![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12481 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat een flauw uitvlucht. Hier heb je wel op een post van Akufen gereageerd, en nu plots niet meer... geef het toch op.
Laatst gewijzigd door exodus : 7 februari 2007 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12482 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() EDIT: Exo heeft al gereageerd...es sta me toe zijn reactie te delen: *PROEST*.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 7 februari 2007 om 11:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12483 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uitzonderlijk open ik wel eens een posting van hem, dit was dus één van die gevallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12484 | |
|
![]() Citaat:
Je geloofwaardigheid zit echt wel onder nul nu.
Laatst gewijzigd door exodus : 7 februari 2007 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12485 |
Staatssecretaris
|
![]() Om maar te zwijgen van't feit dat hij gisteren nog zei de docu te gaan bekijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12486 |
|
![]() Ik denk dat we nu toch wel kunnen stellen dat het officiele verhaal op alle punten geïnvalideerd is.
De fysische kant van de zaak dat door NIST is besproken is gedebunked (zie Ryan) De menselijke/intelligence kant van de zaak dat in het 9/11 commision report is beschreven is ook gedebunked op verschillende punten (zie 9/11 commison report: omissions and distortions van David Ray Griffin). Dan hebben we nog eens de politieke kant van de zaak dat ook aantoonbaar vol leugens zit. (zie bv The war on freedom, Jim Marrs) Dan kijken we nog eens naar wie het motief heeft en de huidige situatie, en je moet al serieus blind zijn als er geen lichtje gaat branden.
Laatst gewijzigd door exodus : 7 februari 2007 om 13:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12487 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je hebt geen één hard argument om de algemeenheden van het officiele verhaal (19 kapers, 4 vliegtuigen, crashes in WTC1 en 2 en pentagon en shanksville en natuurlijke instorting van WTC 1, 2 en 7) te weerleggen. Dat is een feit, geen mening. Integendeel : ik kan hier tientallen pagina's met voorbeelden geven van verdraaiingen en leugens van believers en de websites waar ze op kicken. Dat is een feit, geen mening. Verder ben ik bezig met dat filmpje van Kevin Ryan : al halfweg maar nog geen seconde gezien van iets dat ik nog niet wist. Eerder saaie boel toch en al minstens een half uur verspild aan rommel en 'conjecture'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12488 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12489 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Alsof dat ook maar enig gewicht heeft. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 7 februari 2007 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12490 |
|
![]() Wat vooral veel gewicht aantoont is de negeerlijst gebruiken als excuus om niet op tegenargumenten hoeven te reageren.
![]() |
![]() |
#12491 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Geef liever commentaar op de frames die ik gepost heb dan kunne we alles stuk voor stuk afhandelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12492 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12493 |
Parlementslid
|
![]() Mag ik nog es iets vragen?
Die Al gore hype toestand... Met ons achterdochtige instelling ben ik ook zo op zoek naar dubbele bodems in the message. Net als met die anti tabac campagne Volgens een very clevere vriend van mij heeft de tabacsindustrie de laatste jaren of tien jaar geleden hevige klappen gehad gerechtelijk op additieven in de tabac om ze beter opneembaar te maken die toxisch waren. Ze hebben moeten inbinden. Maar al die taxen dan die ze gaan missen als inkomsten? Geen probleem? PLeit dat voor t toch nog beetje gezond verstand van de leiders? Artsen? Dat ze de enorme extra ziekenhuiskosten van kanker door tabak niet meer willen.Zit Volksgezondheid er echt oprecht achter? Met genoeg doden in eigen kringen? Ik ben niet roker en vies van tabac maar vind deze maatregel zo kinderachtig... Er zijn toch ook reclamespotjes eindelijk tegen anti biotica Zijn we te achterdochtig? En dan Al Gore? CO2 Om weer de mensen nog banger te maken huppekee? Ook in Leuven gaat de gemeenteraad zorgen dat alle scholen de film zullen zien.. Ik heb daar nog voor gepleit.... niet goed? Zouden ze 'the revolution will not be televised' over Chavez moeten zien? Dat de NWO mannen en vrouwen soms niet alles in de hand hebben lijkt toch te zijn, als je ziet wat er in z am gebeurt Of ben ik mis? Ze hebben maar 130 000 soldaten in Irak en waarvan dan nog een groot deel huurligen uit india/pakistan/afrika edm omdat hun eigen volk niet wil komen. Een leger op de been krijgen is geen sinecure hoor! De media liegt ons voor Ik bedoel; overschatten we hun tentakels niet soms? Ik hoooooop t maar. graag jullie commentaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12494 |
Parlementslid
|
![]() zelfs zoiets als the prophety club .....spreekt zich uit over de NWO
"The UN, initiated in 1945, does not seek to promote world peace and cooperation- it was the first step towards a one-world government, which is now referred to as the New World Order. « http://video.google.nl/videoplay?doc...ichael+Tsarion |
![]() |
![]() |
![]() |
#12495 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12496 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12497 | |
|
![]() Citaat:
Het is inderdaad zo dat ze niet almachtig zijn, zoals sommige disbelievers hier soms beweren dat wij het zo voorstellen. Moesten ze almachtig zijn hadden ze allang gedaan wat ze al altijd willen doen en was het geen "work in the making", zoals het nu is. Het is geen sinecure om zo'n complexe wereld te vereningen. Maar daar hebben ze hun truuken voor, zoals oorlogen starten en andere problemen zelf creeren. Kijk naar hun plan van een verenigd Europa. De volkerenbond na WOI is niet gelukt. Het heeft nog een wereldoorlog gekost die door dezelfde mensen in stand gehouden werd, zodat men uiteindelijk de V.N accepteerde. Dit toont aan dat het ook niet altijd even vlot gaat voor hun. Het lukt niet altijd bij de "first try".
Laatst gewijzigd door exodus : 8 februari 2007 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12498 | |
|
![]() Post van op een andere site, maar in feite gaat het identiek op hier. Het gaat over de docu "out of the blue" over UFO's, die hier al een paar keer aangehaald is.
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 8 februari 2007 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12499 | |
|
![]() Hieronder nog enkele statements van astonauten over UFO's. Wat veel mensen niet wetne is dat veel astronauten openlijk en serieus gesproken hebben over UFO's, iets wat de mainstream media negeert.
Gordon Cooper bv komt ook in de docu "out of the blue" zijn zeg doen over de ervaringen die hij had. Hier enkele statements van astronauten ivm UFO's: " Citaat:
http://www.syti.net/UFOSightings.html#anchor366407
![]() |
![]() |
![]() |
#12500 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 8 februari 2007 om 13:22. |
|
![]() |
![]() |