![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1541 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en al die vinyl die als ge ze achterstevoren draait satanische boodschappen verkondigen... wwhhhhhhhhooooooooooooowww spooky ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1542 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar is den tijd naartoe ja... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1543 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da was pré Willy hé, willy is pas later gekomen, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1544 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tussen haakjes, waar blijft het bewijs dat bijen niet kunnen vliegen volgens de wetten van de aerodynamica? Waarschijnlijk te veel gevraagd zeker... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1545 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1546 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#1547 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Tsja, dat is het dus. Je bent bang dat je als 'fool' gezien wordt! Dus gebruik je dezelfde afweer wederom ok,'t is me nu duidelijk. bedankt ! met vriendelijke groeten Pindar [edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 17 augustus 2005 om 12:41. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1548 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik snap best dat het effe slikken is. ![]() Ik kan het in ieder geval voor Madonna hard maken, da's natuurlijk al heel wat! Laten we het daar dan effe bijhouden.ok? met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1549 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het eerder andersom is.. Madonna is een hele goede; het mens is wel degelijk in staat om zichzelf een weg naar de top te zuigen. Dat dat niets met satanisme en alles met show van doen heeft, staat voor mij buiten kijf. Iemand als Aleister Crowley, die kwam al in de buurt van satanisme. En dan nog; dat was een vrij eenvoudig te doorzien figuur. Madonna & satanisme. Jôh, die geest van haar zou per direct doormidden breken..
![]() |
![]() |
![]() |
#1550 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tsja, Ik verzin het toch echt niet. Van mij hoeft het allemaal niet, maar ja, ik ga mijn ogen ook niet sluiten voor de realiteit. met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1551 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Humor is één van de meest gezonde vormen van uiting. Het relativeert de geest. En het laat alle spieren in je gezicht werken. Véél beter, veel gezonder dan chagrijn, letterlijk. Huilen doet lang niet zoveel dan lachen. En sarcasme is één van die extreme vormen van lachen die ervoor zorgt dat je de pijn op je kaken kunt voelen na ettelijke minuten. Van het lachen, inderdaad. Dat heeft niets met schrikreactie te maken, noch met afweren. Het is slechts 'spot drijven met'. En dat doen wij niet voor niets.. Pindar, weet je wat jij eens zou moeten doen? Het boeddhisme bestuderen, de Indiase cultuur ernaast leggen en dan gaan zien hoe ze hun materialiteit hebben verloochend. Al die honderden, duizenden jaren. Niet gaan denken dat Madonna een sataniste is, maar beseffen en begrijpen dat zij een goed imperium heeft opgebouwd. Enkel met haar creatieve talenten en zakelijke instincten. Daar zit geen duivel voor niets tussen, of het moeten de platenbonzen zijn die ze voor haar karretje heeft weten te spannen. Of is dat ook al weer een satanistische uitdrukking? Iemand voor je karretje spannen?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 17 augustus 2005 om 12:54. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1552 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1553 |
Banneling
|
![]() Slikken, zuigen en likken. Zo zo. Dat maakt de Nieuwe Wereld Orde al veel interessanter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1554 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en afweer is angst. Maar goed, we dwalen af, tenzij ook dat de bedoeling was? met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1555 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een satanist is? (btw Boedha heeft, net als Jezus ook nooit bestaan hoor. dream on.) met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1556 |
|
![]() Als ik dat zo lees, dan zit iedereen wel bij die Illuminati, behalve ik...
![]() ik word ook overal uitgesloten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1557 |
|
![]() en waar blijven die bewijzen dat bijen niet kunnen vliegen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1558 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge kunt dus wat haren proberen uittrekken, of doen of ge Isabelle A zijt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1559 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal zien of ik u een lidkaart kan bezorgen ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1560 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat heb ik niet gezegd. Ik heb gezegd dat volgende de huidige wetten van de aerodynamica bijen niet kunnen vliegen Wil er graag op in gaan maar niet nu. Even een onderwerpje afronden. ![]() met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |