![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12001 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d’Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12002 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12003 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een lege parking opblazen valt niet onder zware misdaden he. Volgens de rechbank gaat dat het "met voorbedachte rade beschadigen van staats of prive eigendom zijn. " Alleen zijn er nu 2 doden gevallen dus is het "vernietigen van andermans eigendom met onvrijwillige doodslag tot gevolg" Voor de rechter gaat dat moord zijn, maar dat is zijn interpretatie. Al Qauida heeft tot nu toe geen lege gebouwen opgeblazen en had altijd tot doel slachtoffers te maken en dit is ook ongeveer altijd gelukt. Het belangrijkste is het verschil in schade. Als de WTC torens opgeblazen waren door de ETA zonder doden was dit ook een spektakel geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12004 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ben het hier mee eens
![]() |
#12005 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12006 | |
|
![]() Citaat:
WTC is NIET opgeblazen door Al Qaeda
![]() |
![]() |
#12007 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12008 | ||
Banneling
|
![]() Wat ik en anderen al zo vaak gezegd hebben!
En men kon alleen maar lachen ![]() Echter: Citaat:
Citaat:
hier kunt U de video zien. Again Ridicule? Pin d'Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12009 |
Banneling
|
![]() Als je mijn professionele opinie wilt, ik vind dit:
![]() een prachtig uitgelicht beeld. Lekker hoe er diepte gecreëerd wordt door kouder en donkerder te gaan naar de achtergrond. Mooi veel details in het wit van het ruimtepak. Alleen spijtig dat zijn linkerbeen een beetje doorbloed in de ondergrond, maar dat kan liggen aan de grootte van dit prentje. Zeer mooie foto ![]() edit: nope, perfect uitgelicht, bleeding komt waarsch door compressie en verkleinen. http://www.panoramas.dk/moon/a11/im2apollo11a.html Laatst gewijzigd door KrisKras : 5 januari 2007 om 20:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12010 |
Gouverneur
|
![]() euhm apollo 13 landing wat wordt daarmee bedoelt? Die is nooit geland op de maan. Buiten die schrijffout is het hele artikel krampachtig.
De inleiding klopt al niet over de fotos. Als de russen wel fotos van de aarde konden maken met waarom hadden deze dan geen last van straling? En wat doen moderne satelieten er dan mee? En wetenschappelijk dan waarom verblind uv of rontgen cameras? Over die temperaturen klopt er ook al iets niet. Cameras op aarde hebben daar ook geen last van terwijl hier ook schommelingen van rond de 100C kunnen zijn. Hier ook satelieten zijn er op gemaakt en de russen hadden er ook geen probleem mee. Ofwel hielden ze er rekening mee ofwel werd die lens gewoon opniew schergesteld wat eigenlijk contant gebeurt bij opnames. Over de diepte van voetafdrukken zelfde probleem. We hebben het over maanstof wat tot dan toe onbekend product was. Geef mij eens een duidelijke uiteenzetting hoe ze op voorhand wisten hoe de maand zich ging gedragen als er mensen op stonden? Flash, wat een onzin. Flash werkt nooit op grote afstand. Da ding vloog op kilometers afstand van de maan af en de maan belichten is weggelegd voor de zon. En de reden van de vertoning slaagt alles. De hele 20ste eeuw waren er genoeg problemen in de USA om met een spectaculair iets af te komen. Slecht argument dus dat het net dan moest, had volgens die redenering evengoed in de jaren 20 gekund. De Russen hadden trouwens een week voor de Appolo ook een maanraket gelanceert alleen hadden ze hiervoor te veel haast gemaakt en is dit mislukt, wat moet ik hiervan denken? En dan we hebben space shuttles die 16 mensen de lucht in krijgen en weken rond de aarde draaiende houden. Alle Apollos waren fake maar de Space Shuttle lukte van de eerste keer. Apollo leek mij technisch een simpeler project hoor. Als je replyed, gelieve dan met een wetenschappelijke redenering af te komen die mijn argumenten onderlegt en geen links naar films of documentaires te posten |
![]() |
![]() |
![]() |
#12011 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij snap je het niet helemaal! ![]() Anders moet je deze video even bekijken . Nou ja , even, hij duurt iets meer dan 3 uur: ![]() Denk dat deze video/dvd je wel 'geneest' van de waanideen. ![]() http://www.amazon.com/What-Happened-.../dp/B0007UVXI6 Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12012 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
"On October 7, 1959, Luna-3 returned the first images of the hidden side of the Moon. Using a phototelevision camera, pairs of images were simultaneously exposed through 200mm and 500mm lenses. The Luna-3 camera was developed by P.F. Bratslavets and I.A. Rosselevich at the Leningrad Scientific Research Institute of Television. The images were processed and analyzed by Iu.N. Lipskii and his team at the Sternberg Astronomical Institute." Hier komt geen film bij kijken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
deze foto (de enige ooit van de aarde in zijn geheel) bewijst mede voor mij dat we er geweest zijn. ![]() maar dat sluit niet uit dat de foto's van Apollo 11 fake waren. Ookal waren ze daar geweest, iemand heeft een blunder gemaakt en deze hebben ze proberen op te lappen. Het leuke hieraan is dat mensen alles geloven als het maar van een 'officiële' bron komt. Sorry, maar deze foto's zijn zo fake als het orgasme van een hoer! Laatst gewijzigd door KrisKras : 5 januari 2007 om 21:55. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12013 |
Banneling
|
![]() Ze zijn ook op de maan geweest. Alleen niet met de technologie die ze ons laten zien. Ze reisen al lang door het universum. O.m. met de Aurora
en wij, de schaapjes, worden GIGANTISCH, en op vele vele niveaus voor de gek gehouden Wanneer gaan de schaapjes beseffen dat ze Kosmische Wezens zijn! Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#12014 |
Gouverneur
|
![]() Is deze foto met zekerheid door een bemand tuig gemaakt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12015 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Over die fotos het lijkt wel of sommige mensen eerder willen bewijzen dat het onmogelijk was dan wel mogelijk. De Russen konden het, de satelieten konden het, eerdere Apollos ook. Ze hadden er al genoeg ervaring op voorhand over fotos in de ruime. Naar ik weet is alumium rond het filmrolletje doen genoeg om het af te schermen van straling. Over de scherpte van de fotos dat is duur materiaal dat zichzelf scherstelt wat automatisch mooie beelden kan opleveren. Zelfde systeem als een electronisch fototoestel ongeveer doet alleen dan mechanisch en gedeeltelijk voorgeprogrameerd. En het contrast wordt ook aangepast. Dit geeft zon mooie lichteffecten en laat de sterren verdwijnen. Beetje fotokennis hebben. Schaduwen ga ik niet uitleggen, zoek je zelf maar op, staat heel dikwijls mooi utigelegd met fotos. Dan nog iets de radiosignalen van alle satelieten en ook van de Apolo 11 waren op heel de wereld op te vangen. Er zat dus iets in de ruimte op dat moment. En Pindar ik schrijf dat ik als reply wetenschappelijke onderbouwing wou en geen film op recensies van boeken. Wat doe je, je post een film van 3 uur???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12016 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik en anderen hebben daarop vaak gezegd dat het niet een kwestie is van even een wetenschappelijke onderbouwing geven. Daar is het gewoon veel te veel voor. Maar vertel mij eens, wat houdt je tegen om de video/dvd te bekijken? We bieden materiaal aan, die jij blijkbaar niet wenst te bekijken, en dan ga je het over een andere boeg gooien. Ik vraag het me echt af, als je echt geintresseerd bent, waarom je de video/dvd niet bekijkt. Toen ik er in eerste instantie achterkwam vond ik het ook heel vreemd, maar besloot het wel te onderzoeken, met als uitkomst, voor mij in ieder geval, dat we niet naar de maan zijn geweest zoals ze ons verteld hebben. En ook dit heb ik al zoooooooooooooooo vaak gezegd, ik KAN je niet eens overtuigen, dat moet je echt helemaal zelf doen! Het enige wat ik kan doen en doe, is materiaal aanbieden waar ieder maar mee moet doen wat hij/zij wil. Ik laat daarin iedereen vrij. Als jij echt er van overtuigd bent dat we wel op de maan zijn geweest, zoals ze ons gezegd hebben en hebben laten 'zien', so be it. Dat is jouw mening en opinie, en daar heb je gewoon recht op, Net als ik en anderen recht hebben op een daarvan afwijkende mening Zoals ik al eerder zei, Take it, or leave it! Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12017 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12018 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12019 | |
Banneling
|
![]() Deze wil ik U ook niet onthouden, want deze kant gaan we op:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pindar : 6 januari 2007 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12020 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en dan nog eens, pak een gewoon 35 mm rolletje, dit zit in een allu hulsje. Leg het een ganse dag in de zon. Laat het ontwikkelen en als het nog perfect onbelicht is betaal ik u een bak bier. Enne, photoshop bestaat nog niet zo lang hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |