![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12941 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Als je echt geïnteresseerd bent, check dan eens de berichten van Jos Verhulst over het onderwerp, dan zie je meteen wie degelijke bronnen aanbrengt en wie propaganda. Het volstaat om wat engels te kunnen lezen en een zekere kennis van statistiek op niveau van begrijpend lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12942 |
Burgemeester
|
![]() Zoals zo vaak met dit soort slogans moet je hem vervangen door het tegendeel:
'A quite convenient lie.' De hele global warming mythe, en vooral de imaginaire invloed van de menselijke CO2 uitstoot, is voor bepaalde kringen een goed van pas komende leugen. Laatst gewijzigd door lezer : 24 februari 2007 om 23:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12943 |
Burgemeester
|
![]() Door bewust te consumeren, verbouwen,... zal ik wellicht bij de 5% minst CO2 uitstotende burgers van de westerse wereld zijn.
Die focus op CO2 zal de hele milieubeweging, waartoe ik mezelf reken, als een boomerang in het gezicht terugkeren wanneer het propagandagordijn zal optrekken (wat gerust nog wel enkele jaren kan duren, maar de trend is al ingezet, want de aarde warmt al niet meer op sinds 1998. Van de 0,4°C afkoeling waarover de Nederlandse klimatoloog sprak heb ik wel nog geen bronnen gezien. Heeft iemand die?) Ik zeg dat met spijt in het hart, want ik twijfel de laatste weken steeds meer en meer of ik nog wel lid kan blijven van Greenpeace, Velt, Natuurpunt ed. Ik blijf immers achter 95% van hun andere doelstellingen staan. Wanneer immers blijkt dat het hele verhaal nep was, wie gaat de milieubeweging dan nog geloven wanneer het om dingen gaat die wél effectief mislopen én waar we wél iets aan kunnen doen? Het hele nummer van Greenpeace staat telkens vol met tientallen problemen die onnoemelijk veel belangrijker zijn om aan te pakken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12944 |
Minister
|
![]() Maar dat het nog steeds voelbaar warmer en warmer wordt is tengevolge van ?
![]() |
#12945 |
Minister
|
![]() Van NWO geloof ik geen sikkepit, dat is voor conspiracynuts.
![]() |
#12946 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12947 |
Minister
|
![]() De NWO is een complot van de NWO!!!
![]() |
#12948 |
Minister
|
![]()
![]() |
#12949 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12950 |
|
![]() Da's waar, Antwerpen = de wereld
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 25 februari 2007 om 00:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12951 |
Parlementslid
|
![]() Het is allemaal niet waar, en als het toch waar zou blijken, dan is het niet mijn probleem, maar die van de kinderen en kleinkinderen.
En die heb ik niet, dus is het mijn probleem niet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12952 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12953 |
Minister
|
![]() Nee het middelpunt ervan.
Ist bij u in bachten de kuppe dan kouder ofzo?
![]() |
#12954 |
|
![]() Neen, 't is heet in de BH van V maar wanneer men het heeft over de opwarming van de aarde heeft men het niet over 't Stad, niet over Vlaanderen, niet over België, niet over ...
![]() |
#12955 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12956 |
|
![]() Perfecte locatie als je het mij vraagt
![]()
![]() |
#12957 |
Staatssecretaris
|
![]() Rolt zo niet met uw ogen want ge maakt uw eigen ferm belachelijk.
Als Antwerpen ne graad warmer is en Zuid Amerika ne graad kouder. Wat is dan de gemiddelde temperatuurwijziging? (Ben precies vraagstukken aan't opstellen voor een 2e lager) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12958 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.pewclimate.org/state_of_fear.cfm Het is een reactie op het boek "state of fear" van michael crichton, waarin die laatste netjes de conspiracybelievers volgt en ontkent dat er een klimaatsverandering plaatsvindt. Allemaal aan de hand van individuele weerstationnetjes en gletsjers. En dan veralgemenen van daaruit. En de data die hem tegenspreekt negeren natuurlijk.
Laatst gewijzigd door Griffin : 25 februari 2007 om 10:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12959 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Alleen stellen sommigen dat het niet te wijten is aan de menselijke CO2 uitstoot. CO2 is slecht een klein deeltje van de broeikasgassen, de mens is slechts verantwoordelijk voor een klein deeltje van de CO2. 95% van het broeikaseffect is te wijten aan water als ik het goed voorheb.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 25 februari 2007 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12960 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Als je die metingen en grafieken nader bekijkt zie je dat de stijging van de CO2-waarden volgt op de temperatuurstijging en niet andersom. De stijging van de CO2-waarden is dus een gevolg van een stijging in temperatuur en niet andersom.
![]() |