![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13541 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De NWO werkt omdat ze NIET ZICHTBAAR IS! dus:exposure, exposure, exposure. Dat doe ik hier, op straat bij familie op het werk etc etc en de laatste keer dat iemand me op spraat aansprak om te doneren voor kanker of zo, daar kwam ik mee in gesprek over de NWO en wonder boven wonder, ze stond open voor wat ik zei, terwijl ik dat totaal niet verwacht had!!!! mijn ontmoetingen van vroeger met dat soort mensen was vaak negatief. Dus..mischien..is er hoop! verder ga ik binnenkort lezingen geven, en mischien nog flyers drukken, etc etc. Je kan zoveel doen als je wilt! Nu is het mischien nog eng, maar later zullen de mensen je dankbaar zijn, niet dat dat hoeft. ikheb liever dat de mensen ondankbaar zijn, maar dat de globale politiestaat niet doorgaat. Andere dingen die mensen kunnen doen: NIET betalen met chip, minder telefonie (straling), bij de boeren eten kopen! (dit laatste is HEEL BELANGRIJK) want uiteindelijk willen ze de boeren helemaal weg hebben, die kan je nu eenmaal niet gerbuiken in een fascitische staat. and so on and so forth. Pin d' Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 15 april 2007 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13542 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hobsbawm schat het aantal beroepsrevolutionairen die tussen 1917 en 1960 actief waren op een paar honderd. En die slaagden erin om op minder dan 4 decennia tijd één derde van de wereldbevolking onder revolutionair bewind te krijgen. Om maar te zeggen dat ge niet veel volk nodig hebt. Er komt toch een tijd dat ge voorbij de bewuszijnsmakings-fase moet gaan. Die tijd is nu gekomen, nietwaar? Genoeg lieden op deze planeet beseffen maar al te goed dat hun leven grotendeels wordt bepaald door een selecte club van grootkapitalisten. Ge moet die dus niet meer bewustmaken. Nu moet ge handelen. Laat mij weten wanneer ge vergadert. Ge kunt desnoods ne keer bellen naar de Internationale en uw zaak uitleggen. Misschien verwelkomen ze u wel. Maar dan moet ge wel iets meer te bieden hebben dan analyse hé. Ge moet ook iets durven ondernemen. Enfin, laat mij maar weten wanneer en waar ge bijeenkomt. Ik kom dan wel eens luisteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13543 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik meen echt dat er nog veel meer mensen wakker moeten worden en het moet een deel worden van het 'collectieve bewustzijn' leuk voor Lenin hoor, maar hij was ook een NW ohh poppetje!!!! Het is veel groter dan jij het suggereert. Citaat:
maar DAT is niet wat we willen!!!! snap het nou. Het is heel iets anders we moeten onze macht niet meer weggeven en onze souvereigniteit terug en opeisen! Als we onze macht , collectief dat wel, niet meer weggeven dondert het hele gedoe in mekaar. Citaat:
Citaat:
Citaat:
zoals gezegd geen geld chippen, liefts nog etteren bij de bank, eten bij de boer. Goed en veel gefilterd water drinken.gebruik maken van het LETS systeem. Als je je identiteitskaart moet laten zien dan zeggen tegen de dienstdoender:gelijk oversteken! Uiteindelijk zit het in duizenden kleine handelingen die niet ondersteunend zijn voor de illuminati. Andere dingen die ik doe, mensen die ziek zijn wijzen op de vele duizenden malen meer effectievere alternatieve geneeswijzen!!! Ze geloven me eerst niet, maar ik blijf doorduwen en uiteindelijk zijn ze me dankbaar welke alternatieven ik het overheb: voetreflexmassage-hele spectaculaire dingen mee meegemaakt, EFT, TFT, homeopathie, silva mind control, touch for health etc etc weg met de huidige farmaceutische k..industrie!!! Nuff said Pin d' Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 15 april 2007 om 16:46. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13544 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Verder is er voor de theorie van de "drijvende continenten" ongeveer net zo veel bewijs als voor die van de "groeiende Aarde". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13545 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13546 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13547 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is en blijft een theorie die bedacht is om een aantal praktijk problemen en feiten uit te leggen. Je kan aan de hand van bekende gegevens perfect een andere theorie bedenken die ook min of meer klopt. Amusee u ma leg wel uit waarom ze klopt. Wat voorlopig nog wel een vraag blijft is wat er in de kern van de aarde zit, wat het magnetisch veld veroorzaakt en waarom ze zo warm blijft. Kan iemand mij het probleem van de maan Europa of Titan uitleggen of welke dan ook van de meer dan 20 die Jupiter heeft? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13548 |
Burgemeester
|
![]() Ik zie niet meteen in wat het met NWO te maken heeft, maar er zijn duidelijk heel wat problemen met de theorie van de plaattektoniek.
Het laatste woord is hieromtrent duidelijk nog niet gezegd. Hoewel men het nog niet eens is over een alternatieve theorie, neemt de afwijzing van de plaattektoniek de laatste jaren steeds meer toe in geologische kringen. Het gaat wel nog over een minderheid, die weliswaar groeiend is. Enkele voorbeelden van problemen: Indien Amerika en Afrika/Eurazië (min. 2 ?* 4 cm per jaar) uit elkaar bewegen, moet de Stille Oceaan bijgevolg kleiner worden. Om dit te kunnen verklaren heeft men het principe van de subductie ‘uitgevonden’: er moet evenveel oceanische plaat verdwijnen als er elders nieuw gevormd wordt. Vermits echter de Oost-Pacifische rug 8?*16 cm nieuwe zeebodem creëert per jaar, moet deze groei helemaal ‘opgeslokt’ worden: dit betekent dat min. 10?*20 cm per jaar zou moeten verdwijnen. Dit is echter nog nooit waargenomen. Hierbij is dan nog geen rekening gehouden met de ‘groei’ van de Indische Oceaan en van Antartica (waar geen subductie verondersteld wordt). |
![]() |
![]() |
![]() |
#13549 |
Burgemeester
|
![]() Er is geen bewijs voor het onderduiken van ~10km dikke oceaankorst onder 25-40 km dikke continentale platen.
Troggen vertonen dezelfde ~10m dikke sedimentlagen als ondiepere zeebodems, terwijl er volgens met het subductiemechanisme gigantische massa’s opgehoopt sediment moeten zijn. (Het zachte sediment wordt immers tegengehouden door de continentale korst). Daarenboven is het sediment dat er zich wel bevindt horizontaal afgezet in de troggen, zoals op de rest van de zeebodem, terwijl men zou verwachten dat de sedimentlagen in de troggen scheefgezakt zijn. Ook is er geen plausibele verklaring om dit ‘onderduiken’ te verklaren. (de mantelwarmte laat dit niet toe) Voorstanders van de plaattektoniek geven toe dat moeilijk in te zien valt hoe het onderduiken van een koude oceaanplaat kan resulteren in grote hittestromen die Andesitische vulkanen veroorzaken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13550 |
Burgemeester
|
![]() Antartica wordt helemaal omringd door mid-oceanische ruggen (MOR), zonder enige plaats van subductie. Hoe kan men dat verklaren?
Ook Afrika wordt omringd door 3 MOR-en, (west, oost en zuid) die dus allemaal zeebodem bijmaken richting Afrika. Nergens is echter een subductiegebied waargenomen. Daarbij is nog niet rekening gehouden met het Oost-Afrikaanse breukensysteem wat het probleem enkel groter maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13551 |
Burgemeester
|
![]() Beschouw de meridiaan door Madagascar.
Tel eens het aantal Mid-oceanische ruggen. (divergentie) Tel het aantal subductiegebieden. Conclusie? (Deze heb ik van Jos Verhulst.) Laatst gewijzigd door lezer : 15 april 2007 om 22:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13552 |
Burgemeester
|
![]() Gedetailleerde gegevens van paleomagnetisch onderzoek en ouderdomsonderzoek door boringen laten zien dat het klassieke, mooi symmetrische patroon van de Atlantische oceaan zoals in de handboeken helemaal niet overeenstemt met de realiteit.
Ook worden vaak veel oudere gesteenten gevonden dan de veronderstelde ouderdom van de oceaan. Meestal worden deze waarnemingen als anomalieën van de hand gewezen. Ze zijn echter overvloedig. Laatst gewijzigd door lezer : 15 april 2007 om 22:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13553 |
Burgemeester
|
![]() Recent seismologisch onderzoek wijst er op dat de ‘wortel’ van de continenten dieper is dan algemeen aangenomen: 400-600km.
De asthenosfeer (die tot 200 km diep zou zijn) ontbreekt daar helemaal. Dit werpt vraagtekens op ivm het idee dat de lithosfere platen schuiven over de plastische asthenosfere ondergrond. Ook onder de oceaanbodem is er geen sprake van een aaneensluitende asthenosfeer. Het gaat eerder om onregelmatig verspreide kernen van plastisch gesteente. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13554 |
Burgemeester
|
![]() Verschillende plaatgrenzen zijn puur theoretisch; het bestaan ervan wordt niet ondersteund door onderzoeksgegevens.
Oost-Siberië is verbonden met Alaska door één plaat. Indien er geen breuk is en er ?*s ook geen bekende breuk in Azië of Noord-Amerika, is het onmogelijk dat ze vanaf de Atlantische Oceaan uit elkaar zijn gedreven terwijl daarbij de Stille Oceaan werd gesloten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13555 |
Burgemeester
|
![]() In 1993 werd gemeten dat de afstand tussen Australië (Yaragadu) en Peru (Arequica) toeneemt met ~6,5 cm per jaar! Op andere plaatsen zou de afstand dan weer kleiner worden, zoals voorspeld door de platentektoniek.
Het beeld is in ieder geval onduidelijk. Enkel zeer nauwkeurige en betrouwbare metingen kunnen uitsluitsel bieden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13556 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13557 |
Burgemeester
|
![]() Laatst gewijzigd door lezer : 15 april 2007 om 22:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13558 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13559 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Bedankt voor je reacties plus link. Ik vind het een heel interessant onderwerp en dacht ook al dat die "subductie" nooit was aangetoond. En wat het met de NWO te maken heeft ? Een van de belangrijkste instrumenten om mensen te beheersen is misleiding, het geven van valse informatie. Dit zou een voorbeeld daarvan kunnen zijn. EDIT...ik roep te vlug. je link werkt niet... ![]() Laatst gewijzigd door komodo : 15 april 2007 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13560 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Er is wel zeer belastend bewijsmateriaal opgedoken in de 911-zaak waarbij twee Nederlandse beroemdheden in een kwaad daglicht zijn gekomen. Nu dus Plop ook al ? Waar gaat dat naartoe... |
|
![]() |
![]() |