Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 januari 2007, 21:37   #11981
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win.

-Mahatma Gandhi
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 21:41   #11982
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ridicule is the first and last argument of fools.
Charles Simmons
Oud 4 januari 2007, 21:45   #11983
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Robertson says God told him of 'mass killing' in U.S. in 2007

'Religious broadcaster Pat Robertson cited communications with God in predicting Tuesday that horrific terrorism aimed at the United States will result in "mass killing" during the second half of 2007. "The Lord didn't say nuclear, but I do believe it'll be something like that - that'll be a mass killing, possibly millions of people, major cities injured," Robertson said.'

Sounds more like he's had a conversation with the Bush family

Robertson says God told him of 'mass killing' in U.S. in 2007

Pin d'Ar
Oud 4 januari 2007, 21:49   #11984
Leviathan
Provinciaal Statenlid

Leviathan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
lichtjaren??? je maakt weer de bekende fout. Verder heb je gedeeltelijk gelijk. Aaan de andere kant weet ik wat de NWO op dit gebied zoal doet.
(ook niet alles tuurlijk )
Maar ja ik heb je al boeken aangeraden, wanneer ga je die eens lezen?
Het is echt ondoenlijk alles effe hier neer te zetten.

Pin d'Ar
Ik heb ooit genoeg boeken over ufo's gelezen, en lang niet alleen van skeptici! Eén ervan was bv. "Ufo: het geheimboek". Op dat moment leek het me vrij geloofwaardig, maar achteraf bleek de schrijver wel een massa vrij belangrijke feiten niet vermeld te hebben. Om er een paar op te noemen: van de "buitenaardse lijken" die in Roswell gevonden zouden zijn was voor het eerst in 1978 sprake, meer dan dertig jaar na de feiten. Bob Lazar, die beweerde een ufo onderzocht te hebben in Area 51, is een typische figuur van twaalf stielen, dertien ongelukken en een paar veroordelingen voor fraude, heeft nooit op het MIT gezeten in tegenstelling tot wat hij beweerde en kon zelfs in de ufo-gemeenschap op maar een heel magere aanhang rekenen. Herinneringen aan "abductions" worden via hypnose eerder gefabriceerd dan bovengehaald, en zelfs mensen die niks van ufo's en verhalen over aliens moeten hebben produceren onder hypnose dezelfde fantastische verhalen als de "abductees". De zogenaamde "inplantingen" die bij abductees aangetroffen worden zijn gewoon splinter metaal of bot die bij een valpartij of iets dergelijks in het lichaam terecht gekomen zijn. En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan! Ik raad je aan misschien ook eens te luisteren naar wat skeptici te vertellen hebben (eigenlijk verloren moeite want ik weet goed genoeg dat je dat toch niet zal doen). In tegenstelling tot wat jij denkt weten die wel degelijk heel goed waarover ze het hebben!

Leviathan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 21:51   #11985
Pindar
Banneling

Standaard

Zoals 'we' eerder gezegd hebben, In het "Jezus verhaal" is de zon
(die 'aanbeden' wordt door de illuminati) vervangen door een man (Jezus)

Geintresseerd?

Wat mij betreft, zeer, zeer, intressant!

video 1

video 2

video 3

video 4

video 5

video 6

Pin d'Ar
Oud 4 januari 2007, 21:53   #11986
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Helaas kan ik hier niet te persoonlijk worden, maar er is bv een zeer
grote ontregeling geweest bij iemand met de vrouwelijke huishouding.
na stoppen met soya was het probleem geheel weg!
Maar goed, dergelijke zaken staan ook in het boek genoemd en in de
site waarheen ik refereerde.

Pin d'Ar
Zoals ik in al schreef zijn er mensen die allergisch zijn aan soja en op lange termijn slechte effecten kan veroorzaken afhankelijk van de persoon en heeft soja net zoals graan ook zijn ongezonde kantjes.
Er zijn ook nogal wat mensen die problemen hebben met melk te verteren (een miljard ofzo). Is gewoon een genetisch iets hoe je je gedraagt op bepaalde stoffen.
Asshen Sukar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 21:54   #11987
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leviathan Bekijk bericht
Ik heb ooit genoeg boeken over ufo's gelezen, en lang niet alleen van skeptici! Eén ervan was bv. "Ufo: het geheimboek". Op dat moment leek het me vrij geloofwaardig, maar achteraf bleek de schrijver wel een massa vrij belangrijke feiten niet vermeld te hebben. Om er een paar op te noemen: van de "buitenaardse lijken" die in Roswell gevonden zouden zijn was voor het eerst in 1978 sprake, meer dan dertig jaar na de feiten. Bob Lazar, die beweerde een ufo onderzocht te hebben in Area 51, is een typische figuur van twaalf stielen, dertien ongelukken en een paar veroordelingen voor fraude, heeft nooit op het MIT gezeten in tegenstelling tot wat hij beweerde en kon zelfs in de ufo-gemeenschap op maar een heel magere aanhang rekenen. Herinneringen aan "abductions" worden via hypnose eerder gefabriceerd dan bovengehaald, en zelfs mensen die niks van ufo's en verhalen over aliens moeten hebben produceren onder hypnose dezelfde fantastische verhalen als de "abductees". De zogenaamde "inplantingen" die bij abductees aangetroffen worden zijn gewoon splinter metaal of bot die bij een valpartij of iets dergelijks in het lichaam terecht gekomen zijn. En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan! Ik raad je aan misschien ook eens te luisteren naar wat skeptici te vertellen hebben (eigenlijk verloren moeite want ik weet goed genoeg dat je dat toch niet zal doen). In tegenstelling tot wat jij denkt weten die wel degelijk heel goed waarover ze het hebben!

Naar skeptici luisteren! LOL. De meeste skeptici zouden nog proberen me te overtuigen dat ik geen oren had.De meeste zijn dichtgespijkerd tot op het bot, EN Zitten er desinfo agenten tussen!
Maar ok, jij recht op je mening en ik ook, ok?
Wel is het zo dat er heel veel des-info in het UFO veld is, veel door CIA agenten, en veel, heel veel door een geheim genootschap, de "Aviary"
Dus je moet idd oppassen met waar je de info (of desinfo) vandaan hebt.
Daar ben ik me maar al te bewust van hoor.

Nuff Said

Pin d' Ar
Oud 4 januari 2007, 21:56   #11988
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Asshen Sukar Bekijk bericht
Zoals ik in al schreef zijn er mensen die allergisch zijn aan soja en op lange termijn slechte effecten kan veroorzaken afhankelijk van de persoon en heeft soja net zoals graan ook zijn ongezonde kantjes.
Er zijn ook nogal wat mensen die problemen hebben met melk te verteren (een miljard ofzo). Is gewoon een genetisch iets hoe je je gedraagt op bepaalde stoffen.
ja jongen, wat je niet wil zien dat wil je gewoon niet zien
Je goed recht hoor, wat mij betreft geen enkel probleem.

Pin d' Ar
Oud 4 januari 2007, 22:00   #11989
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Ow ja om die Jezus door te trekken:
Onlangs onderzoek heeft aangetoont dat er een verband is tussen regen en autisme. In regenachtige gebiieden waren er meer mensen met autisme dan in met weinig regen.
Statistische correlatieve verbanden zijn geen bewijwen he.

Als je Allah door God vervangt of door Jaweh heb je ook min of meer dezelfde godsdient hé. En die zevende dag is ook verbonden met de babyloniers.

Die encyclopedie zal ik eens opzoeken
Asshen Sukar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 22:45   #11990
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ow ja om die Jezus door te trekken:
Onlangs onderzoek heeft aangetoont dat er een verband is tussen regen en autisme. In regenachtige gebiieden waren er meer mensen met autisme dan in met weinig regen.
Statistische correlatieve verbanden zijn geen bewijwen he.

Als je Allah door God vervangt of door Jaweh heb je ook min of meer dezelfde godsdient hé. En die zevende dag is ook verbonden met de babyloniers.

Die encyclopedie zal ik eens opzoeken
Wat je hier nu wil zeggen is mij totaal onduidelijk!

Pin d'Ar
Oud 5 januari 2007, 01:10   #11991
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Ik ben hier blij verrast te ontdekken dat er op dit forum zoveel interesse is in de NWO-911 thematiek.
Er is in Belgie geen enkele groep aktief voor zover ik weet.
Vorige maand heeft cinema Nova in Brussel 911 mysteries vertoont voor een volle zaal 'believers' Hier sprak eveneens Italiaans europarlementarier Giullietto Chiessa een overtuigd militant.Een aantal mensen met hem overwegen een klein comitee te vormen
Dit voorjaar willen een aantal getuigen waaronder Mr Rodriguez een tournee doen in Europa. Zijn op dit forum mensen geinteresseerd daar aan mee te werken voor in Belgie? In parijs en NL zijn al voorstellen.
u kunt kontakt opnemen op [email protected]
lifesamiracle.cjb.net
is eveneens een link die bij een kleine aktie hoort die we aan het doen zijn in Leuven
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2007, 02:36   #11992
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wil een, denk ik, zeer intressant experiment doen
Daarvoor wil ik weten wie er momenteel thuis een 'gewone encyclopedie" heeft! Zelf heb ik er helaas geen.
(btw Dit experiment is zeer relevant voor de NWO thread)
Als je er een thuis of ergens anders hebt, wil je dat dan neerzetten, samen
met het jaar van uitgifte?

Ik hoop dat er genoeg mensen mee doen, de reden van deze vraag zal ik
later uitleggen.

Pin d' Ar
Ik heb hier de Grote Nederlandse Larousse Encyclopedie uit 1971 liggen. Dat zijn 25 of zo dikke turven. Zou je voor dat experiment geen nieuwe thread kunnen beginnen? Het gaat soms zeer snel in deze thread. Geen zin om te veel te klikken.
Oud 5 januari 2007, 08:31   #11993
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pindar als je je een paar minuten verdiept had in de post van alharb had je het toch mss iets beter begrepen.

Fluor komt in al het eten, lucht en water voor. Van eten vooral in thee en schelpdieren. Teveel is altijd schadelijk, zelfde probleem met natrium.
Fluor in tandpasta helpt tegen tandbederf, alleen tandpasta gaan opdrinken is schadelijk.
In water bezinkt fluor, de kans dat je een grote hoeveelheid fluor in leidingwater binnenkrijgt is dus alleen mogelijk met continu stromend water.

Je probeert teveel wetenschappelijke feiten weg te werken met boeken en artikels van semi-wetenschappelijke bron en onduidelijke bron. Dit werkt bij de meeste mensen niet.
Boeken hebben het doel te verkopen en te amuseren. Een duidelijk chemisch en biologisch wetenschappelijk artikel over fluor heb je nog niet weten te weerleggen.

Zelfde over soja, met wat opzoekwerk weerleg ik ook al die doemberichten.

Oh ja, ik heb nog een encyclopedie van 12 delen thuis liggen op papier uit de jaren 80 ofzo.
Je zou beter eens een van die boeken lezen die Pindar aangehaalt heeft. Dan zal je zien wat flouride is, de effecten en hoe het opzettelijk in de voedselketel en tandheelkunde wordt gehouden.
Oud 5 januari 2007, 08:39   #11994
exodus

Standaard

Citaat:
Natuurlijk link je naar een website van een samenzweringsfreak, wat we ondertussen al gewend zijn. Hier is er al vast een bron die nog met twee voeten op de grond staat (volgens jouw waarschijnlijk een mind-controlled slaafje van de NWO, de Illuminati, reptielen uit een andere dimensie of de smurfen)

http://www.msnbc.msn.com/id/16431613//
Dus omdat het van een mainstream bron komt is het plots wel weer legitiem? Er wordt in dat artikel trouwens gelinkt naar een mainstream bron. In het MSNBC artikel worden trouwens niet de statements opgenomen van diegene die de UFO gezien hebben waarbij ze duidelijk zeggen dat het een schotelvorming schip was die later door het wolkendek schoot aan hoge snelheid en zelfs een afdruk naliet in het wolkendek.

Citaat:

Dat die mensen iets gezien hebben kan goed zijn, maar dat wil nog niks zeggen. Lage bewolking en schijnwerpers van de luchthaven kunnen nogal eens rare effecten geven. De radar had niks gezien, net zoals trouwens de meeste mensen op de luchthaven. Chicago O'Hare is één van de drukste luchthavens ter wereld, denk je nu echt dat daar een vliegende schotel zomaar even boven kan komen zweven zonder dat dat door op zijn minst een paar honderd mensen opgemerkt wordt? Ik ben er vrij zeker van dat het hier om een optische illusie ging die alleen vanuit een bepaalde richting en hoek goed te zien was; daarom is het maar door een paar personen gezien. Zo zijn er ettelijke duizenden gevallen van gezichtsbedrog dat voor "vliegende schotels" aanzien werd.
Typische denial weer. Die mensen beweren bij hoog en laag dat ze een echt een schip gezien hebben en dat het geen optisch effect was. Maar natuurlijk zijn ze daar weer met hun algemene verklaringen van weerfenomenen of schijnwerpers, waarmee de (zogezegde) sceptici gretig en maar al te gemakkelijk akkoord gaan.

Als je een beetje het UFO fenomeen bestudeert dat zie je dat die alternatieve verklaringen om toch geen intelligent bestuurd object te moeten beschouwen soms totaal niet passen.

Laatst gewijzigd door exodus : 5 januari 2007 om 08:40.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2007, 08:46   #11995
exodus

Standaard

Citaat:
Da's een goeie. Jij weet van die ufo even veel als ik en de rest van de wereld: een paar mensen heb iets gezien dat ze als schijfvormig omschreven dat kort daarop verdween. Je hebt geen foto's, geen videobeelden, geen tastbaar bewijs, niks! En op basis daarvan lijk jij te besluiten dat dit een buitenaards tuig is en dat er één of ander complot aan de gang is om dat geheim te houden. En kom niet af met Roswell of om het even welke andere kwak want dat is al honderd keer vakkundig tot brandhout verwerkt.
Er zijn vele zo'n waarnemingen van UFO's , sommige zelfs op videobeelden. Bekijk eens de docu out of the blue op google video. Wij baseren onze mening over UFO's niet op basis van dit ene, maar op het gehele fenomeen.

Citaat:
Ik vraag me trouwens af waarom die aliens zo ver zouden vliegen om even rond te hangen boven een vliegveld en dan terug te vertrekken. Trouwens, kunnen die zich niet onzichtbaar maken? Een beschaving die het zich kan permitteren zoveel lichtjaren te vliegen om even een kijkje te komen nemen moet toch wel over een soort cloaking-device beschikken?
Dit zijn allemaal vragen die niets teniet doen aan de waarneming. Als het een UFO is met leven in, aards of buitenaards, dan heeft die zijn eigen redenen om daar te zijn. Redenen waar wij enkel naar kunnen gissen.
Oud 5 januari 2007, 08:51   #11996
exodus

Standaard

Citaat:
Rosswell en Bob Lazar zijn wel de makkelijkste doelwitten hé... er is veel meer rond het UFO fenomeen dan BOB Lazar of Rosswell hoor.
Oud 5 januari 2007, 08:54   #11997
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
Ik ben hier blij verrast te ontdekken dat er op dit forum zoveel interesse is in de NWO-911 thematiek.
Vorige maand heeft cinema Nova in Brussel 911 mysteries vertoont voor een volle zaal 'believers' Hier sprak eveneens Italiaans europarlementarier Giullietto Chiessa een overtuigd militant.Een aantal mensen met hem overwegen een klein comitee te vormen
Dit voorjaar willen een aantal getuigen waaronder Mr Rodriguez een tournee doen in Europa. Zijn op dit forum mensen geinteresseerd daar aan mee te werken voor in Belgie? In parijs en NL zijn al voorstellen.
lifesamiracle.cjb.net
is eveneens een link die bij een kleine aktie hoort die we aan het doen zijn in Leuven
Lovenswaardig initiatief. In Nederland staan ze er al veel verder mee, het werd tijd dat er in België ook iets gedaan werd.
Oud 5 januari 2007, 09:00   #11998
exodus

Standaard

De Madrid bombing is de de media maar lauwtjes onthaalt. Maar moesten er Moslims en/of Al Quada achter gezeten hebben... ho maar! Zo zie je maar dat de media het bewustzijn van de mensen stuurt.

Citaat:

Terror's Trivial When It's Not Muslims
Madrid Airport bombing receives scant attention

Paul Joseph Watson
Prison Planet
Thursday, January 4, 2007

How many people who aren't news junkies know that Madrid Airport was bombed on Saturday? Relatively few I would venture, and that's because major western governments and their media mouthpieces don't hype terror unless Muslims are behind it.

I personally only caught the story a couple of days after it happened on an obscure channel on UK digital satellite called Euro News. Operatives of the Basque separatist organization ETA packed 800kg of explosives in a car bomb that ripped apart the parking lot of Barajas Madrid Airport, killing two and injuring twenty people.

Now imagine if "Al-Qaeda" bombed Heathrow or LAX. You'd never hear the end of it, the news would be on it 24/7 and entering an airport would be akin to checking into a concentration camp. And yet Saturday's blast was greeted by little more than bylines and muted dismissals by the mainstream media.

Before 9/11 terrorism was seen through the prism of a criminal problem because fewer people lose their lives as a result of it than do those who get struck by lightening. There have been just 2,929 terror induced deaths since 9/11 according to the Bush administration's own numbers and more people every year die in swimming pool accidents - hardly the mega threat to western society that many have portrayed. Put in this context, Saturday's bombing would not have made the top of the news because like all terrorism that occurs in the west, it is extremely rare, random and, like murder, rape or theft, is impossible to ever truly prevent.

But in the "post 9/11 world," the artificial creation and maintenance of the myth of "Islamofascism" is dependent on ceaseless obsession with the imminent threat of Muslim terror around every corner, and that's why something like the Madrid Airport bombing would have been shoved down our throats until kingdom come - but only if Muslims were behind it.
Terror attacks like Saturday's become mere pre-cursors to the "and finally" puff piece if they can't be pinned on "Islamofascists" and the scam recycled.

It's almost a national emergency nowadays if Muslims - God forbid - are seen praying on an aeroplane, and their every action being scrutinized as a foreboding for the apocalypse, which only breeds suspicion across all of society, has turned the land of the free into the United States of Hysteria.
Swimming pools killed more Americans than terrorists today - Muslim or otherwise.

Fear is a lie.
[SIZE=+2]F[/SIZE]alse
[SIZE=+2]E[/SIZE]
vidence
[SIZE=+2]A[/SIZE]
ppearing
[SIZE=+2]R[/SIZE]eal.
postCount('040107trivial');
Oud 5 januari 2007, 10:00   #11999
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Ik heb hier de Grote Nederlandse Larousse Encyclopedie uit 1971 liggen. Dat zijn 25 of zo dikke turven. Zou je voor dat experiment geen nieuwe thread kunnen beginnen? Het gaat soms zeer snel in deze thread. Geen zin om te veel te klikken.

Daar heb ik ook al aan gedacht, idd veel overzichtelijker.
Doen ik!

Dus mensen, het encyclopedie experiment in een nieuwe thread.
Zet hem zo op

Pin d' Ar
Oud 5 januari 2007, 10:14   #12000
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
lifesamiracle.cjb.net

Zeer zeer zeer lovenswaardig initiatief!!!!!

En ik vermoed, en hoop zeer zeker, dat er meer mensen gaan opstaan en
aktief worden en we ons niet langer laten naaien!!!

Laten we stoppen met volgzame schaapjes te zijn!

Pin d' Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 5 januari 2007 om 10:15.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be