![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14221 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als je denkt dat David Icke een new age goeroe is heb je het wel serieus mis. Hij exposed de new age als deel van de NWO. Heb je al wat van Icke gelezen?
![]() |
![]() |
#14222 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nogmaals draag je geen bewijzen aan, wat laat vermoeden dat die bewijzen onbestaande zijn. En nogmaals, uw truckje van iedereen met een andere mening dan de uwe kortzichtigheid en arrogantie te verwijten, is op zich zeer arrogant en al even doorzichtig.
![]() |
![]() |
![]() |
#14223 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14224 | |
Banneling
|
![]() there a ye go
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14225 | |
Banneling
|
![]() yesssssssssssssssssssss
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14226 | |
Banneling
|
![]() NIETS om je zorgen over te maken, NIKS AAN DE HAND
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14227 | |
Banneling
|
![]() vaccinatie anyone??
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14228 | |
Banneling
|
![]() Ik, en anderen, hebben het al zo vaak gezegd hier:
Citaat:
Nuff Said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Icke heeft trouwens ooit op de Engelse TV gezegd dat hij de zoon van God was en dat hij een zending had op aarde, waarop zowat het hele Britse establishment hem uitlachte. Toen stond hij nog bekend als voetballer. Het is pas na die etappe dat hij in de Conspiracy-business is gegaan met het schrijven van boeken en het geven van lezingen. Ik denk dat het Ron Johnson's DAVID ICKE: The Lizards and the Jews was waar Icke het zelf over deze fase van zijn leven heeft. Weeral blijkt hoe slecht jullie je research gedaan hebben... Weeral komen jullie vooroordelen over mij naar boven.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14230 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En bovenstaande nieuws is niks nieuws voor me hoor. Nogmaals, en dat zegt hij ook in zijn lezingen, dien je om het diepgaand te begrijpen ook zijn boeken te lezen. En ik durf te wedden dat als je beiden doet, je een veel beter beeld begint te krijgen. Ik zeg ook niet dat ik het met alles eens ben, maar in de kern zeer zeer zeker. Maar om dat te begrijpen zijn zijn boeken een ' must' Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14232 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het feit dat je er maar vanuit ga dat ik nooit iets van hem gelezen heb, is een vooroordeel. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14233 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ik heb geen zin in semantische discussies, die zijn zinloos. Of David Icke's visies nu onder New Age, Old Age of iets anders vallen, dat is een kwestie van regelneverij eerder dan inhoud. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14234 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nogmaals, hij verwijst er zelfs naar in de video/lezingen, en tsja dat jij dat dan niet doet, moet je natuurlijk zelf weten, maar dan kan je ook niet van die stellige uitspraken doen! da's gewoon niet fair, want je weet dan niet eens waar je het over hebt! Pin d' Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14235 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoe dan ook, mag je altijd andere bewijzen van hem citeren uit zijn boeken, als je denkt dat die geloofwaardiger zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14236 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14237 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik erken dus dat boeken kunnen helpen om veel dieper op een onderwerp in te gaan, maar dat betekent niet dat je niet even diep of bijna even diep op een onderwerp kunt ingaan zonder een specifiek boek te lezen. Vaak vind ik in een boek in eerste plaats bevestiging van ideeën die ikzelf al enige tijd ontwikkeld heb. Citaat:
Citaat:
![]() Het is niet omdat ik sceptisch sta tegenover sommige van die ideeën of dat ik sommigen van deze heerschappen maar gedeeltelijk of niet kan smaken, dat ik niet weet waarover ik het heb. Ik ben gewoon niet zo goedgelovig als jullie. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben het met Exodus eens, dat je eerst over boeken en dergelijke wat zegt, en ook zinnig mijns insziens, maar wat je nu ineens zegt over de video's etc. tsja, dat vind ik een beetje draaien. En het is heel simpel. Je zegt zelf dat je de boeken van Icke niet gelezen hebt. Dus kan je ook helemaal niet oordelen over er meer of minder in die boeken staat. Ik heb ze allemaal gelezen! En alle vide's gezien, en de video met Credo Mutwa, en naar een lezing van Icke gewees inj London vorig jaar. Nogmaals,dat je ons goedgelovig vind, betekent dat je mij helemaal niet kent! Dacht je nou echt dat ik zomaar alles geslikt hebt? Welnee, daar is een paar jaar over heen gegaan. En wat ga jij nu doen? Ik raad je in alle ernst aan eens een boek van David Icke te lezen, bv "Children of the Matrix' of "Tales of the time-loop" De laatste van hem zou ik nog niet doen, want dan ga je zeggen dat ie veel te 'new ages' achtig is. Terwijl ie die notabene in het boek aanvalt, "New Age" is btw een vrijmetselaarsbegrip en de het toewerken naar de Nieuwe Wereld Orde heet "The Work of Ages" het is maar dat je het weet. ![]() Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14239 |
Banneling
|
![]() btw twee bronnen van de huidige 'new age' zijn
H.P.Blavatsky en Alice Bailey Blavatsky heeft bijna alles bij elkaar gelogen en dat ook toegegeven. Haar zgn "Ascended Masters' waren gewoon verzonnen door haar! en btw alle twee zijn ze satanisten! Dus New Age? nee daar heb ik niet zo veel mee. Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#14240 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Een jaar of twee geleden (ik ben ondertussen 25) ben ik dan begonnen met het aanleggen van een privé-bibliotheek die ondertussen exponentieel gegroeid is tot enkele honderden boeken, waarvan het merendeel over poltitiek en sociale wetenschappen. Sindsdien haal ik dan ook terug het merendeel van mijn informatie uit boeken. Real life discussies ben ik gedurende de hele periode blijven doen. Ik ben dus al ongeveer 10 jaar bezig met research, waarvan de overgrote meerderheid besteed werd aan politiek en spiritualiteit. Tijdens die 10 jaar heb ik geprobeerd om alle onderwerpen vanuit zoveel mogelijk standpunten te bekijken en alles zo rationeel mogelijk te analyseren, waardoor ik ondertussen een zeer coherent wereldbeeld heb opgebouwd met een zeer sterke fundering. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |