![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#15601 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je gaat me toch niet vertellen dat er mensen TEGEN de chip zijn , he? ![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15602 | |
Banneling
|
![]() veel gekker moet het niet worden!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15603 | |
Banneling
|
![]() yummie!
Citaat:
http://www.davidickebooks.co.uk/inde...d&productId=50 Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 3 september 2007 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15604 | |
Banneling
|
![]() Verbaasd? ik niet!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15605 |
Parlementslid
|
![]() Ik zit toch op een wier
er zijn twee visies inzake NWO versus systeem. visie 1; Velen zeggen er zit een centraal plan achter de NWO (pnac,illuminatie,reptilian,banken edm.) Het zijn telkens dezelfde mensen van hitler tot nu en ervoor ook al. We worden tot elkaars konkurenten gemaakt door het geldsysteem oa uitgedacht door die 300 rijke families.... illuminatie zijn de schuldigen... ze overleggen en sturen op chaos en desorder aan voor werelddominantie Anderen zeggen het is een systeem waaraan iedereen deelneemt Beschuldigen van personen heeft geen zin. Als je die personen zou denkbeeldig weghalen die jullie aanduiden als actoren doet het systeem toch verder Hebzucht zit ook in elke mens... De mensen onderaan in de pyramide weten niet eens wat er zich bovenaan afspeelt. moesten de 'bazen' weg zijn doen ze gewoon verder... worden ze zoals de bazen visie een geeft hoop op een snelle mogelijke verbetering visie twee creert een machteloos gevoel Wat klopt er nu wel en niet aan visie twee? hoe moet je reageren op brave mensen die visie twee aanhangen en die je voor een zotte hipie verklaren een naive idealist omdat je stelling 1 verdedigt? Zij hebben bv immers gestudeerd en geleerd en bla bla dat ze het slachtoffer zijn van een soort gefrabiceerde consensus... is niet bespreekbaar. Moetn we die mensen gewoon laten sudderen in hun gedachten en de onze ontwikkelen? En toch; wat kan je tegen die systeem denkers inbrengen.... wat zijn er voor agruments de poids? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15606 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor beiden geldt voor mij dat we o.m. ons van ons 'slachtoffer-bewustzijn' moeten ontdoen. Is dat er niet meer dan zullen er automatisch geen 'oppressors' meer zijn. Zichtbaar of onzichtbaar. We hoeven niemand te beschuldigen of neer te schieten. Als een paar biljoen mensen weigeren mee te doen, zal het illuminati kaartenhuis in mekaar storten en kan er een betere liefdevollere maatschappij opgebouwd worden. Veel mensen die diep in het systeem zitten zijn niet , direkt, bereikbaar. Maar roepen we de hulp van het 100ste aap-syndroom in, dan dient een kritische massa tot 'bewustzijn' te komen, de mensen die nu diep in het systeem zitten zullen dan ook 'tot bewustzijn' moeten komen, En van hun zullen we waarschijnlijk horen dat ze allang wisten hoe het zat. ![]() Een van de manieren om er mee om te gaan is het Taoistische niet doen. wat heel iets anders is dan niets doen. my two cents Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 3 september 2007 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15607 | |
Banneling
|
![]() my o my
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15608 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeg maten, sorry van vorigen donderdag, ik heb de meeting gemist.
Kunnen jullie mij de notulen doormailen? Dan blijf ik op de hoogte van de verzetsactiviteiten en planning. Bedankt, nogmaals excuus, en tot volgende week, ik zal er dan zeker zijn. C2C
![]() |
![]() |
![]() |
#15609 |
|
![]() Dat kost u een tourné, hou er rekening mee dat het comité met de dag groter wordt en dat het u stilaan veel geld kan gaan kosten.
![]() |
#15610 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15611 |
|
![]() Misschien kan C2C een tournée generale geven aan alle deelnemers van de 9/9 demonstratie in Brussel.
![]() |
![]() |
#15612 | |
|
![]() Hier enige universele concepten die volgens vele metafysische stromingen en oude stromingen over onze realiteit geldt. De NWO wil de mens ook op spiritueel vlak vasthouden, en het staat vast dat het materialisme die gepromoot wordt deze zaken totaal onderdrukken. Onder materialisme vallen vele zaken zoals de evolutietheorie, het achterhouden van het bestaan van UFO's en aliens, het concept dat bewustzijn in de hersenen ontstaat, etc etc
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 4 september 2007 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15613 |
Parlementslid
|
![]() voor mij graag champagne!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15614 |
Partijlid
|
![]() Voor mij
een blonde leffe, een datum en plaats dan. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15615 | |
|
![]() Een heel pertinente boodschap ivm de NWO en geestesverruimende middelen:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15616 | |
Banneling
|
![]() what shit!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15617 | |
Banneling
|
![]() btw dit bestaat al, komt echter nu in publieke domein!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15618 | |
Banneling
|
![]() Je meeeeeeeeeeeeeeeent het?
ja! Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15619 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu Nederland, Belgie, Duitsland, Frankrijk, Italie etc etc etc Here we go Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15620 | |
Banneling
|
![]() I smell a rat!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |