![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12181 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Vragen naar bewijzen voor schadelijke invloed is één zienswijze. Het voorzorgsprincipe toepassen bij gerede twijfel, vind ik (en de grote meerderhied van de mensen, veronderstel ik ) rationeler. Indien we moeten wachten op bewijzen voor schadelijke invloed zullen we nog veel asbest, tabak, softenon,... -schandalen meemaken in de toekomst. Decennia te laat. Over aspartaam ed spreek ik me niet uit. Ik pas echter wel het voorzorgsprincipe toe, al heeft dat ook veel met smaak te maken: ik vind die dingen niet te drinken. Ik vind niet dat men iets dergelijks noodzakelijk moet verbieden. Men zou gezondheidsbedenkingen gewoon op de verpakking kunnen zetten, met de relativering dat daarover niets bewezen is. Mensen kunnen zelf kiezen. GMO's is een ander verhaal: daar prevaleert het voorzorgsprincipe, maar vooral is er een probleem in bv. Europa omdat contaminatie heir quasi niet te vermijden is. Coëxistentie met bv. biologische landbouw is onmogelijk, wat onaanvaardbaar is. Daarnaast kunnen effecten op de genetische soortenvariëteit wel eens onomkeerbaar zijn. In Amerika en Azië zijn gecontroleerde en streng bewaakte teelten misschien wel mogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voordat hij aftreedt wil Tony Blair nog enkele nieuwe politiestaat maatregelen erdoor drukken. Het aanleggen van megadatabases, gezichtherkingen, microchipping (voor geestelijk zieken!), etc... De control grid wordt verder opgezet, allemaal onder het mom van de strijd tegen terrorisme, dat ze zelf opzettelijk in stand houden.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12183 | |
|
![]() Interessant... ligt ook in de lijn met de claims dat de zogenaamde olieschaarste fake is.
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 18 januari 2007 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.informationliberation.com/?id=19540 Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 18 januari 2007 om 16:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12185 | |
Banneling
|
![]() Here we goooooooooooooo againnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
niks aan de hand! we zijn veilig! De overheid beschermt ons!!! sorry moet nu even overgeven Citaat:
Pin dÁr |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12186 | |
Banneling
|
![]() yeck, jaq, gatsie!
Citaat:
http://www.alternet.org/story/46757/ Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12187 | |
Banneling
|
![]() It isn't so!
Citaat:
http://observer.guardian.co.uk/world...984496,00.html Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12188 | |
Banneling
|
![]() NO! IT ISNT" SO!
Citaat:
kijken? Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12189 | |
Banneling
|
![]() Effe denken wie hier nu zei dat de BBC 'fris' was?
Citaat:
Hmmm Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() And so on and so forth Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12191 | |
Banneling
|
![]() And.....of we goooooooooooooooooo
Citaat:
http://www.ft.com/cms/s/572b41a6-a41...0779e2340.html Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
film at eleven ![]() Pin dÁr |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12193 | |
Banneling
|
![]() don't think we are no Target here!
Citaat:
lezen? Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12194 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ach, man, zet vlug uw zilverpapieren hoedje op, zoals deze pipo hier:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12195 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De NWO heeft hier al lang een oplossing voor of een andere geheime methode alleen is deze zo geheim dat alleen ingewijden deze weten. Je snapt het niet he . Alumium hoedjes verkopen->fluor als afval->giftige tandpasta->mensen ziek maken->voordelig voor de NWO. Tot zover deze cynische reply Laatst gewijzigd door Asshen Sukar : 18 januari 2007 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12196 | |
|
![]() Ze willen de dissidente stemmen smoren.... weeral een aanval op internet en mensen die kritische informatie versprienden ermee.
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 19 januari 2007 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12197 | |
|
![]() Gordon Brown , de kandidaat eerste minister in de U.K als opvolger van Tony Blair, heeft gisteren in een speech een van zijn visies uiteengezet. Een ervan is een nieuwe wereld orde (in zijn eigen woorden). Laat het duidelijk zijn wie hij dient....
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 19 januari 2007 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12198 |
Gouverneur
|
![]() hey exodus
afschaffen van democratie en technocratie invoeren is ook een nieuwe wereldorde hoor. Zijn we een goeie discussie in Europa sectie over aant voeren. Ben ik nu ook aanhanger gezien ik democratie uitmaak? Alles wat strookt met het huidige wereldbeeld is een nieuwe wereldorde. Er valt zoveel onder dat begrip. Als je iedereen die iets anders dan het huidig systeem wilt NWO fanaat noemt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12199 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |