Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 mei 2007, 10:38   #13801
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Uiteraard is er wel inmenging van Europa nodig.
Vergeet niet dat de Europese eenmaking het meest succesvolle politieke project ooit is.
Vergelijk de voorbije 50 jaar in Europa eens met de 50 jaar daarvoor :
- 2 bloederige wereldoorlogen waarin tientallen miljoenen europeanen de dood vonden.
- Voor onnoemelijk veel miljarden schade aan de economie en een onschatbare schade aan patrimonium, monumenten en artefacten.
Het is juist wat je hier zegt. Maar je trapt er net in. Het is zij die die wereldoordlogen opgestookt hebben om hun oplossingen te kunnen aanbieden. Zij hebben het gecreerd. Het doel heiligt de middelen. Na WOI is het hun niet gelukt omdat de volkerenbond gefaald is, dan hebben ze het opnieuw gedaan. Dan is het succesvol geweest met de U.N. Dat is de reden waarom we de laatste 60 jaar geen wereldoorlog meer hebben. Hun basis is in plaats, en Europa slokt steeds meer en meer op. Stelselmatig gaan ze alles internationaliseren. (Shengen, Euro, Europese grondwet,...)
Oud 3 mei 2007, 10:52   #13802
krizis
Gouverneur

krizis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uiteraard is er wel inmenging van Europa nodig.
Vergeet niet dat de Europese eenmaking het meest succesvolle politieke project ooit is.
Vergelijk de voorbije 50 jaar in Europa eens met de 50 jaar daarvoor :
- 2 bloederige wereldoorlogen waarin tientallen miljoenen europeanen de dood vonden.
- Voor onnoemelijk veel miljarden schade aan de economie en een onschatbare schade aan patrimonium, monumenten en artefacten.

De europese politieke en economische eenwording kan onmogelijk overschat worden en dat daarvoor een europese wetgeving en parlement nodig is, is evident. (damn, ik klink nu al zoals Wilfried Martens in zijn tijd ).

Als een land als Polen beslist mensen te klasseren op basis van sexuele geaardheid, dan is dat een inbreuk op het Europese Verdrag voor de Rechten van de Mens, met name artikel 14.
En dan is het normaal en zelfs noodzakelijk dat daar sancties aan vasthangen.

Dat jij dat klaarblijkelijk niet begrijpt, is een schande.
Hoe simpel redeneer jij ... Europese inmenging goedpraten door te spreken over 50 jaar ... tsss ... alsof het onmogelijk is als souvereine naties naast mekaar om samen te leven ... wat een zever ...die andere hodenrden jaren ben je ineens ook allemaal vergeten? Alsof er nog maar 50 jaar géén oorlog is in Europa ... dat er een jaarlijkse vergadering van regeringshoofden is OK, maar geen Europese Unie die groter en groter wordt en op den duur van ons eist onze souvereiniteit op te geven ... of wat denk je dat ze bezig zijn? Ze willen anar de Verenigde Staten van Europa werken ... dat is u toch wel duidelijk zeker ... wat heb je dan nog te zeggen als burger, NIKS!

Wat Polen betreft: ze hebben totaal niets gedaan dat in strijd is met da verdrag (dat een van zijn voorgangers heeft ondertekend). Hij zie gewoon 'Meerhomo's is niet in het belang van de samenleving', laat het volk maar beslissen of dat mocht zeggen ... door de volgende verkiezingen.

Zo zie je maar hoe de EU werkt, ze zetten landen vast door allerlei verdragen en shit ... op den duur moeten ze hun souvereiniteit opgeven!

FUCK THE EUROPEAN UNION! FUCK JAVIER SOLANA! FUCK THE NWO!
(bovenstaande regel mag van Europa binnenkort misschien ook niet meer geschreven worden, daarom doe'k het nu maar ...)

Ik ben echt geen samenzweringstheorist of hoe je't wil noemen, maar kijk eens rond u, open uw ogen, we worden belogen en bedrogen door de mchtselite ...oorlogen worden binnenkort gevoerd in onze naam zodner dat de meerderheid van de bevolking er mee akkoord is!

TOTALITARISME is nooit goed, en dat is waar de EU naartoe groeit! Dat is pas een schande als je dat enit ziet!

Je noemt het een schande, dat ne Pool ergens iets zegt over homo's terwijl dat in strijd is met een verdrag zou zijn ... maar je noemt het geen schande dat de VS een nog veel groter verdrag doorbreekt door in oorlog te gaan met Iraq ... je weet toch dat dit een "illigale oorlog' is ... en dat de VS mensenrechten elke dag schenden (o.a. Guantanamo)

Ik noem dat meten met TWEE maten en TWE gewichten! Oftewel HYPOCRIET!
Oud 3 mei 2007, 10:55   #13803
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Citaat:
Homeland Security Classifies TRON as 'Sensitive'

'Reports are emerging from members of the movie industry that the Department of Homeland Security has designated the 1982 film TRON as "sensitive", and ordered Walt Disney Studios to turn over all copies of the film in its posession. Retailers are also receiving notices to remove all copies of the film from stock shelves and turn them over to Federal officials. The reports have industry insiders bewildered and outraged.'

Nuff said

Pin d'Ar
Pindar's link werkt niet bij mij, maar hier de bron.

Enkele uittreksels:
Citaat:
Homeland Security Classifies TRON as "Sensitive"

By ewhac in Fiction
Thu Mar 29, 2007 at 11:29:57 AM EST

...

"We are carefully reviewing disclosure procedures and criteria concerning any nuclear information that could be misused by terrorists," said FBI agent Lirpa Sloof, official bureau spokesperson in Los Angeles.
Agent Lirpa Sloof!

Nuff said inderdaad!
Oud 3 mei 2007, 11:15   #13804
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Beste krizis,

U hebt duidelijk een aantal problemen.
Naast een vrij onhandig en onvolkomen gebruik van de nederlandse taal (de taalfouten zijn te talrijk om te corrigeren helaas), zou ik 'verregaand onbegrip' willen nomineren voor de shortlist die van pas zou kunnen komen als u besluit iets aan die problemen te gaan doen.

Mogelijk bent u te verknocht aan de plant in uw avatar. Gebruik met mate zou ik zeggen en er zal u mogelijk een licht gaan dagen.

Nu beschuldigt u mij ervan hypocriet te zijn omdat ik het geen schande noem dat ik in mijn post betreffende europa, de VS niet veroordeel voor hun buitenlandse politiek.
Wel, beste Krizis, dat héb ik al regelmatig en herhaaldelijk gedaan in de gepaste threads. Dat u dat niet weet is geen schande.
Dat u het mankeren van dergelijke veroordeling echter aangrijpt om mij de levieten te lezen, kan ik echter alleen maar met een droeve zucht beantwoorden. U hebt blijkbaar echt geen argumenten dus.

Verder stel ik vast dat u blijkbaar onlangs het woord 'soeverein' hebt opgenomen in uw vocabularium.
Fijn voor u en prima. Nog beter moest u het kunnen spellen.
Bedenk misschien eens volgende dingen :
Is soevereiniteit absoluut of relatief?
Wat ben je met soevereiniteit als deze onpraktisch is op een aantal bestuursvlakken?
Is het niet zo dat een te doorgedreven (belang van) soevereiniteit geleid heeft tot tallozen conflicten in Europa?

Denk af en toe eens na en nogmaals, gebruik met mate.

Laatst gewijzigd door parcifal : 3 mei 2007 om 11:19.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2007, 11:17   #13805
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Agent Lirpa Sloof!

Nuff said inderdaad!
Bij mij duurde het toch nog 3 seconden voor ik het doorhad.
Good one, FS!
Oud 3 mei 2007, 11:41   #13806
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Als ik post dan is het in verband met het onderwerp, integenstelling tot het gespam van Chunga en Griffin.
Dat is geen spam maar opbouw van mijn NWO-samenzweringstheorie. Of bestaat er binnen deze draad een beperking over wie een theorie mag lanceren.

Mijn theorie nog even herhalen dus...

JFK is de zoon van Adolf Hitler.
Joe Kennedy en Adolf Hitler spanden samen om JFK leider te maken van de VSA en Europa.
Om de één of andere reden (hier ben ik nog niet uit) ging JFK undercover en ensceneerde hiervoor zijn eigen dood.
Blijkbaar werd JFK vanaf 1963 de grote NWO-patroon achter de schermen.
Hij gaf de fakkel door aan zijn zoon en hiervoor werd een vliegtuigongeluk geënsceneerd waarbij JFK jr. zogezegd omkwam.

Wat is nu belachelijker aan deze theorie dan alle andere NWO-theorieën die al op dit forum werden gelanceerd?

Of zijn theorieën waarbij buitenaardse reptielen in California uit de grond kruipen om bosbranden te stichten realistischer?
Of zijn theorieën over shapeshiftende koningen, koninginnen, presidenten en ministers die zich tijdens wilde orgieën tegoed doen aan kinderlijk mensenvlees realisitscher?
Of zijn ...
Oud 3 mei 2007, 11:48   #13807
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pindar's link werkt niet bij mij, maar hier de bron.

Enkele uittreksels:

Agent Lirpa Sloof!

Nuff said inderdaad!
Plat op m'n buik!!!
Oud 3 mei 2007, 11:50   #13808
parcifal
Banneling

Standaard

Dubbel

Laatst gewijzigd door parcifal : 3 mei 2007 om 11:51.
Oud 3 mei 2007, 12:28   #13809
krizis
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Beste krizis,

U hebt duidelijk een aantal problemen.
Naast een vrij onhandig en onvolkomen gebruik van de nederlandse taal (de taalfouten zijn te talrijk om te corrigeren helaas), zou ik 'verregaand onbegrip' willen nomineren voor de shortlist die van pas zou kunnen komen als u besluit iets aan die problemen te gaan doen.

Mogelijk bent u te verknocht aan de plant in uw avatar. Gebruik met mate zou ik zeggen en er zal u mogelijk een licht gaan dagen.

Nu beschuldigt u mij ervan hypocriet te zijn omdat ik het geen schande noem dat ik in mijn post betreffende europa, de VS niet veroordeel voor hun buitenlandse politiek.
Wel, beste Krizis, dat héb ik al regelmatig en herhaaldelijk gedaan in de gepaste threads. Dat u dat niet weet is geen schande.
Dat u het mankeren van dergelijke veroordeling echter aangrijpt om mij de levieten te lezen, kan ik echter alleen maar met een droeve zucht beantwoorden. U hebt blijkbaar echt geen argumenten dus.

Verder stel ik vast dat u blijkbaar onlangs het woord 'soeverein' hebt opgenomen in uw vocabularium.
Wat ben je met soevereiniteit als deze onpraktisch is op een aantal bestuursvlakken?
Is het niet zo dat een te doorgedreven (belang van) soevereiniteit geleid heeft tot tallozen conflicten in Europa?

*Kerel, de reden waarom er zoveel taalfouten staan ... dit zijn TYPfouten, ik typ superveel fouten als ik snel typ ... ik zit op m'n werk en 't is rustig, dermee da'k hier maar om de paar weken eens ne dag kom posten ...

*ik ben totaal niet onder invloed van cannabis, kheb sinds de paasvakantie geen joints gerookt, dus daar ligt het niet aan ...

*nee, ik heb geen problemen ... gij wel denk ik, gij zit de godganse dag op een internetforum te zeveren ... komaan jong, als ik uw posts lees, ge moet eens buiten komen hè ... werkloos ofzo?

*en heel dat geprietpraat van u kerel, WTF, DOE NIET UIT DE HOOGTE, typ zoals ge spreekt, met dat plechtig gepraat van u, tsss, dat maakt hetgeen ge zegt niet beter hè ...

*mij boeit het geen hol of er typfouten instaan, ge hebt het toch kunnen lezen, das 't voornaamste, ge draait totaal riond de pot en kunt geen zinnig antwoord geven op wat ik zei, ipv te zeggen "dat heb ik alblablablabla"

*ge hoeft echt niet met U te praten enzo ... doe es nie debiel
Oud 3 mei 2007, 12:32   #13810
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tegen de internationale instellingen zoals de E.U die door de NWO opgericht zijn als stepping stone naar hun nieuwe wereld orde

Is de Europese Unie is ook al een NWO-samenzwering?
Oud 3 mei 2007, 12:38   #13811
krizis
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Wat NWO-samenzwering? Kerel, jij ben t precies ook niet goed geïnformeerd.

De Europese Unie is net zoals de Afrikaanse Unie en de North American Union een "tool" naar een wereldregering. Is het nu écht zo ver gezocht om te denken dat er een samenzwering is van bepaalde personen/strekkingen op deze planeet die op lange termijn, generatie op generatie werken aan een wereldregering? Het is totaal enit nieuw en goed gedocumenteerd waar de Europese Unie moet tot leiden ... of vind jij de EU democratisch dan? Mensen meoten niets van de EU ... dat hebben we wel gemerkt op het 50 jaar bestaan een poosje geelden, der was geen kat in Brussel! En de grondwet die door Frankrijk en Nederland afgekeurd werd! Men wil van de EU één grote totalitaire staat maken op lange termijn ... als je hiervoor gek verklaard zou je beter zelf eens naar de dokter gaan, dit staat namelijk in hun manifest!!!

Lees dit anders een:
http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_of_Europe

Laatst gewijzigd door krizis : 3 mei 2007 om 12:41.
krizis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2007, 12:59   #13812
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Ja, een van de voortrekkers ervan.
Oud 3 mei 2007, 13:10   #13813
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Wat is nu belachelijker aan deze theorie dan alle andere NWO-theorieën die al op dit forum werden gelanceerd?
Een hele stapel bewijs, is het verschil.

Laatst gewijzigd door Akufen : 3 mei 2007 om 13:11.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2007, 13:20   #13814
exodus

Standaard

Citaat:

Soevereiniteit is op zich niet slecht. Soevereiniteit staat niet automatisch gelijk met "vijandigheid" of doorgedreven eigenbelang.

We moeten naar de feiten kijken, niet naar de concepten. Een eengemaakt Europa is ook niet noodzakelijk slecht. Maar de feiten wijzen dat er niet veel goeds achter zit. Het is de intentie die telt.

En met dat jij zo goedgelovig bent in de EU, heb ik stelling de indruk dat U het bent die hier niet nadenkt.
Oud 3 mei 2007, 13:29   #13815
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Of zijn theorieën waarbij buitenaardse reptielen in California uit de grond kruipen om bosbranden te stichten realistischer?
Of zijn theorieën over shapeshiftende koningen, koninginnen, presidenten en ministers die zich tijdens wilde orgieën tegoed doen aan kinderlijk mensenvlees realisitscher?
Of zijn ...
Allez allez, weeral die meer fantastische zaken erbij halen. Een teken van intellectuele gemakzucht. Je zou je beter eens informeren over de puur politieke kant van de NWO. CFR, Bilderberg, U.N,...
Oud 3 mei 2007, 14:19   #13816
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
En met dat jij zo goedgelovig bent in de EU, heb ik stelling de indruk dat U het bent die hier niet nadenkt.
Het komt er toch steeds weer op neer dat u en uw broeders obscurantisten het totale politieke en economische bestel blijkbaar kunnen doorgronden op een beter en/of vollediger manier dan andere mensen.

Hendrik Vos, een indirecte kennis van mij en u mogelijk bekend als hoogleraar Europese politiek aan de Ugent, zou het vast en zeker bijzonder apprecieren om uw bewijsvoering dat de europese unie een NWO-project is, te ontvangen.

Mag ik hem vertellen dat u dergelijke bewijsvoering effectief kunt leveren?
Of kletst u uit uw nek?
Oud 3 mei 2007, 14:25   #13817
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Allez allez, weeral die meer fantastische zaken erbij halen. Een teken van intellectuele gemakzucht. Je zou je beter eens informeren over de puur politieke kant van de NWO. CFR, Bilderberg, U.N,...

Tiens, tiens, ik was nochtans onder de indruk dat het Pindar, jij, en misschien nog andere believers, waren die hier geregeld posts pleegden over de "meer fantastische zaken".

Maar zoals wel vaker gebeurt hebben believers het niet graag dat men op hun zever ook effectief en vooral kritisch ingaat. Een bizarre houding op een discussieforum, maar we zijn het inmiddels gewoon.

Misschien moeten jullie een codering verzinnen voor jullie posts. Dan weten wij, domme lemmings, waarop we wel mogen reageren en waarop we dat niet mogen doen. Kwestie van geen tekenen van intellectuele gemakzucht te vertonen.
Oud 3 mei 2007, 14:25   #13818
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krizis Bekijk bericht
*Kerel, de reden waarom er zoveel taalfouten staan ... dit zijn TYPfouten, ik typ superveel fouten als ik snel typ ... ik zit op m'n werk en 't is rustig, dermee da'k hier maar om de paar weken eens ne dag kom posten ...

*ik ben totaal niet onder invloed van cannabis, kheb sinds de paasvakantie geen joints gerookt, dus daar ligt het niet aan ...

*nee, ik heb geen problemen ... gij wel denk ik, gij zit de godganse dag op een internetforum te zeveren ... komaan jong, als ik uw posts lees, ge moet eens buiten komen hè ... werkloos ofzo?

*en heel dat geprietpraat van u kerel, WTF, DOE NIET UIT DE HOOGTE, typ zoals ge spreekt, met dat plechtig gepraat van u, tsss, dat maakt hetgeen ge zegt niet beter hè ...

*mij boeit het geen hol of er typfouten instaan, ge hebt het toch kunnen lezen, das 't voornaamste, ge draait totaal riond de pot en kunt geen zinnig antwoord geven op wat ik zei, ipv te zeggen "dat heb ik alblablablabla"

*ge hoeft echt niet met U te praten enzo ... doe es nie debiel
Krizis,

Slecht schrijven of typen is een symptoom van slecht nadenken.
Je hebt ongelofelijk veel geluk dat je mij niet hebt als baas.

Verder moet er aan uw typ-constructies niet veel aandacht besteed worden lijkt me....
De inhoud is op alle vlakken nog zwakker dan de vorm.
En dat wil wat zeggen.
Oud 3 mei 2007, 14:35   #13819
exodus

Standaard

Citaat:
Het komt er toch steeds weer op neer dat u en uw broeders obscurantisten het totale politieke en economische bestel blijkbaar kunnen doorgronden op een beter en/of vollediger manier dan andere mensen.
Tja, dat maak jij ervan. Hoogmoedigheid omdat ik het "beter zou kunnen doorgronden" dan de meeste mensen ga je bij mij alleszinds niet vinden. Het zegt wel genoeg over hoe de mensen geïnformeerd worden via de media. Het is een soort wakker worden waarbij je beseft dat we in het ootje genomen worden. Feit blijft dat de meeste mensen die zich serieus in de feiten verdiepen overtuigd zijn dat de NWO bestaat. Dit zegt ook veel.
Citaat:
Hendrik Vos, een indirecte kennis van mij en u mogelijk bekend als hoogleraar Europese politiek aan de Ugent, zou het vast en zeker bijzonder apprecieren om uw bewijsvoering dat de europese unie een NWO-project is, te ontvangen.

Mag ik hem vertellen dat u dergelijke bewijsvoering effectief kunt leveren?
Of kletst u uit uw nek?
Tuurlijk mag je dat.
Oud 3 mei 2007, 14:39   #13820
exodus

Standaard

Citaat:

Tiens, tiens, ik was nochtans onder de indruk dat het Pindar, jij, en misschien nog andere believers, waren die hier geregeld posts pleegden over de "meer fantastische zaken".
Wij zeggen herhaaldelijk dat je de NWO als puur politieke samenzwering ook kan bekijken zonder dat esoterische erbij. Het hangt af van de bekrompenheid van diegene die het bekijkt om het geheel weg te smijten op basis van enkele zaken waarvan hij denkt dat het totaal niet mogelijk is.

Toen ik enkele jaren geleden me over de NWO begon te informeren kwam ik redelijk snel het verhaal van de reptielen tegen, en ik geloofde het ook totaal niet. Ik heb me daar echter niet laten door afleiden en het gewoon aan de kant geschoven.

Mensen die steeds terugkomen op die reptielenzaken, holle manen, .... als straw-man argument geven impliciet toe dat ze niet oprecht geïnteresseerd zijn in een discussie.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be