![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#15181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier nog wat informatie over elementaire deeltjes, atomen en bewustzijn.
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 17 juli 2007 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik kan een experiment uitvoeren waaruit dient te blijken dat de meting een invloed heeft op de meting. Dat is vrij eenvoudig. Jik daarentegen dient een experiment uit te voeten waaruit dient te blijken dat je bewustzijn een invloed heeft op de meting. Ik wacht in spanning (niet echt hoor) je voorstel af. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 17 juli 2007 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
snap je nu dat je overtuiging je wereldbeeld vormt? staat hierboven n.b. waarvoor dank ![]() Nuff Said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zou ons bewustzijn zo uniek zijn en dergelijk vermogen hebben? Ik zie hier een aantal fantasien die erg bekoorlijk zijn, maar helaas niet erg realistisch. Je bent er dus eigenlijk niets mee. Als je het wil geloven, ga je gang, maar breng het niet aan als waarheid. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15185 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een geruststelling dat de aanhangers van de verschillende samenzweringstheorieën verplicht zijn afstand te nemen van de wetenschappelijke methode.
![]() |
#15187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn overtuiging is empirisch te verifieren waaruit blijkt dat mijn overtuiging GELDIG is en een bepaalde WAARDE heeft. Jouw overtuigingen daarentegen zijn niet eens een cadeauverpakking waard. Je weigering om op vragen in te gaan bewijst dit continu. Maar ja, ik wil je broze geluksgevoel niet teveel beschadigen. Als jij denkt dat je het gevonden hebt : goed voor jou. Nog veel plezier in uw funny farm. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
waarvoor wederom dank! ![]() Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 17 juli 2007 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en hier doet U wederom hetzelfde! waarvoor wederom dank! ![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15190 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Door je fabeltjes te herhalen tot sint juttemis? Laatst gewijzigd door parcifal : 17 juli 2007 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15192 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15195 |
Parlementslid
|
![]() Ik vraag me soms toch af waarom een paar mensen op dit Forum hier zitten.
Misschien werken ze wel hiervoor; De trollencentrale! ttp://www.zoekbijbaan.nl/studenten/vacdetails/6035/7002/webrep_(web_representative)_in_je_eigen_huis.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#15196 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat denk jij Babylonia, een bedrijf oprichten of een zoveelste "blahblah"-organisatie die enkel alle positieve energie van goedbedoelende mensen verbruikt? Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door bosstraat5 : 17 juli 2007 om 23:44. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb gisteren een UFO gezien. Ik had wat gedronken maar toen ik op mijn mat voor mijn bed uitgleed heb ik er echt een gezien. Die was echt hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15198 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het zou nuttiger zijn mochten de conspirationisten af en toe eens inhoudelijk ingaan op de vragen die over hun zever gesteld worden. De stoute vragenstellers proberen te discrediteren is echter makkelijker. Bericht aan de heren en dames conspirationisten: het werkt niet.
![]() |
![]() |
#15199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als betaalde NWO-propagandiste kan ik overigens met plezier melden dat ik een vette premie heb ontvangen voor dit succes van mijn team:
Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 18 juli 2007 om 07:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15200 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Alweer het verhaal van de pot en de ketel. Maar u exceleert in slachtoffertje spelen, dat wel. Laatst gewijzigd door eti1777 : 18 juli 2007 om 08:16. |
|
![]() |
![]() |