![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#15121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar daar gaat het niet om. Het is niet dat deze informatie me niet bereikt. Het punt is dat deze informatie volstrekt ongeloofwaardig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15122 | ||
|
![]() Citaat:
Ook het feit dat wij onze realiteit meer creëeren dan dat we zelf denken is juist denk ik. Deze geheime genootschappen waren zioch daarvan bewust en dat was dan ook een van hun punten zoals in het artikel hierboven gezegd wordt. Iemand die zijn eigen afsluit voor de esoterische kant van het leven zal er dan ook amper mee geconfronteerd worden. Hier nog een beetje info over van de gechannelde Seth sessies: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15123 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het feit dat de info ongeloofwaardig is, is natuurlijk een erg erg erg slecht argument. Ik heb al vaker zaken laten zien waarvan men vroeger zei dat het 'ongeloofwaardig' was, en desalnietemin toch waar bleek later! Anyway, de illuminati kennen dit mechanisme en dus worden we met 'feiten' en 'kennis' geindoctrineerd(via de ahum educatieve systemen) die passen in het wereldbeeld waarvan zij willen dat we die hebben. En ze weten ook dat de 'echte' informatie, als zijnde 'ongeloofwaardig' door veel mensen van de hand gewezen zal worden. Dat is een van de redenen waarom ze niet alle info hoeven te onderdrukken. Eigenlijk is het zo, U bent volgepropt met ideen, diie U gevoeglijk voor waar aanneemt. Ideen die daar haaks op staan worden in een geconditioneerde reflex verworpen. Met intelligentie heeft het in ieder geval helemaal niks te maken. Dat er onder druk camera's weggehaald zijn vind ik een redelijk positief teken, doch zou ik er wel op letten dat het geen schijnbeweging was. Dat weet ik natuurlijk niet, maar dat vermoed ik wel. Nuff Said Pin d'Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15124 |
|
![]() Die NWO, das zoals een Zwitsers zakmes, echt voor alles bruikbaar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15125 |
|
![]() Het is niet voor alles bruikbaar. Voor nationale zaken bijvoorbeeld niet, maar veelal is het voor internationale zaken wel de NWO, zij beheersen immers de internationale machtsverhoudingen. Uitzonderingen zijn de USA en de UK die waar de "NWO" zeer sterk vertegenwoordigd is in de nationale politiek via de CFR en de RIIA.
![]() |
![]() |
#15126 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15127 | |
Banneling
|
![]() well well well well well well.....
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15128 | |
Banneling
|
![]() hmmmmmmmmmmmmm
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15129 | |
Banneling
|
![]() wat doen ze toch moeilijk he??
pffff Citaat:
Pin d'ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.illuminati-news.com/2007/0711b.htm Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 12 juli 2007 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15131 |
Gouverneur
|
![]() een paar recente pics van 'trails' die tientallen minuten boven Brussel blijven hangen, soms meer dan een uur;
(bij twee eerste pics is er reflectie van een TL lamp op het raam) Laatst gewijzigd door eti1777 : 12 juli 2007 om 22:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15132 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Die camera's zijn weggehaald omdat 'privacy' en 'leefomgeving' steeds beter worden beschermd omdat mensen er alerter op zijn geworden. Overheden, álle overheden, willen graag alles controleren en weten. Dat zegt niets over het bestaan van een NWO maar alles over de werking van de macht. Het hoeft niet eens slecht bedoeld te zijn. Ik geloof ook nog dat overheden dat willen om de burger te beschermen. Dom hé? Men moet daarin n.m.m. alleen niet te ver gaan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15134 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Dat U niet in een nwo 'gelooft' moet U helemaal zelf weten, maar zoals eerder gezegd, vermoed ik dat U er zich nooit echt in verdiept heeft. Pin d'Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15135 |
Gouverneur
|
![]() nog een paar;
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15136 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15137 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 13 juli 2007 om 07:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15138 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
er een paar behoorlijk achterlijke tussen zitten. Anyway, mijn visie is dat de 'conventionele' geneeskunde veel te ' bot' is. Ik vind dat de 'conventionele' geneeskunde wel gebruikt kan worden voor een crises etc, maar zeker niet geschikt voor herstel en genezing op langere termijn. Nu kun je je concentreren op een persoon en een ziekte, maar dat is natuurlijk een veel te kleine 'sample' om conclusies te trekken, Als je de cijfers gaat bekijken voor bv ziekenhuizen in de USA zie je hoeveel mensen bv overlijden aan de werking van de 'juiste' medicatie. Dus medicatie geschikt voor het probleem wat de mensen hebben. Vaak is wat ze doen te vergelijken met het uitrukken van een brandweer auto die uitrukt om een piepklein brandje te blussen en daarbij het hele huis onder water zet! Lees anders eens het boek 'The Medical Mafia" die legt het allemaal veel beter uit dan ik hier kan. En laat ik het anders zo stellen, als je de genoemde ziekte hierboven met een alternatieve methode veel sneller en efficienter kan genezen dan met de 'conventionele' methode. welke zou je dan kiezen? Ik ken alterntieve methodes die mensen van zelfs blindheid, m.s etc af hebben geholpen! Je moet dan wel bereid zijn je materiele wereldbeeld af te leggen, want daar zijn 'wetenschappers' mee volgepropt, Maar materie=effect en geest=oorzaak.Verdwaal je in de materie dan verdwaal je in de effecten. En om op je vraag terug te komen hoe je genaaid wordt, dat is simpel, je krijgt niet de juiste informatie! Er is hier nog zo veel meer over te zeggen, maar ik laat het hier nu even bij. Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 13 juli 2007 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15140 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |