![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14321 |
Banneling
|
![]() Ik snap gewoon niet hoe je als "conspiracy theorist" nog nooit van Eric Hufschmid gehoord kunt hebben. Zijn boek en film waren bij de allereerste om de officiële versie van 9/11 in twijfel te trekken, zoniet dé eerste na het boek van Thierry Meysan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14322 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ook heb ik eens een reptiel gezien in een bepaalde toestand. Het had een een zwarte kap over zijn hoofd. Ik kreeg de indruk dat zich toonde aan me en er ging iets duister van uit met een sterk ego gevoel, zo iets van "don"t mess with me". Ik zeg niet dat wat ik zag echt was, ik zeg gewoon de indrukken die ik kreeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#14323 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik ken persoonlijk niemand die beweert ooit een "reptiel" te hebben zien morphen. Evenmin lijkt het mij te passen binnen de wetten van de fysica. Je snapt dan ook wel dat ik zulke getuigenissen met nogal was scepsis bekijk, wat niet noodzakelijk betekent dat jij of je vriend liegen.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14324 | |
|
![]() Citaat:
Ik kan enkel zeggen wat er gebeurt is. Ik heb er ook geen verklaring voor, ik zal niet zeggen van "ik heb zeker een reptiel gezien". Mijn vriend heeft het gezien op de markt van de stad waar ik woon. We zaten op het terras van zijn appartement. Ik heb het niet gezien. Normaal zou e zo'n reptiel toch moeten verwachten in washington of op een VN top maar in godsnaam niet op de markt waar ik woon. ![]() DAt het niet fysisch mogelijk is weet ik niet. Het is inderdaad wel een stretch of the mind als je denkt in modern wetenschappelijke fysische en biologische termen. Ik denk dat als het shape-shiften bestaat, het misschien niet puur fysisch fenomeen is maar eerder een manifestatie van de niet-fysische entiteit als "overlay" op het menslijke lichaam. Beetje zoals mensen die auras kunnen zien. Ikzelf was niet nuchter als ik het zag. Het kan beschouwd worden als hallucinatie, en dan ook weer niet. Ik weet het niet. Ik zag ook drakenkoppen in het behang en drakenogen voor me. Het was alsof ik een reptielachtig stroom van bewustzijn had opgepikt.
Laatst gewijzigd door exodus : 6 juni 2007 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14325 | |
|
![]() Zouden we verrast moeten zijn?
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 6 juni 2007 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14326 |
Banneling
|
![]() Was het ooit anders? Hoe vaak zie je de naam Rothschild in de media? Als je ziet wie Jacob Rothschild al allemaal in zijn privé-salon heeft uitgenodigd*, dan is dat toch ook vreemd, niet?
Control the media and you control whatever the public sees, thinks and feels..... * oa Ronald Reagan, Bill Clinton, Margaret Thatcher, François Mitterand, James Wolfensohn, Nicky Oppenheimer en Warren Buffet zijn al bij hem op visite geweest. Daarnaast behoren lieden als Henry Kissinger en Mikhail Khodorovsky tot zijn persoonlijke entourage. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14327 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze probeerde in mijn solar plexus binnen te dringen. Ook vallen ze vaak druggebruikers aan daar deze gigantische gaten hebben zitten in hun aura ofwel meisner-field. En wat betreft de wetten van de fysica. Tsja, die zijn zo opgezet dat mensen dus gaan ontkennen wat er echt aan de hand is. m.a.w die 'fysica' is absoluut niet objectief en erg 'skewed' en verdraaid, zodat we bepaalde zaken niet kunnen ontdekken (bv vrije energie) en dat we ontkennen dat shape-shiften etc mogelijk is. Maw de officiele fysica zoals we die kennen is dus opgezet met een o,m. politiek en spiritueel doel. Net zoals bv de evolutie is opgezet om mensen weg te houden van de spiritualiteit en deze te ontkennen Deze zaken kan je ontdekken als je de vrijmetselarij gaat onderzoeken en de invloed daarvan op de ahum 'wetenschap'. Effe heel simpel gezegd, wetenschap bestaat uit afgeleide doctrines van de vrijmetselaarij. maw wetenschap=vrijmetselaarij. Een sleutelrol is hierin gespeeld door de Royal Society, waarvan onde rmeer Newton (een zware occultist!) lid was. Nuff said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 6 juni 2007 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14328 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik beweer echt niet alles te weten. Voor mijn was David Icke erg belangrijk bij 9/11. Het geheel is zo groot dat ik waarschijnlijk nooit alles zal weten. Maar de kern is duidelijk. Dus ik vind dat je hierin helaas een beetje doorraast. Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14329 | ||
|
![]() Citaat:
Inderdaad, dit klopt maar de meeste mensen kunnen dit totaal niet geloven. Nochtans als je de feiten bekijkt zijn de overeenkomsten treffend. De Royal Society is idd ook opgericht onder vrijmetselaarij invloed, waar ze via een air van wetenschap hun occulte doctrines in "wetenschappelijke" vorm aan het publiek kunnen opdringen. Voornamelijk de evolutietheorie is dat. Een excellent boek die daarover gaat is dit: ![]() Een review: Citaat:
http://www.conspiracyarchive.com/NWO/Ascendancy.htm http://www.conspiracyarchive.com/NWO/Ascendancy2.htm
Laatst gewijzigd door exodus : 7 juni 2007 om 08:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Willockx ziet er altijd uit alsof hij aan het morphen is. Ik maak daar geen samenzwering van hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14331 | |
|
![]() Hier nog iets ivm gnosticisme en het metafysiscihe NWO concept (niet volgens allen) dat wij "voedsel" zijn voor extra-dimensionele entiteiten zoals sommige onderzoekers zeggen. Dit is gelijklopend met David Icke's concept van een matrix waar bewustzijn in gevangen zit om energie uit te melken, o.a in de vorm van emoties en angst.
Citaat:
http://www.gnostic.info/outofbody.html http://www.gnostic.info/outofbody2.html
Laatst gewijzigd door exodus : 7 juni 2007 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14332 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14333 | |
|
![]() Citaat:
Weet jij voldoende van de realiteit om te kunnen zeggen dat het ver gezocht is? Uiteindelijk zijn wij als mens zo gefocused op onze eigen leefwereld, dat wij ons het niet kunnen voorstellen dat we niet "top of the foodchain" zouden zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#14334 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik bedoel daarmee niet dat je alles moet aannemen, maar ook niet verwerpen, en dat doe je wel hierboven, met het argument dat het 'onnodig ver gezocht is' . Lees eens het boek "The Experts Speak" Waarim vele malen aangehaald wordt dat zaken onmogelijk en te vergezocht waren. Ze waren ondanks dat gezeik echter toch waar. ![]() Deze eruit is bv erg leuk: Citaat:
Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 7 juni 2007 om 10:27. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14335 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |