![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12281 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niemand is hier een adept van eender wie ook. Kijk eens naar de politiek en zie dan waar het meest aan "verafgoding" wordt gedaan.
![]() |
![]() |
#12282 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12283 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12284 |
|
![]()
Laatst gewijzigd door exodus : 27 januari 2007 om 20:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12285 |
Parlementslid
|
![]() Bagwan is in een ding geslaagd
Hij heeft mensen leren inzien dat blind vertrouwen geven aan het gezag niet goed is voor jezelf. dat was zijn missie. ik heb altijd plat gelegen van het lachen met zijn 'volgelingen' die t niet doorhadden...en zichzelf opgaven voor andere mans idealen en rolls juste als nu heel dat pak leugens van onze neo liberale gurus niet doorzien word american dream freedom and democratie money money money rolls rolls rolls rolls rolls luister naar mijn woorden kijk niet naar mijn daden pas als je door hebt dat er veel mooie loze praats verkocht worden over heel de wereld en dat diezelfde mensen hun eigen woorden niet in de praktijk brengen dan word je vrij. integendeel. Ze gebruiken hun woorden om u te misleiden, als rookgordijn voor hun MISDAAD te verbergen. Net als bagwan Dat wilde hij de mensen doen inzien..... heb ik begrepen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'AR |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12287 | |
|
![]() Hier een interview met een getuige die de UFO gezien heeft op de Chicago O"hare ariport waar er hier onlangs al een par keer over gesproken is:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12288 | |
Banneling
|
![]() o yes!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/politics/6297573.stm Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12290 | |
Banneling
|
![]() potverrrrr
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12291 | |
Banneling
|
![]() Here ye go!
Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 29 januari 2007 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12292 |
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12293 | |
|
![]() Hier nog een goed stuk over hoe mensen die geloven in de NWO behandelt worden, en de zwakte van de argumenten van de "tegenstanders", en waarom ze er niet in willen geloven.
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 29 januari 2007 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12294 |
Minister
|
![]() Bron?
![]() |
#12295 |
|
![]() None dare call it conspiracy van Gary Allen uit 1971.
Staat trouwens gratis te lezen op internet.
![]() |
![]() |
#12296 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12297 | |
|
![]() Bovenstaande stuk is volgens mij een van de cruxen (niet de enige maar toch een belangrijke) van waarom mensen de NWO niet willen accepteren:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is nog altijd heel, heel eenvoudig : als je een case kan maken, maak dan je case. Maar door te zwammen, wat je nu al zoveel maand doet, overtuig je niemand met enig kritische terughoudendheid. Poor judgement kan ik met zekerheid bewijzen bij jou en Pindar, de pot verwijt de ketel dus dat ie zwart ziet. En about ego's : dat is irrelevant. Als a en b factueel worden vastgesteld en leiden tot c, dan zal ik dat aanvaarden. No matter wat mijn eigen ideen daarrond zijn. Dat noemen ze objectiviteit en die is heus wel aanwezig. Als er een biologisch onderzoeker is die een taxonomisch rapport opstelt van een blauw wezentje met een witte puntmuts die meer dan geregeld het woord 'smurf' gebruikt, en dat rapport wordt geverifieerd door peers, dan zal ik dat aanvaarden. Ook al heb ik het niet echt voor smurfen en heb ik mij al eerder sceptisch uitgelaten over de mogelijkheid van hun bestaan. Catch my drift? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12299 |
|
![]() Interessante voordracht van David Icke, deel 3 van "Secrets of the matrix". Interessant, zeker ook voor disbelievers, omdat hij hier o.a over reptielen praat. Zo kan men het eens horen uit zijn eigen mond met de nodige uitleg erbij. Ook praat hij over andere dimensies en de uiteindelijke aard van onze realiteit.
http://video.google.nl/videoplay?doc...+of+the+matrix
![]() |
![]() |
#12300 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
b) schade impact te klein c) instorting zéér snel d) beton ging zo goed als volledig over in stof, bij zwaartekracht is dit onmogelijk e) kracht aanwezig die stalen kolommen kon wegslingeren f) typische demolitie "squibs" g) "voetprint-instorting" ondanks kanteling bij begin van instorting h) enorme rookontwikkeling met hete gassen bij instorting i) verpulvering tot minuscule deeltjes van vrijwel alles binnenin te toren j) WTC7 vertoont klassieke demolitie kenmerken, implosie ipv WTC1/2 explosie k) "incendiary" gevonden l) eerste 3 stalen hoogbouwen die volledig instorten na brand. "ik weet van geen bewijzen" ![]() |
|
![]() |
![]() |