![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1581 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1582 | |||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 17 augustus 2005 om 17:57. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1583 | |||||||||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat je het gelezen hebt en er notitie van genomen hebt is wat mij betreft meer dan voldoende Citaat:
Citaat:
[size=2]Je vergeet even dat de illuminati alletwee de kanten beheren. [/size] Citaat:
Maar degene die , ik noem het maar, "ge-mind-controlled" is. Je reactie zoals hierboven aangehaald, laat dan ook duidelijk zien dat je geen idee hebt waar ik het over heb. met vriendelijke groeten Pindar [/size][edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 18 augustus 2005 om 07:53. |
|||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1584 | ||||
Minister
|
![]() Fantastisch.
Bambi - "niet voor gevoelige kijkers". Pindar, jij moet je eens goed laten nakijken in die bovenkamer van je. Want als er iets onschuldig is, dan zijn het wel de Disney tekenfilms. Dat wil niet zeggen dat Walt Disney een perfect fantastische heilige was. Dat wil enkel zeggen dat hij met dat soort films, "zoethoudertjes", stinkend rijk is geworden. Dat jij daardoor gehersenspoeld bent, wil alleen maar zeggen dat jouw brein nog niet goed op zijn plek zit. Of zijn de sprookjes van de Gebroeders Grimm soms ook deel van het complot? Jongens, ligt dat nou aan mij, of loopt hier een satanische gek rond op het forum? Iemand die overal het werk van de duivel in ziet, zoals vroeger het gemotoriseerde voertuig een "duivelse machine" was? Of nog is, Pindar? Gehersenspoeld door Disneyfilms.. Tss.. Dat is teveel eer voor de makers ervan, Pindar. Maar kom, kleintjes. Nog heel even mogen jullie doorzeveren. Dan is het zomerreces voorbij en begint het politieke seizoen weer. Kunnen jullie je weer druk gaan maken over de hersenspoeling van de Belgische politiek over dit slaafse volk. In plaats van, in vogelvlucht, te gaan geloven in marsmannetjes, reptielen en een satanistische Bambi.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 18 augustus 2005 om 09:28. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1585 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt natuurlijk recht op je eigen mening. Maar ik zeg dit niet zomaar.Jij doet je uitspraken zonder onderzoek. Ik snap wel dat het je eerste reactie is. Maar om daar nou een psychiatrische diagnose op te plakken, is natuurlijk zelf ook een beetje bizar. ![]() Citaat:
Citaat:
Ga anders zelf eens op onderzoek uit. Citaat:
Maar maakt niet uit. Het belangrijkste is dat er toch nota van genomen wordt. met vriendelijke groeten Pindar |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1586 | ||||
Minister
|
![]() Yup, da's waar. Eigenlijk zouden we mensen als u moeten kunnen doodzwijgen, ofzo. Maar neen, want dan vorm ik onderdeel van het complot. Waar ik over struikel, is dat u dezelfde christelijk-fundamentalistische waarden aan schijnt te hangen als die centraal-Amerikaanse figuren met hun lange baarden en zwarte hoeden. Die mogen ook niets, maar dan ook niets, wat zij niet zelf hebben gemaakt.
En die geloven ook dat de duivel hen op de hielen zit. En die geloven in samenzweringen. Een heksenjacht, zo zou ik jullie feitenhonger willen noemen. Want alle gebakken lucht ten spijt, zie ik niet in hoe een film als Bambi of Labyrinth een weldenkend mens kan brainwashen. Wij verpozen graag, wij verstrooien onszelf graag, puur om ons even van de dagelijkse bezigheden af te zetten. Wat is daar verkeerd aan? De Christelijke waarden en normen, de USA-moraal die in Bambi is terug te vinden, dat is [verdomme] toch geen hersenspoeling? Dat is een welgemeende poging om in mainstream goed ontvangen te worden. Commerciëel zowel als professioneel interessant om te volgen, zoiets. En dat is wat wij [ik geloof dat Firestone ook daaronder valt] u willen verduidelijken. Onder de meeste stenen ligt gewoon zand, geen rottend lijk. Dát is de realiteit, hoe pijnlijk & ondraaglijk saai ook.. [size=1]Grafstenen, ja, die worden gemáákt om rottende lijken te herbergen. Die openbreken getuigt dan ook van weinig respect of serieuze aantijgingen via een gerechtelijk bevel.[/size][edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 18 augustus 2005 om 10:31. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1587 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zoals ik dat hier zeg. Mijn god, ik vind dit veel pijnlijker! Was het maar anders en saai. Van mij mag het. Maar wederom doe jij je uitspraken zonder onderzoek. Denk alsjeblieft niet dat ik wil of wens dat het zo is. Absoluut niet. Maar je begrijpt ook nog steeds niet wat ik bedoel met films voor mind-control. Zoveel is mij wel duidelijk. met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1588 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb duidelijk gezegd dat het geen betrekking heeft op de 'normale' kijker. (tenminste niet voor zover ik weet) Maar wel op de mensen die ge-mind-controlled zijn. Ik garandeer U wel dat het nog bizarder is dan U zou kunnen dromen. Maar als iets belachelijk gemaakt wordt omdat het bizar is, is dat mijns insziens niet terecht. Je kan niet zeggen omdat het bizar is, daarom dus nietwaar is. Vraag is of het waar is of niet. met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 18 augustus 2005 om 10:51. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1589 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1590 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ok. Ook U kiest helaas de makkelijkste weg zodat U zich niet hoeft te confronteren met hoe de zaken er werkelijk voor staan. Het beangstigd U blijkbaar te veel. Zoals eerder gezegd is blijkbaar de enige weg die U kunt bewandelen het in het belachelijke trekken van wat U blijkbaar niet goed begrijpen kan.M.a.w U wilt de feiten graag aanpassen aan U denkbeelden ipv andersom. Het zij zo. Met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 18 augustus 2005 om 12:02. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1591 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1592 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
weer helemaal niets van. Het zij zo. Verdere conversatie met U zal weinig zin hebben. Dus Toedeliedokie Turkje! met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 18 augustus 2005 om 12:12. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1593 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1594 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1595 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1596 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
LOL. eerlijk gezegd verbaasd mij Uw reacties! U heeft zich in het verleden toch echt beter voorgedaan. Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1597 | |
|
![]() Citaat:
Dat zijn gewoon de zaken die het meeste opvallen en blijven hangen. Er is inderdaad een christelijke beweging vooral in Amerika die bezig is met de NWO (Prophecy club bv.) maar het is niet exclusief rechts en/of christelijk. Trouwens het geheel van het onderzoek en literatuur rond de NWO heeft in de eerste plaats de bedoeling de waarheid aan het licht te brengen en niet zozeer maatschappijkritiek te geven. Als het zo blijkt dat homosexualiteit gepromoot wordt door de NWO dan gaan die rechtse christenen daar natuurlijk op springen omdat dat een van hun punten is.
![]() |
![]() |
![]() |
#1598 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() PS: ik weet dat je het soms moeilijk hebt om échte logica te volgen, maar probeer eens een keertje ![]()
![]() |
![]() |
#1599 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1600 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Tsja, je kan echt niet op me bouwen he? ![]() Citaat:
Ha ha ha ha ha ha ha ha heerlijK! ga door!! ga door!!!!! hi hi ha ha LOL met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 18 augustus 2005 om 13:27. |
|||||||
![]() |
![]() |