![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14821 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Is Getuige X1 niet gewoon in de bib te huur? Ik dacht dat dat vroeger het geval was, maar weet het niet 100% zeker. Al eens gevraagd in een boekhandel of je het boek kan bestellen?
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 22 juni 2007 om 20:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14822 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Met een crypto-Jew wordt volgens mij bedoeld dat ze in het geheim Joods zijn of de Joodse godsdienst beoefenen, maar zich naar de buitenwereld anders profileren. Ik heb iets met crypto moeten leren voor het examen Nederlands en dit is wat ik ervan maak. (het wordt min of meer bevestigd door wat googlen)
Zie bvb. hier: (http://www.xs4all.nl/~pvrooden/Peter/nrc/nrc69.htm) "Men verdacht sommige nakomelingen van joden van crypto-judaïsme. Uiterlijk zouden zij zich aan het katholicisme conformeren, terwijl ze innerlijk aan het jodendom vasthielden." (Overigens ben ik ook wel benieuwd naar de antwoorden op de vragen die je stelt...)
![]() |
#14823 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De benaming "crypto-Jew" trof ik totnogtoe alleen aan met betrekking tot Atatürk, van wie in ieder geval de vader Joods was.
![]() |
#14824 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(in het geval Ataturk blijkbaar wel)
![]() |
![]() |
#14825 | |
Banneling
|
![]() a brrrrrr
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14826 | |
Banneling
|
![]() here we cooommmeeee
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14827 | |
Banneling
|
![]() well, well, well
Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 22 juni 2007 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14828 | |
Banneling
|
![]() de agenda is zooooo doorzichtig:
Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 22 juni 2007 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14829 | ||
Banneling
|
![]() this:
Citaat:
Citaat:
http://www.technewsworld.com/story/7...l-Device.xhtml Pin d'Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14830 | |
Banneling
|
![]() they ARE coming out of the closet!!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14831 | |
Banneling
|
![]() kijk eens aan! Er is dus nog hoop!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14832 | |
Banneling
|
![]() wow!
Citaat:
http://www.myfoxkc.com/myfox/pages/N...Y&pageId=3.9.1 Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 22 juni 2007 om 23:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14833 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik had er bij gezet da ik met open source GPL bedoelde. GPLv2 benadert vrijheid het meeste. De enigste beperking is dat er niet van licentie verandert mag worden zonder toestemming van de auteur. Citaat:
Windows en de NSA heb ik hier al zien voorbijkomen, echelon ook, internetmanipulatie, .... Alles rond controle. Het enigste waar geen controle op te krijgen is is open source/freeware. Er is ook geen enkel bedrijf of overheid die er macht over heeft. De macht, controle en het eigendom ligt bij de gebruiker zelf. Het feit dat ze op een bepaald iets geen controle kunnen krijgen lijkt mij tegenstrijdig aan de plannen van de NWO. Gezien het groot aantal critical systems van internet dat gebruik maakt van open source/free software had ik verwacht dat de nwo toch liever zag dat de software van deze systemen eigendom was van een bedrijf dan een ongrijpbare licentie. Zowel Windows als Linux zijn medeontwikkelt door de NSA. Mag je mij zeggen waar de NWO het meest controle/manipulatie bij heeft. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14834 |
Vreemdeling
|
![]() Pindar... jeez... ik ga hier effe een gokje wagen: je bent vrijgezel (uit noodzaak, want te dik en te weird), je hebt wreed moeite moeten doen om een "diploma vakschool" te behalen, je woont op een appartement zonder enig diploma, en je enige uitlaatklep is dit forum.
En daarom ("Ik ga het effe Googelen!!!") voel je je perfect op de plaats om het allemaal uit te leggen. "Respect where it belongs" - you think you meet that? Dries. Texas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14835 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14836 | |||||
Banneling
|
![]() Eigenlijk niet waardig om op te reageren, maar alle voor deze keer.
Kan je in ieder geval dat je zaken uit je duim zuigt, en nogal domme uitspraken doet over iemand die je voor geen meter kent! Citaat:
Citaat:
razendsnel te lezen. Ik heb gedeeltelijk 2 universitaire studies. Wis-Natuurkunde en klinische psychologie.Dat ik ze niet heb afgemaakt, wat ik best zou kunnen, vind ik nu een zegen met wat ik nu weet. Verder via mijn werk in de IT verschillende mcse/mcp certificaten etc. en zoals gezegd ik vind leren heel leuk. Ik zit nu alleen aan de alternatieve kant en ben ook alternatieve geneeswijzen aan het leren. Citaat:
wat is daar mis mee? Citaat:
Ik vind het vreselijk wat er op ons afkomt en heb me er 5 jaar in verdiept en dat doe ik nog steeds. Dat ik het hier post is in de hoop dat de mensen zien wat er aankomt, zodat we er gezamenlijk wat aan kunnen doen. Ik had liever dat ik het niet hoef te doen!!!! Citaat:
Nu ja ik heb een respectvol antwoord gegeven op een zeer respectloze reactie van jou. Dit zal de eerste, maar ook de laatste zijn op een dergelijke reactie. Maar nog een ding! Vanwaar deze reactie? Is wat er staat niet te pruimen voor je? Of wat is er? Vanwaar de drang zo te reageren op iemand die je voor geen meter kwaad heeft gedaan? Heb je inhoudelijke vragen en kan ik ze beantwoorden ben je welkom. Nuff Said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 23 juni 2007 om 09:04. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14837 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() interessante site; http://www.leren.nl/cursus/sociale-v...betweters.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14838 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Een mening of visie hebben en die met iemand willen delen is niet betweterig en verkeerd, zeker niet als je alsnog bereid bent naar andere betweters te luisteren en je openstaat voor input en durft bij te sturen zonder daarom eigen overtuiging te moeten verloochenen. Volgens mij is dat deelnemen aan een constructief gesprek of zinvol discussieren niet?
![]() |
![]() |
#14839 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vond u de post waarop ik reageerde deelnemen aan een constructief gesprek of zinvol discussieren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14840 | |
|
![]() Citaat:
De geadviseerde "hanteringsmethode" vind ik sterk lijken op de tamelijk beleefde wijze waarop de meeste "betweters" binnen een bedrijf of werkkring met elkaar rekening houden, gelijkend op een onzichtbaar "netwerk" van onderlinge herkenning. Om aan alle kanten communicatiesnelheid te behouden of te winnen, kan het zeer helpen als zoéén die zijn eigen situatie beseft, goed oplet of zijn gesprekspartner echt geïnteresseerd en "bij de les" blijft, zoniet dan tactisch afronden en/of afspreken hem aanvullende info op papier of (moderner) per e-mail te sturen - nooit checken of hij van die info ook nota heeft genomen! - ; ook: laten weten dat iedereen je mag onderbreken als iets "te veel" wordt of van topic dreigt te dwalen. Een bijkomende "beschermingsmaatregel" voor alle partijen is ook, vooral in een grote werkkring, direct voor het werk niet noodzakelijke contacten op een laag pitje te houden of geheel te mijden; liefst wel "tactisch-beleefd" want niet iedere collega doorziet meteen het wederzijds èn zakelijk voordeel en het hoeft meestal niet nodig te zijn dat iemand zich opzijgezet of beledigd gaat voelen. O, oppassen want hier ben ik alweer off topic aan het gaan.
![]() |