![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#15341 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.fdrs.org/council_on_forei...onspiracy.html http://www.fdrs.org/cfr_videos.html ![]() Onder de tab “Our Company” leren we echt niet veel over deze firma. http://www.fdrs.org/our_company.htmlZe beweren een "organisatie" te zijn die
Nou moe. Ik denk dat Jezus Christus niet zo ambitieus was. Elders op het WWW vinden we dat een zekere Mark A. Cella de stichter en CEO is, maar verder niets. De web site fdrs.org is geregistreerd op naam van Federal Debt Relief 123 West First Street, Suite 675 82601 Casper, WY Tf 1.8779438600 E-mail: [email protected] Op het WWW vinden we wel de naam Mark Cella terug in verband met de St-Ignatius Block Club (Sint-Ignatius is de stichter van de Jezuieten), en in een lijst van de Alumni van een realtors genootschap. hush.com is geregistreerd door Hush Communications Canada Inc. Suite 1177 1100 Melville Street - Box 27 Vancouver British Columbia V6E 4A6 Ik heb nergens gevonden welke juridische vorm die "company" FDRS wel zou hebben. Op het zelfde adres in Wyoming, in dezelfde suite, zijn wel een rits advokaten te vinden (lawyers en attorneys):
In datzelfde gebouw, maar niet noodzakelijk in dezelfde suite, zijn nog heel wat meer advokaten gehuisvest. Op hetzelfde adres,zelfde suite, zijn ook gevestigd:
Het lijkt de bedoeling dat Maxlife Fund naar de beurs zou gebracht worden, maar ik heb ze niet gevonden op de NYSE noch de Nasdaq. == Laten we terugkeren naar de aangehaalde quotes. Voor een beter begrip dacht ik er goed aan te doen van ze allemaal te geven: http://www.fdrs.org/banking_history.htmlDaar je enkele van deze quotes aanhaalt weet je ook in welke (Amerikaanse) context deze complottheorie-quotes moeten geplaatst worden?
![]() |
![]() |
#15342 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() De quotes staan op zich en zijn authentiek, de bron die ze geeft heeft daar niets mee maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#15343 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu blijkt dat zij van een web site komen van een company die op z'n zachtst gezegd obscuur is, en die blijkbaar een Missie heeft, voldoende voor mij om op mijn hoede te zijn. Verder blijkt dan nog dat die quotes deel uitmaken van nogal wat andere citaten, die een bepaald licht werpen op degene die u eruit geselecteerd heeft. En de quotes staan dan nog onder de hoofding "COUNCIL ON FOREIGN RELATIONS CONSPIRACY QUOTES". Nu ken ik het wereldje van de complot-gelovenden onvoldoende om te weten of uw Federal Debt Relief System het de Council on Foreign Relations ervan verdenkt mee te spelen in het Grote Complot, of dat de Council die citaten zelf als voorbeelden van het Grote Complot aanhaalt. Ik kan dat ook niet afleiden uit de inleidende zin van je posting. Ik weet echter wel in welke context ik al die quotes samen moet plaatsen, en gezien u er enkele uit geselecteerd heeft, hoop ik van u hetzelfde. Als volgende stap zou het nuttig zijn van te gaan zien wie de uitspraken gedaan heeft, en in welke context, maar dat laat ik graag over aan de participanten in deze draad. Voor de grap heb ik ook nog een link gelegd van ene Mark Cella naar de jezuieten en naar een alumni-vereniging. De feiten kloppen zoals ik die schrijf, maar of het ene met het andere te maken hebben weet ik niet. Maar ik heb intussen begrepen dat de jezuieten altijd verdacht zijn (dus ook al de studenten va elke universiteit met die naam), en dat het woord "alumnus", liefst in het meervoud, een wel zeer geheimzinnige betekenis krijgt bij de gelovers in het Grote Complot, wat er op zou kunnen wijzen dat er bitter weinig alumni op dit forum te vinden zijn.
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent. Laatst gewijzigd door Basy Lys : 3 augustus 2007 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15344 | |
|
![]() Citaat:
De discussie over de bron kun je dus achterwege laten, want het telt tot niets, wat telt zijn de quotes wel en de relevantie, want hier hebben we personen die niet tot het believer kamp behoren, die deels lid zijn van de elite en die zeggen wat de NWO theorie zegt.
![]() |
![]() |
![]() |
#15345 | |
|
![]() Hier nog iets over de X-getuigen. Interessant in het licht van de allegeties dat er onder een bepaalde elite met veel maataschappelijke macht en aanzien aan pedofilie en andere gruwelijkheden wordt gedaan, zo ook in Belgïe.
Waar de pers bijna nooit heeft over gesproken is dat er ook andere X getuigen dan Regina Louf (X1) waren, die overeenstemmende informatie gaven en ze kenden elkaar totaal niet. Deze vrouwen hebben ook meegedraaid in dit wereldje. Hieronder een stuk van de getuigenis van X3: Noot, het boek maakt gebruik van een omgekeerde Alfabetische naamgeving. toppoliticus E. is in feite toppoliticus V. nl. Paul Vanden Boeynants. En de bekende Brusselse bouwpromoter is de vriend van vanden Boeynants, Charly De Pauw. Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 3 augustus 2007 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15346 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Web Results 1 - 42 of 42 for "The Council on Foreign Relations CFR is the American Branch of a society which originated in England and believes national boundaries should be obliterated and one world rule established". (0.26 sec)Welke web sites de quote aanhalen heb ik niet nagetrokken.
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent. Laatst gewijzigd door Basy Lys : 3 augustus 2007 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15347 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 3 augustus 2007 om 14:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15348 | |
|
![]() Hier nog wat informatie ivm het onderwerp van de x-getuigen in bovenstaande posts. Net zoals er in Amerika in de Franklin cover up gewag is (met bewijs) van Satanische rituelen zo duikt het ook af en toe op in Belgïe, en het is heus niet de enige, dit is slechts een anekdote zonder subtantieel bewijs maar toch het vermelden waard. Voor echt bewijs moet men het boek de X-dossiers lezen waar men het bewijs kan apprecieren over lange stukken tekst (boek telt 500 paginas). Het komt ook overeen de de allegaties van een elite die kinderen martelt en geheime genootschappen.
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 3 augustus 2007 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15349 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daar dit uiteindelijk toch een onderwerp is dat je nauw aan het hart ligt, en jij dus eerlijk alle informatie zal afwegen, ga jij even na wie wat wanneer waarom zei en in welke context? Ik had de indruk dat er nogal wat uitspraken tussen staken van mensen die van oordeel zijn dat de VS zich uit de VN moet terugtrekken.
![]() |
![]() |
#15350 | |
|
![]() Om terug te komen op het feit dat er in deze hoge elitaire kringen kinderverkrachters, en masohisten te vinden zijn, vooral bij personen met veel macht en status, lijkt voor vele mensen onacceptabel te zijn in hun wereldbeeld, vooral omdat dit niet overeenkomt met hun maatschappelijke status.
Vele mensen die met deze data geconfronteerd worden hebben moeite om het te geloven, omdat dit zo tegen hun wereldbeeld indruist. Dat er perverten rondlopen in deze wereld twijfelt men niet aan, maar dat er in hoge kringen waar bekende personaliteiten mee verbonden zijn zoiets gebeurd op georganioseerde schaal, en waarbij men zelfs de media en het gerecht kan manipuleren, gaat er bij velen niet in. Ook lijkt er geen echt logische verklaring te zijn waarom dit zo is. Ofwel zou het moeten zijn dat er in deze elites (uiteraard niet allemaal) een soort genetische blauwdruk zou moeten zijn dat hun makkelijker aanzet tot dit soort extreem kwaadaardig gedrag, maar dit lijkt zeer onwaarschijnlijk. Het opzettelijk opzoeken van deze perverse geneugten van zeer duistere aard, zoals het verkrachten/folteren van kinderen, afsnijden van genetalia en lichaamsdelen, rituelen en allerhande perverse handelingen en er zich in verkneukelen wijzen op een zeer duistere aard. Een en ander kan misschien verklaard worden aan de hand van occulte bronnen. Sommige occulte bronnen spreken van dat mensen incarneren, en dat ze voor ze hun leven min of meer kunnen kiezen. Er zijn entiteiten die beslissen als mens te incarneren. Sommige bronnen gan verder en zeggen dat sommige eniteiten volledig bewust beslissen om de duistere kant op te gaan, omdat dit meer correspondeert met hun aard. Zij kiezen ervoor persoonlijke macht te maximaliseren en zich te verkneukelen in het lijden van anderen. Hun keuze tot het kwade is bewust gemaakt in het universele schaakspel. Sommige occulte bronnen zeggen dat negatieve entiteiten (service to self) levens kiezen waarbij ze die mogelijkheden tot macht en manipulatie maximaal kunnen uitspelen. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar haal je die onzin eigenlijk? Echt priceless. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15352 |
Banneling
|
![]() Wat is dat daar, zo uw mening durven zeggen?
Niet akkoord gaan met Exodus, ook wel gekend in bepaalde kringen als 'de onfeilbare' en 'het genie van café 'de Sportvriend''? Een bewijs dat jij ook in het complot zit! Wie betaalt jou, Fox? ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 3 augustus 2007 om 16:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15353 | |
|
![]() Blijkbaar wel, het doet een aantal wenkbrauwen fronsen ...
Citaat:
![]() |
![]() |
#15354 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ook hier poogt met andere zienswijzen direct de discrediteren met opm als priceless e.d.
![]() |
#15355 |
|
![]() Wie zegt dat het onzin is? Uw wereldbeeld laats zoiets niet toe en daarom vind je het automatisch onzin.
![]() |
![]() |
#15356 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15357 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15358 |
Parlementslid
|
![]() http://video.google.nl/videosearch?q...0&so=0&start=0
Een FBI onderzoeker over kinderverkrachters in elitaire kringen... Doet me denken aan de tijd van de edelmannen uhum die de boeren dochters kwamen 'pikken' als ze hun tienden deel kwamen halen En nu zou dat niet meer zijn????? Oud zeer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15359 |
Parlementslid
|
![]() http://video.google.nl/videoplay?doc...arch&plindex=4
deze zocht ik eigenlijk!! Een tv documentaire nooit uitgezonden . Wat denken jullie hoe het komt dat al die shit hier in Belgie niet boven tafel komt!! The case of Boys town..... In mid-1993, after The Franklin Cover-Up had been circulating for almost a year, the British-based TV ... alle » station, Yorkshire Television, sent a top-notch team to Nebraska to launch its own investigation of the Franklin case. Yorkshire had a contract with the Discovery Channel to produce a documentary on the case for American television. .....Finally, the big day came. Their documentary was to air nation-wide on the Discovery Channel on May 3, 1994. It was advertised in the TV Guide and in newspapers for that day. But no one ever saw that program. At the last minute, and without explanation, it was pulled from the air. It was not shown then, and has never been broadcast anywhere since. I have a copy of that program, which arrived anonymously in my mail in late 1995. When I watched this pirated copy, I could see clearly why the program had been suppressed. Conspiracy of Silence proved, beyond doubt, that the essential points I had stressed in the book (and more) were all true. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15360 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |