![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11961 | |
Banneling
|
![]() vrije nieuwsgaring uh? Welnee
snode NWO plannen! Citaat:
Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11962 | |
Banneling
|
![]() gradualism in action!
Citaat:
Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11963 | |
Banneling
|
![]() Tsja
Citaat:
http://www.newstarget.com/021240.html Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11964 | |
Banneling
|
![]() lachen naar de UFO skeptici.
![]() Citaat:
http://www.rense.com/general74/ufoss.htm Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11965 | |
Banneling
|
![]() exactly what I said
Citaat:
Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11966 | |
Banneling
|
![]() Even voorstellen: de NWO!
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11967 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 4 januari 2007 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11968 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11969 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11970 |
Gouverneur
|
![]() Pindar als je je een paar minuten verdiept had in de post van alharb had je het toch mss iets beter begrepen.
Fluor komt in al het eten, lucht en water voor. Van eten vooral in thee en schelpdieren. Teveel is altijd schadelijk, zelfde probleem met natrium. Fluor in tandpasta helpt tegen tandbederf, alleen tandpasta gaan opdrinken is schadelijk. In water bezinkt fluor, de kans dat je een grote hoeveelheid fluor in leidingwater binnenkrijgt is dus alleen mogelijk met continu stromend water. Je probeert teveel wetenschappelijke feiten weg te werken met boeken en artikels van semi-wetenschappelijke bron en onduidelijke bron. Dit werkt bij de meeste mensen niet. Boeken hebben het doel te verkopen en te amuseren. Een duidelijk chemisch en biologisch wetenschappelijk artikel over fluor heb je nog niet weten te weerleggen. Zelfde over soja, met wat opzoekwerk weerleg ik ook al die doemberichten. Oh ja, ik heb nog een encyclopedie van 12 delen thuis liggen op papier uit de jaren 80 ofzo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11971 |
Gouverneur
|
![]() Over soja dit is een vrij critisch artikel over de nadelen van soja: http://www.chivo.nl/modules/news/art...hp?storyid=268
Conclusie van het artikel : Dat soja stoffen bevat die een actieve impact hebben op ons lichaam, zoveel is duidelijk. Of dit op lange termijn heilzaam is, dat valt nog te bezien. Een overmaat is zeker niet goed en dat is snel bereikt door de hoeveelheid verschillende en vaak verborgen toepassingen. De reputatie van soja blijkt toch wisselvallig wetenschappelijke onderbouwd en de mogelijke nadelen toch weinig zichtbaar. Er is geen bewijs voor dat soja, de kans op hart- en vaatziekte verminderd, ondanks de goedkeuring van de FDA. Elke claim met betrekking tot de preventieve werking bij kanker is zeer wankel, omdat niet duidelijk is welke stoffen en hoeveelheid verantwoordelijk zijn voor het effect. Het perfect eiwit is goed, maar verre van perfect en verstoring van de hormoonhuishouding wordt al in verband gebracht met aandoeningen aan de lever en aan de schildklier. Bovendien is soja een topallergeen, dus niet voor iedereen geschikt. De experts zijn over de voor- en nadelen van soja ernstig verdeeld en dat alleen is al een reden om sojaconsumptie te beperken tot twee tot maximaal drie keer per week. Het sprookje is niet over, maar het is de vraag of het eindigt met ... ze leefde nog lang en gelukkig. Brengt direct al de argument over soja in een gemiddelde noot en komt erop neer soja is goed alleen niet teveel. Sla is ook kankerverwekken trouwens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11972 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tsja, ik heb de slachtoffers hier al om me heen gezien, soya is niet goed Er zijn echter bewegingen die willen dat we denken dat soya goed is. Veel soya is o.m. afkomstig van Montano, een niet zo fris NWO bedrijf waar soya genetisch gemodificeerd vandaan komt. Maar goed, ieder moet zijn eigen onderzoekje maar doen, en zijn/haar eigen conclusie trekken. Mijn conclusie is dat het door en door slecht is! Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11973 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mbt de encyclopedie, welk jaar van uitgifte? Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11974 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Natuurlijk link je naar een website van een samenzweringsfreak, wat we ondertussen al gewend zijn. Hier is er al vast een bron die nog met twee voeten op de grond staat (volgens jouw waarschijnlijk een mind-controlled slaafje van de NWO, de Illuminati, reptielen uit een andere dimensie of de smurfen) http://www.msnbc.msn.com/id/16431613/ Dat die mensen iets gezien hebben kan goed zijn, maar dat wil nog niks zeggen. Lage bewolking en schijnwerpers van de luchthaven kunnen nogal eens rare effecten geven. De radar had niks gezien, net zoals trouwens de meeste mensen op de luchthaven. Chicago O'Hare is één van de drukste luchthavens ter wereld, denk je nu echt dat daar een vliegende schotel zomaar even boven kan komen zweven zonder dat dat door op zijn minst een paar honderd mensen opgemerkt wordt? Ik ben er vrij zeker van dat het hier om een optische illusie ging die alleen vanuit een bepaalde richting en hoek goed te zien was; daarom is het maar door een paar personen gezien. Zo zijn er ettelijke duizenden gevallen van gezichtsbedrog dat voor "vliegende schotels" aanzien werd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11975 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik herhaal hem hier even , want straks heb ik natuurlijk weer een ander: Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11976 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En wat mankeren die slachtoffers dan wel? Vrijwel iedereen krijgt wel op één of andere manier soja of afgeleide produkten binnen, en ik heb in ieder geval nog nooit gehoord van iemand die daar ziek door is geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11977 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Pindar : 4 januari 2007 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11978 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
grote ontregeling geweest bij iemand met de vrouwelijke huishouding. na stoppen met soya was het probleem geheel weg! Maar goed, dergelijke zaken staan ook in het boek genoemd en in de site waarheen ik refereerde. Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11979 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Da's een goeie. Jij weet van die ufo even veel als ik en de rest van de wereld: een paar mensen heb iets gezien dat ze als schijfvormig omschreven dat kort daarop verdween. Je hebt geen foto's, geen videobeelden, geen tastbaar bewijs, niks! En op basis daarvan lijk jij te besluiten dat dit een buitenaards tuig is en dat er één of ander complot aan de gang is om dat geheim te houden. En kom niet af met Roswell of om het even welke andere kwak want dat is al honderd keer vakkundig tot brandhout verwerkt. Ik vraag me trouwens af waarom die aliens zo ver zouden vliegen om even rond te hangen boven een vliegveld en dan terug te vertrekken. Trouwens, kunnen die zich niet onzichtbaar maken? Een beschaving die het zich kan permitteren zoveel lichtjaren te vliegen om even een kijkje te komen nemen moet toch wel over een soort cloaking-device beschikken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11980 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(ook niet alles tuurlijk ![]() Maar ja ik heb je al boeken aangeraden, wanneer ga je die eens lezen? ![]() Het is echt ondoenlijk alles effe hier neer te zetten. Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |