![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12381 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er bestaan veel meer type mensen dan deze 2 en ik zou het bijgevolg sterk vinden dat nu net toevallig deze thread juist deze 2 types zou aantrekken. Denk eens niet zo zwart-wit Parcifal. Dat is de kloterij die enig serieus onderzoek naar de echte schuldigen onmogelijk maakt. Op't einde wordt alles ingedeeld in believers en non-believers die het een beetje met mekaar uitvechten en ondertussen wrijven er enkele dikkoppen in Washington in hun handen omdat ze lekker buiten de spotlights staan. Ik geloof ook dat de 2 torens zijn ingestort als gevolg van de crash, maar hoe dan ook, de torens liggen, daar valt nie meer veel aan te doen. Wat mij meer interesseert is wie er achter zit en waarom. De stukskes van die puzzel beginnen gelukkig langzaam een geheel te vormen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12382 | |
Banneling
|
![]() something fishy!
Citaat:
http://www.guardian.co.uk/usa/story/0,,2005111,00.html my two cents Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12383 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12384 | |
Banneling
|
![]() welcommeee to the Neeeeeeew World Orddeeerrrrr
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12385 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Sorry maar nu maak je het echt te bont. Het rapport toont aan dat de verticale kolommen van de WTC-torens onvoldoende sterkte hadden om de valbeweging te stuiten en jij komt hier af met versterkte vloeren. Bovendien is de 'basisaanname' zoals u dat noemt, onbetwistbaar. Het is dus geen aanname, het is een CONSTATERING van wat onmiskenbaar is. En die constatering sluit geenszins explosieven uit (waar staat dat????) Er wordt net op logische en consistente manier BEWEZEN dat explosieven niet nodig zijn voor de instorting!!!! Deze uitspraak : 'We consider the initiating event of a WTC tower collapse to be the failure of crucial steel support structures at the appropriate upper floor level of the building, followed by the free fall of the entire upper block of n floors through a distance hf = one floor height = 3.7 meters" Is ongeveer gelijkaardig aan : Pi = 3,1415.... Doe eens een beetje moeite man..... ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 5 februari 2007 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12386 | |
Banneling
|
![]() het zal toch niet waar zijn he?
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12387 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Yup yup |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12388 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12389 | |
Banneling
|
![]() The Nazi regime never ended, it just moved locations
The Nazi regime never ended, it just moved locations The Nazi regime never ended, it just moved locations The Nazi regime never ended, it just moved locations Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12390 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12391 | |
Banneling
|
![]() ain't it so?
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12392 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik zou net zo goed kunnen zeggen dat de 2 categorieën mensen bestaan uit die die enkel maar geloven wat ze in hun schoolboeken en op tv horen en die die hun ogen open hebben voor wat er rondom hem gebeurt de dag van vandaag. Die statement heeft evenveel waarde als die van u, aan u om te beslissen hoeveel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12393 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja man, naar waar zijn de meeste Nazi's trouwens gevlucht (en vaak met open armen ontvangen) na de oorlog? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12394 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 5 februari 2007 om 15:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12395 | |
Banneling
|
![]() Nicely put!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12396 |
Banneling
|
![]() nee man, probleem is dat je niet 'maar een voorbeeld' gaf. Je doet dit iedere keer, dat is een groot verschil. Heb ik je hier al ooit over aangesproken, nee he. Ik heb uw uitspraken vaak 'proberen te plaatsen', maar jij overdrijft gewoon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12397 | |
Banneling
|
![]() even more nicely put!
Citaat:
![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12398 | |
Banneling
|
![]() As we saID!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12399 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk ben ik die mening niet toegedaan. Ik merk echter dat sommigen vertrouwen stellen in CT's ZONDER daarvoor serieuze argumenten te kunnen voorleggen. Waarop baseren dergelijke 'believers' zich dan? Onfeilbaarheid van hun buikgevoel? Een vijfde, zesde, zevende zintuig? Geheime informatie die enkel zij alleen kunnen kennen en begrijpen? Lol. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12400 | |
Banneling
|
![]() Ohhh nooooo
Citaat:
Nuff Said Pin d'Ar |
|
![]() |