![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14281 | |
Banneling
|
![]() dit staat op de homepage van www.rothschild.com
Citaat:
No mask like open truth to cover lies, As to go naked is the best disguise. William Congreve, in "The Double Dealer" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14282 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ooit al een investerings en adviesbureau gezien dat niet beweert on the top of things te zitten, better market information te hebben en niet beweerde dat hun oplossingen het andere bedrijf een duw vooruit gingen geven. Neem een willekeurig ander investeringsbedrijf met een waarde van meer dan een miljard en bekijk wat op hun site staat. Website: http://www.us.rothschild.com/advisor...projectfinance Officieel Jaarverslag 2006: http://www.rothschild.com/pressoffic...ts/NMR2006.PDF Vanaf pg 34 komen de cijfertjes, alles ervoor zijn mooie quotes en dingen om hier te pasten. Laatst gewijzigd door Asshen Sukar : 4 juni 2007 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14283 |
Gouverneur
|
![]() Het officiele openingsstatement beginnend in het jaarverslag van N M Rothschild & Sons Limited
As the Chairman of a family-controlled business it falls to me to maintain the Rothschild tradition of safeguarding the interests of our clients and staff... To this end, I am committed to achieving certain key financial targets, including sustainable high quality earnings growth from a well balanced portfolio of businesses... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14284 |
Banneling
|
![]() ik zal het nooit meer doen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14285 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is wel zeer droogjes om deze laatste feiten achterwege te laten en te vervangen door "the British government [...] failed to believe him" ![]() En laten we eens zien wat wikipedia oa heeft te zeggen over Jacob Rothschild, een hedendaagse telg van de Britse tak : Citaat:
En laten we tenslotte ook niet de Balfour Declaratie van 1917 vergeten Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14286 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14287 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14289 | |
Banneling
|
![]() hoppaaaaaa
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14290 |
Banneling
|
![]() here a ye gooo
Personal data found hidden in iTunes tracks 'Names, e-mails and other sensitive information embedded in filesRhys Blakely Fresh privacy fears have been sparked after it emerged that Apple has embedded personal information into music files bought from its iTunes online music store. Technology websites examining iTunes products discovered that personal data, including the name and e-mail addresses of purchasers, are embedded into the AAC files that Apple uses to distribute music tracks.' http://business.timesonline.co.uk/to...cle1871173.ece Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#14291 | |
Banneling
|
![]() o my
Citaat:
Pin d'Arr |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14292 | |
Banneling
|
![]() Coke anyone?
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14293 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14294 |
Banneling
|
![]() Zeg, Pindar, wat vind je nu van Eric Hufschmid? Ik heb nog geen antwoord gekregen?
Ken je trouwens Lyndon LaRouche? Interessante man, lijkt mij... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14295 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken die gast nie eens. Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14296 | |
Banneling
|
![]() kon ik effe niet laten he?
![]() Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 5 juni 2007 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14297 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Eric Hufschmid is één van de bekendere "conspiracy theorists" die vooral gelinkt wordt aan Daryl Bradford Smith en Christopher Bollyn. Hufschmid is in eerste plaats bekend geworden met zijn filmpje "Painful deceptions", dat zijn boek met dezelfde titel begeleidde. Painful deceptions was één van de eerste filmpjes op het internet die de officiële versie van 9/11 in twijfel trok. Hufschmid en Smith worden verder gelinkt aan websites als iamthewitness . com, erichufschmid . net en hugequestions . com. Gezien de hoeveelheid links op deze site naar judicial-inc . biz en een gelijkaardige layout, zou het mij niet verbazen indien beide heren ook met deze website iets te maken hebben. Hufschmid is één van de weinige "conspiracy theorists" die zich bezighoudt met 9/11, de moord op Kennedy, de Holocaust én de Apollo-missies. Daarentegen is hij tegenstander van oa UFO-samenzweringstheorieën. Dat maakt hem vrij uniek in conspiracy-land. Nog opmerkelijk aan Hufschmid is zijn houding tegenover andere "conspiracy theorists". Alex Jones, Art Bell, Jeff Rense, Mike Ruppert, Michael Moore en vele anderen worden op de hoop gegooid van disinformanten en mensen die eigenlijk bedoeld zijn om de waarheid slechts deels te ontsluieren en daardoor belangrijke elementen te verzwijgen of die bedoeld zijn om waarheid en fictie door elkaar te serveren en zo de waarheid ongeloofwaardig te maken voor sceptici. Hoewel ik zijn mening op heel wat vlakken deel, ben ik vaak hoegenaamd niet onder de indruk van zijn argumenten. Daarenboven is de opmaak van zijn websites en zijn filmpkes erg amateuristisch, wat allesbehalve overtuigend overkomt. Het mag dan ook niet verbazen dat Hufschmid zelf, tezamen met zijn makkers Bollyn en Smith net door sommigen als disinformant wordt voorgesteld. Lyndon LaRouche is ook een Amerikaanse conspiracy theorist. Hij heeft meerdere instellingen opgericht om zijn ideeën te verdedigen en is zelfs meermaals als underdog opgekomen voor het Amerikaanse presidentschap. Zoek hem maar eens op op wikipedia voor meer informatie. Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 5 juni 2007 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14298 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo wordt bv Michael Moore, aangestuurd door de Rothshields en op het logo van Art Bell heb ik al gewezen en het werk van Jeff Rense is soms goed en soms desinfo, zogenaamde desinfosandwidsches. Let ook op de kleuren bij hem! Als je iets weet over de NWO en de kleuren die ze gebruiken kan je al veel filteren! Mike Ruppert is ook een illuminati poppetje. Doordat hij 9-11 aanvalt, maar het lul verhaal van de regering over olie ook aanhaalt. (peak-oil, een hoax dus!) Citaat:
Je zegt dus eigenlijk dat als een website er professioneel uitziet, hij geloofwaardiger wordt!.gevaarlijk gevaarlijk. Ik heb meer respect voor mensen die met amateuristische manieren toch iets proberen te bereiken. Kijk, ik ben meer iemand van de inhoud. ![]() Ik heb hier inderdaad het boek van hem, painfull questions. Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 5 juni 2007 om 20:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14299 | |
Banneling
|
![]() Voor Illusion zoald beloofd:
dan dit even over Blavatsky: Citaat:
uit: Stop Exploiting the Indigo Children Brian Desborough hier meer Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14300 | |
Banneling
|
![]() en dit zegt een vriend van Icke over de New Age, waar Icke ook niet zo helemaal van weg is, zoals illusion weer steeds beweert:
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |