Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 april 2007, 16:12   #13541
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Zeg, hoe zit het eigenlijk intussen met de concrete plannen om de Nieuwe Wereld Orde omver te werpen?

Gaan jullie voor het leninistische model van de avant-garde? Of omverwerping in één staat en daar consolideren (een eerder Stalinistische koers). Of misschien een louter terroristische aanpak? Een anarchistisch en gedecentraliseerd model?

Wat zal het worden? Of gaan jullie hier eigenlijk gewoon oneindig voort blijven babbelen en daardoor volop collaboreren aan de NWO?

Graag wat meer info over jullie plannen. Het kan immers toch niet zijn dat jullie het louter op een koffieklets houden, want dan zouden jullie uiteraard de kleinste mensjes zijn die we ooit hebben bezig gezien. Dan verkies ik nog liever de smeerlappen van de NWO. Die doen tenminste nog iets.

Enfin, schets mij uw strategische en tactische plannen eens. Bedankt.
Het allerbelangrijkste is bewustwording. mensen kunnen dan met hun eigen creativiteit al heel veel uitrichten.
De NWO werkt omdat ze NIET ZICHTBAAR IS!
dus:exposure, exposure, exposure.
Dat doe ik hier, op straat bij familie op het werk etc etc
en de laatste keer dat iemand me op spraat aansprak om te doneren voor kanker of zo, daar kwam ik mee in gesprek over de NWO en wonder boven wonder, ze stond open voor wat ik zei, terwijl ik dat totaal niet verwacht had!!!! mijn ontmoetingen van vroeger met dat soort mensen was vaak negatief. Dus..mischien..is er hoop!

verder ga ik binnenkort lezingen geven, en mischien nog flyers drukken,
etc etc. Je kan zoveel doen als je wilt!
Nu is het mischien nog eng, maar later zullen de mensen je dankbaar zijn,
niet dat dat hoeft. ikheb liever dat de mensen ondankbaar zijn, maar dat de globale politiestaat niet doorgaat.
Andere dingen die mensen kunnen doen: NIET betalen met chip,
minder telefonie (straling), bij de boeren eten kopen!
(dit laatste is HEEL BELANGRIJK) want uiteindelijk willen ze de boeren helemaal weg hebben, die kan je nu eenmaal niet gerbuiken in een fascitische staat.

and so on and so forth.

Pin d' Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 15 april 2007 om 16:19.
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2007, 16:27   #13542
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Het allerbelangrijkste is bewustwording. mensen kunnen dan met hun eigen creativiteit al heel veel uitrichten.
De NWO werkt omdat ze NIET ZICHTBAAR IS!
dus:exposure, exposure, exposure.
Ja goed, maar die fase zijt ge nu ondertussen toch al voorbij hé. Met hoeveel zijt ge? Met een paar duizend man of zo. Lenin had een handvol mensen en stond op een paar maand tijd in het Winterpaleis.

Hobsbawm schat het aantal beroepsrevolutionairen die tussen 1917 en 1960 actief waren op een paar honderd. En die slaagden erin om op minder dan 4 decennia tijd één derde van de wereldbevolking onder revolutionair bewind te krijgen.

Om maar te zeggen dat ge niet veel volk nodig hebt.

Er komt toch een tijd dat ge voorbij de bewuszijnsmakings-fase moet gaan. Die tijd is nu gekomen, nietwaar?

Genoeg lieden op deze planeet beseffen maar al te goed dat hun leven grotendeels wordt bepaald door een selecte club van grootkapitalisten. Ge moet die dus niet meer bewustmaken. Nu moet ge handelen.

Laat mij weten wanneer ge vergadert. Ge kunt desnoods ne keer bellen naar de Internationale en uw zaak uitleggen. Misschien verwelkomen ze u wel. Maar dan moet ge wel iets meer te bieden hebben dan analyse hé. Ge moet ook iets durven ondernemen.

Enfin, laat mij maar weten wanneer en waar ge bijeenkomt. Ik kom dan wel eens luisteren.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2007, 16:42   #13543
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Ja goed, maar die fase zijt ge nu ondertussen toch al voorbij hé. Met hoeveel zijt ge? Met een paar duizend man of zo. Lenin had een handvol mensen en stond op een paar maand tijd in het Winterpaleis.

Ik meen echt dat er nog veel meer mensen wakker moeten worden
en het moet een deel worden van het 'collectieve bewustzijn'
leuk voor Lenin hoor, maar hij was ook een NW ohh poppetje!!!!
Het is veel groter dan jij het suggereert.

Citaat:
Hobsbawm schat het aantal beroepsrevolutionairen die tussen 1917 en 1960 actief waren op een paar honderd. En die slaagden erin om op minder dan 4 decennia tijd één derde van de wereldbevolking onder revolutionair bewind te krijgen.

maar DAT is niet wat we willen!!!! snap het nou. Het is heel iets anders
we moeten onze macht niet meer weggeven en onze souvereigniteit
terug en opeisen! Als we onze macht , collectief dat wel, niet meer weggeven dondert het hele gedoe in mekaar.

Citaat:
Om maar te zeggen dat ge niet veel volk nodig hebt.
Jawel juist wel! IEDEREEN moet dit te weten komen!

Citaat:
Er komt toch een tijd dat ge voorbij de bewuszijnsmakings-fase moet gaan. Die tijd is nu gekomen, nietwaar?
Gedeeltelijk, gedeeltelijk! Er beginnen meer mensen wakker te worden maar we zijn er nog lang niet. Pas als het gemeengoed wordt en de mensen die het hier ontkennen, gaan zeggen dat ze het eigenlijk wel wisten, ja dan zijn we ergens!

Citaat:
Genoeg lieden op deze planeet beseffen maar al te goed dat hun leven grotendeels wordt bepaald door een selecte club van grootkapitalisten. Ge moet die dus niet meer bewustmaken. Nu moet ge handelen.
zoals gezegd we zijn er nog lang niet! Ik probeer te handelen waar ik kan
zoals gezegd geen geld chippen, liefts nog etteren bij de bank, eten bij de boer. Goed en veel gefilterd water drinken.gebruik maken van het LETS systeem. Als je je identiteitskaart moet laten zien dan zeggen tegen de dienstdoender:gelijk oversteken!
Uiteindelijk zit het in duizenden kleine handelingen die niet ondersteunend zijn voor de illuminati.
Andere dingen die ik doe, mensen die ziek zijn wijzen op de vele duizenden malen meer effectievere alternatieve geneeswijzen!!!
Ze geloven me eerst niet, maar ik blijf doorduwen en uiteindelijk zijn ze me dankbaar
welke alternatieven ik het overheb: voetreflexmassage-hele spectaculaire dingen mee meegemaakt, EFT, TFT, homeopathie, silva mind control, touch for health etc etc
weg met de huidige farmaceutische k..industrie!!!

Nuff said

Pin d' Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 15 april 2007 om 16:46.
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2007, 18:47   #13544
komodo
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Asshen Sukar Bekijk bericht
Zit een grote fout in die theorie. Op dit moment kan je ook al meten hoe snel continenten uit elkaar drijven. Sommige gaan wat sneller dan andere maar het is goed meetbaar.
Die hele theorie is te gek voor woorden. Waar komt dan de zeebodem vandaan? En aardbevingen doen toch echt iets?
Vliegen met een machine was zo'n 120 jaar geleden ook te gek voor woorden.

Verder is er voor de theorie van de "drijvende continenten" ongeveer net zo veel bewijs als voor die van de "groeiende Aarde".
komodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2007, 18:49   #13545
komodo
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Havana Bekijk bericht
En, hoe snel "groeit" de aarde dan wel niet?
Niet helemaal bekend.

Volgens de bedenker van de theorie is alle oceaanbodem gemaakt in de afgelopen 70 miljoen jaar.

In die tijd is de aarde zo'n 1.5x in diameter toegenomen.
Oud 15 april 2007, 18:55   #13546
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Well well well

http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF15042007_039

Nuff said.

Jaz'eker

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2007, 19:44   #13547
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door komodo Bekijk bericht
Vliegen met een machine was zo'n 120 jaar geleden ook te gek voor woorden.

Verder is er voor de theorie van de "drijvende continenten" ongeveer net zo veel bewijs als voor die van de "groeiende Aarde".
Gezien het uitdrijven van de continenten meetbaar is, is het waarschijnlijker dat die theorie klopt. Er zijn nog heel wat technische bewijzen dat die van platen kan kloppen maar die links heb ik nu niet liggen op mijn werk.

Het is en blijft een theorie die bedacht is om een aantal praktijk problemen en feiten uit te leggen. Je kan aan de hand van bekende gegevens perfect een andere theorie bedenken die ook min of meer klopt.
Amusee u ma leg wel uit waarom ze klopt.

Wat voorlopig nog wel een vraag blijft is wat er in de kern van de aarde zit, wat het magnetisch veld veroorzaakt en waarom ze zo warm blijft.

Kan iemand mij het probleem van de maan Europa of Titan uitleggen of welke dan ook van de meer dan 20 die Jupiter heeft?
Asshen Sukar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2007, 21:54   #13548
lezer
Burgemeester

Standaard

Ik zie niet meteen in wat het met NWO te maken heeft, maar er zijn duidelijk heel wat problemen met de theorie van de plaattektoniek.

Het laatste woord is hieromtrent duidelijk nog niet gezegd. Hoewel men het nog niet eens is over een alternatieve theorie, neemt de afwijzing van de plaattektoniek de laatste jaren steeds meer toe in geologische kringen. Het gaat wel nog over een minderheid, die weliswaar groeiend is.

Enkele voorbeelden van problemen:

Indien Amerika en Afrika/Eurazië (min. 2 ?* 4 cm per jaar) uit elkaar bewegen, moet de Stille Oceaan bijgevolg kleiner worden. Om dit te kunnen verklaren heeft men het principe van de subductie ‘uitgevonden’: er moet evenveel oceanische plaat verdwijnen als er elders nieuw gevormd wordt.
Vermits echter de Oost-Pacifische rug 8?*16 cm nieuwe zeebodem creëert per jaar, moet deze groei helemaal ‘opgeslokt’ worden: dit betekent dat min. 10?*20 cm per jaar zou moeten verdwijnen. Dit is echter nog nooit waargenomen. Hierbij is dan nog geen rekening gehouden met de ‘groei’ van de Indische Oceaan en van Antartica (waar geen subductie verondersteld wordt).
lezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2007, 21:55   #13549
lezer
Burgemeester

Standaard

Er is geen bewijs voor het onderduiken van ~10km dikke oceaankorst onder 25-40 km dikke continentale platen.

Troggen vertonen dezelfde ~10m dikke sedimentlagen als ondiepere zeebodems, terwijl er volgens met het subductiemechanisme gigantische massa’s opgehoopt sediment moeten zijn. (Het zachte sediment wordt immers tegengehouden door de continentale korst). Daarenboven is het sediment dat er zich wel bevindt horizontaal afgezet in de troggen, zoals op de rest van de zeebodem, terwijl men zou verwachten dat de sedimentlagen in de troggen scheefgezakt zijn.

Ook is er geen plausibele verklaring om dit ‘onderduiken’ te verklaren. (de mantelwarmte laat dit niet toe) Voorstanders van de plaattektoniek geven toe dat moeilijk in te zien valt hoe het onderduiken van een koude oceaanplaat kan resulteren in grote hittestromen die Andesitische vulkanen veroorzaken.
Oud 15 april 2007, 21:58   #13550
lezer
Burgemeester

Standaard

Antartica wordt helemaal omringd door mid-oceanische ruggen (MOR), zonder enige plaats van subductie. Hoe kan men dat verklaren?

Ook Afrika wordt omringd door 3 MOR-en, (west, oost en zuid) die dus allemaal zeebodem bijmaken richting Afrika. Nergens is echter een subductiegebied waargenomen. Daarbij is nog niet rekening gehouden met het Oost-Afrikaanse breukensysteem wat het probleem enkel groter maakt.
Oud 15 april 2007, 22:00   #13551
lezer
Burgemeester

Standaard

Beschouw de meridiaan door Madagascar.

Tel eens het aantal Mid-oceanische ruggen. (divergentie)

Tel het aantal subductiegebieden.

Conclusie?

(Deze heb ik van Jos Verhulst.)

Laatst gewijzigd door lezer : 15 april 2007 om 22:03.
Oud 15 april 2007, 22:04   #13552
lezer
Burgemeester

Standaard

Gedetailleerde gegevens van paleomagnetisch onderzoek en ouderdomsonderzoek door boringen laten zien dat het klassieke, mooi symmetrische patroon van de Atlantische oceaan zoals in de handboeken helemaal niet overeenstemt met de realiteit.
Ook worden vaak veel oudere gesteenten gevonden dan de veronderstelde ouderdom van de oceaan. Meestal worden deze waarnemingen als anomalieën van de hand gewezen. Ze zijn echter overvloedig.

Laatst gewijzigd door lezer : 15 april 2007 om 22:05.
Oud 15 april 2007, 22:06   #13553
lezer
Burgemeester

Standaard

Recent seismologisch onderzoek wijst er op dat de ‘wortel’ van de continenten dieper is dan algemeen aangenomen: 400-600km.
De asthenosfeer (die tot 200 km diep zou zijn) ontbreekt daar helemaal. Dit werpt vraagtekens op ivm het idee dat de lithosfere platen schuiven over de plastische asthenosfere ondergrond. Ook onder de oceaanbodem is er geen sprake van een aaneensluitende asthenosfeer. Het gaat eerder om onregelmatig verspreide kernen van plastisch gesteente.
Oud 15 april 2007, 22:08   #13554
lezer
Burgemeester

Standaard

Verschillende plaatgrenzen zijn puur theoretisch; het bestaan ervan wordt niet ondersteund door onderzoeksgegevens.
Oost-Siberië is verbonden met Alaska door één plaat. Indien er geen breuk is en er ?*s ook geen bekende breuk in Azië of Noord-Amerika, is het onmogelijk dat ze vanaf de Atlantische Oceaan uit elkaar zijn gedreven terwijl daarbij de Stille Oceaan werd gesloten.
Oud 15 april 2007, 22:09   #13555
lezer
Burgemeester

Standaard

In 1993 werd gemeten dat de afstand tussen Australië (Yaragadu) en Peru (Arequica) toeneemt met ~6,5 cm per jaar! Op andere plaatsen zou de afstand dan weer kleiner worden, zoals voorspeld door de platentektoniek.

Het beeld is in ieder geval onduidelijk.
Enkel zeer nauwkeurige en betrouwbare metingen kunnen uitsluitsel bieden.
Oud 15 april 2007, 22:11   #13556
Leviathan
Provinciaal Statenlid

Leviathan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Andere dingen die ik doe, mensen die ziek zijn wijzen op de vele duizenden malen meer effectievere alternatieve geneeswijzen!!!
Ze geloven me eerst niet, maar ik blijf doorduwen en uiteindelijk zijn ze me dankbaar
welke alternatieven ik het overheb: voetreflexmassage-hele spectaculaire dingen mee meegemaakt, EFT, TFT, homeopathie, silva mind control, touch for health etc etc
weg met de huidige farmaceutische k..industrie!!!
Duizenden malen effectiever volgens jouw, en toch slagen aanhangers van die onzin er maar niet in de effectiviteit aan te tonen. Kwakzalverij als homeopathie is al ontelbare keren aan strenge onderzoeken blootgesteld en iedere keer was het resultaat hetzelfe: het werkt gewoon niet!

Leviathan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2007, 22:15   #13557
lezer
Burgemeester

Standaard

Veel kan je o.a. hier vinden:

http://ourworld.compuserve.com/homepages/dp5/tecto.htm

Laatst gewijzigd door lezer : 15 april 2007 om 22:15.
Oud 15 april 2007, 22:28   #13558
Leviathan
Provinciaal Statenlid

Leviathan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.....everthing is under control!!!!

en dat geldt voor bijna iedere andere ster of celebrity, dat ze onder controle van de illuminati staan. Noem maar op, John Travolta, Saumel Lackson, Madonna, Pink, Tom Cruise, Nicole Kidman, Camron Diaz, Bruce Willes, Uma Thurman,
need I go on?

Pin d' Ar
Ik verwacht natuurlijk geen antwoord op deze vraag (zoals gewoonlijk), maar ik wil wel eens hard bewijs zien voor die idiote bewering. Is Kabouter Plop soms ook een Illuminati-slaaf? Of Eddy Wally?

Leviathan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2007, 22:43   #13559
komodo
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lezer Bekijk bericht
He lezer,

Bedankt voor je reacties plus link.
Ik vind het een heel interessant onderwerp en dacht ook al dat die "subductie" nooit was aangetoond.

En wat het met de NWO te maken heeft ?

Een van de belangrijkste instrumenten om mensen te beheersen is misleiding, het geven
van valse informatie.

Dit zou een voorbeeld daarvan kunnen zijn.

EDIT...ik roep te vlug.
je link werkt niet...

Laatst gewijzigd door komodo : 15 april 2007 om 22:44.
Oud 15 april 2007, 22:53   #13560
komodo
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leviathan Bekijk bericht
Ik verwacht natuurlijk geen antwoord op deze vraag (zoals gewoonlijk), maar ik wil wel eens hard bewijs zien voor die idiote bewering. Is Kabouter Plop soms ook een Illuminati-slaaf? Of Eddy Wally?
Hmm...Kabouter Plop....

Er is wel zeer belastend bewijsmateriaal opgedoken in de 911-zaak
waarbij twee Nederlandse beroemdheden in een kwaad daglicht zijn gekomen.

Nu dus Plop ook al ? Waar gaat dat naartoe...
Bijgevoegde afbeelding(e)

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be