![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14121 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dit is geen vreemde plaats aangezien alle leven in de zee is ontstaan. Eerst ééncellig organismen dan meercelligen tot je uiteindelijk een soort vis hebt. deze vis krijgt vinnen, vinnen worden poten enzovoort. Er zijn genoeg bewijzen om aan te tonen dat deze theorie klopt. Darwin's theorie betreft niet enkel de ontwikkeling van de mens uit de aap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14123 | |
Banneling
|
![]() here theyyy come............
Citaat:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/6695685.stm Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 27 mei 2007 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14124 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() allé, zeg het eens, waar zitten de gaten in de evolutietheorie, en waarom zouden deze gaten het best opgevuld worden door DNA-manipulerende aliens ? De reden waarom ik de ene theorie verkies boven de andere heeft te maken met logisch denken, het theoretisch onderbouwen en het bewijsmateriaal. Op alle drie deze punten zijn uw aliens zeer dik gebuisd.
![]() |
![]() |
![]() |
#14125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14126 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Opgravingen van menselijke skelleten met een ouderdom van soms meer dan honderduizenden jaren, wat natuurlijk heel de evolutietheorie op zijn kop zet. En het zijn er veel maar ze worden genegeerd omdat ze niet in het plaatje passen. Dit boek somt ze op: ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14127 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik snap écht niet hoe jullie die sprookjes kunnen geloven zonder daar ooit over na te denken. De logica in de samenzweringstheorieën is totaal zoek, keer op keer worden ze doorprikt, en jullie blijven toch maar telkens weer dezelfde onzin oprakelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#14128 |
Parlementslid
|
![]() Ik daag u uit in het museum van Tervuren te gaan kijken in de archieven naar een volledig gedocumenteerde reeks stukken mensenresten uit opgravingen uit Tienen . Iik kom ook af.
Met de speciale carbon testen zijn deze geindentificeerd van voor de start van de evolutie theorie. ik weet niet meer exact hoe oud; 30 000 jaar meen ik me te herinneren... De stukken hebben in de toonzalen gelegen, jaren lang met aangepaste oudheids gegevens op de uitleg voor het publiek in overeenstemming met de evolutie leer. Volledig in strijd met de wetenschappelijk gegevens in het bijbehorende dosier. Ik heb het niet zelf geverifieerd enkel gelezen in een rapport. De schrijver van dit boek is ervoor van Canada naar hier gekomen en heeft t zelf nagegaan in Tervuren. Ik geloof niet in sprookjes inderdaad de sprookjes van darwin en co neem hier es een kijkje als je zin hebt over cattle mutilations en chupacabras... www.earthfiles.com met spijt moet ik getuigen van een foto die ik gezien heb van een man die nooit gepubliceerd is een mens met de zelfde vreemde kenmerken als de gemutileerde dieren die bovendien op een vreemde kleine puntige heuvel is terug gevonden in de UK. De fotograaf genoot een vreemde reputatie onderzoeker of dubbel agent? Hij wist me te garanderen dat dit geen lostaand geval was. Doe maar wat je wil met deze zaken dit is 2 jaar geleden. het kan altijd allemaal op vergissingen berusten maar het zijn er dan wel veel. Met een andere onderzoekster (laborante) waar ik twee dagen mee op stap ben geweest kreeg ik tevens de bevestiging dat er buitenaards contact is en dat de ET zich zorgen maken over de grote dosissen gif en chemicalien die er ingespoten worden in het vrij loslopende vee in gebieden als New mex, argentinie en chile, een gif tegen de tse tse vlieg dat een serie gevaren in houdt voor menselijke consumptie zoals onvruchtbaarheid . Zij nemen daarom stalen van bepaalde delen van de dieren om dit te checken. Zij heeft sporen van plasma gevonden op de gemutileerde dieren in de Vs en zuidamerika. Zij krijgt deze voor onderzoek aangeboden in haar laboratorium. Plasma kan enkel kunstmatig door een centrifuge machine uit bloed gemaakt worden. De Mutilated cattle worden zonder bloed terug gevonden. Haar vermoeden is dat het bloed gebruikt word om plasma te maken. Plasma word gebruikt bij in vitro incubatie. dit zou wijzen in de richting van kruisings experimenten met mensenlijke eicellen/sperma in vitro waarvan vele duizenden mensen die beweren dat ze ontvoerd geweest zijn door ETs getuigen. schud uw hersens maar es voordat ge het over sprookjes hebt sorry of schud een beetje bij google op abductees. Dr Mack. zijn we niet verschrikkelijk goedgeloving en naif om te denken dat we van de apen af stammen net als met die platte aarde? slaap zacht |
![]() |
![]() |
![]() |
#14129 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Man man man....
Weet ge wat dit is ? ![]() Dit is clozapine, en dat wordt gebruikt tegen schizofrenie. Neem het.
![]() |
![]() |
#14130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14131 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En ik kwam u net te zeggen waarom, omdat die dingen die iedereen afdoet als 'fantasie' misschien echte verhalen kunnen zijn? Is het niet een beetje raar dat zowat alle volkeren spreken over dezelfde verschijnselen? Zijn wij echt zo ontzettend geëvolueerd dat we denken te weten dat zij zich alles inbeelden? Er zijn afbeeldingen van UFO's en andere rassen sinds het ontstaan van de mens, maar wij moderne mensen weten het allemaal zo veel beter en schrijven het allemaal af als religieuze onzin waar best niet teveel waarde aan gehecht moet worden. BTW, wij zijn ook "DNA-manipulerende aliens". Dus we kunnen infeite al zeggen dat er een voorbeeld is in de natuur. Iets wat we over die snelle natuurlijke evolutie niet kunnen zeggen voor zover ik weet. Citaat:
U houding ben ik de afgelopen 6 jaar al 100 keer tegengekomen, mensen die DENKEN het te weten omdat al de rest in hun ogen ongelooflijk is. Maar van bewijzen weet u, zoals u zelf kwam te vertellen, niets. Ik heb nooit gezegd dat ik geloof in de theorie die ik u vertel. Ik zeg u alleen dat die theorie "op papier staat" en door velen is verteld. Voor natuurlijke evolutie (de cruciale stap) is het enkel een vermoeden. Velen zegen zelfs dat de snelheid van die evolutie onmogelijk was. Dus niet alleen zit jij zonder enig bewijs, het zou ook nog eens een klein wonder zijn moest het op die manier gebeurt zijn. Er zijn inderdaad apenrassen op een natuurlijke manier geëvolueerd, vervolgens zou er ingegrepen kunnen zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo se, verbeterd.
![]() |
#14133 |
Banneling
|
![]() kan je ook ernstige dingen verbeteren of zit je hier gewoon de rol te spelen van "de nuchtere burger tssn de op hol geslagen CT-gekken"?
Verbeter het onderzoek van de *knip* eens. en geschiedenis? kan je dat verbeteren? audio discussie Gelieve geen verwijzingen naar revisionistische sites te plaatsen. Laatst gewijzigd door Akira : 28 mei 2007 om 17:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14134 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Wij zijn aliens. Juist ja. En wanneer zijn we zo geland ? Vind je het dan niet enigzins vreemd dat we qua erfelijk materiaal zo goed overeenkomen met de andere hier aanwezige organismen ? Citaat:
Bewijs eerst maar eens dat je weet waarover je spreekt voor je wil discussiëren.
![]() |
![]() |
![]() |
#14135 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af wat de moderatie hier van denkt. ![]()
Laatst gewijzigd door Akira : 28 mei 2007 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bied mijn welgemeende verontschuldigingen aan het hele geachte forumpubliek dat ik deze hoogstaande thread over holle manen, Nefilim, negationisme, Protocollen van de Wijzen van Sion, 9/11-conspirationisme, creationisme en andere zever heb vervuild met een boutade over ... Scheikunde!
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 mei 2007 om 12:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14138 |
Parlementslid
|
![]() op youtube vind je ZEER BOEIENDE reportages over Mr Reich en UFO s weerbeheersing
Deze geniale wetenschapper werd vermoord op 61 jarige leeftijd in zijn cel 7 dagen voor hij vrij kwam. Al zijn onderzoek en boeken oa over energie werden verbrand zijn laaste onderzoek dat in zijn cel lag was verdwenen. http://www.youtube.com/watch?v=BcXQK8oNOeE http://video.google.com/videoplay?do...6050&q=robbins en reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#14139 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
"holle manen, Nefilim, negationisme, Protocollen van de Wijzen van Sion, 9/11-conspirationisme, creationisme en andere zever..." komt rechtstreeks uit de cursus misleidkunde! Hoofdstuk "Guilt by association" ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14140 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En ik kan uw studies direct op waarde schatten als je langs de ene kant opschept met je kennis over evolutie maar langs de andere kant uit de lucht komt gevallen als het over de problemen ervan gaat. Zie sig. |
|||
![]() |
![]() |