Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 mei 2007, 10:53   #14121
fallen_angel
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
Darwin heeft op zijn reis op zee rond de zuidpool zijn theorie over de aap - mens ontwikkeld
rare plaats...
op zee zitten toch algen?
Dit is geen vreemde plaats aangezien alle leven in de zee is ontstaan. Eerst ééncellig organismen dan meercelligen tot je uiteindelijk een soort vis hebt. deze vis krijgt vinnen, vinnen worden poten enzovoort. Er zijn genoeg bewijzen om aan te tonen dat deze theorie klopt. Darwin's theorie betreft niet enkel de ontwikkeling van de mens uit de aap.
fallen_angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2007, 10:58   #14122
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fallen_angel Bekijk bericht
Iets tegen pubers? Nooit zelf puber geweest zeker
't was niet persoonlijk bedoeld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2007, 12:13   #14123
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

here theyyy come............

Citaat:

The Nazi State Gets Closer By The Day: 'Stop And Quiz' Powers 'Considered'

'The government is considering giving police officers across the UK "stop and question" powers under new anti-terror laws, says the Home Office. The proposal, allowing police to ask people about their identity and movement, is among measures being considered by Home Secretary John Reid. The measure is so far used only in Northern Ireland.

Police elsewhere have to have "reasonable suspicion" a crime has been committed before they can stop people. Anyone who refuses to co-operate could be charged with obstructing the police and fined up to £5,000, according to the Sunday Times.'

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/6695685.stm

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 27 mei 2007 om 12:13.
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2007, 12:19   #14124
alharb
Provinciaal Gedeputeerde

alharb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Het is niet zomaar een verzinsel, zoals je weet, of misschien niet, kan evolutie nog niet exact verklaren hoe de mens er is gekomen. De theorie lijkt wel te passen maar er zou een ongelooflijk snelle evolutie hebben plaatsgevonden.
Los daarvan spreken religies over "goden" die mensen creëren, en toevallig spreken deze sumerische tabletten daar in meer detail over.

Nu we kunnen al die dingen als fantasie afschrijven maar je zou het ook als aanwijzingen van iets anders kunnen aanschouwen.
Infeite is er geen verklaring (en dus ook geen bewijs) voor een natuurlijke evolutie met het tempo dat binnen die bepaalde periode bij ons is waargenomen. Met die redenering is er in feite méér bewijs voor zijn fabel dan voor het algemeen aangenomen verhaal dat enkel rust op "het zal wel zo zijn". De reden waarom jij het als fabel bestempeld heeft niks met bewijs te maken maar met de populariteit van de theorie.

allé, zeg het eens, waar zitten de gaten in de evolutietheorie, en waarom zouden deze gaten het best opgevuld worden door DNA-manipulerende aliens ?
De reden waarom ik de ene theorie verkies boven de andere heeft te maken met logisch denken, het theoretisch onderbouwen en het bewijsmateriaal. Op alle drie deze punten zijn uw aliens zeer dik gebuisd.
Oud 27 mei 2007, 12:22   #14125
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
here theyyy come............

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/6695685.stm

Pin d'Ar
Vreselijk verdacht. Bij ons heeft de politie die macht altijd al gehad.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 27 mei 2007, 12:38   #14126
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alharb Bekijk bericht

allé, zeg het eens, waar zitten de gaten in de evolutietheorie, en waarom zouden deze gaten het best opgevuld worden door DNA-manipulerende aliens ?
De reden waarom ik de ene theorie verkies boven de andere heeft te maken met logisch denken, het theoretisch onderbouwen en het bewijsmateriaal. Op alle drie deze punten zijn uw aliens zeer dik gebuisd.

Opgravingen van menselijke skelleten met een ouderdom van soms meer dan honderduizenden jaren, wat natuurlijk heel de evolutietheorie op zijn kop zet. En het zijn er veel maar ze worden genegeerd omdat ze niet in het plaatje passen. Dit boek somt ze op:

Oud 27 mei 2007, 19:27   #14127
alharb
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Opgravingen van menselijke skelleten met een ouderdom van soms meer dan honderduizenden jaren, wat natuurlijk heel de evolutietheorie op zijn kop zet. En het zijn er veel maar ze worden genegeerd omdat ze niet in het plaatje passen. Dit boek somt ze op:

Dat boek hebben we al eens besproken in de topic over de evolutietheorie en toen vakkundig verwezen naar de prullenmand, waar het thuis hoort.

Ik snap écht niet hoe jullie die sprookjes kunnen geloven zonder daar ooit over na te denken. De logica in de samenzweringstheorieën is totaal zoek, keer op keer worden ze doorprikt, en jullie blijven toch maar telkens weer dezelfde onzin oprakelen.
Oud 27 mei 2007, 21:36   #14128
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Ik daag u uit in het museum van Tervuren te gaan kijken in de archieven naar een volledig gedocumenteerde reeks stukken mensenresten uit opgravingen uit Tienen . Iik kom ook af.
Met de speciale carbon testen zijn deze geindentificeerd van voor de start van de evolutie theorie. ik weet niet meer exact hoe oud; 30 000 jaar meen ik me te herinneren...

De stukken hebben in de toonzalen gelegen, jaren lang met aangepaste oudheids gegevens op de uitleg voor het publiek in overeenstemming met de evolutie leer. Volledig in strijd met de wetenschappelijk gegevens in het bijbehorende dosier.
Ik heb het niet zelf geverifieerd enkel gelezen in een rapport.
De schrijver van dit boek is ervoor van Canada naar hier gekomen en heeft t zelf nagegaan in Tervuren.

Ik geloof niet in sprookjes
inderdaad
de sprookjes van darwin en co

neem hier es een kijkje als je zin hebt
over cattle mutilations en chupacabras...

www.earthfiles.com

met spijt moet ik getuigen van een foto die ik gezien heb van een man
die nooit gepubliceerd is
een mens met de zelfde vreemde kenmerken als de gemutileerde dieren
die bovendien op een vreemde kleine puntige heuvel is terug gevonden in de UK.
De fotograaf genoot een vreemde reputatie onderzoeker of dubbel agent?
Hij wist me te garanderen dat dit geen lostaand geval was.
Doe maar wat je wil met deze zaken dit is 2 jaar geleden.
het kan altijd allemaal op vergissingen berusten maar het zijn er dan wel veel.

Met een andere onderzoekster (laborante) waar ik twee dagen mee op stap ben geweest kreeg ik tevens de bevestiging dat er buitenaards contact is en dat de ET zich zorgen maken over de grote dosissen gif en chemicalien die er ingespoten worden in het vrij loslopende vee in gebieden als New mex, argentinie en chile, een gif tegen de tse tse vlieg dat een serie gevaren in houdt voor menselijke consumptie zoals onvruchtbaarheid . Zij nemen daarom stalen van bepaalde delen van de dieren om dit te checken.
Zij heeft sporen van plasma gevonden op de gemutileerde dieren in de Vs en zuidamerika. Zij krijgt deze voor onderzoek aangeboden in haar laboratorium. Plasma kan enkel kunstmatig door een centrifuge machine uit bloed gemaakt worden. De Mutilated cattle worden zonder bloed terug gevonden.
Haar vermoeden is dat het bloed gebruikt word om plasma te maken. Plasma word gebruikt bij in vitro incubatie.
dit zou wijzen in de richting van kruisings experimenten met mensenlijke eicellen/sperma in vitro waarvan vele duizenden mensen die beweren dat ze ontvoerd geweest zijn door ETs getuigen.
schud uw hersens maar es voordat ge het over sprookjes hebt sorry
of schud een beetje bij google op abductees. Dr Mack.
zijn we niet verschrikkelijk goedgeloving en naif om te denken dat we van de apen af stammen net als met die platte aarde?
slaap zacht
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2007, 22:27   #14129
alharb
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Man man man....
Weet ge wat dit is ?

Dit is clozapine, en dat wordt gebruikt tegen schizofrenie.
Neem het.
Oud 28 mei 2007, 00:01   #14130
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Man man man....
Weet ge wat dit is ?

Dit is clozapine, en dat wordt gebruikt tegen schizofrenie.
Neem het.
Ik haat anorganische chemie... niks logisch daaraan.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 28 mei 2007, 01:32   #14131
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Jij dacht dat ze waterdicht was? Misschien wat meer lezen ipv smileys gebruiken?
En ik kwam u net te zeggen waarom, omdat die dingen die iedereen afdoet als 'fantasie' misschien echte verhalen kunnen zijn? Is het niet een beetje raar dat zowat alle volkeren spreken over dezelfde verschijnselen? Zijn wij echt zo ontzettend geëvolueerd dat we denken te weten dat zij zich alles inbeelden? Er zijn afbeeldingen van UFO's en andere rassen sinds het ontstaan van de mens, maar wij moderne mensen weten het allemaal zo veel beter en schrijven het allemaal af als religieuze onzin waar best niet teveel waarde aan gehecht moet worden.

BTW, wij zijn ook "DNA-manipulerende aliens". Dus we kunnen infeite al zeggen dat er een voorbeeld is in de natuur. Iets wat we over die snelle natuurlijke evolutie niet kunnen zeggen voor zover ik weet.

Citaat:
Komt meneer te zeggen nadat hij toegeeft niet eens weet te hebben van de problemen met de evolutietheorie.
U houding ben ik de afgelopen 6 jaar al 100 keer tegengekomen, mensen die DENKEN het te weten omdat al de rest in hun ogen ongelooflijk is.
Maar van bewijzen weet u, zoals u zelf kwam te vertellen, niets.

Ik heb nooit gezegd dat ik geloof in de theorie die ik u vertel. Ik zeg u alleen dat die theorie "op papier staat" en door velen is verteld. Voor natuurlijke evolutie (de cruciale stap) is het enkel een vermoeden. Velen zegen zelfs dat de snelheid van die evolutie onmogelijk was.
Dus niet alleen zit jij zonder enig bewijs, het zou ook nog eens een klein wonder zijn moest het op die manier gebeurt zijn.
Er zijn inderdaad apenrassen op een natuurlijke manier geëvolueerd, vervolgens zou er ingegrepen kunnen zijn.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2007, 10:07   #14132
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ik haat anorganische chemie... niks logisch daaraan.
Zo se, verbeterd.
Oud 28 mei 2007, 11:26   #14133
bosstraat5
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Zo se, verbeterd.
kan je ook ernstige dingen verbeteren of zit je hier gewoon de rol te spelen van "de nuchtere burger tssn de op hol geslagen CT-gekken"?

Verbeter het onderzoek van de *knip* eens.

en geschiedenis? kan je dat verbeteren?

audio discussie

Gelieve geen verwijzingen naar revisionistische sites te plaatsen.

Laatst gewijzigd door Akira : 28 mei 2007 om 17:56.
bosstraat5 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2007, 12:32   #14134
alharb
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Jij dacht dat ze waterdicht was? Misschien wat meer lezen ipv smileys gebruiken?
En ik kwam u net te zeggen waarom, omdat die dingen die iedereen afdoet als 'fantasie' misschien echte verhalen kunnen zijn? Is het niet een beetje raar dat zowat alle volkeren spreken over dezelfde verschijnselen? Zijn wij echt zo ontzettend geëvolueerd dat we denken te weten dat zij zich alles inbeelden? Er zijn afbeeldingen van UFO's en andere rassen sinds het ontstaan van de mens, maar wij moderne mensen weten het allemaal zo veel beter en schrijven het allemaal af als religieuze onzin waar best niet teveel waarde aan gehecht moet worden.
Ik vroeg, zo meen ik mij te herinneren, naar de gaten in de evolutietheorie. Het enige wat jij doet is extra vragen stellen. Ik neem dus aan dat je de door u vermelde gaten niet weet zitten.
Citaat:
BTW, wij zijn ook "DNA-manipulerende aliens". Dus we kunnen infeite al zeggen dat er een voorbeeld is in de natuur. Iets wat we over die snelle natuurlijke evolutie niet kunnen zeggen voor zover ik weet.

Wij zijn aliens. Juist ja. En wanneer zijn we zo geland ? Vind je het dan niet enigzins vreemd dat we qua erfelijk materiaal zo goed overeenkomen met de andere hier aanwezige organismen ?
Citaat:
Komt meneer te zeggen nadat hij toegeeft niet eens weet te hebben van de problemen met de evolutietheorie.
U houding ben ik de afgelopen 6 jaar al 100 keer tegengekomen, mensen die DENKEN het te weten omdat al de rest in hun ogen ongelooflijk is.
Maar van bewijzen weet u, zoals u zelf kwam te vertellen, niets.

Ik heb nooit gezegd dat ik geloof in de theorie die ik u vertel. Ik zeg u alleen dat die theorie "op papier staat" en door velen is verteld. Voor natuurlijke evolutie (de cruciale stap) is het enkel een vermoeden. Velen zegen zelfs dat de snelheid van die evolutie onmogelijk was.
Dus niet alleen zit jij zonder enig bewijs, het zou ook nog eens een klein wonder zijn moest het op die manier gebeurt zijn.
Er zijn inderdaad apenrassen op een natuurlijke manier geëvolueerd, vervolgens zou er ingegrepen kunnen zijn.
Manneke, ik weet meer over de evolutietheorie dan jij kan vermoeden, genetica is het voornaamste onderwerp in mijn studies. Ik hoef hier geen bullshit over mij heen gespuwd te krijgen van iemand die hoogstwaarschijnlijk niet eens weet waar de afkortingen "DNA" en "RNA" voor staan zonder wikipedia te raadplegen.

Bewijs eerst maar eens dat je weet waarover je spreekt voor je wil discussiëren.
Oud 28 mei 2007, 12:38   #14135
alharb
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bosstraat5 Bekijk bericht
kan je ook ernstige dingen verbeteren of zit je hier gewoon de rol te spelen van "de nuchtere burger tssn de op hol geslagen CT-gekken"?

Verbeter het onderzoek van de *knip* eens.

Gelieve geen berichten met links naar revisionistsiche sites te citeren.

en geschiedenis? kan je dat verbeteren?

audio discussie
Zozo, linken naar negationistische sites.
Ik vraag me af wat de moderatie hier van denkt.

Laatst gewijzigd door Akira : 28 mei 2007 om 17:58.
alharb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2007, 12:43   #14136
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Ik bied mijn welgemeende verontschuldigingen aan het hele geachte forumpubliek dat ik deze hoogstaande thread over holle manen, Nefilim, negationisme, Protocollen van de Wijzen van Sion, 9/11-conspirationisme, creationisme en andere zever heb vervuild met een boutade over ... Scheikunde!

Laatst gewijzigd door Firestone : 28 mei 2007 om 12:43.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2007, 17:24   #14137
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fallen_angel Bekijk bericht
Dit is geen vreemde plaats aangezien alle leven in de zee is ontstaan. Eerst ééncellig organismen dan meercelligen tot je uiteindelijk een soort vis hebt. deze vis krijgt vinnen, vinnen worden poten enzovoort. Er zijn genoeg bewijzen om aan te tonen dat deze theorie klopt. Darwin's theorie betreft niet enkel de ontwikkeling van de mens uit de aap.
Volgens Jazeker waren dat katvissen...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2007, 17:55   #14138
Babylonia
Parlementslid

Standaard

op youtube vind je ZEER BOEIENDE reportages over Mr Reich en UFO s weerbeheersing
Deze geniale wetenschapper werd vermoord op 61 jarige leeftijd in zijn cel 7 dagen voor hij vrij kwam. Al zijn onderzoek en boeken oa over energie werden verbrand zijn laaste onderzoek dat in zijn cel lag was verdwenen.
http://www.youtube.com/watch?v=BcXQK8oNOeE
http://video.google.com/videoplay?do...6050&q=robbins en reich
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2007, 18:40   #14139
bosstraat5
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Ik bied mijn welgemeende verontschuldigingen aan het hele geachte forumpubliek dat ik deze hoogstaande thread over holle manen, Nefilim, negationisme, Protocollen van de Wijzen van Sion, 9/11-conspirationisme, creationisme en andere zever heb vervuild met een boutade over ... Scheikunde!

"holle manen, Nefilim, negationisme, Protocollen van de Wijzen van Sion, 9/11-conspirationisme, creationisme en andere zever..."

komt rechtstreeks uit de cursus misleidkunde! Hoofdstuk "Guilt by association"

Citaat:
Daryl Bradford Smith has seen God!

On a recent trip to Niagara Falls, Smith was enjoying the beautiful view when he noticed God high up in the sky. Smith quickly took this photograph.

Smith drew a circle around God, and a square around an angel that is rising from the ground.

Smith is now trying to get God to autograph this photo. Please pray for Smith's success.

Seriously, ladies and gentlemen, imagine hundreds of web sites displaying photos of blurry objects and claiming, "Look, here is a photo of God."

Discussions are acceptable;
Deception is a crime

It is acceptable to discuss the issue of whether there is a god, and whether there are several gods, but it is not acceptable to point to a blurry object in a photograph and claim that the blurry object is God.

Likewise, it is acceptable to discuss the issue of whether there are aliens on the earth, but it is not acceptable to point to a blurry object in a photograph and claim that the blurry object is an alien spacecraft.

Can you figure it out?

These UFO researchers claim to be truth seekers who want the government to stop lying about aliens, but they lie to us about Israel's role in 9/11, the attack on the USS Liberty, the assassination of President Kennedy, and other crimes.

Also, they lie to us about the role of the media, the banking families, and the Mossad, and they lie about the creation of Israel.

Some of these people, such as Art Bell, go even further by defending the government story of 9/11 and other crimes.

These people also promote one another, but they criticize or ignore people who are exposing the Israeli / Zionist connection to these crimes, such as myself, Eric Hufschmid, and Christopher Bollyn. Do you really think it is a coincidence that they don't like us?

Who is Jeff Rense?

Try to find information about this man. People will justify his secrecy on the grounds that he is afraid for his life, which is justifiable.

If Rense was posting intelligent articles that expose corruption, he would be justified in worrying about his life, but most on his web site is nonsense about Martians, or poorly written articles by Jon Carlson or Karl Schwarz. Why would the government want to hurt a person who promotes nonsense?

However, it is also possible that he is hiding something more sinister. His stepmother, Paige Rense, is editor-in-chief of Architectural Digest. This is one of the magazines owned by Si Newhouse.

For all we know, Jeff Rense truly believes in UFOs, and associates of Si Newhouse or others are encouraging his UFO habit.
Please read our article about the media if you never heard of Newhouse or wonder why we wonder about him.

It is common for stepfathers, stepmothers, stepsisters, etc. to dislike one another, so Jeff Rense may have no contact with his stepmother or her associates.

However, the conventional media publications are covering up 9-11 and other horrendous crimes, so we are fools if we do not consider the possibility that Jeff Rense is being influenced by these criminals.

If Jeff Rense produced a web site that was full of useful and honest information, and if his authors were sensible, intelligent people, there would be no reason to question his association with the Zionists criminal network that controls our media.

However, the Rense site is mostly deception and nonsense, and most of his articles are lousy quality or mindless drivel. Is it a coincidence that this worthless web site is the product of a person whose stepmother works for the Zionist's criminal network?

The person who runs the Cytations blog also has questions about Rense:
http://cytations.blogspot.com/2006/0...look-into.html

One of the reader's comments at the Cytations site points out an important problem with Rense:

"It just occurred to me that Rense is mixing alien stuff with 9-11 and zionism to create the impression that people who complain about 9-11 AND zionism are all lunatics.

When a person decides to look on the Internet about 9-11 or zionism, if they discover the Rense site, they will get a bad image of us."

Don't support UFO sites

Daryl Bradford Smith will no longer tolerate the contamination of evidence of Israel's complicity in world domination. They are mixing UFOs, crop circles, Remote Viewing, and other drivel to discredit the hard evidence of Zionist crimes.

Do not post Smith's material on any site that promotes such nonsense, and don't support the radio hosts who promote it.

I also am asking John Kaminski to stop posting articles on the Rense web site. John, why are you supporting Rense?

People who knowingly deceive people are criminals; con artists; swindlers. The UFO swindlers belong on the list to be guillotined. They are giving the subject of "conspiracies" a bad image, which in turn is allowing corruption to continue.

Please read our earlier article about the guillotine list before you complain about the previous paragraph.

If you think UFOs are real, all you have to do is Remote View the people at Coast to Coast radio, and others like them, and watch them laugh at the Useful Idiots who believe their nonsense.
LEES VERDER
bosstraat5 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2007, 23:13   #14140
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik vroeg, zo meen ik mij te herinneren, naar de gaten in de evolutietheorie. Het enige wat jij doet is extra vragen stellen. Ik neem dus aan dat je de door u vermelde gaten niet weet zitten.
De evolutie zou op een bepaald moment te snel gegaan zijn zoals ik zei in m'n vorig bericht.

Citaat:
Wij zijn aliens. Juist ja. En wanneer zijn we zo geland ? Vind je het dan niet enigzins vreemd dat we qua erfelijk materiaal zo goed overeenkomen met de andere hier aanwezige organismen ?
Voor een ander ras zijn wij de 'aliens'.

Citaat:
Manneke, ik weet meer over de evolutietheorie dan jij kan vermoeden, genetica is het voornaamste onderwerp in mijn studies. Ik hoef hier geen bullshit over mij heen gespuwd te krijgen van iemand die hoogstwaarschijnlijk niet eens weet waar de afkortingen "DNA" en "RNA" voor staan zonder wikipedia te raadplegen.
Toevallig wel, en ik heb er geneens genetica voor moeten studeren!
En ik kan uw studies direct op waarde schatten als je langs de ene kant opschept met je kennis over evolutie maar langs de andere kant uit de lucht komt gevallen als het over de problemen ervan gaat.

Zie sig.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be