten grof gescholden op de vraagsteller, werd overgegaan op een ander onderwerp door overdadige copy-pasting, werd van alles en nog wat, maar werd nooit bewezen.

In het teken van mijn interesse in het CT-denken, heb ik ontzettend veel zaken via verscheidende kanalen hieromtrent doorgenomen en nergens sluitende bewijzen gevonden al was het maar voor één aspect.
Meer nog, geen van de CT-ers slaagt erin omtrent NWO een coherente hypothese te formuleren.
Dit laatste was een bijzonder eigenaardige vaststelling omdat het me doet vermoeden dat de meeste CT-ers eigenlijk niet eens goed weten wat ze willen bewijzen.

Citaat:
Dit is op zich geen bewijs voor authenticiteit, maar .... absence of evidence is not evidence of abscence... Ofwel zijn die quotes ergens verzonnen 15 jaar geleden ofwel zijn ze echt. Als ze echt zijn, dan zijn ze veelzeggend, en in het licht van andere feiten ivm de NWO zo onwaarschijnlijk niet. Als het echt zo is, dan is het serieus. Het is in de licht dat ik dat post. Dat de authenticiteit van enkele quotes niet direct kan aangetoont worden vind ik niet erg.
Je moet bovenstaand stukje eens opnieuw lezen, Exodus, het slaat dus écht nergens op. Meer, het is je reinste onzin. Waarom?

Wat je zegt is dat je beschuldigingen mag uiten op basis van zaken die niet authentiek zijn, op basis van zaken die uit de context zijn getrokken en wat nog allemaal, maar dat vind je allemaal niet erg zolang het maar past in jullie samenzweringsplaatje.

Veronderstel even het volgende, Exodus...

"In de strijd tegen NWO zijn alle middelen toegelaten en net zo min als in het verleden zullen we in de toekomst evenmin terugschrikken terroristische aanslagen te plegen waarbij onschuldige slachtoffers vallen, ten einde de elite aan het wankelen te brengen" - Exodus op een geheime Conspiracy Theorist Meeting in Brussel op 14 maart 2002 (Citaat van Exodus aangereikt door een anonieme aanwezige).

Volgens jouw CT-logica, Exodus, ben je vanaf nu een terrorist die geweld wil gebruiken en onschuldigen wil opofferen om je 'groter' doel te bereiken. Binnen de CT-logica moet ik de authenticiteit van bovenstaande niet bewijzen, me geen zorgen maken indien het om een verzinsel gaat want dat is allemaal niet erg. Als het maar past binnen mijn fantasieplaatje.

Voor het geval je mocht beginnen twijfelen, indien je bovenstaande ooit ergens zei, Exodus...
Neen, ik heb het verzonnen ...
Het is een voorbeeld om de onzin die jullie hier voortdurend copy/pasten eens te accentueren.

Citaat:
1. Waar ga je het over hebben? Over de bron insider report over januari 1992 die ik gegeven heb of zal je een aanval doen op Texe Marrs zijn personn? Want dat mag je achterwege laten want daar hebben we geen boodschap aan, over hem gaat het niet.

2. Texe Marrs is geen gezaghebbend orakel binnen de "CT" community. Ik steun niet zo op Texe Marrs omdat hij nogal Christelijk gericht is. Wat niet wil zeggen dat hij soms goeie research doet.
Allez, ik zal inschikkelijk zijn en het graf waarin ik de geloofwaardigheid van Texe Marss ga begraven nog even open laten liggen.
Bovendien heb je gelijk want je hebt in je eerdere reactie de bron gelocaliseerd bij het "InsiderReport" van januari 1992 dat wordt samengesteld door Larry Abrahams.

Mmm, Larry Abrahams, nu gaan we smullen...

Je zei eerder dat je dat InsidersReport niet kon terugvinden en dat kan ik evenmin. Op de website van Larry Abrahams staat waar vroeger zijn befaamde reports stonden nu: "Under Construction". Je kan dat hier zien:
http://www.insiderreport.net/insider/index.html

Niks reports dus. Hoe zou dat komen, Exodus? Het zal je straks wel duidelijk worden.

Maar eerst aantonen dat de Rockefeller-quote inderdaad door Larry Abrahams in de wereld werd gestuurd. Je geeft aan dat Texe Marss het gebruikt in één van zijn boeken, maar ook andere websites stipuleren duidelijk dat ze het van Larry Abrahams' Insidereport van januari 1992 hebben en wel op pagina 2.

Zowel deze:
http://www.cephasministry.com/history_of_masonry_6.html
als deze website:
http://www.biblebelievers.org.au/masonry6.htm
melden volgende als bron: Larry Abraham, Insider Report, January 1992, p. 2.

Voor alle duidelijkheid nog eens de quote aanhalen die door David Rockefeller zou zijn uitgesproken:
"We are grateful to the Washington Post, The New York Times, Time Magazine and other great publications, whose directors have attended our meetings and respected their promises of discretion for almost forty years. It would have been impossible for us to develop our plan for the world if we had been subjected to the bright lights of publicity during those years. But, the work is now much more sophisticated and prepared to march towards a world government. The supranational sovereignty of an intellectual elite and world bankers is surely preferable to the national auto-determination practiced in past centuries."

Dit zou dus volgens Larry Abrahams gebeurt zijn op de Bilderbergmeeting in Baden-Baden die doorging in juni 1991. Geen mens die weet waar hij het haalde als men weet dat de Bilderbergbijeenkomsten achter gesloten deuren doorgaan. Feit is gewoon dat zoals met zoveel CT-quotes ook hier geldt dat de authenticiteit niet onweerlegbaar kan worden aangetoond. Ze aandragen als dragend bewijselement is dan ook totaal nutteloos.

Maar goed, ik wil eens wat duiding geven voor andere lezers wie de CT-goeroe is die zich Larry Abrahams noemt. Er lopen al een pak van die CT-goeroes rond die door CT-adepten op handen worden gedragen. Sommige daarvan zijn overtuigd van hun geloof en streven geen winst na; anderen daarentegen zijn platte opportunisten die de naïviteit van CT-gelovigen misbruiken om er zelf beter van te worden.

Larry Abrahams behoort tot de laatste categorie en ik ga slechts twee zaakjes aanhalen om dit aan te tonen.

Ferme beschuldiging, hé, Exodus. Maar weet je: ik kan ze hard maken.
Jawel als ik iemand beschuldig dan onderbouw ik die beschuldiging met keiharde bewijzen.

Ik verwijs in deze naar:
Civil Case n° 04-10438-RG5 in het District Court Massachusetts aanhangig sedert 4 februari 2005.

Deze zaak gaat over een klacht van kopers van aandelen versus James Arkoosh van de firma Diomed Holdings, Inc.
De kopers van aandelen van laatstgenoemde firma kloegen James Arkoosh aan omdat hij de prijs van zijn aandelen kunstmatig de hoogte injoeg tijdens de uitgifte van 5 miljoen aandelen met elk een waarde van $2.
Dit gebeurde in de periode van 14 februari 2002 tot en met 21 maart 2002.

Ondertussen nam James Arkoosh reeds ontslag uit deze firma en verkreeg Diomed Holdings, Inc. vrijstelling van vervolging die volledig bij James Arkoosh kwam te liggen.

Je zal je afvragen wat dat allemaal met de oprechte CT-goeroe, Larry Abrahams, te maken heeft, is het niet?

Wel ik zal even wat passages uit dat dossier citeren zodat zijn rol hierin duidelijk wordt:

"In early february 2002 stockanalyst Larry Abrahams published a special issue of InsiderReport titled "Special Situation Report: Diomed: Potrait of a Biotech Winner". The report gave Diomed a 'glowing review' and a strang buy recommendation. It urged readers to:

"Buy Diomed, Inc. and do it now. . . . I can tell you without reservation that [it] meets every criteria that I have developed and paid dearly to refine. It has the science, the people, the money, and a great business model, plus a timeline for profitability that is here and now, not 15 or five years from now.

I urge my Insider Report readers to participate in the Diomed opportunity along with me by contacting their brokers. . . . So let me repeat: Buy Diomed (DIO:Amex) and do it now."

Dus wat doet Larry Abrahams, Exodus?
Hij raadt zijn lezers - dat zijn in hoofdzaak CT-ers - aan om aandelen van deze firma te kopen.
Dat is toch een brave meneer, die Larry Abrahams dat hij zijn CT-ertjes zo graag ziet en ze helpt een centje bij te verdienen.

Maar er staat natuurlijk nog meer in het gerechtelijk dossier:

"Plaintiffs allege that the link between Verus and Catalyst Communication is confirmed by a Dow Jones Newswire article dated March 21, 2002, which reported that [Larry Abraham of the Insider Report] told Dow Jones Newswire that he was approached by Diomed and by Catalyst to write his bullish February report on the company. In phone interviews, Catalyst’s owner, Bart Walters, said that a total of $700,000 was spent to hire Larry Abraham, print and produce 800,000 copies of the report and send them out to prospective investors. He said that his firm was paid directly by Verus International – that’s right, the same Verus that’s not only a major and long-time shareholder of Diomed, but which also since December has been advising Diomed at a cost of $15,000 a month. (Amended Complaint, at ¶ 28, and Ex. B)."

Oh, maar wat deed Brave Larry met zijn goedgelovige CT-ers! Hij spelde ze iets op de mouw, de sloeber. Men betaalde hem een slordige $700.000 om 800.000 kopijen aan zijn lezers te verspreiden met een koopadvies op basis van een 'bullish' rapport over de firma.

Ja, onze Larry Abrahams heeft werkelijk het beste voor met zijn CT-ers en daarom gaf hij in ruil voor een riante som geld diezelfde CT-ers advies - om op basis van zijn vals advies - aandelen te kopen.

Pas op, hé, Exodus, in eerste instantie dachten die mensen dat ze een gouden zaak deden want enkele dagen na de uitgifte steeg de koers van twee dollar naar negen dollar! Jammer genoeg stortte de koers niet kort daarna in om te eindigen op 0,2 dollar.

Het officiële gerechtstranscript waarin bovenvermelde quotes staan kan hier gedownload worden:
Q:\Draft opinion being edited by RGS\Garvey.wpd

Hij verspreide bovendien zijn vals advies via diverse sites die informatie geven omtrent aankopen van aandelen. Hier zie je er zo eentje van dat verscheen op 2 maart 2002 in OTC Journal (wel een beetje naar benden scrollen):
http://www.otcjournal.com/archive/li...0020302-1.html

Je begrijpt meteen, Exodus, waarom de Insiderreport-afdeling op de website van Larry Abraham 'under construction' is en je niks meer kan terugvinden?

Nu ja, na het doorlichten van deze kerel kan ik nog enkele zaken aanhalen zoals bijvoorbeeld zijn werkje uit 1990 'The Greening' waarin hij hard van leer gaat tegen de samenzweerders die in de oliebusiness zitten terwijl hij zelf ook daar een graantje meepikt.

Dat werkje kan je hier volledig downloaden:
http://www.lawfulpath.com/ref/greening.shtml

en hier kan je zien in welke sectoren onze vriend allemaal actief is:
http://www.seekgod.ca/cnp.a.htm#abraham

Wat ik met dit alles wil duidelijk maken is niet zozeer het feit dat de Rockefeller-quote geen steek houdt en bijgevolg geen enkele authenticiteit bezit.

Het belangrijkste wat ik wil aantonen - voor mensen als jou dan Exodus - is dat je zeer kritischer moet zijn tegenover je CT-bronnen want overal loeren kapers om de hoek.

Voila, ik heb me nu voldoende bezig gehouden met aantonen dat veel quotes en dis meer volledig uit de context zijn getrokken en geen uitstaans met NWO hebben, dat sommige quotes eenvoudigweg geen bewijskracht hebben omdat ze geen authenticiteit bezitten en dat CT-bronnen met de meest kritische ingesteldheid moeten worden benaderd.
Meer moet dat niet zijn.

Deze week heb ik geen tijd maar ik ben vanzelfsprekend bereid dieper in te gaan op die zaken welke jij als belangrijk beschouwd zoals CFR, Federal Reserve, maar dat zal pas vanaf het weekend zijn.

Laatst gewijzigd door La Chunga : 12 december 2006 om 21:53.
La Chunga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2006, 22:04   #11664
Percalion

Percalion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
gewoon doorslapen tot wij aan de beurt zijn!

http://www.worldnetdaily.com/news/ar...TICLE_ID=53285

Pin d'Ar

Allez, serieus nu. De VS heeft olie genoeg om zich geen zorgen te maken over dure import. Een goedkopere dollar betekent dat de VS een pak concurrentiëler wordt t.o.v. Europa.
Oud 12 december 2006, 23:46   #11665
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ok, goede vraag.
Doch, u besluit er NIET op te antwoorden maar as usual, een tegenvraag te stellen.
Waarom kan je nou niet gewoon antwoorden op m'n vraag?
Ik zal daarentegen uw vragen en opwerpingen wél behandelen.
Citaat:
Maar stel jezelf dan ook meteen de vraag : als NIST toch helemaal niet geïnteresseerd was om achter de WAARHEID te komen (jouw woorden) waarom publiceerde ze dan NCSTAR3 met deze resultaten?
Tja, dat weet ik ook niet, parci.
Daar zijn veel mogelijke antwoorden op, dus hier kan men enkel gissen, wat ik liever niet doe.
Misschien heeft de uiteindelijke samensteller deze zinnetjes over het hoofd gezien, en zijn ze er daarom ingebleven....,
Ze hebben die forensische tests uitbesteed. (hebben ze niet zelf gedaan) Dus misschien konden ze zich niet permiteren die resultaten uit hun rapport te laten, op risico dat er zou gereclameerd worden door degene die de tests heeft uitgevoerd.
Ze doen in ieder geval wel hun best om het zo goed mogelijk te “verstoppen” in hun rapport. (getuige uzelf, u had ze ook nog niet gevonden, he?) Ze besteden er amper 3 regeltjes aan, terwijl hun computersimulatie-resultaten in ‘t lang en breed worden uitgesmeerd.
Hoedanook, de vraag waarom Nist het erin heeft gelaten is inweze irrelevant, he.
Feit is dat de resultaten erin staan.
Citaat:
Ze konden zeer gemakkelijk een en ander 'tweaken' zodat ze konden rapporteren dat fysiche materiaaltests op een aantal staaldelen aantoonde dat deze tempetaturen tot 1100 graden hadden doorstaan, in lijn met de bevindingen van de simulatie.
Dit is nu eens een schoolvoorbeeld van “intellectuele oneerlijkheid”.
Hier insinueer je iets dat, indien iemand van ons het doet, het door julllie wordt afgedaan als onzin.
Wanneer ik nog maar pas aanhaalde dat Nist wel eens zou “gefoefeld” kunnen hebben, werd dat door firestone met hoongelach beantwoord. Ze zegt dan dingen als, “het waren allen eerbare specialisten, zijn ze dan allen omgekocht, hoe zouden zij kunnen wegkomen met een fout rapport, etc, etc...” Maw, het is ondenkbaar dat Nist zou gesjoemeld kunnen hebben.
Maar nu het in uw plaatje past, nu kan het plots wel. Twee maten en gewichten dus.
Trouwens, merk jij niet dat er iets schort aan de redenatie van sommigen onder jullie?
Eén van de meest wederkerende argumenten tegen de insidejob-theorie is dat er “te veel betrokkenen zouden nodig zijn en het bijgevolg dus zowiezo zou uitlekken”.
Maar vervolgens redeneren sommigen dat als het het insidejob was, de samenzweerders geen enkel foutje zouden gemaakt hebben (bvb in hun rapporten), zodat de samenzwering dus nooit zou kunnen ontdekt worden. Hoe rijm je die twee ideeën? Want dan zou een samenzwering dus nòòit ontmaskerd worden.

Citaat:
Jij zegt in feite : NIST is blijkbaar zo dom dat ze de waarheid proberen verdoezelen op een manier waaruit blijkt dat ze de waarheid verdoezelen.
Nee, dat maak jij ervan. Waarom leg je toch zo graag woorden in m’n mond?
Jij wil de discussie afleiden naar waarom Nist deze resultaten in hun rapport heeft gelaten, maar daar gaat het niet om. (zie hierboven)
Ik stel enkel vast dat hun computersimulatie NIET overeenkomt met de forensische onderzoeksresultaten van het staal.
Citaat:
Het is trouwens zo dat 1 wtc toren +- 510 miljoen kilogram woog, een gewicht dat grotendeels aan stalen componenten te wijten was.
Waar haal jij deze cijfers vandaan?
Citaat:
Onmogelijk om ALLES te testen, dus moet er met een beperkt aantal samples gewerkt worden.
En hoe lager het aantal samples, hoe hoger de kans dat je ?*ets mist in je analyses.
Tja, zo is het makkelijk he. Je onderzoekt een paar columns, komt tot de constatering dat er geen enkele bij is die meer dan 300° heeft bereikt, en je stelt dan maar dat het “niet onmogelijk” is dat bepaalde columns wel een hogere temperatuur hebben bereikt aangezien je ze niet allemaal hebt onderzocht. Niet echt de wetenschappelijke methode, zou ik zeggen.
Citaat:
Hadden ze meer staaldelen kunnen analyseren? : wellicht ja,
Was dat beter/duidelijker geweest? Ook wellicht ja.
De vraag die u zich waarschijnlijk weer niet stelt, maar ik wel:
Waaròm hebben ze niet meer staalsamples onderzocht?
Citaat:
Het staat je vrij om de realteitswaarde van de simultaties te betwijfelen maar in feite zou je dat moeten doen op grond van technische aspecten (de werking van de simulatie dus) en niet op grond van de resultaten die niet passen in (jouw) plaatje.
Op grond van de "technische aspecten van de simulatie" is nogal moeilijk hé parci, aangezien ze hun modellen weigeren publiek te maken.
Bovendien beschuldig je MIJ van iets wat IK NIET doe, maar wat je zelf doet.
Ik trek de simulatie niet in twijfel omdat "de resultaten niet in mijn plaatje passen", hé!
Ik trek ze in twijfel omdat ze een ANDER resultaat laten zien dan de forensische resultaten!! JIJ negeert de forensische resultaten omdat ze "niet in uw plaatje passen”.

Citaat:
De wetenschappelijke methode levert trouwens niet noodzakelijk een zwart/wit resultaat. Soms is het resultaat een beetje grijs zoals hier.

Ach komaan he parci. Wat een weak excuse, and you know it!
De reden dat het resultaat grijs is, is omdat ze het grijs gemaakt hebben.
Dat was juist het punt van m’n aanklacht.
Ivm de temperaturen van het staal hoeft het resultaat helemaal niet “grijs” te zijn.
Je neemt gewoon een column van de plaats waar de brand was, en dmv van forensische analyse bepaal je de temperatuur die hij heeft doorstaan. Dus waarom tijd en geld gaan steken in het ontwikkelen van een computerprogramma, terwijl er een eenvoudige accurate manier best?*?*t? Waaruit ze bovendien al resultaatgegevens hadden.
Een mogelijk antwoord is hetgene wat ik heb gesuggereerd. Namelijk omdat die lage temperatuur hun collapse-theorie onmogelijk maakt.
Anyway, je maakt met deze post nog maar eens duidelijk dat je niet bereid bent ook eens kritisch te kijken naar de officiele rapporten. Integendeel.
Oud 13 december 2006, 02:04   #11666
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit vind ik niet. Een journalist die jij als "CT" bestempeld is zeker niet minder geloofwaardig dan een journalist van VRT of FOX news. Jij hebt vooroordelen tegenover CT. Maintream journalisten zijn gelieerd aan grote bedrijven en hebben soms veel belangenvermening met de regerende macht of durven het niet aanraken. Maintream media is veel minder kritisch dan de meer onafhankelijke media, ik hoop dat je dit beseft...

een mooi voorbeeldje hiervan vind je bv terug op een ander forum, waar de thread gaat over dr Steven Greer die aanklaagt hoe door hem geleverde informatie voor een special over ufo's op ABC gewoon niet gebruikt wordt, terwijl er toch een hoop deskundigen aan bod kwamen.

De thread: http://www.abovetopsecret.com/forum/thread236883/pg1

Citaat:
Steven Greer says "UFOs - Seeing is Believing" was rigged!

Everyone should hear this! Remember the Peter Jennings "UFOs - Seeing Is Believing" 2 hour special that aired on ABC before Jennings died of lung cancer?

Steven Greer and The Disclosure Project were asked to be part of the special, and provided a lot of information and video footage, but almost none of it made it to the special!

The CIA made ABC water down the show. It was rigged!!!

CLICK HERE -

http://www.youtube.com/watch?v=YQXMtf_5uC8
lees de thread eens en bekijk het filmpje, en kijk ook nog even enkele andere filmpjes van dr Greer op Youtube vooraleer je een oordeel velt.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 08:44   #11667
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Vooraleer je bron rond je Rockefeller-quote te behandelen en die quote voor eens en voor altijd naar de prullenbak te verwijzen, ga ik even reageren op je laatste reactie omdat die bijzonder interessant is om inzicht te krijgen in de CT-logica.
Wederom eens hetzelfde leidje. Beetje hetzelfde als je post waarin je plots niet meer inging op de inhoud maar besliste een uiteenzetting te geven over discussietechnieken in lessen voor believers.

Citaat:
"In de strijd tegen NWO zijn alle middelen toegelaten en net zo min als in het verleden zullen we in de toekomst evenmin terugschrikken terroristische aanslagen te plegen waarbij onschuldige slachtoffers vallen, ten einde de elite aan het wankelen te brengen" - Exodus op een geheime Conspiracy Theorist Meeting in Brussel op 14 maart 2002 (Citaat van Exodus aangereikt door een anonieme aanwezige).

Volgens jouw CT-logica, Exodus, ben je vanaf nu een terrorist die geweld wil gebruiken en onschuldigen wil opofferen om je 'groter' doel te bereiken. Binnen de CT-logica moet ik de authenticiteit van bovenstaande niet bewijzen, me geen zorgen maken indien het om een verzinsel gaat want dat is allemaal niet erg. Als het maar past binnen mijn fantasieplaatje.
Nee, want de quote past niet binnen de context. Ik zeg altijd dat geweld niet helpt en geweld of aanslagen van welke aardde elite dan ook kunnen het in hun voordeel gebruiken. Ik heb trouwens nooit gezegd dat ik het niet erg vind dat het een verzinsel is, want dat is niet aangetoont. Ik heb dat gezegd ivm de authenticiteit en het mogelijk waar/vals zijn.

Citaat:
Mmm, Larry Abrahams, nu gaan we smullen...

Maar goed, ik wil eens wat duiding geven voor andere lezers wie de CT-goeroe is die zich Larry Abrahams noemt. Er lopen al een pak van die CT-goeroes rond die door CT-adepten op handen worden gedragen. Sommige daarvan zijn overtuigd van hun geloof en streven geen winst na; anderen daarentegen zijn platte opportunisten die de naïviteit van CT-gelovigen misbruiken om er zelf beter van te worden.
Het intereseert mij geen bal wat je aan compromiterends voer Larry Abraham kan vinden, mij intereseerde enkel als je iets meer kon vinden dan ik wat meer licht zou kunnen werpen op de bron, wat dus niet het geval is. Het volgt weer het standaard plaatje van aanvallen op de persoon (terecht of onterecht).

Dat Larry Abrahams een CT-goeroe is, is ook flagrant onwaar, ik had nog nooit van die kerel gehoord vooraleer ik de bron ging opzoeken!

Laatst gewijzigd door exodus : 13 december 2006 om 08:48.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 09:21   #11668
exodus

Standaard

Ze zijn de propaganda al aan het opvoeren...
Citaat:
Iran a 'major threat', says Blair

BBC
Tuesday, December 12, 2006

Tony Blair has said Iran poses a "major strategic threat" to the Middle East and is "deliberately causing" problems.
At his monthly media briefing the prime minister said the Iranian regime was "deeply extreme".
He called the Holocaust conference in Iran this week, which had speakers including an ex-Ku Klux Klan leader, "shocking beyond belief".
Mr Blair also played down suggestions current problems in Iraq were caused by US decisions after Saddam's fall.

Oud 13 december 2006, 11:32   #11669
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, want de quote past niet binnen de context. Ik zeg altijd dat geweld niet helpt en geweld of aanslagen van welke aardde elite dan ook kunnen het in hun voordeel gebruiken.
Dit is het zoveelste bewijs dat deze Exodus weldegelijk bezig is met kwalijke zaken. Hier wordt wederom 'de elite' genoemd die 'aanslagen in hun voordeel gebruiken'. De bewering dat 'geweld niet helpt' neem ik dus met een korreltje zout en is bewuste misleiding. Getuige ook dit citaat dat ik nu al op twee verschillende plaatsten op een forum heb gevonden:
Citaat:
Hierover is trouwens niet bericht door de mainstream media. Terwijl, als het waar zou zijn, dit groot effect zou hebben op de bevolking.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 11:35   #11670
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Dit is het zoveelste bewijs dat deze Exodus weldegelijk bezig is met kwalijke zaken. Hier wordt wederom 'de elite' genoemd die 'aanslagen in hun voordeel gebruiken'. De bewering dat 'geweld niet helpt' neem ik dus met een korreltje zout en is bewuste misleiding. Getuige ook dit citaat dat ik nu al op twee verschillende plaatsten op een forum heb gevonden:
Oud 13 december 2006, 15:43   #11671
exodus

Standaard

Sommige analysten zeggen dat de dollar zal crashen en de oplossing die gaat voorgesteld worden de "Amero" zal zijn, een nieuwe munt voor een Noord-Amerikaanse unie die bestaat uit de U.S, Canada en Mexico. Spilfiguur hierin is "The Fed", en we weten welke belangen zij dient.... De plannen voor de Noord-Amerikaanse unie staan in de startblokken en werd o.a door de CFR gepromoot, het implemenatieorgaan van de NWO in de US.

Dit ligt volledig in de lijn van het NWO plan, steeds de soevereiniteit van landen verminderen en overdragen naar supranationale organisaties teneinde dichter bij hun NWO te komen. We hebben hetzelfde hier al gehad met de EU en de euro, en in Amerika zullen ze dezelfde weg op gaan. De NWO is de werkelijke drijvende kracht achter die internationalsiering.

Citaat:
Analysts: Dollar collapse would result in 'amero'
Think deep recession likely regardless of Fed's actions

Jerome R. Corsi
Prisonplanet.com
Wednesday, December 13, 2006

Two analysts who have reconstructed money supply data after the Fed stopped publishing it argue a coming dollar collapse will set the stage for creating the amero as a North American currency to replace the dollar.
The reconstructed M3 data – the broadest measure of money – published on econometrician Gary Kuever's website, NowAndFutures.com, shows M3 increased at a rate of 11 percent in May, compared to 9 percent when the Federal Reserve quit publishing M3 data earlier this year.
Asked why the Fed decided to stop publishing M3 data, Kuever told WND, "The Fed probably wants to hide how much liquidity is being pumped into the market, and I expect the trend to keep pumping liquidity into the market will continue, especially since the economy is slowing down."
Why is this important?
"The trend line in my M3-plus-debt chart is staggering," Kuever said. "There has been a straight, long-term trend line of M3-plus-credit increasing since 2000. Long-term, we are creating inflation and the dollar has lost almost 98 percent of its value in the past 100 years."
Kuever, a retired investor, is concerned that with growing budget and trade deficits "the dollar could collapse."
"Especially if the Fed cannot increase rates, because we have already entered a recession," he said.

Bob Chapman, who issued a reconstructed M3 estimate to the 100,000 subscribers to his newsletter, "The International Forecaster", agrees.
"The world is awash in money and credit," Chapman told WND. "My numbers show M3 increasing at about a 10-percent rate right now."
Chapman believes the U.S. economy entered a recession in February. In his newsletter of Dec. 9 he predicted the Fed would hold interest rates at 5.25 percent.
"The Fed is in a very tough spot here," Chapman wrote, "If they raise rates, the real estate market will collapse, and if they lower rates, the dollar will collapse."
Meeting yesterday, the Federal Reserve Open Market Committee voted, as Chapman had predicted, to hold the overnight lending rates between banks steady at 5.25 percent. This was the fourth straight meeting the Fed had voted not to change rates. In its rate announcement, the Fed affirmed the economy had slowed.
Almost immediately after the announcement of the Fed's decision, the dollar weakened to a new 20-month low against the euro, with currency markets reportedly pricing in the expectation the Fed will be forced to lower rates next year to bolster the economy. Following the announcement by the Fed, the U.S. Dollar Index, or USDX, also dropped, with the dollar going below 83.
A dollar collapse is imminent, Chapman declared.
"Technicians studying the USDX think there is a support level for the dollar at 75, but I don't think so."
How low could the dollar go?
"If the dollar breaks through 78.33 on the USDX," Chapman answered, "my guess is the dollar will go through a 35-percent correction, which would put it at 55."
"The key in how low the dollar goes is the interest rates," Chapman told WND. "In January, the Fed is going to have to make a decision which way to go. If Fed rates go up, the dollar will hold in the 78.33 range, but the stock market and the economy will tank. If next year the Fed lowers rates to keep the economy from crashing, the bottom will fall out of the dollar, and I see it going as low as 55. Once the dollar hits bottom, it will take the stock market and the economy right with it anyway. The Fed is in a box they can't get out of."
As WND reported earlier this week, in an unusual move, the Bush administration is sending virtually the entire economic "A-team" to visit China for a "strategic economic dialogue" in Beijing Thursday and Friday. Treasury Secretary Henry Paulson and Federal Reserve Chairman Ben Bernanke are leading the delegation, along with five other cabinet-level officials, including Secretary of Commerce Carlos Gutierrez. Also in the delegation will be Labor Secretary Elaine Chao, Health and Human Services Secretary Mike Leavitt, Energy Secretary Sam Bodman, and U.S. Trade Representative Susan Schwab.
But Chapman doubts the trip will help the Fed to engineer a slow dollar slide.
"The Chinese are going to do what the Chinese want to do, not what we want them to do," he said. "I believe the Chinese are going to send Treasury Secretary Paulson and Fed Chairman Bernanke home packing, with little or nothing to show for the trip."
How severe will the coming dollar collapse be?
"People in the U.S. are going to be hit hard," Chapman warned. "In the severe recession we are entering now, Bush will argue that we have to form a North American Union to compete with the Euro."
"Creating the amero," Chapman explained, "will be presented to the American public as the administration's solution for dollar recovery. In the process of creating the amero, the Bush administration just abandons the dollar."

Laatst gewijzigd door exodus : 13 december 2006 om 15:44.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 16:26   #11672
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sommige analysten zeggen dat de dollar zal crashen en de oplossing die gaat voorgesteld worden de "Amero" zal zijn, een nieuwe munt voor een Noord-Amerikaanse unie die bestaat uit de U.S, Canada en Mexico. Spilfiguur hierin is "The Fed", en we weten welke belangen zij dient.... De plannen voor de Noord-Amerikaanse unie staan in de startblokken en werd o.a door de CFR gepromoot, het implemenatieorgaan van de NWO in de US.

Dit ligt volledig in de lijn van het NWO plan, steeds de soevereiniteit van landen verminderen en overdragen naar supranationale organisaties teneinde dichter bij hun NWO te komen. We hebben hetzelfde hier al gehad met de EU en de euro, en in Amerika zullen ze dezelfde weg op gaan. De NWO is de werkelijke drijvende kracht achter die internationalsiering.
Exodus, met eenvoudig en kritiekloos artikels van PrisonPlanet of Infowars te copy/pasten ga je echt niemand overtuigen hoor.

Je mist elke fundamenteel bewijs van het bestaan van de NWO.
En trouwens : de evolutie van natiestaten naar supranationale organisaties is onontkoombaar en zeker grotendeels positief te noemen.

Met andere woorden : kindjes kan je schrik aanjagen met verhaaltjes over de boeman, believers kan je misschien schrik aanjagen met verhaaltjes over de NWO etc. maar bij ernstige mensen moet je hiermee toch echt niet aankomen.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 17:16   #11673
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Samenzwering bestaan niet?

...
Wie zegt er nu dat samenzweringen niet bestaan?
Een bekende Belgische samenzwering is die van de ACV- en CVP-top in Poupehan tegen Guy Verhofstadt (ca. 1987).

Maar voor de zoveelste keer: de dwaze NWO-hypothese gaat ervan uit dat alle samenzweringen ter wereld sinds eeuwen overkoepeld worden door één opperste samenzwering, geleid door een elite die volgens de enen bestaan uit joodse bankiers, volgens anderen uit een beperkt aantal adellijke families, volgens weer anderen uit vrijmetselaars, volgens weer anderen uit een soort kartel van vrijmetselaars en jezuïeten, volgens weer anderen uit kapitalisten, volgens weer anderen uit een kartel van communisten en kapitalisten, voor weer anderen uit antireligieuze wetenschapsmensen, volgens weer anderen uit lieden die gemanipuleerd worden door buitenaardse wezens. En dan vergeet ik nog een aantal van theorieën, die er stuk voor stuk op neer komen dat die bepaalde hypothese de enige waarheid is.
Oud 13 december 2006, 17:42   #11674
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En trouwens : de evolutie van natiestaten naar supranationale organisaties is onontkoombaar en zeker grotendeels positief te noemen.
los van alle complottheoriën,

en los van of dit nu positief of negatief is,

de overdracht van macht naar boven toe, het nog meer centraliseren van de beslissingscentra en de mondialisering van de economie is GEEN natuurlijk proces dat de mens ondergaat. Er zijn mensen, groepen, instituties... die het bewust sturen. Het is zeer eenvoudig te benoemen als een groot politiek project dat de heersende machten momenteel aan het doorvoeren zijn.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 18:33   #11675
exodus

Standaard

Citaat:
Exodus, met eenvoudig en kritiekloos artikels van PrisonPlanet of Infowars te copy/pasten ga je echt niemand overtuigen hoor.

Met andere woorden : kindjes kan je schrik aanjagen met verhaaltjes over de boeman, believers kan je misschien schrik aanjagen met verhaaltjes over de NWO etc. maar bij ernstige mensen moet je hiermee toch echt niet aankomen.
Het is net die doorgedreven internationalisering door steeds dezelfde kliek die zo goed gedocumenteerd is. Het ben jij die niet naar de feiten kijkt. De internationalisering is de NWO aan het werk, voor onze ogen, maar de meeste mensen hebben het niet door omdat ze nog nooit in aanraking gekomen zijn met de info.
Oud 13 december 2006, 18:34   #11676
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon Bekijk bericht

Maar voor de zoveelste keer: de dwaze NWO-hypothese gaat ervan uit dat alle samenzweringen ter wereld sinds eeuwen overkoepeld worden door één opperste samenzwering, geleid door een elite die volgens de enen bestaan uit joodse bankiers, volgens anderen uit een beperkt aantal adellijke families, volgens weer anderen uit vrijmetselaars, volgens weer anderen uit een soort kartel van vrijmetselaars en jezuïeten, volgens weer anderen uit kapitalisten, volgens weer anderen uit een kartel van communisten en kapitalisten, voor weer anderen uit antireligieuze wetenschapsmensen, volgens weer anderen uit lieden die gemanipuleerd worden door buitenaardse wezens. En dan vergeet ik nog een aantal van theorieën, die er stuk voor stuk op neer komen dat die bepaalde hypothese de enige waarheid is.
Voor de zoveelste keer: dat is niet zo.
Oud 13 december 2006, 18:34   #11677
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
los van alle complottheoriën,

en los van of dit nu positief of negatief is,

de overdracht van macht naar boven toe, het nog meer centraliseren van de beslissingscentra en de mondialisering van de economie is GEEN natuurlijk proces dat de mens ondergaat. Er zijn mensen, groepen, instituties... die het bewust sturen. Het is zeer eenvoudig te benoemen als een groot politiek project dat de heersende machten momenteel aan het doorvoeren zijn.
hierover later meer, heb nu geen tijd.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 21:16   #11678
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En toch blijft je nutteloos commentaar posten...
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 22:54   #11679
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor de zoveelste keer: dat is niet zo.
Gelooft u dan niet meer in de eeuwenoude samenzwering van de grote, supergeheime NWO-elite?
Bent u dan eindelijk wat redelijker geworden? Of is het bescheidener (nadat IlluSion... zo verstandig was om afstand te nemen van jouw esoterisch gedweep)?
Oud 13 december 2006, 23:18   #11680
lezer
Burgemeester

Standaard

[quote=parcifal;2242041]
[quote]

Los van alle mogelijke NWO-complottheorieën is dit een bijzonder elitair en kwaadaardig geloof.

(Een geloof dat bovendien een onbevooroordeelde kijk naar NWO-theorieën onmogelijk maakt. Los van het feit dat de NWO-theorieën die duistere intenties vooropstellen inderdaad quasi onbewijsbaar zijn.)
lezer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be