![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#15161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15162 | |
Banneling
|
![]() Bwa,
lees misschien eens de speech die Douglas Alexander gaf vorig weekend bij de amerikaanse Council of Foreign Relations . Misschien gaat er dan een belletje rinkelen. Niet dat ik weinig hoop heb overigens. En waar denk je dat iemand als Douglas Alexander de mosterd haalt? Heeft die een snelcursus NWO-samenzweringstheorie achter de rug? Please zeg. ![]() http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/politics/6897313.stm Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15163 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Misschien Blabylonia's post (her)lezen. Problemen zoals gezondheid, armoede, e.d. zullen op wereldniveau moeten worden opgelost denk ik, maar dan is er ook de kans voor het vormen van één wereldregering, één wereldpolitie/leger met één economie en één geloof en natuurlijk één wereldleider. En hoe groot acht je bv de kans op machtsmisbruik bij zo'n wereldregering? Of als je daar dan een Saddam of een Hitler krijgt met volle macht en zijn eigen ideën over hoe het leven er moet uitzien? Een wereldregering in tijden van onschuldige veroordeelden, wettelijke folteringen en abusieve gevangennemingen, corruptie, megalomane weirdo's, ... Maar ja, geen risico's op korte termijn hé. Laatst gewijzigd door eti1777 : 16 juli 2007 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15164 | |
|
![]() Citaat:
De council of foreign relations is (zoals wij al veel gezegd hebben) opgericht als vehicel om de NWO erdoor te drukken door deze machtige personen achter de schermen die de NWO willen.
Laatst gewijzigd door exodus : 16 juli 2007 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15165 | |
Banneling
|
![]() het 'bewustzijn' is hier regelmatig ter sprake gekomen, welnu ter uwer info:
Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 16 juli 2007 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15166 | |
Banneling
|
![]() AMEN!!!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15167 |
Vreemdeling
|
![]() Best mensen
We kunnen hierover nog eeuwen op voort gaan van welles en nietes ... is er iemand van ons dan in staat concreet iets effectief met acties om onze wereld voor toekomst leefbaarder te maken? Wat en hoe waarom en wanneer.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15168 |
Vreemdeling
|
![]() Ik zie wereldvrede wel zitten en U???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
verder is het belangrijk ons victimisatiebewustzijn op te heffen, dan houdt de shit op! Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 16 juli 2007 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15171 |
Parlementslid
|
![]() money as debt
bij youtube bekijk ze het is toch aan t regenen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15172 |
Partijlid
|
![]() "Diegenen die complexloos met de gang van zaken meedraaien, zijn meer afwijkend te noemen, dan diegenen die door de gang van zaken ontregeld raken [zoals bij een mentale implosie], en/of dan die die er tegen opstaan." (vrije bronvertaling)
Persoonlijke actie ondernemen komt regelrecht neer op het vinden wat iedereen natuurlijkerwijs toekomt: Vrijheid. Geld verdienen, status en macht verwerven is geen vrijheid: het zet ons gevangen in het (materialistisch) systeem: het verankert ons in haar geplogendheden, en weerhoudt ons van het verkennen van ons energetisch bestaan en spirituele ontwikkeling. Ik vind geweldloze actie een noodzaak. Ten spijt het (ogenschijnlijk) 'positief heroisch geweld' in de mediatieke wereld. In deze wereld en haar gecultiveerde pad, vraagt bloedwraak blijkbaar om haar spiegelbeeld. Zo is het al millenia geweest, maar zo kan het niet verder. Er zijn acties die ons van onze oorspronkelijkheid, zuiverheid en toekomstigheid beroven.. Ik geloof dat bloedvergieten daar één van is. Eén man kan geliquideerd worden, maar wanneer velen zich verzetten.. Je kan anderen inspireren; maar even-zo-velen zullen (hoogstwaarschijnliijk) blind en doof blijven. Belangrijk is om de ware intentie te voelen: goed of slecht. Deze dualiteit manifesteert zich voornamelijk in haar tussenschakeringen: kleur en grijs. Maar de essentie van manifestatie, is door ervaring gradueel te herleiden tot wit of zwart. Dus denk ik dat voor een echte (r)evolutie, het allemaal bij jezelf begint: vaststellen, ervaren, bestuderen, in kaart brengen en daarover met anderen communiceren, maar steeds het oogmerk houden dat de enige die je echt kan overtuigen, in eerste plaats jezelf bent. In deze posts hebben velen reeds uitvoerig bericht dat er meer is 'than meets the eye'. Ik geloof ook dat dit juist is. Enkel wordt ons dat niet aangeleerd, of beter, (voor)getoond, want deze wijsheid is gediscrimineerd en van ons afgeschermd geweest. Wil je het ervaren, dan moet je er zelf op zoek naar gaan. 'Beware the gr.#.nd deception'..... Wij worden gevangen gehouden in een illusie: Wij 'weten' dingen dat we niet 'weten'. [°] De bronnen van mijn schrijven berusten vnl op ingevingen en inspiraties van anderen, die samensmolten met mijn eigen ervaringen en bedenkingen.[/°] |
![]() |
![]() |
![]() |
#15173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() enkele voorstellen dieselmotoren ombouwen om op hennep te laten draaien hennep kweken landbouwgemeenschap oprichten wanneer we wat geld hebben kunnen we ons nogaltijd ne politieker aanschaffen ben het met je eens Peace-Challenger : genoeg welles nietes ! laat de positieve voorstellen maar komen ik ben benieuwd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15174 | |
|
![]() Citaat:
http://www.tvopjepc.nl/programma/283
![]() |
![]() |
![]() |
#15175 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15176 |
|
![]() Hier een link naar de uitzending en een transcript van hetgeen ze zegden. Zeer interessant.
http://www.niburu.nl/index.php?showa...rticleID=16563
Laatst gewijzigd door exodus : 17 juli 2007 om 14:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15178 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door bosstraat5 : 17 juli 2007 om 16:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een zwakke hypothese, meer niet. ![]() De METING beinvloed de waarneming, niet noodzakelijk het bewustzijn. Lees eens iets over het observer effect alvorens je claimt iets te weten over bewustzijn. zucht. Laatst gewijzigd door parcifal : 17 juli 2007 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ok, je kan ook zeggen dat wat je zegt jouw 'realiteit' is dus jouw filter='de meting beinvloed de waarneming' en dus zal je dit als 'feit' waarnemen. je filter is een 'overtuiging' en de hele wereld om je heen is een spiegel van je overtuigingen. en als je nu de spiegel gaat poetsen verandert er niets. Het enige wat je kan doen is je overtuigingen veranderen. maar ja, ik hoor je echo al. ![]() nevermind Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |