![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#15221 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De "feiten" tonen aan dat 9-11 niet (NIET) had kunnen plaats vinden zonder medeweten en medewerking van de Bush junta.
![]() |
#15222 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is precies wat de conspirationisten doen, in hun idiote zoektocht naar "anomalieën" in wat ze de officiële theorie noemen. Voor de rest moet je mij niet verwijten dat ik inga op de "bewijzen" die hier worden aangebracht. Als blijkt dat deze totaal niet gefundeerd zijn, dan trek ik daar mijn conclusies uit. Dat is wat elke rationele persoon zou doen. Wie echter alle kwaad aan zijn favoriete vijand wil toeschrijven vertrekt inderdaad van een "globaal beeld" en zoekt overal vermeende bevestigingen van zijn vooroordeel. Wat in zijn globaal beeld niet past wordt gewoon genegeerd, als vervalsing afgedaan of aan een steeds groeiende kring van medesamenzweerders toegeschreven.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 19 juli 2007 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15224 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#15225 |
|
![]() Ga je alweer persoonlijke aanvallen claimen?
![]() |
#15226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Believers storen zich niet aan persoonlijke aanvallen, maar gaan wel bleiten wanneer er op hun persoonlijke aanvallen wordt gewezen.
![]() Dat jullie de persoonlijke aanvallen en de smerige insinuaties niet kunnen laten moet je mij niet verwijten. Het is overigens een prima indicate van hoe zwak jullie theorieën zijn. Kennelijk volstaan de "feiten" niet, en pogen jullie steeds opnieuw de tegenstemmen te discrediteren. Ik heb het al vaak geschreven en herhaal het met plezier: het werkt niet.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 19 juli 2007 om 11:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15227 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15228 | |||
|
![]() Citaat:
Het feit dat jij vind dat voor ons altijd alles "NWO" is doet niet af aan de feiten die de NWO aanwijzen. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nope. Het is hier "zovele keren" beweerd. Aangetoond is het helemaal niet, al was het maar dat het bestaan van de NWO zelve helemaal niet aangetoond is.
![]() |
![]() |
#15230 | |
|
![]() Citaat:
Quarrol Quigly zegt wel dat hij niet in de NWO gelooft, maar beschrijft identiek de structuur van de NWO ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sutton misschien wel (heb zijn boek niet gelezen, maar ik ga af op de inhoud ervan), Carroll Quigley zeer zeker niet.
Het blijkt hoe dan ook een magere oogst.
![]() |
#15232 | |
|
![]() Citaat:
Hoedanook, ik heb geen historici nodig die mijn mening onderschrijven om het te overwegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#15233 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ten eerste is uw instelling zeer naief, en je blijft er telkens op terugkomen.. "Als het waar was dan hadden we het geweten". Dat is de instelling van mensen die voor eeuwig 'ongeïnformeerd' zullen blijven. Ten tweede, er is hier al meermaals aangetoond dat onderwijs, geschiedenis, en zelfs historici niet altijd zo vrijgevig zijn met informatie. Dat is bewijs dat jij niet wil geloven omdat je dan later kan terugvallen op deze authoriteiten om je eigen gelijk te halen. Gogo gadget safety bubble! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15234 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik raad je aan de posts van Pindar, exodus, de Protocollen-believers ?* la IllusionS667 te lezen. De NWO is in hun visie wel degelijk een georganiseerd "iets", dat al eeuwen (zo niet langer) met een "master plan" werkt. Niks mijn fantasie dus. Citaat:
Als ik de feitelijke leugens die hier door believers gepost worden lees dan lijkt het er niet op dat ik voor eeuwig 'ongeïnformeerd' blijf. Citaat:
Ik heb op dit forum ook al gelezen dat zelfs ik door de Staatsveiligheid/ADL/CIA/... word betaald om hier de voor de NWO gevaarlijke believers te bestrijden. (Was het maar waar ... ![]() Niks safety bubble, gewoon de realiteit. Soms beangstigend, soms niet. Saaier dan complottheorieën, dat wel. En het vraagt ook meer werk. Tenslotte kan ik niet bij elke gebeurtenis gewoon roepen: "het is de NWO", of "het waren de Joden/Zionisten/Vrijmetselaars/Jezuïeten/reptielen". Ik moet de feiten opzoeken, bronnen natrekken, verkeerde berichten wegfilteren, misschien eerdere hypotheses herzien.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 19 juli 2007 om 14:13. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15235 | |
|
![]() Citaat:
De NWO is niet alleen manipulatie van het volk, ook manipulatie van diegene die in een bepaalde mate aan het plan meewerken. Carrïerejagers die bij de elite willen geraken, geldwolven, etc... In ruil voor hun plan uit te voeren worden ze beloond met een toetreding tot de wereld van de elite. Maar is er altijd een prijs te betalen. En dan heb je nog diegen die integer geloven in internationale samenwerking. Als zij van de NWO horen slaan ze helemaal tilt. Dan denken ze van zichzelf "zo naïef ben ik niet dat ik meewerk aan een sinister plan zonder dat ik het weet". Uiteindelijk hebben de disbelievers hier hetzelfde probleem, hun ego, want door hun strijd tegen de NWO hier hebben ze hun kant al gekozen, ze kunnen nooit meer expliciet toegeven dat de NWO bestaat want dan zeggen ze van zichzelf dat ze enorm blind en naïef geweest zijn. Ze kunnen niet meer zeggen dat ze onwetend waren.
Laatst gewijzigd door exodus : 19 juli 2007 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15236 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik bekijk het te zwart wit. Beweer je nu dat jij niet in een plan gelooft? Beweer je dat Pindar niet in een plan gelooft? Citaat:
![]() Jij velt aan de lopende band oordelen over de eerlijkheid en de intelligentie van anderen. Doe maar, hoor. Waar je niet in slaagt is op redelijke en gefundeerde wijze bewijzen voor jouw theorie te brengen. Je slaagt er zelfs niet in jouw theorie duidelijk te formuleren. Is de NWO een welgedefinieerde organizatie, met een leidend orgaan, met een master-plan dat al vele jaren vastligt? Is de NWO een generieke term voor de mondialisatie van de economie? Is de NWO een generieke term voor hen die meer internationale politieke samenwerking wensen? Is de NWO een andere term voor het capitalisme? Waarom geef je nooit duidelijke antwoorden? Hoe komt het dat je enerzijds mij van naïviteit en halfhersenheid beticht omdat ik jouw theorie niet slik, maar anderzijds niet in staat bent je "vanzelfsprekende" theorie duidelijk te formuleren? Als de "feiten" zo duidelijk naar de NWO wijzen, waarom kan je de NWO niet precies omschrijven?
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 19 juli 2007 om 15:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15237 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
maar de officiele verhalen zijn uiteindelijk ook niet meer dan theorieen over de misdadigers(samenzweerders) en de misdaad(samenzwering). Vreemd dat de "ersntige" journalisten, intelectuelen en politici zowel als de tooghangers, forumleden en Jan-met-de-pet beweren dat Osama bin Laden achter 9/11 zit. De organisatie die meer over bin Laden weet dan bin Laden zelf(FBI) zegt dat er helemaal geen bewijzen zijn om hem te verdenken van de 9/11 -aanslagen ![]() dus in dit geval gaat het over een gebrek aan info(bewijzen) in de "flashbulb" van de officiele CT'ers wat lezen we op de FBI website Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15238 | ||||
|
![]() Ja, want je hebt geen oor naar gradaties, complexiteit, invloeden, opvoeding etc die allemaal een rol spelen. Het liefst van al zegt jij "en ze zitten allemaal in de samenzwering!".
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15239 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst ...
Dan ... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Inderdaad. De door jouw gehanteerde definitie van NWO moet je in enkele paragrafen kunnen geven. Dat je voor de bewijzen veel meer nodig hebt is een andere zaak.
![]() |
![]() |
#15240 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
wel is het zo dat alle historice opgegroeid zijn met een verkeerd geschiedenis-beeld, waarvan ze denken dat ie klopt. Citaat:
Een hele simpele , maar o zo goedkope debateertruc. Mensen kunnen beter niet te veel energie in je steken, want je doet ook werkelijk geen enkele moeite een en ander te begrijpen wat maar afwijkend is van je eigen idee. Of, en ik heb een steeds sterken vermoeden, ben je een overheid-patsy! zo ja, zeg tegen je bazen maar dat ze het binnenkort kunnen schudden! want:they are going down!!! Pin d'Ar |
||
![]() |
![]() |