![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14241 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door exodus : 1 juni 2007 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14242 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
en door te begrijpen. De uitspraken die je doet zou je, denk ik, niet maken als je zijn boeken echt goed gelezen had. Citaat:
Als ik die ergens tweedehands op de kop kan tikken, graag. Heb jij er zo geen die je wegdoet?! Jee man, je kan toch wel zo'n boek aanschaffen? maar ok, hier dan: http://www.abebooks.com/servlet/Book...y%3D7%26x%3D44 Citaat:
Pin d'Ar |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14243 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoe dan ook, de moderne New Age leer heeft welliswaar wortels in de periode van Blavatsky, maar staat er toch behoorlijk los van. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14244 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik wacht nog steeds op citaten uit zijn boeken die enkele van zijn meer "out-there" uitspraken bewijzen. Citaat:
![]() Ik heb het laatste jaar trouwens waarschijnlijk al rond de 5000 Euro uitgegeven aan boeken, dus leesmateriaal kom ik alvast niet te kort ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14245 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
witte orde????? toch niet tot de 'witte broederschap' mag ik hopen? die is namelijk niet zo wit. je weet het toch he? satanisten draaien alles om! Bron van wat? Citaat:
Hij vermoorde mensen in sexuele rituelen! Blavatsky's leer is niet wat jij hier zegt. heb jj ' The Secret Doctrine' gelezen? Citaat:
weliswaar bedekte, satanisme! Ik neem aan dat je weet dat er samen met de Nieuwe Wereld Orde ook een Nieuwe Wereld Religie komt? (driemaal raden wie je mag aanbidden!) Wel eens van Benjamin Creme gehoord? Nou die zijn er mee bezig. btw ook Krishnamurti is erg populair in New Age kringen, maar hij was een gemind-controlled illuminati poppertje. En mensen maar naar Saanen komen!. btw ook het begrip verlichting (spiritueel) is door de illuminati verkracht! Ook veel guru's in Inda zijn opgezet door de illuminati. btw het kaste systeem in Inda is een afspiegeling van de reptielen-hierarchie. Echt, het geheel is zo geraffineerd opgezet, maar ja dan moet je wel efe boekie lezen. ![]() Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 1 juni 2007 om 15:19. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14246 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb hier niet zo veel zin in, ga nou eindelijk zelf eens lezen! Het zijn allemaal verschillende lagen die met elkaar te maken hebben. Een citaat neerzetten zal waarschijnlijk niet eens kunnen. Dus ga een van die boeken lezen en kom dan eens terug. o ja, dan moet je wel bereid zijn je hele wereldbeeld te reviseren. Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 1 juni 2007 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14247 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie het eerder als een machtsstrijd van witte (goede) occulte genootschappen en zwarte (slechte) genootschappen, waarbij de zwarte genootschappen gewonnen hebben. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik twijfel er niet aan dat de illumnisten bepaalde elementen van hun leer in de New Age religies hebben gestoken om zo de bevolking te indoctrineren van bepaalde ideeën als "multi-culturalisme" en "feminisme", maar om dat nu meteen satanisme te gaan noemen..... Ik denk niet dat er één hippie was die satan aanriep of die een hedonisme beleefde in de stijl van LaVey (een andere variant van satanisme) Baha'I is al helemaal verdacht en lijkt inderdaad verdacht sterk om een plan van de NWO voor een wereldreligie, maar zelfs bij Baha'I vind ik de term satanisme ongepast. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is ondertussen trouwens al enkele jaren geleden sinds mijn wereldbeeld nog drastisch is gewijzigd. Ik ben er dan ook behoorlijk zeker van dat ik er bijna ben ![]() Mijn wereldbeeld vind je het best uitgelegd in dit boek. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14249 | |
|
![]() Hier een stuk uit zijn boek. Dit is uiteraard geen bewijs, ik post dit gewoon as is.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 1 juni 2007 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14251 |
|
![]() Dat, mijn beste, is een hele grove vergissing.
![]() |
![]() |
#14252 |
Banneling
|
![]() Convince me, then.
Lees trouwens ook eerst eens het boek dat ik net vermeldde. Ik ben er vrij zeker van dat de meeste ideeën uitgewerkt in dat boek volledig nieuw voor jou zijn, terwijl de ideeën van Icke voor mij zeker niet nieuw zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14253 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alle religies zijn opgezet door de illuminati, DUS door satanisten Pin d'Ar |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14254 | ||
Banneling
|
![]() Theosofie is de stroming van Blavatsky.
Citaat:
Citaat:
![]() Voor het Christendom is dat waar, maar voor het Hindoeisme en het Boedhisme is dat al helemaal anders. En wat het Jodendom betreft.... dat kan in zekere zin beschouwd worden als een vorm van satanisme op zich. Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 1 juni 2007 om 15:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14255 | ||
Banneling
|
![]() ja dat weet ik. Theosofie is in de hoogste regionen ook satanisch!
Citaat:
Ik zi dat de New Age beweging is OPGEZET door satanisten, dat is heel wat anders. Citaat:
en mensen tegen elkaar uitgespeeld konden worden. btw het is mogelijk dat de meeste boeken die U gelezen heeft, zijn uitgeven door mensen die gelinkt waren aan o.m. de vrijmetselaarij, waardoor het mogelijk is dat het beeld wat U tot zich genomen heeft, enigszins verschilt van de realiteit. Caprice ![]() Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 1 juni 2007 om 16:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14256 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
pf wij kunnen je helemaal niet 'convincen' je zal zelf op zoek moeten gaan. Alles wat ze zeggen kan je verdraaien etc. Dus toch boekie van Icke bestellen? ![]() Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14257 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik koop voornamelijk boeken die gepubliceerd werden in een periode toen de vrijmetselarij nog niet zo'n controle hadden over gedrukt materiaal (de meeste van mijn boeken dateren van 1850 tot 1950). Daaronder zitten klassieke anti-maçonieke werken als JP Van Term's Van Heidendom tot Paganisme : Studieën over de vrijmetselarij (absolute aanrader!), Anton Zischka's Zes Eeuwen Engeland en Giselher Wirsing's Het Amerikaanse Imperialisme. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14258 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14259 | ||||
Banneling
|
![]() Och, neem eens een boek van Icke terhand!
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
over materiaal maar ok weet ik niet helemaal zeker. Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 1 juni 2007 om 19:59. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14260 | ||
Banneling
|
![]() ORRIGINELE bronnen graag.
![]() Citaat:
Jij ziet echt overal complotten ![]() Citaat:
![]() |
||