Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juni 2007, 10:28   #14221
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Verder klampen jullie je vast aan New Age goeroes als David Icke of hyperkineten als Alex Jones, die soms uitspraken maken die minstens zo bedenkelijk zijn als die van het systeem en waarvan het soms zelfs bewezen is dat ze fout zijn.
Als je denkt dat David Icke een new age goeroe is heb je het wel serieus mis. Hij exposed de new age als deel van de NWO. Heb je al wat van Icke gelezen?
Oud 1 juni 2007, 10:30   #14222
alharb
Provinciaal Gedeputeerde

alharb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
En u toont hier weer dat ik daarin gelijk heb. Gewoon maar door het woordje 'conspiracy believers' te gebruiken bewijs je je bekrompenheid en arrogantie.
Ga je nu soms ontkennen dat je in samenzweringstheorieën gelooft ? Maar bon, als u wijzen op een evidentie voor u gelijk staat met arrogantie en bekrompenheid, dan ben ik dat met trots.
Citaat:
Zoals ik zei, het verhaal wat ik vertel, dat de mens een handje geholpen werd in z'n evolutie, is een verhaal dat bijna in elke religie voorkomt. Het staat bovendien "neergeschreven" in niet religieuze teksten.
Als ik dat 'bewijs' en de 'fouten' in de evolutietheorie vergelijk, dan zouden de 2 misschien iets met elkaar te maken kunnen hebben.
Nu ik heb u al meer dan ééns gezegd dat de evolutie te snel zou gegaan zijn. Er ontbreekt toch nog altijd een stukje in de evolutie hé? Of niet soms? Dus wat voor argument wil je nog meer? Is het niet substantieel genoeg voor u?
Ja, dit is absoluut onvoldoende. Je blijft zeer vaag. Waarom en wanneer zou de evolutie van de mens 'te snel' gegaan zijn ? Waarop basseer je je om te stellen dat de evolutie een vaste snelheid moet hebben ? Je zegt dat het neergeschreven staat in teksten, het minste wat je dan kan doen is die teksten tonen.
Nogmaals draag je geen bewijzen aan, wat laat vermoeden dat die bewijzen onbestaande zijn. En nogmaals, uw truckje van iedereen met een andere mening dan de uwe kortzichtigheid en arrogantie te verwijten, is op zich zeer arrogant en al even doorzichtig.
Oud 1 juni 2007, 10:33   #14223
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Als je denkt dat David Icke een new age goeroe is heb je het wel serieus mis. Hij exposed de new age als deel van de NWO. Heb je al wat van Icke gelezen?

Dat was ook mijn vraag!
Ik denk dat ik het antwoord al weet.

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2007, 10:34   #14224
Pindar
Banneling

Standaard

there a ye go

Citaat:
UK 'behind Litvinenko poisoning'

'The man suspected of poisoning ex-KGB agent Alexander Litvinenko has said it could not have happened without the involvement of British secret services. Andrei Lugovoi, who denies killing Mr Litvinenko, told a Moscow news conference that he was a scapegoat. '
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/6706921.stm

Pin d'Ar
Oud 1 juni 2007, 10:36   #14225
Pindar
Banneling

Standaard

yesssssssssssssssssssss

Citaat:
Bid to put fluoride (a brain and pineal gland suppressant) in drinking water

'Four schemes for adding fluoride to tap water across Greater Manchester are being considered. Health bosses have asked United Utilities to price up four options for the highly controversial scheme to improve the region's terrible dental health. They argue adding fluoride to the water supply could help improve dental health - it strengthens tooth enamel. But some anti-fluoride campaigners claim it is potentially dangerous mass medication.'
http://www.manchestereveningnews.co...._in_water.html

Pin d'Ar
Oud 1 juni 2007, 10:37   #14226
Pindar
Banneling

Standaard

NIETS om je zorgen over te maken, NIKS AAN DE HAND

Citaat:
Half of all black men in Britain will be on DNA database by 2010

'Serious concerns have again been raised about the number of black men on the national DNA database, with new estimates suggesting that within three years half of all black men living in Britain will be have their information on the national register. '
http://www.blackbritain.co.uk/news/d...tabase+by+2010

Pin d'Ar
Oud 1 juni 2007, 10:38   #14227
Pindar
Banneling

Standaard

vaccinatie anyone??

Citaat:
RFID 'Powder' - World's Smallest RFID Tag

'The world's smallest and thinnest RFID tags were introduced yesterday by Hitachi. Tiny miracles of miniaturization, these RFID chips (Radio Frequency IDentification chips) measure just 0.05 x 0.05 millimeters. The previous record-holder, the Hitachi mu-chip, is just 0.4 x 0.4 millimeters. Take a look at the size of the mu-chip RFID tag on a human fingertip.'
http://www.technovelgy.com/ct/Scienc...sp?NewsNum=939

Pin d'Ar
Oud 1 juni 2007, 10:40   #14228
Pindar
Banneling

Standaard

Ik, en anderen, hebben het al zo vaak gezegd hier:

Citaat:
Cancer Treatment That Could Save Lives Is Banned

'As unbelievable as it seems the key to stopping many cancers has been around for over 30 years. Yet it has been banned. Blocked. And kept out of your medicine cabinet by the very agency designed to protect your health -- the FDA. In 1966, the senior oncologist at a prominent NY hospital rocked the medical world when he developed a serum that "shrank cancer tumors in 45 minutes!"

Headlines hit every major paper around the world. Scientists and researchers applauded. Time and again this life-saving treatment worked miracles, but the FDA shut him down, ignoring the research he had done and the hope he had given to many.'
http://www.isecureonline.com/Reports/FCBK/W680H535/

Nuff Said

Pin d'Ar
Oud 1 juni 2007, 10:45   #14229
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Dat was ook mijn vraag!
Ik heb nooit zijn boeken gelezen, maar ik heb wel tal van videos op het internet gezien met, over en/of door David Icke, waaronder volledige lezingen van enkele uren. Het laatste deel van zijn lezingen zit gewoonlijk vol New Age spiritualisme, waarvan jullie zelf al elementen hebben aangehaald. Ideeën rond het collectieve bewustzijn vallen bijvoorbeeld onder die New Age ideeën (hoewel ze gebaseerd zijn op voor-Christelijke Old Age ideeën).

Icke heeft trouwens ooit op de Engelse TV gezegd dat hij de zoon van God was en dat hij een zending had op aarde, waarop zowat het hele Britse establishment hem uitlachte. Toen stond hij nog bekend als voetballer. Het is pas na die etappe dat hij in de Conspiracy-business is gegaan met het schrijven van boeken en het geven van lezingen. Ik denk dat het Ron Johnson's DAVID ICKE: The Lizards and the Jews was waar Icke het zelf over deze fase van zijn leven heeft.

Weeral blijkt hoe slecht jullie je research gedaan hebben...

Citaat:
Ik denk dat ik het antwoord al weet.
Weeral komen jullie vooroordelen over mij naar boven....
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2007, 10:53   #14230
exodus

Standaard

Citaat:
Ik heb nooit zijn boeken gelezen, maar ik heb wel tal van videos op het internet gezien met, over en/of door David Icke, waaronder volledige lezingen van enkele uren. Het laatste deel van zijn lezingen zit gewoonlijk vol New Age spiritualisme, waarvan jullie zelf al elementen hebben aangehaald. Ideeën rond het collectieve bewustzijn vallen bijvoorbeeld onder die New Age ideeën (hoewel ze gebaseerd zijn op voor-Christelijke Old Age ideeën).
Deze elementen zijn zoals je zelf zegt niet uniek new age, ze komen voor in vele verschillende richtingen. Hoe kan je hem dan als new ager bestempelen, en hij is er zelfs kritisch tegen. Wat niet wil zeggen dat de new age geen ware elementen bevat, maar het is er vooral om te misleiden.

Citaat:
Icke heeft trouwens ooit op de Engelse TV gezegd dat hij de zoon van God was en dat hij een zending had op aarde, waarop zowat het hele Britse establishment hem uitlachte. Toen stond hij nog bekend als voetballer. Het is pas na die etappe dat hij in de Conspiracy-business is gegaan met het schrijven van boeken en het geven van lezingen. Ik denk dat het Ron Johnson's DAVID ICKE: The Lizards and the Jews was waar Icke het zelf over deze fase van zijn leven heeft.

Alsof ik niet weet wat je nu zegt? Als er iemand hier minder research gedaan heeft over Icke zal het jij wel zijn, je zegt zelf tegen alle feiten in dat het een new ager is. Je zou beter eens zijn laatste boek lezen.
Oud 1 juni 2007, 10:54   #14231
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:

Weeral komen jullie vooroordelen over mij naar boven....
Vooroordelen? het klopt toch dat je het niet gelezen hebt!
En bovenstaande nieuws is niks nieuws voor me hoor.
Nogmaals, en dat zegt hij ook in zijn lezingen, dien je om het diepgaand te begrijpen ook zijn boeken te lezen.
En ik durf te wedden dat als je beiden doet, je een veel beter beeld begint te krijgen. Ik zeg ook niet dat ik het met alles eens ben, maar in de kern zeer zeer zeker. Maar om dat te begrijpen zijn zijn boeken een ' must'

Pin d' Ar
Oud 1 juni 2007, 12:33   #14232
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
Vooroordelen? het klopt toch dat je het niet gelezen hebt!
Maar ik ben wel genoeg van zijn lezingen en dergelijke gezien om zijn ideeën meer dan behoorlijk te kennen.

Het feit dat je er maar vanuit ga dat ik nooit iets van hem gelezen heb, is een vooroordeel.

Citaat:
Nogmaals, en dat zegt hij ook in zijn lezingen, dien je om het diepgaand te begrijpen ook zijn boeken te lezen.
En ik durf te wedden dat als je beiden doet, je een veel beter beeld begint te krijgen. Ik zeg ook niet dat ik het met alles eens ben, maar in de kern zeer zeer zeker. Maar om dat te begrijpen zijn zijn boeken een ' must'
Ik begrijp zijn ideeën ook zonder zijn boeken te lezen. Ik ga zelfs met heel wat van zijn ideeën akkoord. Hij is gewoon wat onzorgvuldig en vooral zijn uitspraken rond "reptilians" zijn gewoon "over the top". Zijn bewijzen voor "reptilian" aanwezigheid is dan ook bijna uitsluitend gebaseerd op interprettatie van oude teksten en getuigenissen, wat niet bepaald een erg sterk bewijs is.
Oud 1 juni 2007, 12:36   #14233
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
Deze elementen zijn zoals je zelf zegt niet uniek new age, ze komen voor in vele verschillende richtingen. Hoe kan je hem dan als new ager bestempelen, en hij is er zelfs kritisch tegen. Wat niet wil zeggen dat de new age geen ware elementen bevat, maar het is er vooral om te misleiden.
Dit is eerder een kwestie van semantiek dan een inhoudelijke kwestie, en daardoor dus een nogal nutteloze discussie.

Citaat:
Alsof ik niet weet wat je nu zegt? Als er iemand hier minder research gedaan heeft over Icke zal het jij wel zijn, je zegt zelf tegen alle feiten in dat het een new ager is.
Tegen alle feiten in?!

Ik heb geen zin in semantische discussies, die zijn zinloos. Of David Icke's visies nu onder New Age, Old Age of iets anders vallen, dat is een kwestie van regelneverij eerder dan inhoud.
Oud 1 juni 2007, 12:53   #14234
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar ik ben wel genoeg van zijn lezingen en dergelijke gezien om zijn ideeën meer dan behoorlijk te kennen.

Het feit dat je er maar vanuit ga dat ik nooit iets van hem gelezen heb, is een vooroordeel.
ja of een verwachting, wat maakt het uit. het klopte dus!
Citaat:

Ik begrijp zijn ideeën ook zonder zijn boeken te lezen. Ik ga zelfs met heel wat van zijn ideeën akkoord. Hij is gewoon wat onzorgvuldig en vooral zijn uitspraken rond "reptilians" zijn gewoon "over the top". Zijn bewijzen voor "reptilian" aanwezigheid is dan ook bijna uitsluitend gebaseerd op interprettatie van oude teksten en getuigenissen, wat niet bepaald een erg sterk bewijs is.
Tsja, uit bovenstaande blijkt dus idd dat je geen mm van de boeken gelezen hebt! Hoe kan je nu zulke uitspraken doen terwijl je nog niks nada van die man gelezen hebt? De video's horen BIJ de boeken.
Nogmaals, hij verwijst er zelfs naar in de video/lezingen, en tsja dat jij dat dan niet doet, moet je natuurlijk zelf weten, maar dan kan je ook niet van die stellige uitspraken doen! da's gewoon niet fair, want je weet dan niet eens waar je het over hebt!

Pin d' Ar
Oud 1 juni 2007, 13:07   #14235
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
Tsja, uit bovenstaande blijkt dus idd dat je geen mm van de boeken gelezen hebt! Hoe kan je nu zulke uitspraken doen terwijl je nog niks nada van die man gelezen hebt? De video's horen BIJ de boeken.
Als jij zijn denken niet begrijpt op basis van enkel zijn video's, dan zegt dat meer over jouw intellectuele capaciteiten dan over mijn kennis.

Citaat:
Nogmaals, hij verwijst er zelfs naar in de video/lezingen, en tsja dat jij dat dan niet doet, moet je natuurlijk zelf weten, maar dan kan je ook niet van die stellige uitspraken doen! da's gewoon niet fair, want je weet dan niet eens waar je het over hebt!
David Icke heeft heel was ervaring met media en weet hoe hij met een publiek moet omgaan. Als hij effectief geloofwaardiger bewijzen had voor de "reptilian" theorie dan wat hij in zijn lezingen toont, dan zou het nogal dom van hem zijn om die niet mee te vermelden.

Hoe dan ook, mag je altijd andere bewijzen van hem citeren uit zijn boeken, als je denkt dat die geloofwaardiger zijn.
Oud 1 juni 2007, 13:18   #14236
exodus

Standaard

Citaat:
Jij die zelf veel zit te poneren dat je boeken leest gaat dan zeggen dat je met een video zijn ideen meer dan behoorlijk kent? Je kan zijn visie enkel meer dan behoorlijk kennen als je minstens een boek leest. In een boek wordt er veel meer vertelt en uitgediept dan in een video, met corroborerende feiten.

Citaat:
Dit is eerder een kwestie van semantiek dan een inhoudelijke kwestie, en daardoor dus een nogal nutteloze discussie.
Maar nee toch, een "new age goeroe" zoals jij hem omschreef is iemand die de new age aanhangt en predikt. David Icke doet dat niet, integendeel.

Citaat:
Tegen alle feiten in?!

Ik heb geen zin in semantische discussies, die zijn zinloos. Of David Icke's visies nu onder New Age, Old Age of iets anders vallen, dat is een kwestie van regelneverij eerder dan inhoud.
Ik had het niet over een semantsiche discussie, daar is zelfs geen sprake van. Jij verweet ons onterecht dat we onze research niet hadden gedaan terwijl wij op de hoogte zijn van alle feiten dat jij in je post zei, en wel boeken van Icke gelezen hebben.
Oud 1 juni 2007, 13:33   #14237
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij die zelf veel zit te poneren dat je boeken leest gaat dan zeggen dat je met een video zijn ideen meer dan behoorlijk kent? Je kan zijn visie enkel meer dan behoorlijk kennen als je minstens een boek leest. In een boek wordt er veel meer vertelt en uitgediept dan in een video, met corroborerende feiten.
De meeste van mijn kennis haal ik in eerste plaats uit discussies, websites en video's. Boeken gebruik ik vooral om die kennis verder uit te diepen en bij te schaven, al lees ik ook zo nu en dan eens een boek over een onderwerp waar ik nog weinig over weet.

Ik erken dus dat boeken kunnen helpen om veel dieper op een onderwerp in te gaan, maar dat betekent niet dat je niet even diep of bijna even diep op een onderwerp kunt ingaan zonder een specifiek boek te lezen. Vaak vind ik in een boek in eerste plaats bevestiging van ideeën die ikzelf al enige tijd ontwikkeld heb.

Citaat:
Maar nee toch, een "new age goeroe" zoals jij hem omschreef is iemand die de new age aanhangt en predikt. David Icke doet dat niet, integendeel.
New Age is een zéér breed begrip, waaronder je de spirituele ideeën van Icke kunt rekenen. Met de term "goeroe" refereer ik naar de manier waarop hij met mensen omgaat. Hij is een zeer charismatisch man dat erin slaagt grote publieken veel geld voor zijn lezingen te laten betalen. Je moet het maar doen....

Citaat:
Ik had het niet over een semantsiche discussie, daar is zelfs geen sprake van. Jij verweet ons onterecht dat we onze research niet hadden gedaan terwijl wij op de hoogte zijn van alle feiten dat jij in je post zei, en wel boeken van Icke gelezen hebben.
Jullie zijn degenen die constant impliceren dat ik niet weet waarover ik praat, terwijl ik véééél tijd besteed heb om de ideeën van Alex Jones, David Icke, Texe Marrs, Jim Marrs, Big Jim Tucker, Leonard Horowitz, Myron Fagan, Fritz Springmeier, Phil Schneider, Michael Ruppert, Greg Palast en tal van andere "conspiracy theorists" te doorgronden. Ik had nogal veel tijd als student

Het is niet omdat ik sceptisch sta tegenover sommige van die ideeën of dat ik sommigen van deze heerschappen maar gedeeltelijk of niet kan smaken, dat ik niet weet waarover ik het heb. Ik ben gewoon niet zo goedgelovig als jullie.
Oud 1 juni 2007, 14:14   #14238
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
De meeste van mijn kennis haal ik in eerste plaats uit discussies, websites en video's. Boeken gebruik ik vooral om die kennis verder uit te diepen en bij te schaven, al lees ik ook zo nu en dan eens een boek over een onderwerp waar ik nog weinig over weet.

Ik erken dus dat boeken kunnen helpen om veel dieper op een onderwerp in te gaan, maar dat betekent niet dat je niet even diep of bijna even diep op een onderwerp kunt ingaan zonder een specifiek boek te lezen. Vaak vind ik in een boek in eerste plaats bevestiging van ideeën die ikzelf al enige tijd ontwikkeld heb.

New Age is een zéér breed begrip, waaronder je de spirituele ideeën van Icke kunt rekenen. Met de term "goeroe" refereer ik naar de manier waarop hij met mensen omgaat. Hij is een zeer charismatisch man dat erin slaagt grote publieken veel geld voor zijn lezingen te laten betalen. Je moet het maar doen....

Jullie zijn degenen die constant impliceren dat ik niet weet waarover ik praat, terwijl ik véééél tijd besteed heb om de ideeën van Alex Jones, David Icke, Texe Marrs, Jim Marrs, Big Jim Tucker, Leonard Horowitz, Myron Fagan, Fritz Springmeier, Phil Schneider, Michael Ruppert, Greg Palast en tal van andere "conspiracy theorists" te doorgronden. Ik had nogal veel tijd als student

Het is niet omdat ik sceptisch sta tegenover sommige van die ideeën of dat ik sommigen van deze heerschappen maar gedeeltelijk of niet kan smaken, dat ik niet weet waarover ik het heb. Ik ben gewoon niet zo goedgelovig als jullie.
het heeft helemaal niks met goedgelovig te maken!
Ik ben het met Exodus eens, dat je eerst over boeken en dergelijke wat zegt, en ook zinnig mijns insziens, maar wat je nu ineens zegt over de video's etc. tsja, dat vind ik een beetje draaien.
En het is heel simpel. Je zegt zelf dat je de boeken van Icke niet gelezen hebt. Dus kan je ook helemaal niet oordelen over er meer of minder in die boeken staat. Ik heb ze allemaal gelezen! En alle vide's gezien, en
de video met Credo Mutwa, en naar een lezing van Icke gewees inj London vorig jaar.
Nogmaals,dat je ons goedgelovig vind, betekent dat je mij helemaal niet kent! Dacht je nou echt dat ik zomaar alles geslikt hebt? Welnee, daar is een paar jaar over heen gegaan.
En wat ga jij nu doen? Ik raad je in alle ernst aan eens een boek van David Icke te lezen, bv "Children of the Matrix' of "Tales of the time-loop"
De laatste van hem zou ik nog niet doen, want dan ga je zeggen dat ie veel te 'new ages' achtig is. Terwijl ie die notabene in het boek aanvalt,
"New Age" is btw een vrijmetselaarsbegrip en de het toewerken
naar de Nieuwe Wereld Orde heet "The Work of Ages"
het is maar dat je het weet.

Pin d' Ar
Oud 1 juni 2007, 14:46   #14239
Pindar
Banneling

Standaard

btw twee bronnen van de huidige 'new age' zijn
H.P.Blavatsky en Alice Bailey
Blavatsky heeft bijna alles bij elkaar gelogen en dat ook toegegeven.
Haar zgn "Ascended Masters' waren gewoon verzonnen door haar!
en btw alle twee zijn ze satanisten!

Dus New Age? nee daar heb ik niet zo veel mee.

Pin d'Ar
Oud 1 juni 2007, 14:54   #14240
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
het heeft helemaal niks met goedgelovig te maken!
Ik ben het met Exodus eens, dat je eerst over boeken en dergelijke wat zegt, en ook zinnig mijns insziens, maar wat je nu ineens zegt over de video's etc. tsja, dat vind ik een beetje draaien.
Ik ben rond mijn 15de begonnen met het lezen van bibliotheekboeken van Von Däniken en andere boeken rond verloren beschavingen. Rond mijn 17de ben ik mij beginnen focussen op politiek en spiritualiteit en deed ik mijn research vooral op het internet op basis van video-files, audio-files, websites, forums, ...

Een jaar of twee geleden (ik ben ondertussen 25) ben ik dan begonnen met het aanleggen van een privé-bibliotheek die ondertussen exponentieel gegroeid is tot enkele honderden boeken, waarvan het merendeel over poltitiek en sociale wetenschappen. Sindsdien haal ik dan ook terug het merendeel van mijn informatie uit boeken. Real life discussies ben ik gedurende de hele periode blijven doen.

Ik ben dus al ongeveer 10 jaar bezig met research, waarvan de overgrote meerderheid besteed werd aan politiek en spiritualiteit. Tijdens die 10 jaar heb ik geprobeerd om alle onderwerpen vanuit zoveel mogelijk standpunten te bekijken en alles zo rationeel mogelijk te analyseren, waardoor ik ondertussen een zeer coherent wereldbeeld heb opgebouwd met een zeer sterke fundering.

Citaat:
En het is heel simpel. Je zegt zelf dat je de boeken van Icke niet gelezen hebt. Dus kan je ook helemaal niet oordelen over er meer of minder in die boeken staat. Ik heb ze allemaal gelezen! En alle vide's gezien, en de video met Credo Mutwa, en naar een lezing van Icke gewees inj London vorig jaar.
Ik heb nooit een oordeel over de boeken gemaakt, enkel over de ideeën van David Icke. Die ideeën zijn voldoende uitgewerkt in oa zijn lezingen om daar een vrij volledig beeld van te krijgen zonder dat ik die hoef uit te diepen door zijn boeken te lezen.

Citaat:
Nogmaals,dat je ons goedgelovig vind, betekent dat je mij helemaal niet kent! Dacht je nou echt dat ik zomaar alles geslikt hebt? Welnee, daar is een paar jaar over heen gegaan.
Het gaat erom dat jij vaak uitspraken citeert van mensen als Alex Jones of David Icke die hoegenaamd niet gebaseerd zijn op bewezen feiten.

Citaat:
En wat ga jij nu doen? Ik raad je in alle ernst aan eens een boek van David Icke te lezen, bv "Children of the Matrix' of "Tales of the time-loop"
Als ik die ergens tweedehands op de kop kan tikken, graag. Heb jij er zo geen die je wegdoet?!

Citaat:
"New Age" is btw een vrijmetselaarsbegrip en de het toewerken naar de Nieuwe Wereld Orde heet "The Work of Ages"
het is maar dat je het weet.
Dat bepaalde "New Age"-bewegingen door de NWO zijn gecreëerd, daar twijfel ik dan ook niet aan
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be