![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11981 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11982 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11983 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Robertson says God told him of 'mass killing' in U.S. in 2007 Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11984 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11985 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11986 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Er zijn ook nogal wat mensen die problemen hebben met melk te verteren (een miljard ofzo). Is gewoon een genetisch iets hoe je je gedraagt op bepaalde stoffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11987 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Naar skeptici luisteren! LOL. De meeste skeptici zouden nog proberen me te overtuigen dat ik geen oren had.De meeste zijn dichtgespijkerd tot op het bot, EN Zitten er desinfo agenten tussen! Maar ok, jij recht op je mening en ik ook, ok? Wel is het zo dat er heel veel des-info in het UFO veld is, veel door CIA agenten, en veel, heel veel door een geheim genootschap, de "Aviary" Dus je moet idd oppassen met waar je de info (of desinfo) vandaan hebt. ![]() Daar ben ik me maar al te bewust van hoor. Nuff Said Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11988 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je goed recht hoor, wat mij betreft geen enkel probleem. Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11989 |
Gouverneur
|
![]() Ow ja om die Jezus door te trekken:
Onlangs onderzoek heeft aangetoont dat er een verband is tussen regen en autisme. In regenachtige gebiieden waren er meer mensen met autisme dan in met weinig regen. Statistische correlatieve verbanden zijn geen bewijwen he. Als je Allah door God vervangt of door Jaweh heb je ook min of meer dezelfde godsdient hé. En die zevende dag is ook verbonden met de babyloniers. Die encyclopedie zal ik eens opzoeken |
![]() |
![]() |
![]() |
#11990 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11991 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben hier blij verrast te ontdekken dat er op dit forum zoveel interesse is in de NWO-911 thematiek.
Er is in Belgie geen enkele groep aktief voor zover ik weet. Vorige maand heeft cinema Nova in Brussel 911 mysteries vertoont voor een volle zaal 'believers' Hier sprak eveneens Italiaans europarlementarier Giullietto Chiessa een overtuigd militant.Een aantal mensen met hem overwegen een klein comitee te vormen Dit voorjaar willen een aantal getuigen waaronder Mr Rodriguez een tournee doen in Europa. Zijn op dit forum mensen geinteresseerd daar aan mee te werken voor in Belgie? In parijs en NL zijn al voorstellen. u kunt kontakt opnemen op [email protected] lifesamiracle.cjb.net is eveneens een link die bij een kleine aktie hoort die we aan het doen zijn in Leuven |
![]() |
![]() |
![]() |
#11992 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11993 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11994 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als je een beetje het UFO fenomeen bestudeert dat zie je dat die alternatieve verklaringen om toch geen intelligent bestuurd object te moeten beschouwen soms totaal niet passen.
Laatst gewijzigd door exodus : 5 januari 2007 om 08:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11995 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11996 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11997 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11998 | |
|
![]() De Madrid bombing is de de media maar lauwtjes onthaalt. Maar moesten er Moslims en/of Al Quada achter gezeten hebben... ho maar! Zo zie je maar dat de media het bewustzijn van de mensen stuurt.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11999 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar heb ik ook al aan gedacht, idd veel overzichtelijker. Doen ik! Dus mensen, het encyclopedie experiment in een nieuwe thread. Zet hem zo op Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12000 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zeer zeer zeer lovenswaardig initiatief!!!!! En ik vermoed, en hoop zeer zeker, dat er meer mensen gaan opstaan en aktief worden en we ons niet langer laten naaien!!! Laten we stoppen met volgzame schaapjes te zijn! Pin d' Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 5 januari 2007 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |