![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13221 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Even nuanceren. Maar weinig mensen ter wereld begrijpen deze oude taal. Voor zo ver ik weet is er maar één van die mensen die een letterlijke interpretatie maakt in de zin van UFO's. Anderen spreken hem tegen in zijn vertalingen en interpretaties. Laatst gewijzigd door Heftruck : 12 maart 2007 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13222 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13223 | |
|
![]() Citaat:
Ik ga niet ontkennen dat er in het verleden buitenaardse inmening of beïnvloeding bij bepaalde volkeren kan geweest zijn, maar of het nu precies is zoals Sitchin zegt... Het kan een soort van disinfo zijn. Er bestaat ook een site van een expert in Sumerische tabletten die zegt dat Sitchin totaal verkeerd is: http://www.sitchiniswrong.com/
Laatst gewijzigd door exodus : 13 maart 2007 om 08:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13224 | |
|
![]() Kan het nog duidelijker? Uit een mainstream bron... Gordon Brown (kandidaat eerste minister UK) wil een nieuwe wereld orde om "Global Warming" te bestrijden. Wat zitten we hier de heel tijd te zeggen?
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#13225 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je kan die 3 woorden op verschillende manieren interpreteren. Zeker van dat hij jouw manier bedoelt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13226 |
|
![]() Zeker kan je niet zijn, maar ik heb zo een vermoeden. Nieuwe wereld orde is hun codewoord voor hetgeen dat de elite wil.
![]() |
![]() |
#13227 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
in ieder geval wordt ook in de video met Arizona Wilder gezegd dat het zijn taak is om desinformatie te verspreiden, Arizona Wilder heeft ook gezegd dat ze hem heeft zien shapeshiften in rituelen. hier de video: ![]() ![]() http://video.google.com/videoplay?do...38414420676723 Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 13 maart 2007 om 15:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13228 | |
Banneling
|
![]() here we go againnnnnnnnnnnnnn
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13229 | |
Banneling
|
![]() into the hole!!!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13230 | |
Banneling
|
![]() heb je hem weer, die Wikiweetjaja
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.cambridge-news.co.uk/news...702f38b57d.lpf Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13232 | |
Banneling
|
![]() zo zo zo zo zo
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13234 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13235 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13236 |
Parlementslid
|
![]() ah mai clever
dus alleen Icke is te vertrouwen? ken zijn betoog. ik vind Mr Z. Sitchins joodse naam verdacht en dat er niks over zionisme bij kijken komt in de theorie eigenaardig wat is er niet waar aan zijn theorie? die nietwaar website is zo uitgebreid dank voor een clue Sitchins theorie dat we doelbewust als werkslaven gekweekt zijn en sinds het begin slaaf zijn en nu steeds vrijer worden omdat we onze eigen goddelijkheid ontdekken is niet waar dan? En wat met de whitegold theorie waarmee je levitatie kan veroorzaken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13237 |
|
![]() Ik weet te weinig over dit onderwerp om degelijk te kunnen argumenteren, Babylonia. Ik maakte een opmerking en stelde een vraag, da's al.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13238 | |
|
![]() Citaat:
Iets lijkt me fishy aan Sitchin zijn theorie.
![]() |
![]() |
![]() |
#13239 | |
|
![]() Ook in Vlaanderen ...
Citaat:
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 14 maart 2007 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13240 |
Parlementslid
|
![]() David Icke kan ook zelf slachtoffer zijn zoals sommigen beweren van een self declared en genezen.... mind controled person als Arizona Wilder. terwijl ze op haar 43 ste nog zwanger is gemaakt
hoe oud is die? 44? En nu is ze betrouwbaar....en vrij uit? Zou ze niet juist gestuurd zijn om david te beheksen? Ik vind shapeshiftende reptilians in het koingshuis one bridge too far. ik vind haar oneerlijk en te berekend over komen hoe kan ze al die namen weten als kind? er zijn te veel vraagtekens Ik snap toch niet dat David daar zo in meegaat... Of wat deed hij voor verificatie? Is er iemand die nog bewijzen van shapeshifters heeft...of fotos of resten Er zijn natuurlijk tekeningen van mensen in hypnose van reptilians... Implanted bij Mind controle of echt gezien? Demonizeren kan de verdere zinvolle revelaties van Icke ivm NWO bv heel erg schaden. Sitchin kan zo ook mooi een lap mee krijgen voor zijn bevrijdende werk te schaden. ? http://www.theuniversalseduction.com...guzzling-devil |
![]() |
![]() |