Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 januari 2007, 16:43   #12261
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
amai Parci, waar heb je dit "ontzettend objectief" "artiekel" "zonder al te veel" haakjes "gevonden"?

http://www.libertypost.org/cgi-bin/r...4&Disp=All&#C0

comments zijn interessant...

Laatst gewijzigd door eti1777 : 26 januari 2007 om 16:46.
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 17:11   #12262
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht

So? Wij ontkennen toch niet dat hij die dingen verkoopt?
Mag hij wel nog geld verdienen??!! Hij moet toch ook zijn inkomsten hebben om zijn infrastructuur te betalen en zijn films te financeren en de bandbreedte van zijn (zeer druk bezochte) websites te betalen enzovoort. Zijn laatste film terrorstorm is zijn meest profesionele qua produktie en heeft ongeveer 80.000 dollar gekost.
Doet me gewoon denken aan bhagwan, die van zijn volgelingen (believers dus) 96 rolls royces cadeau kreeg, hoewel hij -naar eigen zeggen- totaal geen belang had voor aardse goederen. Right.

Ik denk dat Alex Jones aan de NWO-believers minstens al een evenwaardig bedrag verdiend heeft.
Het is gewoon een industrie, mijn beste.
Alex heeft er alle belang bij om geregeld opgepakt te worden en geïntimideerd en eventueel zelfs af en toe eens afgerost te worden.

Dat is allemaal reclame en dus geld in het bakje.
Ik zou zelfs durven suggereren dat hij bewust op zoek gaat naar een confrontatie met ordediensten om toch maar zijn 'gelijk' te kunnen demonstreren. (en om gratis materiaal voor zijn show en website te creëren).

De enige manier waarop ik hem zou kunnen beginnen geloven is: dat hij AL zijn inkomsten, gebaseerd op conspiracy theoriën zou wegschenken aan goede doelen.

Ik denk dat het eerder zal vriezen in de hel.

Laatst gewijzigd door parcifal : 26 januari 2007 om 17:12.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 17:19   #12263
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
De enige manier waarop ik hem zou kunnen beginnen geloven is: dat hij AL zijn inkomsten, gebaseerd op conspiracy theoriën zou wegschenken aan goede doelen.
Dus Alex Jones mag geen geld verdienen, anders is hij zoiezo al ongeloofwaardig.

Sorry hoor, maar bij zoveel stupiditeit heb ik geen zin meer om uitvoerig te reageren.
Oud 26 januari 2007, 17:23   #12264
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
"Adepten", alsof hij degene is die ons licht heeft doen branden
We prediken, net als Alex Jones en alle anderen die achter waarheid proberen komen, maar 1 ding en dat is om zélf onderzoek te doen.

Ik ben zelf geen Jones fan net omdat hij zoveel brult en er zoveel reclame in z'n shows komt, maar z'n jarenlang onderzoek ga ik daarom niet ongeloofwaardig noemen. In tegendeel, hij gebruikt vooral mainstream media en geloofwaardige mensen die uit het beroep zijn gestapt. Je kan zowat alles wat hij zegt zelf nagaan.
Neen, neen, Akufen, jullie prediken allerlei vooroordelen en beschuldigingen en onderbouwen die nooit.
Bovendien worden jullie eizona 'high' wanneer één van jullie geldzuchtige goeroes jullie vooroordelen opdweept met nog maar eens een fantasietje.

Enneuh, je kan inderdaad alles wat hij zegt nagaan en tot de vaststelling komen dat zijn gezegden het niet verder brengen dan hypothese.
Oud 26 januari 2007, 17:27   #12265
La Chunga
Minister

Standaard

Citaat:
Dus Alex Jones mag geen geld verdienen, anders is hij zoiezo al ongeloofwaardig.

Sorry hoor, maar bij zoveel stupiditeit heb ik geen zin meer om uitvoerig te reageren.
Tuurlijk mag hij geld verdienen,Exodus. Daar is op zich niks tegen. CT's moeten hun geld maar niet in zijn fantasieën stoppen.

Ik heb wel ethische bedenkingen bij zijn praktijken natuurlijk. Bij de één al wat meer dan de ander.

Zijn watervergiftigingsfantasie slaat zowat alles!
Eerst je adepten wijsmaken dat het water vergiftigd wordt en dan ze pogen een waterzuiveraar aan te smeren.
Laat me toe, bij dergelijke praktijken, tenminste mijn wenkbrauwen te fronsen.

Laatst gewijzigd door La Chunga : 26 januari 2007 om 17:28.
La Chunga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 17:32   #12266
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Tuurlijk mag hij geld verdienen,Exodus. Daar is op zich niks tegen. CT's moeten hun geld maar niet in zijn fantasieën stoppen.

Ik heb wel ethische bedenkingen bij zijn praktijken natuurlijk. Bij de één al wat meer dan de ander.
Je hebt dat omdat je denkt dat het zever is. Niemand die boekenschrijft of films maakt vraagt er geen geld voor, dat is simpelweg zo. Alex Jones geeft dan nog eens de toestemming zijn films gratis te kopieren voor non-profit doeleinden!

Citaat:
Zijn watervergiftigingsfantasie slaat zowat alles!
Eerst je adepten wijsmaken dat het water vergiftigd wordt en dan ze pogen een waterzuiveraar aan te smeren.
Laat me toe, bij dergelijke praktijken, tenminste mijn wenkbrauwen te fronsen.
Die waterfilters zijn niet van hem, maar van een bedrijf dat hij via zijn website promoot. Hij zal dus wel inkomsten krijgen voor de reclame die hij voor hun maakt. So what? Hij heeft zelf zo'n systeem staan.

Laatst gewijzigd door exodus : 26 januari 2007 om 17:32.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 17:38   #12267
La Chunga
Minister

Standaard

Het zou wel het toppunt zijn, mocht hij zelf géén dergelijke installatie hebben natuurlijk.

Kijk, Exodus, ik fantaseer even een samenzwerinkske uit mijn mouw dat stelt dat jullie NWO de lucht vergiftigd. Hierop smeer ik al mijn adepten een gasmasker aan. Natuurlijk loop ik - om de 'geloofwaardigheid' wat op te veizelen - zelf ook rond met een gasmasker.
Dat zou een niet al te ethische manier van geld verdienen zijn. Nietwaar?
Oud 26 januari 2007, 17:38   #12268
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Neen, neen, Akufen, jullie prediken allerlei vooroordelen en beschuldigingen en onderbouwen die nooit.
Bovendien worden jullie eizona 'high' wanneer één van jullie geldzuchtige goeroes jullie vooroordelen opdweept met nog maar eens een fantasietje.

Enneuh, je kan inderdaad alles wat hij zegt nagaan en tot de vaststelling komen dat zijn gezegden het niet verder brengen dan hypothese.
Dat is idd het fabeltje dat je jezelf al lange tijd wijsmaakt. Zeg nu zelf, als het allemaal maar fantasie was zat je hier niet eens. Of heeft de burger bescherming nodig van jullie voor mensen zoals wij?

btw, Kan je mij vertellen wie mijn goeroe is?

Laatst gewijzigd door Akufen : 26 januari 2007 om 17:39.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 17:43   #12269
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Het zou wel het toppunt zijn, mocht hij zelf géén dergelijke installatie hebben natuurlijk.

Kijk, Exodus, ik fantaseer even een samenzwerinkske uit mijn mouw dat stelt dat jullie NWO de lucht vergiftigd. Hierop smeer ik al mijn adepten een gasmasker aan. Natuurlijk loop ik - om de 'geloofwaardigheid' wat op te veizelen - zelf ook rond met een gasmasker.
Dat zou een niet al te ethische manier van geld verdienen zijn. Nietwaar?
Hij smeert u niks aan. Het is een ander bedrijf. Heb je al eens rondgekeken in een krant of op TV? Wat merk je op? Reclame! Krijg nu wat! En iemand van die werknemers zal wel 1 of meerdere producten gebruiken die vermeld worden in reclame. Begin maar alvast een onderzoek Sherlock.

Uw vergelijking gaat dus van geen kanten op, en nee we hebben uw hulp niet nodig om charlatans te kunnen onderscheiden.
Oud 26 januari 2007, 17:44   #12270
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben zelf geen Jones fan net omdat hij zoveel brult en er zoveel reclame in z'n shows komt, maar z'n jarenlang onderzoek ga ik daarom niet ongeloofwaardig noemen. In tegendeel, hij gebruikt vooral mainstream media en geloofwaardige mensen die uit het beroep zijn gestapt. Je kan zowat alles wat hij zegt zelf nagaan.
Én zijn hatelijk Texaans accent
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 17:45   #12271
La Chunga
Minister

Standaard

Citaat:
Dat is idd het fabeltje dat je jezelf al lange tijd wijsmaakt. Zeg nu zelf, als het allemaal maar fantasie was zat je hier niet eens.
Ik vind het belangrijk zo nu en dan enige vragen te stellen bij de beschuldigingen die uit jullie oneindige fantasie - die me mateloos boeit - voortspruiten. Ik heb het namelijk nogal moeilijk met loze en vooral niet sluitend onderbouwde fantasieën.

Citaat:
Of heeft de burger bescherming nodig van jullie voor mensen zoals wij?
Begod, neen. Ik zou eerder denken dat enige bescherming tegen jezelf nodig is als je zo goedgelovig bent.
Mijn jongsten bijvoorbeeld krijgt regelmatig de raad om nooit met vreemde volwassenen mee te gaan, zelfs al bieden ze hem snoep aan.

Citaat:
btw, Kan je mij vertellen wie mijn goeroe is?
Kan ik gedachten lezen dan?
Oud 26 januari 2007, 17:46   #12272
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Doet me gewoon denken aan bhagwan, die van zijn volgelingen (believers dus) 96 rolls royces cadeau kreeg, hoewel hij -naar eigen zeggen- totaal geen belang had voor aardse goederen. Right.

Ik denk dat Alex Jones aan de NWO-believers minstens al een evenwaardig bedrag verdiend heeft.
Het is gewoon een industrie, mijn beste.
Alex heeft er alle belang bij om geregeld opgepakt te worden en geïntimideerd en eventueel zelfs af en toe eens afgerost te worden.

Dat is allemaal reclame en dus geld in het bakje.
Ik zou zelfs durven suggereren dat hij bewust op zoek gaat naar een confrontatie met ordediensten om toch maar zijn 'gelijk' te kunnen demonstreren. (en om gratis materiaal voor zijn show en website te creëren).

Ik denk dat het eerder zal vriezen in de hel.
En verwacht je hetzelfde met wat HaliB verdient in Irak?
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 17:46   #12273
exodus

Standaard

Citaat:
Mijn jongsten bijvoorbeeld krijgt regelmatig de raad om nooit met vreemde volwassenen mee te gaan, zelfs al bieden ze hem snoep aan.
Hoe zou jij reageren moest je jongsten in de NWO beginnen geloven wanneer hij ouder wordt?
Oud 26 januari 2007, 17:50   #12274
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Kan ik gedachten lezen dan?
Dus uw argument dat we allemaal volgelingen zijn van enkele goeroes die op geld uit zijn is simpelweg uit uwen duim gezogen.

Waarvoor dank

Citaat:
Begod, neen. Ik zou eerder denken dat enige bescherming tegen jezelf nodig is als je zo goedgelovig bent.
Back at you

Laatst gewijzigd door Akufen : 26 januari 2007 om 17:51.
Oud 26 januari 2007, 17:53   #12275
La Chunga
Minister

Standaard

Citaat:
Hij smeert u niks aan. Het is een ander bedrijf. Heb je al eens rondgekeken in een krant of op TV? Wat merk je op? Reclame! Krijg nu wat! En iemand van die werknemers zal wel 1 of meerdere producten gebruiken die vermeld worden in reclame. Begin maar alvast een onderzoek Sherlock.

Uw vergelijking gaat dus van geen kanten op, en nee we hebben uw hulp niet nodig om charlatans te kunnen onderscheiden.
Amai, Akufen, je moet je niet druk maken als iemand je luchtkastelen doorprikt.

Alex Jones verkoopt voor Berkey. Hierzo...

http://infowars-shop.stores.yahoo.net/belithclwa.html

Je gelooft natuurlijk dat hij dat zomaar doet? Dat hij geen geld (bijvoorbeeld een commissie, ooit van gehoord?) ontvangt op de gerealiseerde verkoop? Dat de verkoop van deze waterzuiveringsproducten geen verband houdt met de watervergiftigingstheorie die hij CT's op de mouw spelde?
Oud 26 januari 2007, 17:58   #12276
La Chunga
Minister

Standaard

Citaat:
Dus uw argument dat we allemaal volgelingen zijn van enkele goeroes die op geld uit zijn is simpelweg uit uwen duim gezogen.

Waarvoor dank

Back at you
U moet dringend leren begrijpend lezen. Dat is altijd wel voor iets nuttig. Bijvoorbeeld het vermijden van veralgemeningen. Wanneer wordt gesteld 'adepten van' dan betekent dit niet dat iedereen adept is van deze of gene pineut. Geen dank, Akufen.
Oud 26 januari 2007, 18:01   #12277
La Chunga
Minister

Standaard

Citaat:
Hoe zou jij reageren moest je jongsten in de NWO beginnen geloven wanneer hij ouder wordt?
Wij doen ons best onze gasten een gezonde, kritische houding bij te brengen zodat de kans dat ze worden verleid door dromerijen en leugens wordt geminimaliseerd.
Mochten ze desondanks toch NWO-adepten worden, dan is dat maar zo.
Oud 26 januari 2007, 18:02   #12278
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Amai, Akufen, je moet je niet druk maken als iemand je luchtkastelen doorprikt.

Alex Jones verkoopt voor Berkey. Hierzo...

http://infowars-shop.stores.yahoo.net/belithclwa.html

Je gelooft natuurlijk dat hij dat zomaar doet? Dat hij geen geld (bijvoorbeeld een commissie, ooit van gehoord?) ontvangt op de gerealiseerde verkoop? Dat de verkoop van deze waterzuiveringsproducten geen verband houdt met de watervergiftigingstheorie die hij CT's op de mouw spelde?
En wij zijn de CT's?

Ik heb trouwens niet gezegd dat er geen geld verdiend werd, leer lezen.

Welke watervergiftigingstheorie mag dat dan wel zijn? En heb je een bron waar dat op de mouw spellen aan het licht komt?
Oud 26 januari 2007, 18:03   #12279
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Wij doen ons best onze gasten een gezonde, kritische houding bij te brengen zodat de kans dat ze worden verleid door dromerijen en leugens wordt geminimaliseerd.
Hoezo gaan ze niet naar school dan?
Oud 26 januari 2007, 18:04   #12280
La Chunga
Minister

Standaard

Citaat:
En wij zijn de CT's?

Ik heb trouwens niet gezegd dat er geen geld verdiend werd, leer lezen.

Welke watervergiftigingstheorie mag dat dan wel zijn? En heb je een bron waar dat op de mouw spellen aan het licht komt?
Oh neen, jij bent er zo eentje die discussieert om te discussiëren. Nu goed, dat mag! Amuseer je verder.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be