![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1261 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Opvoeding en conditionering hebben hier veel mee te maken. Personen die bij de elite of illuminati zijn worden opgevoed met het idee dat de massa een kudde is. Net zoals de Nazi's de Joden zagen of de Romeinen hun slaven. Ons leven is niets waard voor de nieuwe wereld orde.
![]() |
![]() |
![]() |
#1262 | ||||||
|
![]() Citaat:
Moesten de VN dus de wereld overnemen zou daar niemand iets evil achterzoeken ... inclusief ik niet, ik zou eerder zeggen dat het dan de goede kant opgaat ... ik ben ook voor één wereldregering zolang ze bestaat uit 'angels' (voor het goede dus). ![]() Aan de andere kant, als ik het probeer te bekijken vanuit een conspiracy-standpunt: Een VN die speciaal is ontworpen voor de vrede ... en ook missies doet hieromtrent waarover de media ons inlicht ... Idealer opdat niemand het 'evil' karakter van deze organisatie zou doorhebben gaat natuurlijk moeilijk ... Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik begrijp dat als je verwijzingen of aanwijzingen hiernaar leest toch wel serieus begint na te denken ... wat zijn de kansen (dat die NWO bestaat en dat ze dit plan echt wil uitvoeren)? Ik hoop niet groot ... Citaat:
Is blijkbaar geen optie, niet tussen mensen onderling, niet tussen volkeren, en niet tussen landen... Ofwel zegt dit iets over de menselijke natuur, of over de algemene mentaliteit, of over de leiders zoals je zegt en wordt er iets in stand gehouden ... Nu begrijp ik eindelijk wat die aliens in die theorie komen doen. ![]() Het zou eigenlijk inderdaad heel interessant zijn om iedereen onder één vlag te krijgen op deze manier, want zoals de geschiedenis ons leert ... de beste manier om vrienden te maken met een ander land, is het hebben van een gemeenschappelijke vijand ... hoewel ik dan persoonlijk wel verkies dat we allen gaan strijden tegen de milieuvervuiling, en deze zien als onze nieuwe gemeenschappelijke vijand. -------------------------------------------------------------------------- Allereerst Lex Blanca, bedankt om deze, voor mij veel verduidelijkende, samenvatting van de theorie. Maar nu heb ik eigelijk zoiets van, moest die conspiracy-theorie waar zijn, het zou wel veel verklaren ... Maar anderzijds ... zijn mensen zo onethisch? Zo evil? Om iets proberen te creëren waarvan de kans groot is dat ze het zelf niet meer meemaken, en dus niet meer kunnen meeprofiteren? (want het is dus al ettelijke jaren bezig zie ik). Aan de andere kant ... los van het feit dat die hele theorie waar is of niet ... Het meest angstaanjagende punt van de theorie is dat de bevolking sterk wordt teruggedrongen ... Die samenzweerders, neem nu dat het er een 10 000 tal zijn die echt met die bedoeling zitten, en daarnaast een hele reeks die op hun commando's beweegt en die niet noodzakelijk de slechtste bedoelingen hebben ... en daaronder nog een paar mensen die dan weer naar die hun pijpen dansen enzovoort ... maar eigenlijk gewoon werken om de kost te verdienen en daarom de bevelen opvolgen, die zich al dan niet laten verleiden als men met geld begint te zwaaien... nog verder naar onder in de pyramide zijn er mensen waarvan de kans al groter is dat ze helemaal geen slechte bedoelingen hebben enzovoort ... Mijn punt is nu, niet al die mensen zijn volledig geïncorporeerd in die pyramide op die manier dat de kans groot is dat ze kunnen worden omgekocht of gedwongen om mee te werken, anderzijds zullen het wel meer dan 1.2 millard mensen zijn die in die pyramide zitten ... Bon, om een verhaal wat anders te lang gaat worden in te korten: De vraag is vooral: in welke mate zullen de burgers dit toelaten en blindelings in de val lopen? Dit hangt deels wel af van de mate waarin ze gemanipuleerd, en dus blind geworden houden. Maar anderzijds, als er mensen zijn die hun conspiracy door hebben ... dan moet er toch iemand onder hen opstaan, de anderen wakker schudden enzo de plannen dwarsbomen van het NWO? Ik weet wel dat de mensen van tegenwoordig individualistischer zijn dan vroeger enzovoort, maar als je beseft met hoeveel we zijn, en met hoeveel het NWO is ... dan denk ik dat de gewone mensen wel met heel veel zijn... en de wereldbevolking is ettelijke malen groter dan het NWO wenst ... Zal de bevolking, die eigenlijk de meeste macht heeft als ze ervan gebruikt gemaakt, dit toelaten?? Hierbij in gedachten houdend dat het volk van ... een Oost- Europees land waarvan de naam me nu ontschiet ... dat niks had, gewoon massaal voor het parlement is gaan staan en met hun sleutels is gaan rammelen om te bereiken wat ze wilden?? En het parlement zwichtte na enkele dagen! Oftewel: hoe een opstand ook zonder geweld kan lopen, en het volk nog opkomt voor het goede ... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1263 | |
|
![]() Citaat:
Mensen zijn oh zo manipuleerbaar. Psychologie, daar zit 't 'm allemaal. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1264 |
Minister
|
![]() Geintje / ironisch bedoeld, hoop ik toch, Groentje?
Zal wel, anders zat je óók opgesloten in die besloten wereld van het weten..?
![]() |
![]() |
#1265 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wie kan mij bewijzen, dat Hitler, de ultieme duivel in de ogen van velen, slechts een puppet was van die samenzweringstheorieën die u hier aanvoert?
![]() |
![]() |
![]() |
#1266 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat je toch niet vangen door de verwerpelijke techniek van believers die totaal uit hun context gerukte citaten als "bewijs" brengen.( ![]() Wat weet je over Warburg, behalve dat hij een bankier was? Lees erover, maar niet alléén citaten van één regel, eer je conclusies trekt!
![]() |
![]() |
#1267 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hmm. als ik van jou was, zou ik eens kijken naar wat er zoal gezegd werd in de quotes, de context valt daarbij al in het water qua "impact". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1268 | |||||
|
![]() Citaat:
Mensen zijn uiteindelijk toch heel manipuleerbaar zodat je ze in bijna alles kan laten geloven? Manipuleerbaar is misschien een ongelukkig gekozen term, maar je weet wel wat ik bedoel ... Sociaal beïnvloedbaar is misschien beter. En dat komt mogelijk doordat psychologische kennis op de verkeerde plaats terechtkwam? Hangt ervan af wat je bedoelt met de besloten wereld van het weten ...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 9 augustus 2005 om 23:43. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1269 |
Schepen
|
![]() Beste allemaal,
Ik voel me al een heel stuk lichter na het diagonaal bekijken van de zwaarte van deze voor 95% zever. Dit is de overkill aan "informatie" die gewoonlijk gebruikt wordt door de ILLUMINATI. Ik vermoed dat ik hier weer vlug zal verdwijnen! Groetjes, Gerard Golsteyn. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ BLESS GOT YOU!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1270 | |||||||||||||||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Kom nou toch. Hier is voor mij het volgende van toepassing: Citaat:
[/size] Citaat:
Trouwens, is het niet veel arroganter te zeggen dat alleen een kleine kliek dat kan? Voila! [/size] Citaat:
[/size] Citaat:
[/size] Citaat:
![]() [/size] Citaat:
![]() [/size] Citaat:
Follow the money! O nee dat hoeft U niet te doen, want U kent het antwoord al! sorry! Is trouwens door Exodus al vele malen genoemd hoor. met vriendelijke groeten Pindar [/size][edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 10 augustus 2005 om 08:13. |
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1271 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Niet mee eens. Telkens wanneer het leiderschap het zover wil voeren, dat ze enkel nog zichzelf aan het verrijken zijn, worden ze verjaagd. De bevolking ziet echt wel wat er gaande is, normaliter. Het is alleen de kracht die hen vaak ontbreekt om het te veranderen. Totdat de hel losbarst en het volk het heft weer in eigen hand neemt. Dat zien we toch overal in de geschiedenis terug?
![]() |
![]() |
![]() |
#1272 | |
|
![]() Citaat:
Hier kan je een kort filmpje zien waarin George H.W. Bush de term "New Word order" gebruikt. (33 sec) En hier een nog op nog een andere plaats, gevolgd door de council on foreign relations die zegt dat ze 9/11 kunnen gebruiken om een nieuwe wereld orde op te richten... ze kunnen hun niet inhouden. (1:15 sec) Hier nog een pagina met uitspraken over de NWO: In hun eigen woorden En hier een stuk uit de inaugural speech van George Bush (lees tussen de lijnen) (20/01/2005): When our Founders declared a new order of the ages, when soldiers died in wave upon wave for a union based on liberty, when citizens marched in peaceful outrage under the banner "Freedom Now" -- they were acting on an ancient hope that is meant to be fulfilled. History has an ebb and flow of justice, but history also has a visible direction set by liberty and the author of liberty.
![]() |
![]() |
![]() |
#1273 | ||||||||||||||
Minister
|
![]() ![]() Die Pindar toch.. Goed, laatste maal. Citaat:
Verder: Citaat:
Zelfs de Egyptische inwijdingsrituelen zijn nog bekend. Zowel via overlevering (volks) als via geschriften & hiërogliefen (loges & onderzoek). So what? Het enige bewijs wat ik mis, is die deur die leidt naar dat ruimteschip onder de sphinx. ![]() Citaat:
Interesse wordt niet enkel gewekt door superieure techniek of geniale plannen. Er moet ook zoiets als een goede marktligging aan kleven. Iets wat mensen ertoe drijft het te kopen. Dat zijn lessen 1e klas MBO marketing. Geniale plannen die het niet halen? 'Tuurlijk, voorbeelden te over. De dieselmotor op plantenolie, die werd afgekocht door Shell. Of DaimlerChrysler, of zoiets. En nog vele anderen. Follow the money, inderdaad. Waarbij ik uitkom op nazi-Duitsland. Gefinancierd door elke rijke lul op aarde. En die zijn er ook nog eens rijker van geworden ook. Zo werkt dat met oorlog in de wapenindustrie. Hoog tijd dat we die industrie verbieden, nietwaar? Zo. En inderdaad, ik vind het heel fout dat de USA zo'n grote hand in de financiering van de 2e wereldoorlog heeft. Alleen geloof ik er geen snars van, dat dat een vooropgezet plan was. Laat staan dat ze het huidige bestaan als doel voor ogen hadden. Tot zover een "samenzwering" dus. Meer een samenloop van omstandigheden. Of is DaimlerChrysler ook een samenzwering? (Duitsland's industriegigant DaimlerBenz die samenging met nummer 3 -ofzo- van de USA: Chrysler)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 10 augustus 2005 om 08:52. |
||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1274 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
"[size=-1] Everything should be made as simple as possible, but not simpler". Waarom zou het zo zijn dat alles door ieder normaal mens te begrijpen en doorgronden is? Als ik een programma schrijf, dan ben ik zeker dat een boel mensen bepaalde finesses daar niet van gaan begrijpen. Zelfs niet als je het duidelijk uitlegt. En herhaalt. Ik begrijp ook een hoop dingen niet. Boekhouden, economie en chemie bijvoorbeeld. Daar snap ik gewoon de ballen van. Niet iedereen heeft nu eenmaal evenveel 'begripsvermogen'. Of zegt uw 'buikgevoel' van wel? [/size][edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door parcifal : 10 augustus 2005 om 08:52. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1275 |
Minister
|
![]() Oops. 1 ding wat ik nog vergat te vermelden:
olie op het vuur van de samenzweerders. Astrologie van de bovenste plank over Amerika, de aanslagen, terreur en Osama. Koningshuisgezind (NL, dat wel), ook nog. Praktische astrologie voor gevorderden
![]() |
![]() |
#1276 | |||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
een aantal zaken te maken die ik gezien heb, Citaat:
de gebruikte technologie. Citaat:
Ik blijf er echter bij dat er dan iets 'mis' is met de gebruikte methoden technieken etc. Citaat:
zaken te begrijpen. Ook ik niet. Dan zeg ik, afgaande op wat ik ontdekt heb, dat er iets mis is met de gebruikte technieken. Neem wiskunde, deze is voor veel mensen onbegrijpelijk, en haken al aan het begin af. De 'werkelijke' reden is dat de meeste 'aanvoelen' dat er iets niet klopt maar ze kunnen het niet aanwijzen. Er is echter een wiskundige methode die duizendmaal beter is, en de kinderen die het geleerd hebben, vinden het leuk! Omdat het te begrijpen is, EN omdat het de spiritiuele groei bevordert. Kinderen die de 3de machtswortel trekken uit een getal van 3 cijfers, uit het hoofd! Zo is het, mijns insziens uiteraard, ook met andere zaken. Veel zaken worden inderdaad bewust ingewikkeld en complex gemaakt. zodat we aan anderen over moeten laten er iets aan te doen. met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 10 augustus 2005 om 09:26. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1277 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1278 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1279 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
met vriendelijke groeten Pindar .. ..[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 10 augustus 2005 om 09:52. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want alternatieve wiskunde: dat wil ik zeker onderzoeken! ![]()
![]() |