Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juni 2007, 14:56   #14241
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
De laatste van hem zou ik nog niet doen, want dan ga je zeggen dat ie veel te 'new ages' achtig is. Terwijl ie die notabene in het boek aanvalt,
Ja, inderdaad, we moeten illusion stap voor stap introduceren in dit materiaal. Het is best dat we ons focussen op datgene die het dichtst aanleunt bij het denkkader van illusion in de mate van het mogelijke. Het versnelt gewoon het ontwaakproces van illusion.

Laatst gewijzigd door exodus : 1 juni 2007 om 14:57.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2007, 15:02   #14242
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik heb nooit een oordeel over de boeken gemaakt, enkel over de ideeën van David Icke. Die ideeën zijn voldoende uitgewerkt in oa zijn lezingen om daar een vrij volledig beeld van te krijgen zonder dat ik die hoef uit te diepen door zijn boeken te lezen.
Nogmaals, ik vind dat niet. De boeken zijn een MUST om het echt door
en door te begrijpen. De uitspraken die je doet zou je, denk ik, niet maken als je zijn boeken echt goed gelezen had.

Citaat:
Het gaat erom dat jij vaak uitspraken citeert van mensen als Alex Jones of David Icke die hoegenaamd niet gebaseerd zijn op bewezen feiten.
Wel als je de boeken gelezen en begrepen hebt!

Als ik die ergens tweedehands op de kop kan tikken, graag. Heb jij er zo geen die je wegdoet?!

Jee man, je kan toch wel zo'n boek aanschaffen?
maar ok, hier dan:

http://www.abebooks.com/servlet/Book...y%3D7%26x%3D44

Citaat:
Dat bepaalde "New Age"-bewegingen door de NWO zijn gecreëerd, daar twijfel ik dan ook niet aan
okido

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2007, 15:02   #14243
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
btw twee bronnen van de huidige 'new age' zijn
H.P.Blavatsky en Alice Bailey
Bailey ken ik niet, maar Blavatsky reken ik eerder tot de witte ordes dan de zwarte ordes (waar de vrijmetselarij toe behoort). Crowley kan ik hoegenaamd niet plaatsen, maar is een naam die zeker in dat rijtje thuishoort.

Citaat:
Blavatsky heeft bijna alles bij elkaar gelogen en dat ook toegegeven.
Bron?

Citaat:
Haar zgn "Ascended Masters' waren gewoon verzonnen door haar!
en btw alle twee zijn ze satanisten!
Onzin. Crowley kun je nog enigszins een satanist noemen omwille van zijn extreme hedonisme, maar Blavatsky's leer is niet meer dan een sekte binnen het Hindoeisme.

Hoe dan ook, de moderne New Age leer heeft welliswaar wortels in de periode van Blavatsky, maar staat er toch behoorlijk los van.
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2007, 15:11   #14244
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ja, inderdaad, we moeten illusion stap voor stap introduceren in dit materiaal.
Nogmaals, ik ben al behoorlijk bekend met de ideeën van Icke. Lezingen van 5 uur helpen daar oa in.

Citaat:
Nogmaals, ik vind dat niet. De boeken zijn een MUST om het echt door en door te begrijpen.
Nochtans vind ik alles overduidelijk...

Citaat:
De uitspraken die je doet zou je, denk ik, niet maken als je zijn boeken echt goed gelezen had.

Citaat:
Wel als je de boeken gelezen en begrepen hebt!
Ik wacht nog steeds op citaten uit zijn boeken die enkele van zijn meer "out-there" uitspraken bewijzen.

Citaat:
Jee man, je kan toch wel zo'n boek aanschaffen?
maar ok, hier dan:

http://www.abebooks.com/servlet/Book...y%3D7%26x%3D44
Ik beperk mij momenteel hoofdzakelijk tot tweedehands boeken die ik in België kan afhalen. Boeken laten versturen is nogal onpraktisch als je geen creditcard hebt en vaak nogal duur. Daarom dat ik vroeg of één van jullie niks te koop had

Ik heb het laatste jaar trouwens waarschijnlijk al rond de 5000 Euro uitgegeven aan boeken, dus leesmateriaal kom ik alvast niet te kort
Oud 1 juni 2007, 15:11   #14245
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Bailey ken ik niet, maar Blavatsky reken ik eerder tot de witte ordes dan de zwarte ordes (waar de vrijmetselarij toe behoort). Crowley kan ik hoegenaamd niet plaatsen, maar is een naam die zeker in dat rijtje thuishoort.

witte orde????? toch niet tot de 'witte broederschap' mag ik hopen?
die is namelijk niet zo wit. je weet het toch he? satanisten draaien alles om!

Bron van wat?

Citaat:
Onzin. Crowley kun je nog enigszins een satanist noemen omwille van zijn extreme hedonisme, maar Blavatsky's leer is niet meer dan een sekte binnen het Hindoeisme.
extreeem hedonisme? man o man wordt eens wakker.
Hij vermoorde mensen in sexuele rituelen!
Blavatsky's leer is niet wat jij hier zegt. heb jj ' The Secret Doctrine' gelezen?

Citaat:
Hoe dan ook, de moderne New Age leer heeft welliswaar wortels in de periode van Blavatsky, maar staat er toch behoorlijk los van.
O ja? hoe weet je dat dan? het meeste van de New Age gaat over,
weliswaar bedekte, satanisme! Ik neem aan dat je weet dat er samen met de Nieuwe Wereld Orde ook een Nieuwe Wereld Religie komt?
(driemaal raden wie je mag aanbidden!)
Wel eens van Benjamin Creme gehoord? Nou die zijn er mee bezig.
btw ook Krishnamurti is erg populair in New Age kringen, maar hij was
een gemind-controlled illuminati poppertje.
En mensen maar naar Saanen komen!.
btw ook het begrip verlichting (spiritueel) is door de illuminati verkracht!
Ook veel guru's in Inda zijn opgezet door de illuminati.
btw het kaste systeem in Inda is een afspiegeling van de
reptielen-hierarchie.
Echt, het geheel is zo geraffineerd opgezet, maar ja dan moet je wel efe boekie lezen.

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 1 juni 2007 om 15:19.
Oud 1 juni 2007, 15:16   #14246
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik wacht nog steeds op citaten uit zijn boeken die enkele van zijn meer "out-there" uitspraken bewijzen.

Ik heb hier niet zo veel zin in, ga nou eindelijk zelf eens lezen!
Het zijn allemaal verschillende lagen die met elkaar te maken hebben.
Een citaat neerzetten zal waarschijnlijk niet eens kunnen.
Dus ga een van die boeken lezen en kom dan eens terug.

o ja, dan moet je wel bereid zijn je hele wereldbeeld te reviseren.

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 1 juni 2007 om 15:27.
Oud 1 juni 2007, 15:29   #14247
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
witte orde????? toch niet tot de 'witte broederschap' mag ik hopen? die is namelijk niet zo wit. je weet het toch he? satanisten draaien alles om!
Ik ben niet zo overtuigd dat alle occulte broederschappen van rond 1900 "evil" en "satanistisch" zijn. Leren als die van Blavatsky zijn best wel bewonderenswaardig.

Ik zie het eerder als een machtsstrijd van witte (goede) occulte genootschappen en zwarte (slechte) genootschappen, waarbij de zwarte genootschappen gewonnen hebben.

Citaat:
extreeem hedonisme? man o man wordt eens wakker.
Hij vermoorde mensen in sexuele rituelen!
Bewijzen?

Citaat:
Blavatsky's leer is niet wat jij hier zegt. heb jj ' The Secret Doctrine' gelezen?
Nog niet, maar een goede vriend van mij heeft enige tijd doorgebracht in hun tempel in India en is veel beter dan ik op de hoogte van de theosofie.

Citaat:
O ja? hoe weet je dat dan? het meeste van de New Age gaat over, weliswaar bedekte, satanisme! Ik neem aan dat je weet dat er samen met de Nieuwe Wereld Orde ook een Nieuwe Wereld Religie komt?
(driemaal raden wie je mag aanbidden!)
Dus al die mediterende hippies die één of andere goeroe volgden, waren eigenlijk allemaal satanisten?!

Ik twijfel er niet aan dat de illumnisten bepaalde elementen van hun leer in de New Age religies hebben gestoken om zo de bevolking te indoctrineren van bepaalde ideeën als "multi-culturalisme" en "feminisme", maar om dat nu meteen satanisme te gaan noemen..... Ik denk niet dat er één hippie was die satan aanriep of die een hedonisme beleefde in de stijl van LaVey (een andere variant van satanisme)

Baha'I is al helemaal verdacht en lijkt inderdaad verdacht sterk om een plan van de NWO voor een wereldreligie, maar zelfs bij Baha'I vind ik de term satanisme ongepast.

Citaat:
btw ook het begrip verlichting (spiritueel) is door de illuminati verkracht!
Uiteraard.

Citaat:
Ook veel guru's in Inda zijn opgezet door de illuminati.
Nogmaals, daar twijfel ik niet aan.

Citaat:
Echt, het geheel is zo geraffineerd opgezet, maar ja dan moet je wel efe boekie lezen.
Dat is niet nodig. Dat weet ik zo ook al
Oud 1 juni 2007, 15:39   #14248
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
o ja, dan moet je wel bereid zijn je hele wereldbeeld te reviseren.
Dat heb ik sinds mijn 17de al meerdere keren gedaan, dus dat is het probleem niet. Je hebt er echter wel sterke argumenten voor nodig, en die mis ik momenteel bij jullie. Hoe vaak ben jij van wereldbeeld veranderd?

Het is ondertussen trouwens al enkele jaren geleden sinds mijn wereldbeeld nog drastisch is gewijzigd. Ik ben er dan ook behoorlijk zeker van dat ik er bijna ben

Mijn wereldbeeld vind je het best uitgelegd in dit boek.

Oud 1 juni 2007, 15:40   #14249
exodus

Standaard

Citaat:
Bewijzen?
Hier een stuk uit zijn boek. Dit is uiteraard geen bewijs, ik post dit gewoon as is.

Citaat:
We find in the next quotes, the 'doctrine' of Aleister Crowley from MAGICK in Theory and Practice, by The Master Therion (Aleister Crowley):
But the bloody sacrifice, though more dangerous, is more efficacious; and for nearly all purposes human sacrifice is the best.
The animal should therefore be killed within the Circle, or the Triangle, as the case may be, so that its energy cannot escape. An animal should be selected whose nature accords with that of the ceremony--thus, by sacrifcing a female lamb one would not obtain any appreciate quantity of the fierce energy useful to a Magician who was invoking Mars. In such acase a ram would be more suitable. And this ram should be virgin--the whole potential of its original total energy should not have been diminished in any way. For the highest spiritual working one must accordingly choose that victim which contains the greatest and purest force. A male child of perfect innocence and high intelligence is the most satisfactory and suitable victim.
Oud 1 juni 2007, 15:40   #14250
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
Hier een stuk uit zijn boek. Dit is uiteraard geen bewijs, ik post dit gewoon as is.
In het geciteerde stuk raadt hij zelf het gebruik van dieren aan ipv mensen

Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 1 juni 2007 om 15:43.
Oud 1 juni 2007, 15:42   #14251
exodus

Standaard

Citaat:
Het is ondertussen trouwens al enkele jaren geleden sinds mijn wereldbeeld nog drastisch is gewijzigd. Ik ben er dan ook behoorlijk zeker van dat ik er bijna ben
Dat, mijn beste, is een hele grove vergissing.
Oud 1 juni 2007, 15:44   #14252
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat, mijn beste, is een hele grove vergissing.
Convince me, then.

Lees trouwens ook eerst eens het boek dat ik net vermeldde. Ik ben er vrij zeker van dat de meeste ideeën uitgewerkt in dat boek volledig nieuw voor jou zijn, terwijl de ideeën van Icke voor mij zeker niet nieuw zijn.
Oud 1 juni 2007, 15:45   #14253
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben niet zo overtuigd dat alle occulte broederschappen van rond 1900 "evil" en "satanistisch" zijn. Leren als die van Blavatsky zijn best wel bewonderenswaardig.

Ik zie het eerder als een machtsstrijd van witte (goede) occulte genootschappen en zwarte (slechte) genootschappen, waarbij de zwarte genootschappen gewonnen hebben.

Bewijzen?
Ik zal eens kijken. ik weet dat ik er boeken over heb.

Citaat:
Nog niet, maar een goede vriend van mij heeft enige tijd doorgebracht in hun tempel in India en is veel beter dan ik op de hoogte van de theosofie.
?

Citaat:

Dus al die mediterende hippies die één of andere goeroe volgden, waren eigenlijk allemaal satanisten?!
Nee! Dat zeg ik toch nergens?? hier verdraai je mijn woorden weer.

Citaat:
Ik twijfel er niet aan dat de illumnisten bepaalde elementen van hun leer in de New Age religies hebben gestoken om zo de bevolking te indoctrineren van bepaalde ideeën als "multi-culturalisme" en "feminisme", maar om dat nu meteen satanisme te gaan noemen..... Ik denk niet dat er één hippie was die satan aanriep of die een hedonisme beleefde in de stijl van LaVey (een andere variant van satanisme)
Wederom dat is niet wat ik gezegd heb.

Citaat:
Baha'I is al helemaal verdacht en lijkt inderdaad verdacht sterk om een plan van de NWO voor een wereldreligie, maar zelfs bij Baha'I vind ik de term satanisme ongepast.
ongepast? als het zo is dan is het zo.

Alle religies zijn opgezet door de illuminati, DUS door satanisten

Pin d'Ar
Oud 1 juni 2007, 15:55   #14254
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
?
Theosofie is de stroming van Blavatsky.

Citaat:
Nee! Dat zeg ik toch nergens?? hier verdraai je mijn woorden weer.
U zei veralgemenend dat New Age = satanisme, wat dus zou betekenen dat als die mediterende hippies satanisten waren.

Citaat:
Alle religies zijn opgezet door de illuminati, DUS door satanisten
Alle religies?!?

Voor het Christendom is dat waar, maar voor het Hindoeisme en het Boedhisme is dat al helemaal anders. En wat het Jodendom betreft.... dat kan in zekere zin beschouwd worden als een vorm van satanisme op zich.

Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 1 juni 2007 om 15:58.
Oud 1 juni 2007, 16:03   #14255
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Theosofie is de stroming van Blavatsky.
ja dat weet ik. Theosofie is in de hoogste regionen ook satanisch!

Citaat:
U zei veralgemenend dat New Age = satanisme, wat dus zou betekenen dat als die mediterende hippies satanisten waren.
nee dat heb ik helemaal niet gezegd man!
Ik zi dat de New Age beweging is OPGEZET door satanisten, dat is heel wat anders.

Citaat:
Alle religies?!?
Ja Alle religies. zodat ze lekker dogmatisch gemaakt konden worden
en mensen tegen elkaar uitgespeeld konden worden.

btw het is mogelijk dat de meeste boeken die U gelezen heeft,
zijn uitgeven door mensen die gelinkt waren aan o.m. de vrijmetselaarij, waardoor het mogelijk is dat het beeld wat U tot zich genomen heeft, enigszins verschilt van de realiteit. Caprice

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 1 juni 2007 om 16:04.
Oud 1 juni 2007, 16:05   #14256
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Convince me, then.

Lees trouwens ook eerst eens het boek dat ik net vermeldde. Ik ben er vrij zeker van dat de meeste ideeën uitgewerkt in dat boek volledig nieuw voor jou zijn, terwijl de ideeën van Icke voor mij zeker niet nieuw zijn.

pf wij kunnen je helemaal niet 'convincen' je zal zelf op zoek moeten gaan. Alles wat ze zeggen kan je verdraaien etc.

Dus toch boekie van Icke bestellen?

Pin d' Ar
Oud 1 juni 2007, 17:09   #14257
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
ja dat weet ik. Theosofie is in de hoogste regionen ook satanisch!
Bronnen?

Citaat:
nee dat heb ik helemaal niet gezegd man!
Ik zi dat de New Age beweging is OPGEZET door satanisten, dat is heel wat anders.
Zoals ik al zei, van organisaties als Baha'i ben ik behoorlijk zeker dat het een NWO-front is, maar ik zou zeker niet veralgemenen.

Citaat:
Ja Alle religies. zodat ze lekker dogmatisch gemaakt konden worden en mensen tegen elkaar uitgespeeld konden worden.
Dat is wel zeer simplistisch. Uiteraard zijn sommige religies overgenomen of gestart door duistere groeperingen (Illuminati?), maar dit is zeker niet het geval voor alle religies. Ik denk bijvoorbeeld aan de klassieke Oosterse religies.

Citaat:
btw het is mogelijk dat de meeste boeken die U gelezen heeft, zijn uitgeven door mensen die gelinkt waren aan o.m. de vrijmetselaarij, waardoor het mogelijk is dat het beeld wat U tot zich genomen heeft, enigszins verschilt van de realiteit.
Ik koop voornamelijk boeken die gepubliceerd werden in een periode toen de vrijmetselarij nog niet zo'n controle hadden over gedrukt materiaal (de meeste van mijn boeken dateren van 1850 tot 1950). Daaronder zitten klassieke anti-maçonieke werken als JP Van Term's Van Heidendom tot Paganisme : Studieën over de vrijmetselarij (absolute aanrader!), Anton Zischka's Zes Eeuwen Engeland en Giselher Wirsing's Het Amerikaanse Imperialisme.
Oud 1 juni 2007, 17:10   #14258
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
pf wij kunnen je helemaal niet 'convincen' je zal zelf op zoek moeten gaan. Alles wat ze zeggen kan je verdraaien etc.

Dus toch boekie van Icke bestellen?
Dat zal er ooit wel van komen, maar momenteel heb ik andere prioriteiten wat aankopen van boeken betreft. Icke zal voorlopig nog niet snel uitverkocht geraken
Oud 1 juni 2007, 19:43   #14259
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Bronnen?
Och, neem eens een boek van Icke terhand!

Citaat:
Zoals ik al zei, van organisaties als Baha'i ben ik behoorlijk zeker dat het een NWO-front is, maar ik zou zeker niet veralgemenen.
zou ik maar beter wel doen.

Citaat:
Dat is wel zeer simplistisch. Uiteraard zijn sommige religies overgenomen of gestart door duistere groeperingen (Illuminati?), maar dit is zeker niet het geval voor alle religies. Ik denk bijvoorbeeld aan de klassieke Oosterse religies.
weet je heel zeker wat je hier zegt, want ik zou dan zeker even dit boek lezen:

Citaat:
From the author of the controversial and best-selling book THE CHRIST CONSPIRACY: THE GREATEST STORY EVER SOLD comes this electrifying journey into the origins and meaning of the world's religions and popular gods. Over the past several centuries, the Big Three spiritual leaders have been the Lords Christ, Krishna and Buddha, whose stories and teachings are so remarkably similar as to confound and amaze those who encounter them. As classically educated archaeologist, historian, mythologist and linguist Acharya S thoroughly reveals, these striking parallels exist not because these godmen were historical personages who --walked the earth-- but because they are personifications of the central focus of the famous and scandalous MYSTERIES. These mysteries date back thousands of years and are found globally, reflecting an ancient tradition steeped in awe and intrigue. The tale of a miraculously born redeemer who overcame heroic challenges, taught ethics and morality, performed marvels and wonders, and was persecuted, killed and resurrected, is not unique but found numerous times in a wide variety of cultures long before the Christian era. In unveiling the reasons for this highly significant development, multifaceted scholar Acharya S presents an in-depth analysis that includes fascinating and original research based on evidence both modern and ancient, captivating information kept secret and hidden for ages.

Citaat:
Ik koop voornamelijk boeken die gepubliceerd werden in een periode toen de vrijmetselarij nog niet zo'n controle hadden over gedrukt materiaal (de meeste van mijn boeken dateren van 1850 tot 1950). Daaronder zitten klassieke anti-maçonieke werken als JP Van Term's Van Heidendom tot Paganisme : Studieën over de vrijmetselarij (absolute aanrader!), Anton Zischka's Zes Eeuwen Engeland en Giselher Wirsing's Het Amerikaanse Imperialisme.
ok bedankt voor de tips! Maar volgens mij was er toen al controle
over materiaal maar ok weet ik niet helemaal zeker.

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 1 juni 2007 om 19:59.
Oud 1 juni 2007, 21:00   #14260
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
Och, neem eens een boek van Icke terhand!
ORRIGINELE bronnen graag.

Citaat:
zou ik maar beter wel doen.

Citaat:
weet je heel zeker wat je hier zegt, want ik zou dan zeker even dit boek lezen:

Krishna = Boedha = Jezus.... Die theorie ken ik ja, wat echter niet wil zeggen dat alledrie religies deel uitmaken van een groot complot. Het ziet er eerder naar uit dat bepaalde mythes werden overgenomen door verschillende religies en van elkaar losgekoppeld.

Jij ziet echt overal complotten

Citaat:
ok bedankt voor de tips! Maar volgens mij was er toen al controle over materiaal maar ok weet ik niet helemaal zeker.
Vrijmetselaars hebben de controle in dit land sinds de 19de eeuw, maar die controle was in den beginne allesbehalve volledig. Tot halverwege de 20ste eeuw was het nog vrij gemakkelijk om boeken te drukken die tegen de maçonieke agenda ingingen en tijdens WO2 was dat zelfs de standaard. Veel van de meest interessante non-fictie die in België is verschenen, dateert van '40-'45.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be