![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13241 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vind niet dat die reptielen de NWO zoveel schaden, mensen die het bestuderen zijn wel kritisch genoeg blijkt keer op keer om zelf de info te evalueren zonder zich te laten afschrikken door zo'n zaken. Diegene die de reptielen gebruiken om de gehele NWO in de prullenmand te verwijzen, tja, we weten vanwaar die komen.
![]() |
![]() |
![]() |
#13242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook Fritz Springmeier haalt het aan in zijn video "bloodlines of the illuminati" los daarvan zijn er zeer veel mensen die het weten, maar het niet zeggen, uit angst voor de ridiculisatie. Ook Cathy O'Brien in "Trance-formation' zegt Bush te zien veranderen in een reptiel. Het concept shapeshiften was haar onbekend, en zij verklaarde het voor zichzelf dat het veroorzaakt werd door de haar aangedane mind-control. Ik meen het echt als ik zeg dat we achter de schermen bestuurd worden door de 'negatieve reptielen'. Ik zeg dat gewoon, want uiteindelijk moet het 'gewoon' worden want anders kunnen we denk ik, niet verder. En schaden we, weliswaar onbewust, mensen die er mee in aanraking zijn geweest door hun ervaringen te ontkennen! Een psychologisch zeer schadelijk iets. Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13243 | |
Banneling
|
![]() oeps!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13244 | |
Banneling
|
![]() Ook onze (NWO) toekomst?
Jazeker, als we niks doen. Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13245 | |
Banneling
|
![]() and here we goooo again!!!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13246 | |
Banneling
|
![]() wakey wakey!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13247 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13248 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() http://video.google.com/videoplay?do...65561&hl=en-CA mooi hoor ![]() __________________ Het is de NWO! http://www.zattevrienden.be/sfw/omdat_je_het_waard_bent
![]() |
![]() |
![]() |
#13249 |
Parlementslid
|
![]() dan hier een mogelijk verband wereldwijd met slangen en reptielen in de symbolen. ik denk aan de chinese dragon feesten in antwerpen...
http://www.metacafe.com/watch/446740...y_of_satanism/ Zeg die engelse gaan we gewoon gaan halen dan met een eigen ferry dienst! Ik vind als iets niet waar is of heel moeilijk bewijsbaar dat het de geloofwaardigheid van de andere belangrijke info belast. Je kan dat voor jezelf uitzoeken maar moet daar voorzichtig mee zijn in het doorgeven zoals david doet. dat belet wel degelijk uitbreiding van de boodschap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13250 | ||||||
|
![]() Citaat:
Hier enkele stukken uit Cathy O'Brien haar boek waar Pindar het over had, ivm de reptielen. Merk op dat zij niet gelooft in reptielen maar het toeschreef aan haar mind control: Citaat:
Citaat:
Citaat:
En hier van een andere bron, een quote van groot vrijmetselaar Manly P. Hall uit een van zijn boeken over esoterische kennis: Citaat:
De geschriften spreken over metafyscische zaken. Een passage lijkt sterk over reptielen te gaan: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#13251 |
|
![]() Correctie voor mijn bovenste bericht. In de eerste zin bedoelde in niet "slechte aanwijzingen" maar "slechts aanwijzingen".
![]() |
![]() |
#13252 |
Parlementslid
|
![]() ah ik dacht al
merci tja word vervolgt Er ligt een grascirkel bij robbert van de Broeke in HOeven Robbert heeft speciale gaven al van in zijn jeugd Hij is te vertrouwen ondanks alles wat er in de media komt OP de website van BLT research staat een uniek verslag van de grascirkel in oktober. Nancy Talbot is een moedige vrouw die heel veel weet en onderzoek doet. Ze komt steeds dichter bij de waarheid. Ik dacht dat jullie dit kon interesseren. Er is iets bijzonders gaande daar, net als in Polen. We gaan in t weekend kijken in Hoeven. www.zinfo.nl |
![]() |
![]() |
![]() |
#13253 | |
|
![]() Hier een tekst over dat de global warming kan gebruikt worden als stepping stone naar een wereldregering. Globale problemen vragen om globale oplosssingen...
Citaat:
http://www.prisonplanet.com/articles...07hysteria.htm
![]() |
![]() |
![]() |
#13254 |
|
![]() Ivm die reptielen, dit vind ik toch een merkwaardige foto, en toevallig staat onze premier Verhofdstad er ook op.
![]()
![]() |
![]() |
#13255 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Toevallig zou ik dat niet noemen, de tekst op het lintje in de bek van Bush luidt dan ook "meteen mee".
![]() |
![]() |
![]() |
#13256 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je het gewoon onderzoekt, en je niet laat tegenhouden door de muurtjes die in je geest geplant zijn (dogma's), wordt het volgens mij klip en klaar. (btw bekijk bv de film 'arrival' eens) Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13257 | |
Banneling
|
![]() hmmmmm
Citaat:
http://www.commondreams.org/headlines07/0314-03.htm Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13258 | |
Banneling
|
![]() WAKKER WORDEN!!!
Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 15 maart 2007 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13259 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13260 | |
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat teveel mensen denken dat de reptielen zouden fysisch zijn. Ik persoonlijk ontken niet het bestaan van andere dimensies buiten onze fysische realiteit. Eenmaal je dit onderschrijft is er veel meer mogelijk.
![]() |
![]() |