Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 februari 2007, 10:26   #12861
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Zonder me in de discussie te mengen, maar het begint me meer en meer te dagen dat believers niet meer dan fundamentalistische gelovigen zijn.
Alles wat in strijd is met de religieuze dogma's en doctrines wordt als heilschennis ervaren. De bovenstaande mailactie is - nog maar eens - ondersteuning van deze waarneming: ze zitten gevangen in hun geloof en daarom heeft discussie geen enkele zin.
Alle mensen die 9/11 scepticus zijn zijn ertoe gekomen door de feiten te checken. Neit door zomaar blindelings iemand te geloven.

Je wordt niet geboren met een geloof in de NWO of in inside jobs. Het zijn feiten die mensen ertoe brengen de officiele versie van de feiten in twijfel te stellen.

Ik heb de eerste twee decennia van mijn leven geloofd in de officiele versies, totdat ik geconfronteerd werdt met de feiten.
Oud 23 februari 2007, 10:31   #12862
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Alle mensen die 9/11 scepticus zijn zijn ertoe gekomen door de feiten te checken. Neit door zomaar blindelings iemand te geloven.

Je wordt niet geboren met een geloof in de NWO of in inside jobs. Het zijn feiten die mensen ertoe brengen de officiele versie van de feiten in twijfel te stellen.
.
Ook alle mensen die drankjes kopen van kwakzalvers, opgelicht worden door gladde praatjesverkopers en geld wegsmijten aan waarzeggers en medium's zijn op dat moment overtuigd van 'de feiten'.

De waarheid is echter dat ze geloven wat ze graag willen geloven.
En dat sommige charlatans daarop inspelen.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2007, 10:32   #12863
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

"De feiten." Je klinkt al even erg als die mormoon die mij ooit op de trein wilde bekeren. Maar als je dieper graaft, dan keert de redenering telkens in een cirkeltje terug.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2007, 10:36   #12864
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb de eerste twee decennia van mijn leven geloofd in de officiele versies, totdat ik geconfronteerd werdt met de feiten.
“In plaats van zich te organiseren en te strijden tegen onderdrukking, uitbuiting en uitsluiting, beperken de meeste samenzweringsdeskundigen zich tot thuis achter de computer fantaseren over complotten. Ze schrijven verheven over de vrijheid van meningsuiting en "de morele noodzaak van het zoeken naar de waarheid".(..)

De meesten doen het voorkomen alsof ze argeloze burgers waren die op een dag met een aantal ongerijmde "feiten" geconfronteerd werden, vervolgens op onderzoek zijn uitgegaan en toen een samenzwering ontdekt hebben. In werkelijkheid blijken ze vrijwel stuk voor stuk al lang van te voren overtuigd van het bestaan van een wereldsamenzwering. Ze grijpen grote gebeurtenissen als 9/11 simpelweg aan om hun gelijk te halen. Daarbij wordt er door de meeste conspiracynuts maar bitter weinig onderzocht, en des te meer van elkaar nagepraat en overgeschreven. (..)

Veel anti-imperialisten en samenzweringsdeskundigen gaan uit van een goedbedoelende, onschuldige en meest onwetende wereldbevolking die wordt onderdrukt en misbruikt door een vermeende piepkleine, kwaadaardige, parasitaire en vaak perverse elite. Die zou overal "tentakels" hebben en achter de schermen de macht uitoefenen in Amerika en Israël. Die twee landen worden dan ook vaak aangewezen als de grote boosdoeners.(..)

Een van de Nederlandse sprekers was internetjournalist Daan de Wit, alias Daan Speak. Die beweerde onder meer dat familieleden van Bush in de beveiligingsbranche zitten en zelf vooraf explosieven hebben aangebracht in de WTC-torens om ze te laten instorten. De Wit benadrukte meerdere keren dat 9/11-onderzoekers niet moeten gaan speculeren. "Hou je bij de feiten, anders word je weggezet als conspiracyfreak. Als ze je kunnen pakken op iets kleins, dan zullen ze het doen. Ze willen je monddood maken", zei hij. Volgens vrijwel alle sprekers zou de pers samenzweringsdeskundigen stelselmatig negeren om politieke redenen. Dat de meeste serieuze journalisten simpelweg geen zin hebben om ongefundeerde krankzinnige ideeën te publiceren komt niet in hen op. De zotste theorieën krijgen meestal de minste aandacht, maar dat toont voor de betreffende conspiracyfreaks alleen maar aan dat ze de waarheid kennelijk dicht genaderd zijn. "Hou je eigen geloof voor je", adviseerde De Wit, en roep niet direct dat 9/11 een "inside job" was. Maar begin met kleine feitjes en introduceer geïnteresseerden vervolgens stapsgewijs in de wereld van de samenzweringen.(..)

Uit "De Fabel van de Illegaal", een uitgave van een Nederlandse, radikaal-linkse organisatie (wie had kunnen denken dat ik ooit nog onze kleinlinkse vrienden zou citeren?).
Het gaat om een verslag van een CT-congres op 15/09/2006 in Utrecht; het volledige artikel vind je hier.

Laatst gewijzigd door La Chunga : 23 februari 2007 om 10:38.
La Chunga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2007, 10:40   #12865
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Ja, maar de conspiracyfreaks hier maken toch nog wat te snel en te onbeholpen de sprong van kleine feitjes (werkelijkheden) naar hun fantasie hoor Ze hebben duidelijk nog wat opleiding nodig!

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Citaat:
Oud 23 februari 2007, 10:53   #12866
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ook alle mensen die drankjes kopen van kwakzalvers, opgelicht worden door gladde praatjesverkopers en geld wegsmijten aan waarzeggers en medium's zijn op dat moment overtuigd van 'de feiten'.

De waarheid is echter dat ze geloven wat ze graag willen geloven.
En dat sommige charlatans daarop inspelen.
Sommige waarzeggers zeggen ook zaken die de mensne liever niet horen, maar kom.

Er is geen enkele rationele basis die uitlegt waarom mensen in inside jobs willen geloven. Al die theorien die daarover hier al aan bod gekomen zijn slaan op niets. In feite is er maar één, en dat is mensen toevlucht zoeken tot samenzweringsverklaringen om een comfortabele uitleg te vinden voor zo'n grove evenementen.

Dit slaat op niets want het beeld van de NWO of 9/11 is vele malen oncomfortabeler dan het officiele beeld, of toch tenminste gezien vanuit het vals gevoel van veiligheid dat het officiele beeld je geeft. Hier is het de eigen regering die de mensen terroriseert. En de eigen regering is een duizendmaal krachtiger apparaat dan gelijk welke terroristische organisatie.
Oud 23 februari 2007, 11:03   #12867
exodus

Standaard

Citaat:
De meesten doen het voorkomen alsof ze argeloze burgers waren die op een dag met een aantal ongerijmde "feiten" geconfronteerd werden, vervolgens op onderzoek zijn uitgegaan en toen een samenzwering ontdekt hebben. In werkelijkheid blijken ze vrijwel stuk voor stuk al lang van te voren overtuigd van het bestaan van een wereldsamenzwering. Ze grijpen grote gebeurtenissen als 9/11 simpelweg aan om hun gelijk te halen. Daarbij wordt er door de meeste conspiracynuts maar bitter weinig onderzocht, en des te meer van elkaar nagepraat en overgeschreven. (..)
Dit is gewoonweg onwaar... het artikel is slechts een mening van iemand die overduidelijk niet in samenzweringen gelooft. Waarom? "Omdat ze krankzinnig" zijn. Weer zo'n wereldbeeld-dillema.

In feite doe jij nu ook waar die schrijver CT's van beschuldigd. En dat is een artikel overnemen die je eigen mening spiegelt.
Oud 23 februari 2007, 11:09   #12868
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Dit is gewoonweg onwaar...
Citaat:
Oud 23 februari 2007, 11:33   #12869
exodus

Standaard

Om terug over feiten te beginnen... er is weer nieuw materiaal opgedoken ivm de Oklahoma bombing van 1995. Enorm veel feiten tonen hier aan dat het een inside job is. Nu zijn er nieuwe zaken uitgekomen die FBI inmenging aantonen in het organiseren van de aanslag.

Citaat:

New OKC Revelations Spotlight FBI Involvement In Bombing

Nichols' claim that McVeigh had government handlers supported by huge weight of known evidence

Paul Joseph Watson & Alex Jones
Prison Planet
Thursday, February 22, 2007

New claims by Oklahoma City Bombing conspirator Terry Nichols that Timothy McVeigh was being steered by a high-level FBI official are supported by a plethora of evidence that proves McVeigh did not act alone and that authorities had prior warnings and were complicit in the bombing of the Alfred P. Murrah building.

The Salt Lake Tribune reported yesterday,
Oklahoma City bombing conspirator Terry Nichols says a high-ranking FBI official "apparently" was directing Timothy McVeigh in the plot to blow up a government building and might have changed the original target of the attack, according to a new affidavit filed in U.S. District Court in Utah.
The official and other conspirators are being protected by the federal government "in a cover-up to escape its responsibility for the loss of life in Oklahoma," Nichols claims in a Feb. 9 affidavit.
Documents that supposedly help back up his allegations have been sealed to protect information in them, such as Social Security numbers and dates of birth.
The U.S. Attorney's Office in Utah had no comment on the allegations. The FBI and Justice Department in Washington, D.C., also declined comment.
In another report, the Deseret Morning News named the FBI agent at Larry Potts, but that information has now been sealed by the court.
Potts was no stranger to anti-government confrontations, having been the lead FBI agent at Ruby Ridge in 1992, which led to the shooting death of Vicki Weaver, the wife of separatist Randy Weaver.Potts also was reportedly involved in the 51-day siege of the Branch Davidian compound in Waco, Texas in 1993, which resulted in a fire that killed 81 Branch Davidian followers.
Potts retired from the FBI under intense pressure and criticism for the cover-up of an order to allow agents to shoot anyone seen leaving the Weaver cabin at Ruby Ridge.
"McVeigh said he believed Potts was manipulating him and forcing him to 'go off script,' which I understood meant to change the target of the bombing," Nichols stated.
The affidavit was filed in a lawsuit brought by attorney Jesse Trentadue, whose brother Kenneth was tortured and beaten to death in an Oklahoma City federal prison in 1995. Authorities claimed Trentadue had committed suicide but he was being held in a suicide proof cell at the time and autopsy photos of his body showed he had been shocked with a stun gun, bruised, burned, sliced and then hung.
Jesse Trentadue has amassed evidence that his brother was mistaken for one of Timothy McVeigh's alleged bombing accomplices and in attempting to get him to talk Federal agents went too far and then tried to instigate a cover-up of the murder.

Just like 9/11, the official story of the Oklahoma City Bombing, that McVeigh alone carried out the attack using a fertilizer truck bomb, is contradicted by a plethora of eyewitness account as well as physical and circumstantial evidence.

- In early April 1995 a Ryder truck identical to the one used in the bombing was filmed by a pilot during an overflight of of an area near Camp Gruber-Braggs, Oklahoma. A June 17th, 1997 Washington Post article authenticates the photos as being exactly what they appear to be, photos of a Ryder truck in a clandestine base at Camp Gruber-Braggs. Why were the military in possession of a Ryder truck housed in a remote clandestine army base days before the Alfred P. Murrah bombing?
- In a 1993 letter to his sister, McVeigh claimed that he was approached by military intelligence and had joined an "elite squad of government paid assassins." McVeigh often contradicted himself and changed his story on a whim to fit in with the latest government version of events. Is the Camp Grafton footage evidence of McVeigh's enrollment in such a clandestine program?

- Multiple reports of Arabs at the scene assisting McVeigh were ignored and surveillance tapes were withheld under national security. The likely reason for this was the fact that Bush senior and Clinton were responsible for bringing in nearly 1,000 Iraqi soldiers captured by U.S. forces during the 1991 Persian Gulf War, some of whom were involved in the bombing.
- The FBI claimed McVeigh scouted the Alfred P. Murrah building weeks before the bombing and yet on the morning of the attack he stopped at a local gas station to ask directions, lending credibility to the new claims that he was being controlled by other conspirators and that the target of the bombing had been changed.
- Original reports of two explosions and several failed devices being defused by bomb squads were buried by the establishment as the official explanation that McVeigh acted alone was pushed. Scientific analysis conducted by General Benton K. Partin revealed core columns were blown out from within the building and the extensive damage to the Alfred P. Murrah building was completely inconsistent with the explanation of a single and relatively weak fertilizer truck bomb.
- Many eyewitnesses reported that bomb squads in full reaction gear were seen around the building immediately before the blast. Police officer Terence Yeakey, who helped save dozens of victims, was one such witness. Yeakey compiled extensive files on his observations but was later found with his throat and wrists slashed having also been shot in the head after he had told friends he was being followed by authorities.
- Several individuals received prior warning that the bombing was about to take place. Bruce Shaw, who rushed to the Murrah building to find his wife who was employed there with the Federal Credit Union, testified that an ATF agent told him that ATF staff had been warned on their pagers not to come to work that day.
- The aftermath of the bombing led to the passage of the Omnibus Crime Bill and the demonization of the 'Patriot Movement', which was spreading like wildfire as opposition to federal government abuse grew following the events at Ruby Ridge and Waco. The consequences of the Oklahoma City Bombing effectively dismantled the Patriot Movement before the turn of the century.

In December, we reported on a video that shows McVeigh at a U.S. military base that specialized in explosives and demolition training over a year after he supposedly left the army. The tape, released by film producer Bill Bean, was the subject of a Hustler Magazine feature story.
Appearing last night on George Noory's Coast to Coast broadcast, America's biggest late night radio show, Alex Jones said he expected to talk to Jesse Trentadue imminently and it was further suggested by Noory that he and Jones should travel to Nichols' prison to interview him in person.

Laatst gewijzigd door exodus : 23 februari 2007 om 11:34.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2007, 12:28   #12870
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Niettemin blijft het een aangename oefening om te proberen hun opwerpingen consequent te counteren.
Ik heb ook een oefening voor je. Kan je me peer-reviewed papers vinden over global warming?
(ik had net een interview met een geoloog en hij zei dat er geen zijn omdat de theorieën errond ontkracht worden)

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 23 februari 2007 om 12:34.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2007, 13:07   #12871
exodus

Standaard

Wel wel wel...

Citaat:

Texas Gov. Rick Perry (R) says that it's just a coincidence that he and eight other lawmakers received donations of $5,000 each from Merck lobbyists just a few days before mandating the drug giant's HPV cervical cancer vaccine for all females in Texas ages 12 and up.
Oud 23 februari 2007, 13:10   #12872
exodus

Standaard

De NWO, werlkelijk een pot nat... Al gore, een egotripper die geen moer geeft om het gewone volk en voor zijn verborgen meesters de global warming hoax promoot is genomineerd voor nobelprijs voor de vrede.

Citaat:
Al Gore genomineerd voor Nobelprijs voor de Vrede

De voormalige Amerikaanse vice-president Al Gore is genomineerd voor de Nobelprijs voor de Vrede. Gore dankt zijn nominatie aan zijn inspanningen om de wereld te doordringen van de gevaren van klimaatverandering, aldus het conservatieve Noorse parlementslid Børge Brende, een voormalig minister van milieuzaken.

Brende sloot zich aan bij het socialistische parlementslid Heidi Sørensen en de Canadese Inuit-activiste Sheila Watt-Cloutier, die Gore ook voordroegen voor de prijs. Vandaag was de uiterste datum voor het indienen van nominaties.
Oud 23 februari 2007, 13:27   #12873
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Ik denk dat jullie toch echt enorm depressief moeten zijn, met al die samenzweringen en al.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:
Oud 23 februari 2007, 13:27   #12874
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

En geen mens die jullie gelooft.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:
Oud 23 februari 2007, 13:28   #12875
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Ik denk dat jullie toch echt enorm depressief moeten zijn, met al die samenzweringen en al.
Waarom? Samezweringen vinden toch voortdurend plaats? Of ga je dat ontkennen? Straks ga je nog ontkennen dat er niet gelobbied wordt en gelogen om bepaalde doelen te bereiken.
Oud 23 februari 2007, 13:29   #12876
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
En geen mens die jullie gelooft.
Een bloem kan je afsnijden, maar de lente houd je er niet mee tegen.
Oud 23 februari 2007, 13:32   #12877
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
De NWO, werlkelijk een pot nat... Al gore, een egotripper die geen moer geeft om het gewone volk en voor zijn verborgen meesters de global warming hoax promoot is genomineerd voor nobelprijs voor de vrede.
Idd, daarnet sprak ik met een Canadese wetenschapper over global warming en hij noemde Maurice Strong in zijn argument dat de VN meer grip op naties wil verkrijgen door globale taksen etc. Maurice Strong is hier ook ooit aan bod geweest, ik wou het eens opdiepen, maar de zoekfunctie werk niet bij mij...
Oud 23 februari 2007, 13:45   #12878
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Een bloem kan je afsnijden, maar de lente houd je er niet mee tegen.
Met te beweren dat het winter wordt terwijl het lente is ook niet hoor .

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:
Oud 23 februari 2007, 13:45   #12879
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Idd, daarnet sprak ik met een Canadese wetenschapper over global warming en hij noemde Maurice Strong in zijn argument dat de VN meer grip op naties wil verkrijgen door globale taksen etc. Maurice Strong is hier ook ooit aan bod geweest, ik wou het eens opdiepen, maar de zoekfunctie werk niet bij mij...
Ha, jij kent wetenschappers persoonlijk. Wie mag die wetenschapper dan wel zijn?

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:
Oud 23 februari 2007, 14:24   #12880
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

hmm nou ja gelukkig kunnen we de regeringen vertrouwen!

ahum, kost en glibber!

Citaat:

New Oklahoma Revelations Spotlight FBI Involvement In Bombing

'New claims by Oklahoma City Bombing conspirator Terry Nichols that Timothy McVeigh was being steered by a high-level FBI official are supported by a plethora of evidence that proves McVeigh did not act alone and that authorities had prior warnings and were complicit in the bombing of the Alfred P. Murrah building.'
http://www.prisonplanet.com/articles...evelations.htm

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be