Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 juli 2007, 10:43   #15081
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Geschreven door Danny de Kruijk
woensdag 04 juli 2007
Het Ierse bedrijf Steorn zegt een product te hebben ontwikkeld dat gratis energie maakt. Het wordt morgen eindelijk voor het publiek gedemonstreert in het Kinetica museum in London. Ik heb al lange tijd de status van deze technologie up to date gehouden en morgen is dan eindelijk de dag waarop ik al een tijd wacht. Ze hebben genoeg vertrouwen in hun product, zo veel dat ze met hun bewering hun hele bedrijfsnaam op het spel gaan zetten. Ze hebben echter weinig te vrezen want alle test zijn volgens hen succesvol behaald. De 22 wetenschappers, die de technologie hebben getest, publiceren begin volgend jaar hun bevindingen. In de tussentijd zal dus Steorn morgen zijn technologie gaan tonen en zal er hier ook materiaal van op internet verschijnen. Als er nieuws is zet ik het op de site (waneer ik tijd heb z.s.m.)

Clip (Fox News)
Ons contract met Electrabel heb ik voorlopig nog niet opgezegd, want de demo waarvoor Steorn weinig te vrezen had loopt niet zo goed.

Citaat:
Important update on the Kinetica demo:

We are experiencing some technical difficulties with the demo unit in London. Our initial assessment indicates that this is probably due to the intense heat from the camera lighting. We have commenced a technical assessment and will provide an update later today. As a consequence, Kinetica will not be open to the public today (5th July). We apologise for this delay and appreciate your patience.
Vrije energie is nog niet voor morgen ...
Oud 6 juli 2007, 11:56   #15082
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

De gehypte 7/7 Live Earth concerten die in het kader van Global Warming staan hebben een officieel boek over global warming, geschreven door een Rotschild telg. Global warming is een concept dat verkocht wordt aan het volk door de heersende elite.

Citaat:
Rothschild Global Warming Handbook Accompanies Hyped 7/7 Live Earth Concert

Jones Report | July 5, 2007

Efforts to hype the 7/7 Live Earth global warming concert have gone so far as to include an official companion, The Live Earth Global Warming Survival Handbook-- all the more interesting because it is written by David de Rothschild.

David Mayer de Rothschild is the youngest child (born 1978) of Sir Evelyn de Rothschild, of the British wing of the Rothschild banking family.

A brief video interview with Rothschild about the book appears here.
From Wikipedia: David de Rothschild, founded Adventure Ecology whose stated goal is to promote a greater connection with the natural world through a series of high profile expeditions. The first mission in the series 'Top of the world' Mission 1 expedition began on March 4, 2006.

While David de Rothschild endures his extreme sports adventure series in the name of global warming, his 77 Essential Skills to Stop Climate Changes calls for ordinary people to limit outward behavior and even work at home. As Brendan O'Neill put it in his article The Planet's Burning. Let's Party!:
The most irritating thing about this book is that it is based, not on scientific investigation, but on the quarterlife crisis of some long-haired middle-class rich boy. The author is David de Rothschild – and yes, he’s a member of the super-wealthy Rothschild banking family. These are the kind of people now telling the rest of us to live in little houses and wear £5 jumpers.
Via green solutions, the son of the prestigious banking family also advocates online banking and perhaps a cashless society (for the environment). He also promotes the green chic of compact cities and urban living.

Laatst gewijzigd door exodus : 6 juli 2007 om 11:56.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2007, 17:22   #15083
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geschreven door Danny de Kruijk
woensdag 04 juli 2007
Het Ierse bedrijf Steorn zegt een product te hebben ontwikkeld dat gratis energie maakt. Het wordt morgen eindelijk voor het publiek gedemonstreert in het Kinetica museum in London. Ik heb al lange tijd de status van deze technologie up to date gehouden en morgen is dan eindelijk de dag waarop ik al een tijd wacht. Ze hebben genoeg vertrouwen in hun product, zo veel dat ze met hun bewering hun hele bedrijfsnaam op het spel gaan zetten. Ze hebben echter weinig te vrezen want alle test zijn volgens hen succesvol behaald. De 22 wetenschappers, die de technologie hebben getest, publiceren begin volgend jaar hun bevindingen. In de tussentijd zal dus Steorn morgen zijn technologie gaan tonen en zal er hier ook materiaal van op internet verschijnen. Als er nieuws is zet ik het op de site (waneer ik tijd heb z.s.m.)

Clip (Fox News)
En wat heeft Steorn, dat weinig te vrezen had van de demo, uiteindelijk getoond?

Citaat:
Further to Steorn’s announcement yesterday (5th July) regarding the technical difficulties experienced during the installation of its “Orbo” technology at the Kinentica Museum in London, Steorn has decided to postpone the demonstration until further notice.

Sean McCarthy CEO stated that “technical problems arose during the installation of the demonstration unit in the display case on Wednesday evening. These problems were primarily due to excessive heat from the lighting in the main display area. Attempts to replace those parts affected by the heat led to further failures and as a result we have to postpone the public demonstration until a future date.”

He continued that “we apologise for the inconvenience caused to all the people who had made arrangements to visit the demonstration or were planning on viewing the demonstration online.”

Over the next few weeks the company will explore alternative dates for the public demonstration.

Bron
Niks dus, wat een verrassing!

Maar niet getreurd. De volgende keer dat een bende charlatans een perpetuum mobile aankondingt zullen de open geesten haar weer het voordeel van de twijfel gunnen. Enkel gesloten geesten vertrouwen meer op de wetten van de fysica dan op loze beweringen.

E la storia continua ...
Oud 6 juli 2007, 18:07   #15084
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
En wat heeft Steorn, dat weinig te vrezen had van de demo, uiteindelijk getoond?

Maar niet getreurd. De volgende keer dat een bende charlatans een perpetuum mobile aankondingt zullen de open geesten haar weer het voordeel van de twijfel gunnen. Enkel gesloten geesten vertrouwen meer op de wetten van de fysica dan op loze beweringen.

E la storia continua ...
wat een commentaar weer!
Er IS een perpetuum mobile hoor!
Draait rond boven onze hoofden zonder energie te verliezen!!!!!!!!!
En iedereen kan het zien, maar je hoort er niemand over.

Pfff

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2007, 18:38   #15085
Pindar
Banneling

Standaard

Well, well, well

Citaat:
Masons Behind Britain's Network Of Spy Cameras

'Britains high level masonic controllers are behind virtually every spy camera system in the UK. From the suppliers of this sinister "1984" regime of control and monitoring we are seeing the build up of a society that is having to tolerate huge numbers of spy cameras making vast profits for the suppliers (masons), operators( masons) and controllers (masons).'
http://rense.com/general77/behidnd.htm

Pin d'Ar
Oud 6 juli 2007, 19:02   #15086
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
wat een commentaar weer!
Er IS een perpetuum mobile hoor!
Draait rond boven onze hoofden zonder energie te verliezen!!!!!!!!!
In het relatieve vacuüm van de atmosfeerloze ruimte is een perpetuum mobile mogelijk omdat er geen materie is die in de weg staat. In het perfect luchtledige geldt:

F = m.a

Maar je kan zelfs een perpetuum mobile in de ruimte of in het perfect luchtledige niet gebruiken. Want het gebruiken betekent dat je er een last op legt, dus een negatieve kracht F. Aangezien de massa onverminderd blijft, wordt de versnelling negatief en krijg je een vertraging.

Maar laat me raden, prisonworld heeft vast een artikel waarin staat dat Newton deel uitmaakte van de NWO.

Ik zie niet in wat de lizard overlords te winnen hebben bij het verbergen van iets dat sinds newton geweten is en dat in de aardse atmosfeer door wrijving met op z'n minst de atmosfeer onmogelijk te behalen is en dat in vacuüm wel bestaat maar niet bruikbaar is voor wat dan ook.

Trouwens, er cirkelt geen perp mob boven ons hoofd. De aarde is er een voorbeeld van. Weliswaar wordt ook onze aarde vertraagt door botsingen met vuil uit de ruimte, maar dat is zo miniem dat het niet meetbaar is. Noem het maar nihil. Op heel lange termijn stort elke planeet in zijn zon omwille van het hele trage verlies aan snelheid en dus verlaging van zijn kracht (al zal in de praktijk de zon het boeltje versnellen door op te branden voor het zover is en een beetje voor wannabe zwart gat te spelen nadat het alle bewoners van de planeten er rond heeft geroosterd toen ze opzwol net voor de instorting).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 6 juli 2007 om 19:11.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2007, 19:32   #15087
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
In het relatieve vacuüm van de atmosfeerloze ruimte is een perpetuum mobile mogelijk omdat er geen materie is die in de weg staat. In het perfect luchtledige geldt:

F = m.a

Maar je kan zelfs een perpetuum mobile in de ruimte of in het perfect luchtledige niet gebruiken. Want het gebruiken betekent dat je er een last op legt, dus een negatieve kracht F. Aangezien de massa onverminderd blijft, wordt de versnelling negatief en krijg je een vertraging.

Maar laat me raden, prisonworld heeft vast een artikel waarin staat dat Newton deel uitmaakte van de NWO.

Ik zie niet in wat de lizard overlords te winnen hebben bij het verbergen van iets dat sinds newton geweten is en dat in de aardse atmosfeer door wrijving met op z'n minst de atmosfeer onmogelijk te behalen is en dat in vacuüm wel bestaat maar niet bruikbaar is voor wat dan ook.

Trouwens, er cirkelt geen perp mob boven ons hoofd. De aarde is er een voorbeeld van. Weliswaar wordt ook onze aarde vertraagt door botsingen met vuil uit de ruimte, maar dat is zo miniem dat het niet meetbaar is. Noem het maar nihil. Op heel lange termijn stort elke planeet in zijn zon omwille van het hele trage verlies aan snelheid en dus verlaging van zijn kracht (al zal in de praktijk de zon het boeltje versnellen door op te branden voor het zover is en een beetje voor wannabe zwart gat te spelen nadat het alle bewoners van de planeten er rond heeft geroosterd toen ze opzwol net voor de instorting).

Wel, de maan bv cirkelt om de aarde heen, zonder dat de kracht af of toeneemt. Wat je hierboven zet klopt niet. Ook is de 'ruimte' helemaal geen
vacuum of zo, da's echt onzin!
Er is wel een andere versie mogelijk, maar dan bestaat het 'begrip' 'zwaartekracht' niet meer.
Let op de komende verkrachtingen en verdraaingen van de posters!
btw je noemt 'zwarte gaten' ook. Welnu dit zijn 'zonnen' in een ander universum.ofwel net als de sterren interdimensionale 'gateways'!

Pin d'Ar
Oud 6 juli 2007, 19:38   #15088
Pindar
Banneling

Standaard

[

I LOVE this one!!

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 6 juli 2007 om 19:48.
Oud 6 juli 2007, 19:41   #15089
Pindar
Banneling

Standaard

er zijn dus nog verstandige moeders!!!!

Citaat:
Mothers in court for not sending their children to school

'Education chiefs were slammed as "insensitive" by a mother taken to court for keeping her "suicidal" daughter off school. Julie Johnson refused to send 14-year-old Suzanne to Haling Manor after she slit her wrists, having allegedly been bullied there. The mother-of-four pleaded guilty at Croydon Magistrates' Court on Friday to failing to ensure her daughter attended lessons between October 30 last year and March 26.'
http://icsouthlondon.icnetwork.co.uk...name_page.html

Pin d'Ar
Oud 6 juli 2007, 19:54   #15090
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Wel, de maan bv cirkelt om de aarde heen, zonder dat de kracht af of toeneemt. Wat je hierboven zet klopt niet. Ook is de 'ruimte' helemaal geen
vacuum of zo, da's echt onzin!
Net omdat de ruimte geen perfect vacuum is, had ik het over een relatief vacuum. Relatief gezien tov. van de aarde. En de maan verliest wel degelijk kracht. Al het ruimtestof en andere stukken steen die er tegen botsen vertragen de maan. Maar het is zo miniem dat het amper meetbaar is. Enfin... tenzij Newton in het wereldwijde complot zat, he.

Citaat:
Er is wel een andere versie mogelijk, maar dan bestaat het 'begrip' 'zwaartekracht' niet meer.
Let op de komende verkrachtingen en verdraaingen van de posters!
btw je noemt 'zwarte gaten' ook. Welnu dit zijn 'zonnen' in een ander universum.ofwel net als de sterren interdimensionale 'gateways'!
Zwarte gaten kunnen ontstaan uit grote zonnen in ons eigen universum. Als ze door hun "zwaartekracht" na implosie genoeg massa aantrekken dan komt er het moment dat ze zoveel massa hebben dat ze fotonen kunnen afbuigen of zelfs opslorpen. Ik heb daar geen andere universums voor nodig.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2007, 20:49   #15091
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Net omdat de ruimte geen perfect vacuum is, had ik het over een relatief vacuum. Relatief gezien tov. van de aarde. En de maan verliest wel degelijk kracht. Al het ruimtestof en andere stukken steen die er tegen botsen vertragen de maan. Maar het is zo miniem dat het amper meetbaar is. Enfin... tenzij Newton in het wereldwijde complot zat, he.
Tsja, Newton was idd een lummie! en een zeer hoge occultist.
Anyway, wat je hier zegt is mijns insziens weer de grootste onzin en
een goedkoop trucje. "als het er is, is het niet meetbaar'.
ja hoor, en zo blijven we bezig. Je gaat er al bij voorbaat vanuit dat je idee al klopt.En dat ding draait al ik weet niet hoeveel jaren!
Dus als het al een klein beetje zou zijn zou dat cumulatief wel heel veel zijn, dunkt me!

Citaat:
Zwarte gaten kunnen ontstaan uit grote zonnen in ons eigen universum. Als ze door hun "zwaartekracht" na implosie genoeg massa aantrekken dan komt er het moment dat ze zoveel massa hebben dat ze fotonen kunnen afbuigen of zelfs opslorpen. Ik heb daar geen andere universums voor nodig.
Ik heb het niet over een universum nodig hebben.
Ik ken de officiele theorie wel. Ben het er alleen niet mee eens
en zeg dat het 'gateways' naar andere universa zijn.
Denk zelf maar wat je er van wil denken, dit is mijn idee, so far

Pin d'Ar
Oud 7 juli 2007, 15:20   #15092
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

E la storia continua ...
Hoe kan je met zo'n zekerheid beweren dat het een bende charlatans zijn? Ah... omdat het niet mogelijk is. Ik raad je aan van eens de disclosure project te bekijken.
Oud 7 juli 2007, 20:11   #15093
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoe kan je met zo'n zekerheid beweren dat het een bende charlatans zijn?
...
Juist, ik kan dat niet met zekerheid weten.
Het zijn misschien geen charlatans, maar gewoon ordinaire bedriegers. Ik gunde hen echter het voordeel van de twijfel.
Oud 8 juli 2007, 10:35   #15094
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Het heeft niks met fysica wetten te maken. Wel met fysica-ideeën.

Het is infeite heel simpel, zet een molen in stromend water en je hebt (na een tijdje) meer energie uit dan je er aan hebt besteed.
Dat is het principe van vrij energie of overunity. Je creeërt geen energie, je krijgt ze gewoon omdat ze al aanwezig is.

Mensen zoals u zijn blijkbaar verward omdat je energie moet gebruiken om er aan te geraken en denken dan, onterecht, dat het gaat om een wondermiddel omdat er plots "meer" energie uitkomt.

Silly rabbit.

Citaat:
"[To Robert Fulton:] What, sir, would you make a ship sail against the wind and currents by lighting a bonfire under her deck? I pray you excuse me. I have no time to listen to such nonsense."
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2007, 10:45   #15095
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De demonstratie van Steorn heeft (zoals alle silly rabbits en verwarde mensen van tevoren wisten) niets opgeleverd.

Ik kan de heren enkel aanraden dit eens aandachtig te lezen.

Dat vraagt wel wat meer moeite dan weer eens onnozele beledigingen en irrelevante wijsheden te posten, maar misschien is het wel leerzamer.

Laatst gewijzigd door Firestone : 8 juli 2007 om 10:45.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2007, 13:16   #15096
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
De demonstratie van Steorn heeft (zoals alle silly rabbits en verwarde mensen van tevoren wisten) niets opgeleverd.

Ik kan de heren enkel aanraden dit eens aandachtig te lezen.

Dat vraagt wel wat meer moeite dan weer eens onnozele beledigingen en irrelevante wijsheden te posten, maar misschien is het wel leerzamer.

got meid toch!

Cognitieve dissonantie????????

Die heb ik al zoveel aaangehaald en daar kom jij nu mee aanstrompelen?

pathetic!

Nuff Said

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 8 juli 2007 om 13:16.
Oud 8 juli 2007, 14:24   #15097
Pindar
Banneling

Standaard

Nice put!

Citaat:
The Limitations of Scientific Proof

When it comes to scientific research and proof, exploration is into phenomena that carry a factual existence independent of the observer, quarantining it from psychological bias and delusion. But by limiting proof to what is universally replicable, what remains are solely those phenomena comprising the lowest common denominator of experiences available to all observers inhabiting a consensual reality. In other words, scientific proof is strictly material proof that depends in no way upon the individualized conscious or spiritual state of the observer. Thus scientific proof encompasses the crudest set of phenomena that are undeniably real to individuals with even the crudest levels of conscious development.

Scientific standards do not allow for personal proof that depends on the observer, and yet it is precisely the conscious development of the observer that determines what other levels of reality beyond the purely physical and deterministic can be accessed. The closest science has come is in quantum mechanics where it is now commonly accepted that the observer plays a unique role in the outcome of an experiment. But beyond verification of the statistical trends describing the distribution of all possible observations in a given experiment, any particular outcome is not universally replicable. That is why quantum physics, in not being able to predict any specific observations, must resort to statistical descriptions because in doing so it once again approaches collectivity and thus what it defines as objectivity. Even so, the exact influence of the observer on a quantum system is not understood, and thought to be random as well as being limited solely to the atomic scale.

That’s as far as modern science goes. Yet seasoned researchers of fringe knowledge and battle-hardened experiencers of the strange know that transjective phenomena also operate on the macroscopic scale and depend on the quality of consciousness and spiritual orientation of the observer. Synchronicities and the correlation between attitude and attracted experiences are some examples. We are not just observers of reality, but active participants endowed with freewill to choose to transcend our realms by going above and beyond our prior assumptions. Weird stuff happens, and we can either rationalize it away with assumptions and rules programmed according to our collective mainstream reality, or we can figure it out and leave the herd in the dust.

Speaks for it self

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 8 juli 2007 om 14:26.
Oud 8 juli 2007, 14:28   #15098
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Suppression of Science

Because science acts to increase the leverage of one’s freewill, the last thing those in power want is for their subjects to gain increased leverage and thus diminish the power ratio. Thus, liberating technologies are either regulated or suppressed. These technologies include free energy, antigravity, psychotronics, time travel, reality engineering, cancer cures, teleportation, etc…—all of which exist at the secret government level but none of which is open to the public. The greater the technological difference between master and slave levels of society, the greater the power difference.
Researchers of unconventional science who faced suppression include the following: Nikola Tesla, Thomas Townsend Brown, John Searl, Stefan Marinov, Eugene Mallove, Wilhelm Reich, Royal Rife, and Joseph Newman. There are many more who have been eliminated or silenced prior to becoming publicly known.
Science and mathematics as taught in our public educational institutions have been dumbed down and rigged to prevent exploration into sensitive areas. This is done through tricks of logic that play upon the intellect’s many vulnerabilities, namely the inability to differentiate absolute from relative values. Certain concepts and variables are discarded on the basis of irrelevance or arbitrariness, when in actuality they are far from aribtrary and instead provide the doorway to secret sciences. Subjects are frequently taught in compartmentalized and overly abstract ways to prevent students from understanding subjects on a gnostic level, meaning on a geometric and intuitive foundation. The latter is necessary to allow true progressive and creative use of knowledge, but what is encouraged instead is applying formulas and definitions in mechanical ways, resulting in refinement rather than evolution of knowledge.
Speaks for itself!

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 8 juli 2007 om 14:29.
Oud 8 juli 2007, 18:53   #15099
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

I LOVE this one!!

Pin d'Ar
Pindar = mwelp ??
Ja, als de NWO nu nog niet aan uw deur gaat staan binnen de kortste keren, weet ik het ook niet meer.

Laatst gewijzigd door parcifal : 8 juli 2007 om 19:05.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2007, 20:09   #15100
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nice put!

Speaks for it self

Pin d'Ar
Zeer mooi! En dat is de fout die velen die zo vernestelt zitten in de materie(le wereld) maken, is dat de term 'wetenschappelijk onverklaarbaar' gewoon 'onverklaarbaar' geworden is. Wat niet door de wetenschap te verklaren valt, bestaat gewoonweg niet. En één enkele waarheid vinden die iedereen tevreden stelt, is hier onmogellijk omdat we niet allemaal op hetzelfde 'niveau van materiële evolutie' bevinden. Misschien niet de juiste term, maar ik bedoel dat 'het geloof in (een) God' bv belangrijk kan zijn in het aannemen van iets als waarheid. Je hebt ook mensen die supernaturele krachten (denken te) bezitten en stenen menen te kunnen breken met de blote hand. En zo heb je ook sceptics, die uitsluitend uitgesteld zijn op de (actuele) Wetenschap. En alle methodes zijn goed als het geen beperkingen worden en je open staat voor iets nieuws, hoe gek het ook mag klinken. Je kan bijna iets niet gekker bedenken, of het gebeurt hier op onze prachtige, onvoorspelbare aarde.
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be