Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 maart 2007, 13:18   #13101
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

En chemtrails: koop eens een barometer. Toch wel heel erg toevallig dat ALLE vliegtuigen op bepaalde momenten chemtrails achterlaten, terwijl op andere momenten GEEN ENKEL vliegtuig sporen achterlaat.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2007, 13:26   #13102
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En chemtrails: koop eens een barometer. Toch wel heel erg toevallig dat ALLE vliegtuigen op bepaalde momenten chemtrails achterlaten, terwijl op andere momenten GEEN ENKEL vliegtuig sporen achterlaat.

Barometers zitten in het complot!
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2007, 13:32   #13103
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Hier een foto genomen door een piloot van de zogenaamde chemtrails.

Citaat:
Ons wordt voorgehouden, dat chemtrails normale condensstrepen zijn van vliegtuigen. Maar wat, als piloten ook bezorgd worden over wat er in het luchtruim wordt uitgespookt. De piloot die onderstaande foto heeft opgestuurd, weet, dat deze strepen geen gewone condensstrepen zijn.

Laatst gewijzigd door exodus : 5 maart 2007 om 13:33.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2007, 13:35   #13104
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ja, en?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2007, 13:41   #13105
Heftruck

Standaard

Citaat:

Citaat:
Ons wordt voorgehouden, dat chemtrails normale condensstrepen zijn van vliegtuigen. Maar wat, als piloten ook bezorgd worden over wat er in het luchtruim wordt uitgespookt. De piloot die onderstaande foto heeft opgestuurd, weet, dat deze strepen geen gewone condensstrepen zijn.
<foto>
En hoe "weet" hij dat dan?
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2007, 13:47   #13106
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

*zucht*

Een piloot die niks van het weer en atmosferische omstandigheden afweet, die vliegt waarschijnlijk met open ogen een onweer in.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Citaat:
Oud 5 maart 2007, 13:53   #13107
exodus

Standaard

Die piloot weet wel wat meer over luchtverschijnselen dan niet piloten. Blijkbaar vond die piloot het fenomeen belangrijk genoeg om er een foto van te nemen en op te zenden. Meer kan ik er ook niet uit afleiden.
Oud 5 maart 2007, 13:56   #13108
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
“That is exactly what we show here,” Wysession said. “Water inside the rock goes down with the sinking slab and it’s quite cold, but it heats up the deeper it goes, and the rock eventually becomes unstable and loses its water.”

The water then rises up into the overlying region, which becomes saturated with water [image]. “It would still look like solid rock to you,” Wysession told LiveScience. “You would have to put it in the lab to find the water in it.”
Over Pindar's holle aarde. Haha. Geciteerd uit zijn linkje.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:
Oud 5 maart 2007, 13:57   #13109
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Die piloot weet wel wat meer over luchtverschijnselen dan niet piloten. Blijkbaar vond die piloot het fenomeen belangrijk genoeg om er een foto van te nemen en op te zenden. Meer kan ik er ook niet uit afleiden.
Ik mag het hopen, maar ik vrees er in dit geval wel voor. Geen piloot die ik zou vertrouwen alleszinds. Hij lijkt helemaal niks over wolkenvorming te kennen.

Citaat:
'In onze tijd van druk vliegverkeer is de vorming van vliegtuigwolken een verschijnsel dat ons allen vertrouwd is geworden', zo schreef Minnaert in 1975 in het tweede deel van De Natuurkunde van 't vrije veld. Uit zijn beschrijving van het verschijnsel kun je opmaken dat hij met veel plezier de vorm en het gedrag van deze kunstmatig opgewekte bewolking heeft bestudeerd. Inmiddels is het vliegverkeer drastisch toegenomen. De vertrouwdheid met vliegtuigwolken is er nog steeds, maar het enthousiasme is tanende.
http://www.keesfloor.nl/artikelen/zenit/cotra/index.htm

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:

Laatst gewijzigd door Griffin : 5 maart 2007 om 14:14.
Oud 5 maart 2007, 15:16   #13110
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Dus, er worden sporen gevonden van harde metalen na "hevige sproeidagen", jarenlang speculeert men over de toepassing van het sproeien maar het is geweten dat de zware metalen zorgen voor ondermeer wolkenontwikkeling.

Nu 2007 komen 'ze' af dat een oplossing voor de opwarming van de aarde een laagje wolken zou kunnen zijn gevormd door.. jawel, de zware metalen die men al jaren terugvind 'als gevolg van de chemtrails'.

Dat is op z'n minst raar te noemen. Ik weet zelf niet goed wat er van te denken, maar heb wel de indruk dat de verdachtmaking verdergaat dan gewoon wat witte strepen die te lang blijven hangen.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2007, 15:20   #13111
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Dus, er worden sporen gevonden van harde metalen na "hevige sproeidagen", jarenlang speculeert men over de toepassing van het sproeien maar het is geweten dat de zware metalen zorgen voor ondermeer wolkenontwikkeling.

Nu 2007 komen 'ze' af dat een oplossing voor de opwarming van de aarde een laagje wolken zou kunnen zijn gevormd door.. jawel, de zware metalen die men al jaren terugvind 'als gevolg van de chemtrails'.

Dat is op z'n minst raar te noemen. Ik weet zelf niet goed wat er van te denken, maar heb wel de indruk dat de verdachtmaking verdergaat dan gewoon wat witte strepen die te lang blijven hangen.
Zware metalen? Als condensatiekern? Link?

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:
Oud 5 maart 2007, 15:28   #13112
blabylonia
Partijlid

blabylonia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
'In onze tijd van druk vliegverkeer is de vorming van vliegtuigwolken een verschijnsel dat ons allen vertrouwd is geworden', zo schreef Minnaert in 1975 in het tweede deel van De Natuurkunde van 't vrije veld. Uit zijn beschrijving van het verschijnsel kun je opmaken dat hij met veel plezier de vorm en het gedrag van deze kunstmatig opgewekte bewolking heeft bestudeerd. Inmiddels is het vliegverkeer drastisch toegenomen. De vertrouwdheid met vliegtuigwolken is er nog steeds, maar het enthousiasme is tanende.
Dekt deze summiere bron [die louter vaststelt] uw bewijsvoering tegen Chemtrails??
Kijk eens naar het patroon van die vliegtuigwolken.. Deze grid lijkt eerder op een 'vers gemaaid voetbalveld' dan een luchtvaarttraject waarlangs diverse vliegtuigen koers maken. Naast het feit dat dergelijke vliegpatronen gewoon te systematisch zijn en artificieel ogen, lijken ze mij ook een verre van veilige manier om vliegverkeer op dergelijke oppervlakte met elkaar te laten kruisen, niet?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Ik mag het hopen, maar ik vrees er in dit geval wel voor. Geen piloot die ik zou vertrouwen alleszinds. Hij lijkt helemaal niks over wolkenvorming te kennen.
En waarom zou jij deze piloot dan wel niet vertrouwen?? Hoe leid je af dat hij niets van wolkenvorming kent ??
blabylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2007, 15:38   #13113
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blabylonia Bekijk bericht
Dekt deze summiere bron [die louter vaststelt] uw bewijsvoering tegen Chemtrails??
Kijk eens naar het patroon van die vliegtuigwolken.. Deze grid lijkt eerder op een 'vers gemaaid voetbalveld' dan een luchtvaarttraject waarlangs diverse vliegtuigen koers maken. Naast het feit dat dergelijke vliegpatronen gewoon te systematisch zijn en artificieel ogen, lijken ze mij ook een verre van veilige manier om vliegverkeer op dergelijke oppervlakte met elkaar te laten kruisen, niet?
kruisen? Dat gebeurt echt wel op verschillende hoogtes hoor. Dat verschillende vliegtuigen in dezelfde richting niet allemaal op hetzelfde spoor zitten komt natuurlijk doordat die luchtwegen breder zijn dan een eenvaksweg. http://www.homepages.mcb.net/bones/04fs/MP/ATC.htm

Citaat:
En waarom zou jij deze piloot dan wel niet vertrouwen?? Hoe leid je af dat hij niets van wolkenvorming kent ??
Omdat hij niet begrijpt waarom die contrails soms langduriger blijven hangen dan op andere momenten. Blijkbaar snapt hij de betekenis van "dew point" in de weerrapporten niet.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:
Oud 5 maart 2007, 15:54   #13114
exodus

Standaard

Hier nog een beetje info over het NWO concept van sommige auteurs dat de energie die wij afgeven voedsel is voor niet fysische entiteiten. Ditmaal van Alex Grey, een artiest die visionaire schilderijen maakt.
Citaat:
Alex was in a loft in Boston where a colleague of Timothy Leary had given a bunch of people, most of them quite inexperienced, LSD. Alex had also taken LSD. The social environment of Alex’s trip was extremely chaotic----some people were laughing uncontrollably, some were vomiting, some were groping other people, and there was no one who was managing the chaos. Alex began to have an out of body experience, found himself hovering above the weirdness of what was going on in the loft. On some different plane he saw deities drinking from a pool of “electric milk” a “vast lake of timpani”, of “vibrating energy.” Alex described the vision as follows:

I had a vision of the group soul of humanity as a perfectly circular pool of intense living light. All around the rim of the milky pool were a complex variety of sexual rites, a metaphor for all social interaction. Translucent Hindu deities swooped over the group taking the excessive energy of the shimmering pool and passing through the group as ecstasy and pain. I saw that the reason we were all brought together was to provide a psychic energy feast for the Gods and Goddesses. I saw my heart as the axis of karmic, earthly, and universal energies, transected by and uniting the polarities of male/female, birth/death, good/evil, and love/hate. To maintain a balance of forces we all fed both Deities and Demons.

This visionary experience eventually became the masterpiece “Demons and Dieties Drinking from the Milky Pool."

The demons and deities were feeding from a pool of vibratory energetic milk created from human activities of all kinds, though Alex used sexual coupling to represent human activities in general. I suggested that that the couplings were “visual shorthand of human energetic transactions of all kinds” and he responded enthusiastically to that description. Apparently, the deities were drinking from a vibratory pool of the energetic metabolism of the species so that through the pool they were drawing energy from the entire species.

A reductive way of describing Alex's vision that just occurred to me is: a vision of the top of the food chain. The painting, however, is much more than that, it is a revelation of the human form transcending the food chain. Transcending does not mean removing or floating above something. What you transcend is still present, and the transcendent state includes what is transcended while new vistas of awareness are added. Alex's paintings are revelations of that which we don't usually see, but need to. Ordinarily we think of ourselves as the top of the food chain, but his vision shows that is a delusion helpful to those who harvest our energy. Another realization about this painting is that it is a classic illustration of the alchemical principle of "as above, so bellow." We see the same range, if more polarized, of darkness and light amongst the dieties at the cardinal points of the mandala as we do in the human couplings that form the perimeter. And there is the same range in the chaotic loft where some people were acting out dark compulsions while Alex was having a transcendent realization that would eventually become a great gift to the collective.
Oud 5 maart 2007, 16:02   #13115
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Child fingerprint plan considered

'Proposals to fingerprint children aged 11 to 15 as part of new passport and ID card plans are being considered. Immigration minister Liam Byrne told ITV1's The Sunday Edition the proposals were being "looked at". Under existing plans every passport applicant over 16 will have details - including fingerprints - added to a National Identity register from 2008. But there was concern youngsters could use passports without biometric details up to the age of 20, said Mr Byrne.'
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/6417565.stm

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2007, 17:08   #13116
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

oh.. hold on..

Laatst gewijzigd door Akufen : 5 maart 2007 om 17:08.
Oud 5 maart 2007, 17:12   #13117
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Zware metalen? Als condensatiekern? Link?
Weet niet meer juist waar ik het gelezen heb... Maar ik vond wel het volgende:

http://www.fpif.org/fpiftxt/4006

Citaat:
"Let's quit the debate about whether greenhouse gases are caused by mankind or by natural causes," George W. Bush proposed in 2006. "Let's just focus on technologies that deal with the issue." One of the technological silver bullets the United States is currently investigating is most commonly known as geoengineering, which is the intentional and directed manipulation of the earth and its ecosystems. Geoengineering includes a wide range of schemes. Blasting particles of sulfur into the stratosphere is supposed to shield us from the sun's rays. Dumping iron particles in the oceans is supposed to nurture CO 2 -absorbing plankton. And blasting clouds with chemicals is supposed to nudge them into producing rain. University of Calgary physicist, David Keith, refers to geoengineering as "an expedient solution that uses additional technology to counteract unwanted effects without eliminating their root cause."2

The notion of a technological fix for global warming isn't new. In the 1940s, Bernard Vonnegut—a well-respected meteorologist and Kurt Vonnegut's brother—discovered that silver iodide smoke could cause clouds to give up their rain.3 His discovery kick-started serious government efforts to manipulate the environment. Until then, cloud-seeding had been the preserve of crackpots and con artists. By 1951, however, 10% of the United States was under clouds that had been commercially seeded.

Governments and industry have a sometimes-ignoble history tampering with the weather. The CIA's top-secret "Project Popeye" rainmaking campaign, which began in 1966, ran for seven years and conducted 2,300 cloud seeding missions over the Ho Chi Minh Trail during the Vietnam War.5 The goal was to make the trail impassible and, as a bonus, to drown out North Vietnam's rice crop. While rains did increase, the Air Force couldn't establish a clear link to its covert campaign.
Recently, more convincing experiments have focused on " hygroscopic cloud seeding "—that is, warm-cloud seeding, as opposed to cold-cloud seeding (glaciogenic). Results from experiments at the South African National Precipitation and Rainfall Enhancement Programme earned researchers there the United Arab Emirates' 2005 Prize for Excellence in Advancing the Science and Practice of Weather Modification. Other warm-cloud seeding projects have taken place in the United States, Thailand, China, India, Australia, Israel, South Africa, Russia, United Arab Emirates, and Mexico.6 According to the UN World Meteorological Organization (WMO), at least 26 governments were routinely conducting weather-altering experiments in 2000.7 By 2003-2004, only 16 WMO member countries reported weather modification activities, although weather modification activities are known to have taken place in several other countries.

Many of the world's military powers remain fascinated with weather control. A U.S. Air Force report entitled Weather as a Force Multiplier: Owning the Weather in 2025 concluded that the weather "can provide battlespace dominance to a degree never before imagined," including the ability to thwart an enemy's operations by enhancing a storm or by inducing drought and making fresh water scarce. In 2004, two Chinese cities in Henan province—Pingdingshan and Zhoukou—came close to fighting when they both tried to alter local weather patterns by blasting tiny silver iodide particles into the troposphere (the lowest portion of Earth's atmosphere).8 The city downwind accused the city upwind of stealing its weather. This hasn't deterred the Chinese government from promising the International Olympic Committee that China will use weather modification to guarantee sunny days for the 2008 Beijing Olympics.

Laatst gewijzigd door Akufen : 5 maart 2007 om 17:17.
Oud 5 maart 2007, 17:16   #13118
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Blasting clouds voor meer neerslag op een bepaalde plek, dat doen ze geloof ik al in Israël hoor. Ik zou het eens moeten opzoeken.
Alleszins, niks over "chemtrails" .

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:
Oud 5 maart 2007, 17:19   #13119
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Dat hangt er maar vanaf hoe je chemtrails bekijkt.

btw, tof dat je een oordeel vormt zonder de tekst te lezen, zegt weeral genoeg

Citaat:
Nu is het bedrijf in staat om de compositie-gemodificeerde barium titaan poeders te produceren op een geautomatiseerde productielijn, en gaat verder naar de volgende mijlpaal: poeder certificatie.
Het barium titaan is het dielectrium met een relatieve dielectrische waarde die zo hoog is dat er hoge capaciteit behaald kan worden in de condensator. Zie hiervoor ook het voorgaande artikel over de EEstor condensator. Het bedrijf laat weten dat het verwacht deze hoge waarde nog steeds te behalen met het huidige geproduceerde poeder, zoals destijds met de protomodellen.
http://www.olino.org/articles/2007/0...condensator_II

Laatst gewijzigd door Akufen : 5 maart 2007 om 17:22.
Oud 5 maart 2007, 17:30   #13120
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Dat hangt er maar vanaf hoe je chemtrails bekijkt.

btw, tof dat je een oordeel vormt zonder de tekst te lezen, zegt weeral genoeg

http://www.olino.org/articles/2007/0...condensator_II
Ik ging ervan uit dat je de relevante passages gequote zou hebben.

En die "condensator", dat is iets anders, elektriciteit en magnetisme.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:

Laatst gewijzigd door Griffin : 5 maart 2007 om 17:34.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be