![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het feit blijft gewoonweg dat Bin Laden die keer zegt dat hij het niet gedaan heeft, bij een bron die ik wel betrouwbaarder achter wegens de proximiteit. Bij alle filmpjes die de Amerikanen uitbrengen "bekent" hij wel... tja.
![]() |
![]() |
![]() |
#14182 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 29 mei 2007 om 14:09. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hier de lijst van Bin Laden's videos en audiotapes. De meesten zijn door Al Jazeera uitgebracht. Wat doe je dan met jouw "proximiteit"?
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 29 mei 2007 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14184 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Mij proberen te discrediteren omdat Jij je bewering voorlopig niet kan staven, dat is wel grappig hoor. En niet doorzichtig, neenee ... Bottomline: Jij beweert dat er een ontkenningsvideo bestaat, ik vraag naar een bewijs. Jij kunt dit bewijs (voorlopig) niet voorleggen. Ik heb een citaat gegeven waaruit blijkt dat er op 16/9 een verklaring van Bin Laden op Al Jazeera werd voorgelezen.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 29 mei 2007 om 14:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14185 |
|
![]() Voor zover ik zie bestaat er geen video, maar wel een statement dat door Al Jazeera werd uitgezonden. Gekibeel over een video die al dan niet bestaat is weer wat Firestone wil... dan wordt er niet gesproken over de feiten.
Disbelievers moeten wel toegeven dat het opmerkelijk is dat Bin Laden tweemaal ontkent, en dan nog eens spreekt over een schaduwregering. Het past perfect in het concept van inside job! Bin Laden weet trouwens waarover hij spreekt want in de jaren 80 bewoog hij zich in die hoge kringen en was hij graag geziene klant in de banken van Zwitserland waar hij in maatpak en das binnenkwam. Niet in baard en tulband.
![]() |
![]() |
#14186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waarom reageer je niet over de video die Al Jazeera in 2004 heeft uitgezonden en waarin Bin Laden bekent? Hoe zit het daar met die "proximiteit" van daarnet?
![]() |
![]() |
#14187 | ||
|
![]() Citaat:
De video van 2004 is dan ofwel een dubbelganger al dan niet met met speciale effecten bewerkt, ofwel is het Bin Laden zelf die verplicht wordt deze statement te geven rekening houdende dat ze hem nu "verplichten" deze confessies af te leveren. Verder blijft dit toch gelden: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eerst roep je de betrouwbaarheid van Al Jazeera in om de statement van 2001 te valideren (niet dat ik overigens twijfels heb over die statement). Nu maak je van de video die door datzelfde Al Jazeera in 2004 is uitgezonden een vervalsing of een gedwongen verklaring, omdat de inhoud niet in je kraam past! Van gekronkel gesproken. Jij valideert feiten vanuit je theorie, in plaats van omgekeerd te werken. Hier nog een prachtig voorbeeld. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 29 mei 2007 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14189 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je had het over "Bij alle filmpjes die de Amerikanen uitbrengen "bekent" hij wel... tja." Wat doe je met de "filmpjes die Al Jazeera uitbrengt"? Wel, die zijn voor jou vervalst, omdat hun inhoud jou theorie weerlegt. Enfin, ik zal geduldig wachten totdat de ontkenningsvideo opduikt.
![]() |
![]() |
#14191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14192 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En d?*t noem jij een bewijs? Op de Wikipedia pagina die jij als bron geeft staat: Citaat:
Dat is de eigenlijke bron voor dit citaat. En wat staat daar? Citaat:
Nergens een spoor van een ontkenningsvideo. Misschien nogmaals benadrukken dat ik niet beweer dat deze ontkenningsvideo niet bestaat. Ik zeg alléén dat er tot nu toe hiervoor niet het minste valabel bewijs gegeven is. De citaten die ik toonde schijnen aan te geven dat er een verklaring van Bin Laden op Al Jazeera werd voorgelezen. Dat sluit niet uit dat er eveneens een video van Bin Laden werd getoond. Alléén, nogmaals, daar zie ik voorlopig nergens een spoor van.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 29 mei 2007 om 16:38. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14193 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Enkel uw signature, en neen, daarvan ben ik niet van mijn melk. Probeer het nog eens, en deze keer wél met argumenten aub.
![]() |
![]() |
![]() |
#14194 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Toon me eens een foto van een dolfijnmens (of van manbearpig). Iedere keer wanneer ik denk dat de voorraad onzin nu toch moet opgebruikt zijn, slaagt Pindar er toch in om mij weer aan het lachen te brengen. Bedankt Pindar, je bent de perfecte ontspanning voor deze tijden van examens!
![]() |
![]() |
![]() |
#14195 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14196 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Allé, uw spelletje heeft lang geduurd voor het game over was.
Misschien toch nog wat oefenen.
![]() |
![]() |
#14197 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat mag u uzelf wijsmaken.
Ik vind het onnutig met iemand als u in discussie te treden. Je wil alleen maar komen bewijzen dat je het beter weet ipv te discussiëren over wat zou kunnen zijn zonder je daarbij vast te houden aan de tekstboekjes van't school. Jij gaat er nu eenmaal vanuit dat je het volledige pakket hebt gekregen, ik niet. Het verschil tussen u en mij is dat ik mij vrij kritisch opstel tegenover alles, en niet alleen het onbekende. Het idee dat ik en anderen zich alleen op deze theorie storten omdat we gek of goedgelovig zijn of het verhaal gewoon romantischer vinden is natuurlijk onzin. Ik neem zoals alle anderen het meest plausibele verhaal (met de meeste bewijzen) aan voor waar. Of dat verhaal nu van een boerke of van 300 wetenschappers komt trek ik mij niet echt aan. Ik zal eerst wel naar het verhaal luisteren en dan naar hun beroep kijken. In mijn ervaring is iemand die het omgekeerde doet meestal blind voor wat ze nu precies zeggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14198 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Je zit gewoon zonder argumenten, dus ga je -net zoals de andere conspiracy believers dat ook doen- uw tegenstander dan maar verwijten voor bekrompenheid en arrogantie. Dat truukje is zo enorm doorzichtig, en heeft zijn houdbaarheidsdatum toch al ruimschoots overschreden. Heel de credibiliteit (of toch de poging tot) van de samenzweringsreligie moet komen van het aura dat jullie zichzelf toebedelen van kritische, zelfstandige denkers te zijn, en dat terwijl jullie hier de grootste onzin en meest belachelijke profetieën komen verkondigen, die iedere vorm van coherentie, bewijslast of logische opbouw ontberen.
![]() |
![]() |
![]() |
#14199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik MEEN het wel. dat ik er geen fotoos van heb zegt natuurlijk nog helemaal niets. Hoewel ik persoonlijk goede hoop heb dat er steeds meer van dergelijke zaken naar boven zullen komen. Daarom dat ik ook blijf posten, want ik ben er op het moment, van overtuigd dat er een moment zal komen waarop klopt wat ik en anderen hier zeggen. En waarom geloof je zaken niet? omdat het indruist tegen je wereldbeeld, en wie heeft je wereldbeeld grotendeels geschapen? niet jij! Maar je opvoeding, educatie, media. Voor velen klinkt het te bizar voor woorden, maar bovengenoemde zaken en anderen zweren samen om de wereld een verkeerd beeld voor te schotelen? Klinkt bizar, ik weet het, maar is het waar? Ik denk van wel. Er zit een levensgroot gat tussen wat we voorgeschoteld krijgen en de 'realiteit' Nuff Said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 30 mei 2007 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14200 | |
Banneling
|
![]() here a yee go!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |