![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12401 | |
Banneling
|
![]() right right right right!
Citaat:
http://www.telegraph.co.uk/news/main...2/02/weu02.xml Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12402 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12403 | |
Banneling
|
![]() this can't be serious! yes it is!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12404 | |
Banneling
|
![]() Er is geen satanisme!!
Ohhhh fuck off! Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12405 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12406 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze vind ik zeer gevaarlijk, zeker als je door hebt dat bepaald onderzoek naar het hoe en waarom van de troepenopbouw in het midden-oosten hierdoor serieus moeilijk gaat worden. Weer een mooi regeltje om zichzelf in te dekken, echt vuil! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12407 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nu kunnen ze regimes die hun niet aanstaan beschuldigen van genocide, en je mag het nooit in vraag stellen.
![]() |
![]() |
#12408 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt tuurlijk gelijk, maar ik vind bijna ALLES wat ze doen heel gevaarlijk (voor onze vrijheid) Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12409 |
Banneling
|
![]() btw net gisteren een dvd gehuurd bij de video(dvd) theek
Helaas weet ik de naam niet meer. Maar een man uit de toekomst ontmoet een vrouw. En wat blijkt....ja hoor, die man is in bezit van: een barcode en een geimplementeerde chip Maar ja, afkomstig uit het Heilige Woud van de Druiden (Holly-Wood) dus wat wil je nou? ![]() Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#12410 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dergelijke -eventuele- wetgeving (het is een voorstel, remember), zou dus geen enkele invloed hebben op welk onderzoek dan ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12411 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En jij vind het niet erg dat bepaalde feiten plots niet meer kunnen worden onderzocht dankzij deze beperkende wet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12412 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12413 |
Banneling
|
![]() Verklaar, maak het mij eens duidelijk.
Laatst gewijzigd door KrisKras : 5 februari 2007 om 16:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12414 | |
Banneling
|
![]() Een voorbeeld -ik weet dat je dat tof gaat vinden- om het te illustreren :
Hoeveel onderzoeken naar de holocaust en de achtergronden ervan, werden in Belgie, Frnakrijk, Nederland of Duitsland in de laatste 10 jaar "onmogelijk" gemaakt door de wetgeving omtrent de ontkenning van de holocaust? Er waren zelfs clowns als een David Irving, die zijn 'bevindingen' kon publiceren. Omdat hij echter selectief en niet objectief werkte (een fenomeen bekend bij de meeste believers) kwam hij tot zijn negationistische conclusie... De rechtszaak die eruit volgde heeft uiteindelijk de waarheid gediend, zoals u ongetwijfeld zult dienen te beamen.... Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 5 februari 2007 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12415 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zegt een hoop, maar vertelt niets hier Parcifal. Ik heb het niet over ontkenning van de holocaust, of meer on-topic de genocides in de Balkan of Afrika. Die dingen zijn gebeurt, ongetwijfeld, maar deze dingen gebeuren ook op andere plaatsen op deze planeet, en daar kraait geen haan naar. Nu, dit is ook mijn punt niet. Mijn punt is dat door zulke beperkende (want dat zijn ze) maatregelen enig objectief onderzoek naar andere redenen onmogelijk worden gemaakt. Het is erg dat een hoop mensen zinloos moeten sterven voor een paar maniakken, maar waarom? Wat is de agenda daar achter. Dit word een pak moeilijker gemaakt nu. Wie wil een zware gevangenisstraf riskeren om de waarheid aan het licht te brengen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12416 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt werkelijk een probleem met begrijpend lezen, beste KK, Ik heb net aangetoond dat in een gelijkaardig geval (holocaustontkenning) in Europa objectief onderzoek absoluut mogelijk is. Enkel charlatans zoals David Irving krijgen -terecht- problemen als ze de geschiedenis proberen te vervalsen. Jij lijkt hier de advocaat te willen spelen van dergelijke lui : geschiedenisvervalsers en subjectieve 'onderzoekers'. Waarom, Kriskras? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12417 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom speel jij advocaat van onderdrukkers van de vrij mening? Waarom speel jij advocaat van de onderdrukkers van onze persoonlijke vrijheid? Misschien wel een even belachelijke vraag als jou laatste vraag he. Ik appreciëer jou manier van doen hier op dit forum soms echt van harte. Je kan heel serieus en gegrond je mening brengen, vaak mooi ondersteund door feiten. Echter, en dit is vaak wanneer je je gelijk niet haalt (dit is geen wedstrijdje Parcifal, daar is het veel te serieus voor), soms moet je echt de dingen in het belachelijke kunnen trekken, en dat ontsiert jou. Er horen 2 kanten aan een medaille te zijn, zo geraken we samen verder, maar probeer niet kost wat kost je gelijk te halen, desnoods met dingen in het belachelijke te trekken, want op die manier zetten we een stap terug ipv verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12418 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12419 | |
|
![]() Citaat:
AND BY THE WAY: JIJ bent de BELIEVER hier, JIJ slikt de spijskaart die je wordt aangeboden zonder enige vorm van kritische ingesteldheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12420 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |