Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 februari 2007, 02:40   #12321
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
En grondig informeren is voor hetzelfde als blindelings geloven wat een paar wackos verzinnen?
Daar ga JIJ licht over ... ik heb het hier reeds 10 maal gepost ... ik ben begonnen aan het 9-11 verhaal met als doel het conspiracy-verhaal dat me door een aantal vrienden werd aangekaart te ontkrachten.

Na verloop van (veel) tijd en (nog meer) energie ben ik spijtig genoeg tot het besluit moeten komen dat 9-11 een inside job was, dat het de voorbode was en noodzakelijk werd gevonden om Afghanistan, Irak, Libanon, ... te kunnen aanvallen.

Diezelfde studie heeft me ook geleerd dat JFK niet door Lee Harvey Oswald is gekilled, dat Roosevelt op de hoogte was van PH, ... , ...

Laatst gewijzigd door Gun : 1 februari 2007 om 02:46.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2007, 02:45   #12322
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens mij denkt u iets te simpel na over zulke zaken. Mijn vraag was hoever dat vliegtuig in die toren geboord was en u probeert er vanaf te komen met wat rond de pot te draaien waarschijnlijk omdat u het antwoord niet weet. Als zo'n vliegtuig zich door die toren boort hoeft hij echt niet te knikken. Hoe is het WTC gebouwd? Is het WTC zo gebouwd dat een impact in een hoek de toren moet doen knikken?
Rond de pot beste vriend?
Indien jij komt aandraven met dit type vragen?
Ga eens op zoek naar een antwoord op uw eigen vragen en kom dan ff terug, OK?

Citaat:
Indien een toren MOET knikken, waarom hebben ze hem dan niet gewoon laten knikken?
Maak eens een inschatting van de schade bij knick ... het vliegtuig had de toren meer in het midden moeten raken, dan was mijn these niet van toepassing ... maar men kan de zaken niet terug keren hé.

Citaat:
U wordt echt wel boos wanneer men een vraag stelt, dat op zich maakt uw betoog al een beeke amateuristisch. Dus voor ge nog wat verwijten naar mijne kop smijt informeer u over mijn vragen en geef me het antwoord.
Mijn excuses, U bent echter de elvendertigste hier op dit forum die hier als niet-geïnformeerde hoog van de toren komt kraaien dat we gek zijn.

We zijn niet gek beste Bazilfunk, spijtig genoeg zijn we dat niet. Ik had het ook graag anders gehad maar de realiteit is nu eenmaal zo.

Laatst gewijzigd door Gun : 1 februari 2007 om 02:56.
Oud 1 februari 2007, 02:52   #12323
Heftruck

Standaard

Citaat:
Volgens mij denkt u iets te simpel na over zulke zaken. Mijn vraag was hoever dat vliegtuig in die toren geboord was en u probeert er vanaf te komen met wat rond de pot te draaien waarschijnlijk omdat u het antwoord niet weet. Als zo'n vliegtuig zich door die toren boort hoeft hij echt niet te knikken. Hoe is het WTC gebouwd? Is het WTC zo gebouwd dat een impact in een hoek de toren moet doen knikken?

Indien een toren MOET knikken, waarom hebben ze hem dan niet gewoon laten knikken?

U wordt echt wel boos wanneer men een vraag stelt, dat op zich maakt uw betoog al een beeke amateuristisch. Dus voor ge nog wat verwijten naar mijne kop smijt informeer u over mijn vragen en geef me het antwoord.
Bazilfunk, informeren in plaats van zo hoog van je ivoren toren te staan blazen.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2007, 02:59   #12324
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Daar ga JIJ licht over ... ik heb het hier reeds 10 maal gepost ... ik ben begonnen aan het 9-11 verhaal met als doel het conspiracy-verhaal dat me door een aantal vrienden werd aangekaart te ontkrachten.
Wel ik heb ze ook allemaal doorgenomen maar wat mij opvalt aan al die theorien is dat er altijd wel een paar haken en ogen aan hangen. Meestal haal je die theorien onderuit door gewoon een zeer simpele vraag te stellen.

Ik merk het ook bij u, ik vraag hoever het vliegtuig de toren heeft doorboord en u verteld me dat ik het zelf maar moet opzoeken.

Ik vind dat gewoon wreed bizar omdat je toch op zijn minst zou verwachten dat iemand die zo goed geinformeerd is over heel die theorie toch direct een antwoord op die vraag zou moeten kunnen geven? Indien je dat niet kan moet je me zeker niet vertellen om sterkteleer nog eens te hervatten, want zonder die gegevens heb je daar niks aan.

Ik sta open voor alles maar het moet logisch kloppen en dat is wat bij die 9/11 theorie echt ontbreekt. De motieven klinken logisch maar de uitvoering niet.
Oud 1 februari 2007, 03:00   #12325
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Bazilfunk, informeren in plaats van zo hoog van je ivoren toren te staan blazen.

Dat is dus wat ik doe op dit moment maar blijkbaar wil niemand me de nodige info verschaffen Ik vermoed dus een misleiding van de NWO

Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 1 februari 2007 om 03:01.
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2007, 03:07   #12326
Heftruck

Standaard

Citaat:
Dat is dus wat ik doe op dit moment maar blijkbaar wil niemand me de nodige info verschaffen Ik vermoed dus een misleiding van de NWO
Omdat ik zo nen toffe ben, zal ik het lijstje met films dat ik kan aanraden eens opzoeken. Even geduld.

Van boeken weet ik niet veel, ik kan er slechts 1 aanraden;
11 september, een onderzoek naar de feiten - David Ray Griffin

Verder zijn er hier wel wat threads, maar ik heb het opgegeven daar nog te posten. Teveel zever.
Oud 1 februari 2007, 03:15   #12327
Heftruck

Standaard

Geen dank.

IlluSionS667 heeft in dezelfde thread ook enkele films gepost, maar die heb ik zelf nog niet bekeken, kan ik dus niets over zeggen. Toegeven, met "mijn" lijstje zul je al heel wat kijkwerk hebben.
Oud 1 februari 2007, 03:17   #12328
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Hier één voorbeeld van zo'n demolition sqiub, er zijn er meerdere. Ze zijn ook goed te zien op videobeelden van de instoringen.

Allez we zullen eens gaan debunken he

Hieronder vindt u de verklaring voor de foto hierboven

Citaat:
Once each tower began to collapse, the weight of all the floors above the collapsed zone bore down with pulverizing force on the highest intact floor. Unable to absorb the massive energy, that floor would fail, transmitting the forces to the floor below, allowing the collapse to progress downward through the building in a chain reaction. Engineers call the process "pancaking," and it does not require an explosion to begin, according to David Biggs, a structural engineer at Ryan-Biggs Associates and a member of the American Society of Civil Engineers (ASCE) team that worked on the FEMA report.

Like all office buildings, the WTC towers contained a huge volume of air. As they pancaked, all that air--along with the concrete and other debris pulverized by the force of the collapse--was ejected with enormous energy. "When you have a significant portion of a floor collapsing, it's going to shoot air and concrete dust out the window," NIST lead investigator Shyam Sunder tells PM. Those clouds of dust may create the impression of a controlled demolition, Sunder adds, "but it is the floor pancaking that leads to that perception."

Demolition expert Romero regrets that his comments to the Albuquerque Journal became fodder for conspiracy theorists. "I was misquoted in saying that I thought it was explosives that brought down the building," he tells PM. "I only said that that's what it looked like."

Romero, who agrees with the scientific conclusion that fire triggered the collapses, demanded a retraction from the Journal. It was printed Sept. 22, 2001. "I felt like my scientific reputation was on the line." But emperors-clothes.com saw something else: "The paymaster of Romero's research institute is the Pentagon. Directly or indirectly, pressure was brought to bear, forcing Romero to retract his original statement." Romero responds: "Conspiracy theorists came out saying that the government got to me. That is the farthest thing from the truth. This has been an albatross around my neck for three years."
Oud 1 februari 2007, 03:21   #12329
Heftruck

Standaard

Citaat:

Eerst informeren.

Er zijn trouwens filmpjes waar je dergerlijke gigantische squibs op pakweg ergens rond de 30ste verdieping kan zien terwijl de "instorting" nog steeds bovenaan is.

Laatst gewijzigd door Heftruck : 1 februari 2007 om 03:23.
Oud 1 februari 2007, 03:23   #12330
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik zal je ff helpen met een simpel voorbeeldje
...

Ken jij een zekere Van Romero?

Indien niet, ga eens op zoek naar zijn CV en post hem in deze draad.

Thanks
Oud 1 februari 2007, 03:27   #12331
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Eerst informeren.

Er zijn trouwens filmpjes waar je dergerlijke gigantische squibs op pakweg rond de 30ste verdieping kan zien terwijl de "instorting" nog steeds bovenaan is.
Ja en? Klinkt mij ook wel vrij logisch julie fixeren jullie op wat je ziet maar houden geen rekening met wat je niet ziet. Je ziet niet wat er binnen gebeurt.
Oud 1 februari 2007, 03:27   #12332
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja en? Klinkt mij ook wel vrij logisch julie fixeren jullie op wat je ziet maar houden geen rekening met wat je niet ziet. Je ziet niet wat er binnen gebeurt.
Van Romero al gevonden?
Oud 1 februari 2007, 03:28   #12333
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Ik zal je ff helpen met een simpel voorbeeldje
...

Ken jij een zekere Van Romero?

Indien niet, ga eens op zoek naar zijn CV en post hem in deze draad.

Thanks
Leest u ook wat ik post?
Oud 1 februari 2007, 03:29   #12334
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Van Romero al gevonden?

Ja in mijn post
Oud 1 februari 2007, 03:30   #12335
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Demolition expert Romero regrets that his comments to the Albuquerque Journal became fodder for conspiracy theorists. "I was misquoted in saying that I thought it was explosives that brought down the building," he tells PM. "I only said that that's what it looked like."

Romero, who agrees with the scientific conclusion that fire triggered the collapses, demanded a retraction from the Journal. It was printed Sept. 22, 2001. "I felt like my scientific reputation was on the line." But emperors-clothes.com saw something else: "The paymaster of Romero's research institute is the Pentagon. Directly or indirectly, pressure was brought to bear, forcing Romero to retract his original statement." Romero responds: "Conspiracy theorists came out saying that the government got to me. That is the farthest thing from the truth. This has been an albatross around my neck for three years."
Oud 1 februari 2007, 03:34   #12336
Bazilfunk
Minister

Standaard

En asjeblieft één ding moet je me toch eens uitleggen want dat is voor mij zelfs de belangrijkste reden dat ik het niet kan geloven.

Hoe kan de regering Bush zo'n geniaal plan bedenken en voor de rest enkel maar blunderen.

Bush met een geslaagd plan? Ondenkbaar! Tegen alle logica in
Oud 1 februari 2007, 03:37   #12337
Heftruck

Standaard

Citaat:
En asjeblieft één ding moet je me toch eens uitleggen want dat is voor mij zelfs de belangrijkste reden dat ik het niet kan geloven.

Hoe kan de regering Bush zo'n geniaal plan bedenken en voor de rest enkel maar blunderen.

Bush met een geslaagd plan? Ondenkbaar! Tegen alle logica in
En jij beschuldigt "ons" van simplismen? Eerst kom je aandraven met een fragmentje over Romero en vervolgens kom je al meteen af met een zogenaamde dader? Het is vrij belachelijk om te denken dat dit een "plannetje" van Bush is.

Laatst gewijzigd door Heftruck : 1 februari 2007 om 03:38.
Oud 1 februari 2007, 03:41   #12338
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
En jij beschuldigt "ons" van simplismen? Eerst kom je aandraven met een fragmentje over Romero en vervolgens kom je al meteen af met een zogenaamde dader? Het is vrij belachelijk om te denken dat dit een "plannetje" van Bush is.
oh het is niet Bush die de dader is? Wie dan? De NWO? Zijn dat dezelfde van area 51?

Ik ben dol op conspiracytheorietjes en ik hou ook van de X Files, maar het ligt er allemaal iets te dik op. Het trekt echt veel te hard op roswell al die zever.

Of geloven jullie nog in roswell?
Oud 1 februari 2007, 03:42   #12339
Heftruck

Standaard

Citaat:
oh het is niet Bush die de dader is? Wie dan? De NWO? Zijn dat dezelfde van area 51?

Ik ben dol op conspiracytheorietjes en ik hou ook van de X Files, maar het ligt er allemaal iets te dik op. Het trekt echt veel te hard op roswell al die zever.

Of geloven jullie nog in roswell?
Vooringenomen en arrogant.
Oud 1 februari 2007, 03:50   #12340
Bazilfunk
Minister

Standaard

Thats me! Ik kan niet ontkennen dat ge mensenkennis hebt

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be